Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Locis
19. Oct 2020, 15:30 #581

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Oct 2020, 11:14:51 @pelu_junkurs rakstīja:

18 Oct 2020, 22:48:05 @Locis rakstīja:
Nu tas jā, tomer tie euro 6 nav visi tiki veci lai būtu lielākā daļa jau nokapajusi tā, ka tur kapi. Es nez, man bmw pie 350k vēl šķiet, ka ir OK, bet kaut kādiem vagiem jau tur krietni ātrāk kapi ir?


Tīri intereses pēc, cik km esi ar viņu nobraucis? Viņš tev varētu būt oem vai jau mainīts? Man brīdi bija drapaks ar 340tkm, nobraucu līdz 370tkm, viss ideāli ar dpf, liekas, ka iepriekšējais saimnieks bija uzlicis citu.

Es no 235 - 353 k braucu, tīri profilakses pēc autocom dažreiz uzliku regeneraciju + bieži arī ārpus pilsētas braucu

Ja līdz tiem 235 k tika mainīts, tad tika mainīts, bet šaubos.

[ Šo ziņu laboja Locis, 19 Oct 2020, 15:32:49 ]

Offline
FFL
19. Oct 2020, 15:52 #582

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Bet tas nenotiks. Nu nekādi. Pat grūti iztēloties kas notiks ar tiem auto. Ies pa lētu naudu uz šrotiem vai pārdosies uz krieviju vai ko.. bet anyway, braļukas būs vēl lielākā dirsā
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 16:04 #583

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 15:52:43 @FFL rakstīja:
Bet tas nenotiks. Nu nekādi. Pat grūti iztēloties kas notiks ar tiem auto. Ies pa lētu naudu uz šrotiem vai pārdosies uz krieviju vai ko.. bet anyway, braļukas būs vēl lielākā dirsā


uzkāps cipari šrotos uz lietotiem filtriem, neba jau kāds pisīsies jaunus viņus likt, paņems lietoru iebāzīs vietā un viss, tas ir, ja vispār kaut ko reāli pārbaudīs.
Option B, nesen kā intercar dzirdēju, ka kaut kādi taksisti po hodu runāja, ka drīz jaiet skate vajag DPF uzlikt, lai var iziet skati, otrs saka, ka labi, filtrs tur pie kaut kāda purna ir, jams skati izgāja, tad ņems nost, varēsi iet nākamais, tā kā viss norm, ja powerā lukturus aizņemas uz skati, tad i DPF aizņemsies
Offline
sys9291
19. Oct 2020, 16:22 #584

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Oct 2020, 16:04:22 @vadjiksBMW rakstīja:

19 Oct 2020, 15:52:43 @FFL rakstīja:
Bet tas nenotiks. Nu nekādi. Pat grūti iztēloties kas notiks ar tiem auto. Ies pa lētu naudu uz šrotiem vai pārdosies uz krieviju vai ko.. bet anyway, braļukas būs vēl lielākā dirsā


uzkāps cipari šrotos uz lietotiem filtriem, neba jau kāds pisīsies jaunus viņus likt, paņems lietoru iebāzīs vietā un viss, tas ir, ja vispār kaut ko reāli pārbaudīs.
Option B, nesen kā intercar dzirdēju, ka kaut kādi taksisti po hodu runāja, ka drīz jaiet skate vajag DPF uzlikt, lai var iziet skati, otrs saka, ka labi, filtrs tur pie kaut kāda purna ir, jams skati izgāja, tad ņems nost, varēsi iet nākamais, tā kā viss norm, ja powerā lukturus aizņemas uz skati, tad i DPF aizņemsies

a kas tevi izbrīna? tak tepat lv forumos ir vesela armāde ar tiem, kas uz skati lukturus bičo, jo paši brauc ar GB lukturiem...
Offline
Kalnz
19. Oct 2020, 19:52 #585

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:


18 Oct 2020, 10:38:33 @smilee45 rakstīja:

16 Oct 2020, 17:48:17 @Staris rakstīja:

16 Oct 2020, 17:06:40 @radiaators rakstīja:

16 Oct 2020, 15:24:11 @Staris rakstīja:
Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.

Ēmmm kuros ?

teh.apskates topikā un guru topikā.
Bet no mīzing. Tad, kad reāli tādus mikrodaļu aparātus lietos Latvijā, tad te būs sen jau autoparks pamainījies.

Silti varu ieteikt.NEGRIEZIET laukā tos DPF. Latvijā viss notiek ar nelielu aizkavēšanos, ja salīdzina ko rietumu eiropa dara šajā sakarā.
Vācijā no 2021 1.janvāra tiks mērītas izplūdē esošās cietās daļiņas.
Tas ir pāris gadu jautājums, kad Latvijā ieviesīs.
Personīgi domāju 2022. Principā gads~~, lai DPF uzstādītu atpakaļ, kuriem tas ir noņemts/izņemts
Update: Vācijā ir atlikts 1.janvāris, dēļ Covid 19


Varbut tieši pēdējais laiks griezt ārā kamēr vēl darbojas un likt plauktiņā lai kad pienāks laiks var ielikt atpakaļ uz skati
Offline
Ruudis
19. Oct 2020, 20:55 #586

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Cik vidēji dod par nolietotu, izgrieztu dpf?
Offline
Kalnz
19. Oct 2020, 21:10 #587

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Var nodušīt egr un atstāt dpf?
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 21:22 #588

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 16:22:07 @sys9291 rakstīja:

19 Oct 2020, 16:04:22 @vadjiksBMW rakstīja:

19 Oct 2020, 15:52:43 @FFL rakstīja:
Bet tas nenotiks. Nu nekādi. Pat grūti iztēloties kas notiks ar tiem auto. Ies pa lētu naudu uz šrotiem vai pārdosies uz krieviju vai ko.. bet anyway, braļukas būs vēl lielākā dirsā


uzkāps cipari šrotos uz lietotiem filtriem, neba jau kāds pisīsies jaunus viņus likt, paņems lietoru iebāzīs vietā un viss, tas ir, ja vispār kaut ko reāli pārbaudīs.
Option B, nesen kā intercar dzirdēju, ka kaut kādi taksisti po hodu runāja, ka drīz jaiet skate vajag DPF uzlikt, lai var iziet skati, otrs saka, ka labi, filtrs tur pie kaut kāda purna ir, jams skati izgāja, tad ņems nost, varēsi iet nākamais, tā kā viss norm, ja powerā lukturus aizņemas uz skati, tad i DPF aizņemsies

a kas tevi izbrīna? tak tepat lv forumos ir vesela armāde ar tiem, kas uz skati lukturus bičo, jo paši brauc ar GB lukturiem...


Reizēm mani jau nekas neizbrīna, ripas un lampas aizņemties jau ir ikdienišķi, tagad DPF vēl paņems no kaimiņa nekāda vaina
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 21:31 #589

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 20:55:11 @Ruudis rakstīja:
Cik vidēji dod par nolietotu, izgrieztu dpf?


Kā kuram drotam, vecākām misenēm kā E90 E60 un līdzīgiem tipiski 50-200 atkarīgi no motora, kantora tā brīžā cenām un tamlīdzīgi
Offline
Ruudis
19. Oct 2020, 21:37 #590

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Mans atkal domāt, ka daudzi pārsēdīsies atpakaļ uz e39,e38,e46, kam by default dpf nebija un kūpēs tālāk
Personīgi man morāle un varbūt pat rocība neļautu likt oem filtru 10 gadus vecā drotā Ja tas oem maksātu piem.500 naudas, kā piedāvā aftermakets, tad jā, būtu cita runa.
Offline
shirminieks
19. Oct 2020, 21:43 #591

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: 81


19 Oct 2020, 21:37:32 @Ruudis rakstīja:
Mans atkal domāt, ka daudzi pārsēdīsies atpakaļ uz e39,e38,e46, kam by default dpf nebija un kūpēs tālāk
Personīgi man morāle un varbūt pat rocība neļautu likt oem filtru 10 gadus vecā drotā Ja tas oem maksātu piem.500 naudas, kā piedāvā aftermakets, tad jā, būtu cita runa.


Varbūt jāpaklausa rocība / morāle, un jāpērk auto, kuru vari atļauties uzturēt? Piemēram trīs gadus vecu golfu?

Es no visas sirds ceru, ka CSDD / policija sāks visus tos kveposos laukus čakarēt, sakot ar visiem tiem “zelta roku” meistariem, kas viņus ņem lauka

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 19 Oct 2020, 21:48:24 ]

Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 21:52 #592

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Realitāte ar tiem DPF būs kā ar automāta kārbām, visi brauks un nebūs problēmu.
Tas ir kārba spārdās kaut ko, bet brauc tālāk, jo drots vecs un skati tapat var iziet un viss.
Tāpat ar DPF, ja aizdirsīsies ciet iztīrīs un gāzīs tālāk, jo reāli tos DPF griež ārā tikai vasjas, kuri visas problēmas ar to risina, bet reālas nopietnas problēmas dēļ DPF vnk nav, cik tas DPF efektīvi finkcionē skatē nozīme domāju būs tikai pēc vēl kādiem 10 gadiem, jau tā laika jauniem drotiem, kad EURO normas vēl pastiprinās, pašreizējie pat ar pa pusei nosprāgušu visu tur vienā mierā skates izies, tāpat kā tagad vecie kūpošie dirseļi.
Nu un ja galīgi slikti var uzmest lietotu vai analogu, kas tiem pāris gadiem tāpat pietiks, kā tagad dara ar visādām dārgākām detaļām pašreizējiem auto.
Sēsties atpakaļ uz E46 utt šaubos, ka būs variants, jo tie nabagi lielākoties jau ir reāli šroti.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 19 Oct 2020, 21:56:27 ]

Offline
Ruudis
19. Oct 2020, 22:01 #593

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Kā vsp beidzās/turpinās lieta par vw un to dīzeļsāgu? Kas tur ar izmešiem? Kā TA iziet?
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 22:04 #594

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tas vsp attiecas uz mirstīgajiem? Brauc uz skati un no problem
Man šķiet tas ir tīri teorētiķu karš par laboratorijas testu cipariem, ne?
Offline
Kaross
19. Oct 2020, 22:25 #595

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Oct 2020, 22:01:19 @Ruudis rakstīja:
Kā vsp beidzās/turpinās lieta par vw un to dīzeļsāgu? Kas tur ar izmešiem? Kā TA iziet?


TA un dīzeļsāga ir divas dažādas, nesaistītas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
19. Oct 2020, 22:36 #596

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

VW dīzeļgeitas dzinēja vadības programmatūrā bija ieregulējis liesāku degmaisījumu, lai mazāk tērē degvielu un mazāk kvēpu pie vienmērīgām un nelielām slodzēm, bet tā rezultātā NOx bija nedaudz virs normas. Tie jau bija EURO5 auto un tos pat uz vietas nav iespējams pagāzēt TA pārbaudēs, jo pie 2,3-2,5k ieslēdzas ierobežotājs + kā jau teicu, tās izmaiņas kvēpus samazināja un DPF mūžu pagarināja un NOx rēķina. EURO6 to risina ar AdBlue (SCR) sistēmu.

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Oct 2020, 22:37:25 ]

Offline
DeeCee
19. Oct 2020, 23:42 #597

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


19 Oct 2020, 21:37:32 @Ruudis rakstīja:
Mans atkal domāt, ka daudzi pārsēdīsies atpakaļ uz e39,e38,e46, kam by default dpf nebija un kūpēs tālāk
Personīgi man morāle un varbūt pat rocība neļautu likt oem filtru 10 gadus vecā drotā Ja tas oem maksātu piem.500 naudas, kā piedāvā aftermakets, tad jā, būtu cita runa.


par laimi sāls tās miskastes piebeigs tā, ka dpf būs lētāk kā metināt
Offline
Kaross
20. Oct 2020, 12:56 #598

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vēl viena lieta par dīzeļgeitu. VW bija krasi izmainījis degmaisījuma parametrus automašīnai, kura stāv uz vietas. Kā parādās kustības ātrums tā krasi izmainās iesmdzināšanas parametri. Būtībā jau nekas tāds īpašs tur nav, bet TA nevar izmērīt reālo situāciju.
Tas pats ir ar BMW 2004.g.- līdz mūsdienas. Katram pārnesumam, tai skaitā arī neitrālajam ir savs griezes momenta/degvielas ierobežotājs. Var saregulēt tā, ka ar ceturto pārnesumu neiet vispār un, piemēram, piektajā auto lido. Tāpat ir griezes ierobežotāji, kas mainās no kustības ātruma. Tāpēc bieži vien pilnīgi nobraukti auto, kas gaitā kūp kā vilcieni, tehnisko apskati iziet bez problēmām, jo gāzējot uz vietas degvielas padeve ir minimāla un dūmošana arī.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ss_com
20. Oct 2020, 14:33 #599

Kopš: 14. Feb 2018

Ziņojumi: 301

Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik


19 Oct 2020, 11:14:51 @pelu_junkurs rakstīja:

18 Oct 2020, 22:48:05 @Locis rakstīja:
Nu tas jā, tomer tie euro 6 nav visi tiki veci lai būtu lielākā daļa jau nokapajusi tā, ka tur kapi. Es nez, man bmw pie 350k vēl šķiet, ka ir OK, bet kaut kādiem vagiem jau tur krietni ātrāk kapi ir?


Tīri intereses pēc, cik km esi ar viņu nobraucis? Viņš tev varētu būt oem vai jau mainīts? Man brīdi bija drapaks ar 340tkm, nobraucu līdz 370tkm, viss ideāli ar dpf, liekas, ka iepriekšējais saimnieks bija uzlicis citu.

+10, ir redzēts pat e60 izbijis vācu firmas darba auto ar 440.000km, dpf bija vietā un viss strādāja perfekti, ja nemaldos tagad auto ir jau ap 500.000km un nekas vēl nav bijis graizīts.
Offline
Mo4itajs
20. Oct 2020, 16:34 #600

Kopš: 01. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: C7 BiTurbo

Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.

[ Šo ziņu laboja Mo4itajs, 20 Oct 2020, 16:35:37 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo