Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
kere8
22. Feb 2019, 12:53 #361

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu


22 Feb 2019, 12:36:55 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 12:28:26 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Feb 2019, 11:55:38 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 11:29:26 @smudo rakstīja:
DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!



protams, ka mikrodaļu izmērs ir definēts
jā, arī jaunākajiem BMW benzīniem ir mikrodaļu filtri, tieši tā.

bet nu Tu [pilnīgi korekti] runā par Euro 6, kamēr te pilsoņi močī zem E4.

p.s. kvēpu pielākās daļas vēzi neizraisa. runa ir tieši par (ja nemalkdos, ar kārtu 10um) mazajām, ko neaiztur ne salona filtri, ne plaušu ''filtrēšanas'' mehānismi.
Mann Filter FreciousPlus sola aizturēt sākot no 2,5 mikroniem, tapēc tik dārgi, smagāki salīdzinājumā ar lētajiem un daudz ātrāk aizaug. To ciet aizaugšanu pats esmu novērojis


super!

vasarā dēļ kapeikpišiem būs pa pilsētu jābrauc ar aizvērtiem logiem.

Cerams rupejies par sevi un esi ari vegans kas praktize jogu, nah vispar to sapisto pilsetas dzivi stressaino. Lauku vienseta un lai tie n53 nomocitie paši brauc pie tevis
Offline
smudo
22. Feb 2019, 13:05 #362

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


22 Feb 2019, 12:31:16 @njakts rakstīja:

Bet vispār, viena lieta ko daudzi palaiž garām.. var paņemt nedēļu vecu dīzeli, izņemt dpf un tas sūds kūpēs ka nelaime, tāpēc, ka ražotājs tos ''regulē'' treknus, kāpēc? jo trekns ir jauda, trekns ir zems (zemāks) NOx un trekns ir kvēpi - bet tā nav problēma jo ir DPF... J



Tāpēc lielai daļai EURO6 dīzeļu ir AdBlue (SCR), jo mazas slodzes režīmā var laist maksimāli liesu maisījumu un neuztraukties par NOx.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 13:13 #363

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

ok, es saprotu, ka pēc 2 minūšu kauna jūsu 5cm garie rudimenti palika tur, kur tiem nevajadzēja palikt. tad sieviskjis mēnešus staigāja lielu vēderu, pāris dienas pamocījās. nu turpina vākt jūsu DNS pārmantotājus, ko jūs lepni sauciet par ''MANS bērns''.
no jūsu tur pamaz. cerams.
pētījumi pierāda, ka plaušu vēža risks PIEAUGUŠAM cilvēkam konkrētās koncentrācijās pieaug 20..60 reizes.
ņemot šo vērā, jūs pohujā indējiet tos savus ''lepnumus'' un vēl mutītes palaidiet.
Da jūs par biomasu dēvēt - pagodinājums.
Offline
cipargalva
22. Feb 2019, 13:16 #364

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Tev pašam par sevi nav bail?
Offline
shiirs_legit
22. Feb 2019, 13:20 #365

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Gone full retard.
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 13:21 #366

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15743

Braucu ar:


22 Feb 2019, 12:09:19 @kere8 rakstīja:
Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..
ja no miljons faktoriem izslēdz kādu tad varbūtiba saslimt samazinās,ko jūs piepisas kaspičam,viņam ir taisnība.Tikai pasaule nekad nebūs ideāla kā viņš vēlas
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 13:34 #367

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 13:16:34 @cipargalva rakstīja:
Tev pašam par sevi nav bail?


relatīvi. baigi negribās mocīties.
Bet, es pasūtināju krutāko filtru, būs labāk!
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 13:38 #368

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 13:21:26 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 12:09:19 @kere8 rakstīja:
Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..
ja no miljons faktoriem izslēdz kādu tad varbūtiba saslimt samazinās,ko jūs piepisas kaspičam,viņam ir taisnība.Tikai pasaule nekad nebūs ideāla kā viņš vēlas


nē, es nemaz negribu ideālu pasauli. tad es/tu/mēs nenovērtēsim to kruto, kas ir.

tēma ir sekojoša: 1. jāapzina situācija.

Šeit 99% erudīto cilvēku ir sekojoši mīti:
a) dūmi ir slikti - nav dūmu, viss kārtībā;
b) izgāju TA - viss kārtībā;
c) manam auto ir DPF (300.000 km nogājis) - viss kārtībā;
d) manam auto notiek DPF reģenerācijas - viss kārtībā.
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

viss šis ir FAIL. Tas ir jāaptver. kā pirmais solis.
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 13:38 #369

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 13:34:05 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:16:34 @cipargalva rakstīja:
Tev pašam par sevi nav bail?


relatīvi. baigi negribās mocīties.
Bet, es pasūtināju krutāko filtru, būs labāk!

a kā jūsu NOX filtrs jūtas?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 13:44 #370

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 13:38:22 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2019, 13:34:05 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:16:34 @cipargalva rakstīja:
Tev pašam par sevi nav bail?


relatīvi. baigi negribās mocīties.
Bet, es pasūtināju krutāko filtru, būs labāk!

a kā jūsu NOX filtrs jūtas?


paldies, nav slikti. Tev, kā tehniskam cilvēkam, varu ieraktīt vēlreiz:
a) NOx ideāli šķīst gaisā - tā ir ekoloģijas problēma, ne lokāli;
b) pie lielām slodzēm (virs 40% pieprasītās griezes) tie dzinēji Stratified nestrādā - nav NOx tēmas;
c) tukšgaitā tie dzinēji Stratified strādā limitētu laiku, neņem vērā NOx sistēmas condition, izmešu (arī NOx) apjoms - niecīgs; tb., nav mana tēma;
d) E4 normām neatbilst braukšana ar nelielu jaudu virs 50..60km/h, tb., ārpus pilsētas.

Savukārt, savedot kārtībā NOx sistēmu:
a) vidējais patēriņš samazinās par 15..20% [sadeg mazāk degvielas - mazāks kopējais izmešu apjoms];
b) ar kārtu/divām mazāks CO/HC izmešu apjoms Stratified režīmā;
c) 90% dzinējiem ar NOx bojājumu ir tik nekorektas adaptācijas, ka CO/HC neierakstās pat E4, daļai pat E2. CO kati ir pārslogoti un NOx tāpat mauc izplūdē (normālā keisā to lejā gāž CO kati).

Kaut kā tā.
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 13:49 #371

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15743

Braucu ar:


22 Feb 2019, 13:38:11 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:21:26 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 12:09:19 @kere8 rakstīja:
Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..
ja no miljons faktoriem izslēdz kādu tad varbūtiba saslimt samazinās,ko jūs piepisas kaspičam,viņam ir taisnība.Tikai pasaule nekad nebūs ideāla kā viņš vēlas


nē, es nemaz negribu ideālu pasauli. tad es/tu/mēs nenovērtēsim to kruto, kas ir.

tēma ir sekojoša: 1. jāapzina situācija.

Šeit 99% erudīto cilvēku ir sekojoši mīti:
a) dūmi ir slikti - nav dūmu, viss kārtībā;
b) izgāju TA - viss kārtībā;
c) manam auto ir DPF (300.000 km nogājis) - viss kārtībā;
d) manam auto notiek DPF reģenerācijas - viss kārtībā.
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

viss šis ir FAIL. Tas ir jāaptver. kā pirmais solis.
fail jau sākas ka nabagi pērk auto lai galvenais ir ekrāns,koža roža un apkartējie domātu ka viņi ir turīgi biznesmeņi,pec fakta sanāk ka pat riepas nevar nopirkt normālas,kur nu vēl to auto uzturēt kārtība,bet kad iesaka pirkt dacia duster tad vīpsnā jo tas tak ubagu auto,lai gan to vismaz būtu iespēja uzturēt normālā teh stāvvoklī
Offline
cipargalva
22. Feb 2019, 13:52 #372

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Nu vispār tev piederētos braukt ar elektro auto.
Griezes līkne FANTASTISKA, reakcija uz akseleratora pedāli FENOMENĀLA, izmešu daudzums NULLE!
Offline
Staris
22. Feb 2019, 13:54 #373

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

Šis tiešā veidā attiecas uz tevi. Tu uzskati, ka ekoloģijas problēmas tevi neskar, jo dīzeļi un visi citi indē vairāk nekā tavs benzīna dzinējs.
Kaut kā neesmu pamanījis tavu raušanos uz elektroauto vai kā minimums hibrīdauto pusi. Tu kaut varētu izvēlēties kādu mazlitrāžas jaunu auto, kurš tiešām rada super mazus izmešus, bet tu brauc ar 3.0i 6cil benzīna dzinēju. Tu tiešām esi izdarījis visu labāko, lai nepiesārņotu mūsu pasauli un nebojātu mūsu veselību
Un lūdzu neplosies
Offline
FisherS
22. Feb 2019, 14:01 #374

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


22 Feb 2019, 13:38:11 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:21:26 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 12:09:19 @kere8 rakstīja:
Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..
ja no miljons faktoriem izslēdz kādu tad varbūtiba saslimt samazinās,ko jūs piepisas kaspičam,viņam ir taisnība.Tikai pasaule nekad nebūs ideāla kā viņš vēlas


nē, es nemaz negribu ideālu pasauli. tad es/tu/mēs nenovērtēsim to kruto, kas ir.

tēma ir sekojoša: 1. jāapzina situācija.

Šeit 99% erudīto cilvēku ir sekojoši mīti:
a) dūmi ir slikti - nav dūmu, viss kārtībā;
b) izgāju TA - viss kārtībā;
c) manam auto ir DPF (300.000 km nogājis) - viss kārtībā;
d) manam auto notiek DPF reģenerācijas - viss kārtībā.
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

viss šis ir FAIL. Tas ir jāaptver. kā pirmais solis.


Tu te dirst varētu, ja brauktu ar normālu auto. Tu ar savu eļļas rijošo, nobraukto miskasti indē ne mazāk. Tas tā "Kā pirmais solis".
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 14:01 #375

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 13:54:51 @Staris rakstīja:
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

Šis tiešā veidā attiecas uz tevi. Tu uzskati, ka ekoloģijas problēmas tevi neskar, jo dīzeļi un visi citi indē vairāk nekā tavs benzīna dzinējs.
Kaut kā neesmu pamanījis tavu raušanos uz elektroauto vai kā minimums hibrīdauto pusi. Tu kaut varētu izvēlēties kādu mazlitrāžas jaunu auto, kurš tiešām rada super mazus izmešus, bet tu brauc ar 3.0i 6cil benzīna dzinēju. Tu tiešām esi izdarījis visu labāko, lai nepiesārņotu mūsu pasauli un nebojātu mūsu veselību
Un lūdzu neplosies


manam auto:
CO - praktiski nesamērāms;
HC - pāris ppm
[gan Homogēnā, gan Stratified]

pēdējā TA noķēra kaut ko vipār samērāmu brīdī, kad dzinējs slēdzās starp režīmiem.

degvielas patēriņš: ap 7.0 vidējais; tagad, pamatā pa pilsētu bakstoties 8.0

ir kādas pretenzijas pret manu auto?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 14:05 #376

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

visiem, kam ir 'viekdoklītis':
TA
Offline
bmw321
22. Feb 2019, 14:08 #377

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Staigājošs meme.
Offline
Staris
22. Feb 2019, 14:10 #378

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


22 Feb 2019, 14:01:35 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:54:51 @Staris rakstīja:
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

Šis tiešā veidā attiecas uz tevi. Tu uzskati, ka ekoloģijas problēmas tevi neskar, jo dīzeļi un visi citi indē vairāk nekā tavs benzīna dzinējs.
Kaut kā neesmu pamanījis tavu raušanos uz elektroauto vai kā minimums hibrīdauto pusi. Tu kaut varētu izvēlēties kādu mazlitrāžas jaunu auto, kurš tiešām rada super mazus izmešus, bet tu brauc ar 3.0i 6cil benzīna dzinēju. Tu tiešām esi izdarījis visu labāko, lai nepiesārņotu mūsu pasauli un nebojātu mūsu veselību
Un lūdzu neplosies


manam auto:
CO - praktiski nesamērāms;
HC - pāris ppm
[gan Homogēnā, gan Stratified]

pēdējā TA noķēra kaut ko vipār samērāmu brīdī, kad dzinējs slēdzās starp režīmiem.

degvielas patēriņš: ap 7.0 vidējais; tagad, pamatā pa pilsētu bakstoties 8.0

ir kādas pretenzijas pret manu auto?


Vai tavs auto rada izmešus vairāk nekā Kia ar 1.4 benzīna dzinēju, kurš ražots 2019. gadā un maksā 15000 euro bāzes versijā? Vai toyota hybrid, kuram patēriņš ir 3.5l/100km. Jā vai nē?
Redz tu atkal pie tā paša atgriezies - mans auto rada mazāk izmešus nekā tavs. Tātad pret manu auto pretenziju nevar būt, bet pret tavu var.
Tik pat labi es tev uzrakstīšu mana dīzeļa aktuālos izmešus un salīdzināšu tos pret kamaza vai ziliņa izmešiem un tad paprasīšu kādas tev ir pretenzijas.
Tu visu laiku salīdzini savu auto pret dīzeli, bet nesalīdzini savu auto pret citu benzīna auto, kuram ir daudz mazāk izmešu.
Bet runa nav par to, kuram ir vairāk vai mazāk. Runa ir par faktu, ka abi auto rada kaitīgos izmešus. Vai tu pats spēj atzīt to, ka tavs auto neizdala meža aromātu un zaķi neguļ pie tava izpūtēja, lai reģenerētu veselību?
Piedod atvaino, bet, ja es tagad nopirktu Toyota hibrīdu, tad es varētu to vien darīt bmwpowerā kā sekot tev un katram tavam anti-dīzeļu postam rakstīt klāt to cik tavs 3.0i benzīns rada izmešus pret mana auto radītajiem izmešiem un cik tu piesārņo dabu.
Visu var salīdzināt pret visu un vienmēr var atrast kaut kādu atskaites punktu pret kuru skatīties, kas ir labs un kas ir slikts. Kā tu noteici, ka tieši tavs auto ir tas labais atskaites punkts?

Un atceries pats, ka TA mērījumus uzskatīt par kaut ko normālu nevar, jo pats iepriekš minēji, ka tas ir FAIL.

[ Šo ziņu laboja Staris, 22 Feb 2019, 14:12:21 ]

Offline
shiirs_legit
22. Feb 2019, 14:17 #379

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

visai šitai viņa diršanai būtu kaut kāds segums, ja viņš pats nebrauktu ar 3 litrīgu benzīna kapsētu

es saprastu. cilvēks nopērk nissan leaf un tad stāsta citiem par ekoloģiju.

šiet kaut kāds daunis, kurš pats brauc ar vecu, rijīgu mēslu, kuram tukšgaitā CO2 izmeši pārsniedz jebkura moderna auto izmešu 5X, kaut ko citiem vēl atļaujās pārmest.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 14:30 #380

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 14:10:39 @Staris rakstīja:

22 Feb 2019, 14:01:35 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 13:54:51 @Staris rakstīja:
e) DPF tēma - ekoloģijas problēmas (mani neskar, jo kuģi, vilcieni u.c. indē vēl vairāk, utml.).

Šis tiešā veidā attiecas uz tevi. Tu uzskati, ka ekoloģijas problēmas tevi neskar, jo dīzeļi un visi citi indē vairāk nekā tavs benzīna dzinējs.
Kaut kā neesmu pamanījis tavu raušanos uz elektroauto vai kā minimums hibrīdauto pusi. Tu kaut varētu izvēlēties kādu mazlitrāžas jaunu auto, kurš tiešām rada super mazus izmešus, bet tu brauc ar 3.0i 6cil benzīna dzinēju. Tu tiešām esi izdarījis visu labāko, lai nepiesārņotu mūsu pasauli un nebojātu mūsu veselību
Un lūdzu neplosies


manam auto:
CO - praktiski nesamērāms;
HC - pāris ppm
[gan Homogēnā, gan Stratified]

pēdējā TA noķēra kaut ko vipār samērāmu brīdī, kad dzinējs slēdzās starp režīmiem.

degvielas patēriņš: ap 7.0 vidējais; tagad, pamatā pa pilsētu bakstoties 8.0

ir kādas pretenzijas pret manu auto?


Vai tavs auto rada izmešus vairāk nekā Kia ar 1.4 benzīna dzinēju, kurš ražots 2019. gadā un maksā 15000 euro bāzes versijā? Vai toyota hybrid, kuram patēriņš ir 3.5l/100km. Jā vai nē?
Redz tu atkal pie tā paša atgriezies - mans auto rada mazāk izmešus nekā tavs. Tātad pret manu auto pretenziju nevar būt, bet pret tavu var.
Tik pat labi es tev uzrakstīšu mana dīzeļa aktuālos izmešus un salīdzināšu tos pret kamaza vai ziliņa izmešiem un tad paprasīšu kādas tev ir pretenzijas.
Tu visu laiku salīdzini savu auto pret dīzeli, bet nesalīdzini savu auto pret citu benzīna auto, kuram ir daudz mazāk izmešu.
Bet runa nav par to, kuram ir vairāk vai mazāk. Runa ir par faktu, ka abi auto rada kaitīgos izmešus. Vai tu pats spēj atzīt to, ka tavs auto neizdala meža aromātu un zaķi neguļ pie tava izpūtēja, lai reģenerētu veselību?
Piedod atvaino, bet, ja es tagad nopirktu Toyota hibrīdu, tad es varētu to vien darīt bmwpowerā kā sekot tev un katram tavam anti-dīzeļu postam rakstīt klāt to cik tavs 3.0i benzīns rada izmešus pret mana auto radītajiem izmešiem un cik tu piesārņo dabu.
Visu var salīdzināt pret visu un vienmēr var atrast kaut kādu atskaites punktu pret kuru skatīties, kas ir labs un kas ir slikts. Kā tu noteici, ka tieši tavs auto ir tas labais atskaites punkts?

Un atceries pats, ka TA mērījumus uzskatīt par kaut ko normālu nevar, jo pats iepriekš minēji, ka tas ir FAIL.


tb., ja šeit ir 95% dīzeļu, kas katrs rada ar kārtu vairāk izmešu [te par ekoloģiju, pat abstrahējoties no mikrodaļām - tas ir pārāk sarežģīti] kā manējais, es nevaru neko teikt par tiem dīzeļiem, jo teorētiski varētu atrast kādu auto, kas, varbūt, patērē degvielu mazāk kā manējais?

Stari, tu vēlies konstruktīvu sarunu, jeb vnk kaut ko floodo?
Sataisiet tos dīzeļus, lai tie iekļaujas E4, kā to paredzējis ražotājs!
Manējais pēc CO/HC ar kārtas rezervi iekļaujas E5. Jūsējie: knapi E2.

Varbūt varam beigt šo sūdu stumšanu?

Ja jums ir pārliecība, ka viss kārtībā - nepisiet, lūdzu, prātu man. Kaut arī stulbums nav lipīgs, man aiziet daudz laika, kaut ko skaidrojot katram klaunam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo