Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Agrish
21. Feb 2019, 21:31 #321

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


21 Feb 2019, 21:21:16 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 20:13:56 @Agrish rakstīja:

21 Feb 2019, 19:13:48 @cufiks rakstīja:
Nē, pie vainas vecums, OEM nobraukums 300kkm+



Nesmirdi pats te, izpūtēja gals ir tīrs

Jautājumu pareizi izlasīji? Bija par temperatūru!


tavs smirdīgā dīzeļa DPF pirm 200.000 km pārstāja aizturēt jebkādas mikrodaļas.
Šobrīd tas vairs fiziski nespēj attīrīties.
Bet, man nav ilūziju - jauns DPF tavu mēslu kasti nerotās.

Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 21:34 #322

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

kāds sakars izpūtēja galam ar kvēpu mikrodaļām? KĀDS?
Offline
PowerBMW
21. Feb 2019, 21:34 #323

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


21 Feb 2019, 20:29:16 @cufiks rakstīja:
Nu, man ieblingoja pie 300kkm, internets pilns ar maniem bēdu brāļiem

Esi pārliecināts, ka tieši 10m?

Varbūt tas ir jau otrais dpf un patiesībā ir 500kkm +


Jebkurā gadījumā vajag kvalitatīvu diagnostiku, jo var nebūt tikai pats DPF pie vainas



Atkal viss no jauna
Offline
PowerBMW
21. Feb 2019, 21:46 #324

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


21 Feb 2019, 21:39:44 @cufiks rakstīja:

21 Feb 2019, 21:34:49 @PowerBMW rakstīja:

21 Feb 2019, 20:29:16 @cufiks rakstīja:
Nu, man ieblingoja pie 300kkm, internets pilns ar maniem bēdu brāļiem

Esi pārliecināts, ka tieši 10m?

Varbūt tas ir jau otrais dpf un patiesībā ir 500kkm +


Jebkurā gadījumā vajag kvalitatīvu diagnostiku, jo var nebūt tikai pats DPF pie vainas



Atkal viss no jauna



Q arī ir DPF off jau vai vēl nav?


sen nav!
gabdrīz no rūpnīcas nebija
Offline
PowerBMW
21. Feb 2019, 21:49 #325

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


21 Feb 2019, 21:47:29 @cufiks rakstīja:
AK! TU CŪKA!

Tu indē roņus!

Viss, uz to galu vairs nebraukšu


Offline
Kaross
21. Feb 2019, 23:12 #326

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Feb 2019, 18:48:26 @Agrish rakstīja:
Sveiki speciālisti!

Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?




Tas ir kaut kāds stulbs joks vai kas? Cik Tu gribēji temperatūru? 91-92?
Temperatūra mēdz staigāt 5 līdz pat 10 grādu robežās. Iedomājies!?
DPF reģenerāciju taisa sākot no jau no 80C.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DPFsolutions
22. Feb 2019, 07:03 #327

Kopš: 22. Feb 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Visas Jūsu problēmas atrisinās:

http://www.dpftirisana.lv/

Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 08:20 #328

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:

http://www.dpftirisana.lv/




jūs kaut vienam filtram esiet pārbaudījuši reālo mikrodaļu aizturēšanu pēc tās tīrīšanas?
protams, nē.
Offline
bmw321
22. Feb 2019, 08:34 #329

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Neesi vegāns?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 08:38 #330

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 08:34:38 @bmw321 rakstīja:
Neesi vegāns?


neesmu stulbenis.

Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 08:40 #331

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

par tēmu: es paredzu vismaz 5..10 kāršu plaušu vēža slimnieku skaita pieaugumu tuvāko 10..15 gadu laikā mūsu banānijā.
un 2..3 kāršu pieaugumu attīstītajās valstīs šajā periodā.

Šo variet kaut kur noseivot. Atgriezīsimies pie tēmas pēc 10 gadiem (ja vien spēsim atgriezties).

Es esmu no nākotnes, bet variet oponēt.
Offline
shiirs_legit
22. Feb 2019, 08:41 #332

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


22 Feb 2019, 08:38:10 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 08:34:38 @bmw321 rakstīja:
Neesi vegāns?


neesmu stulbenis.




Neesi neesi.
Offline
deadalive
22. Feb 2019, 08:45 #333

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Blin, tas gan bija specigi teikt. Respekt

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
CP17
22. Feb 2019, 08:46 #334

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Bļa pa pautiem...
Offline
dr_viruss
22. Feb 2019, 08:54 #335

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1195

Braucu ar: e60 530d FL


22 Feb 2019, 08:40:54 @KateG rakstīja:
par tēmu: es paredzu vismaz 5..10 kāršu plaušu vēža slimnieku skaita pieaugumu tuvāko 10..15 gadu laikā mūsu banānijā.
un 2..3 kāršu pieaugumu attīstītajās valstīs šajā periodā.

Šo variet kaut kur noseivot. Atgriezīsimies pie tēmas pēc 10 gadiem (ja vien spēsim atgriezties).

Es esmu no nākotnes, bet variet oponēt.


Follija cepuri neaizmirsti uzvilkt un uzvelc gāzmasku pie reizes
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 09:38 #336

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:

http://www.dpftirisana.lv/



un? nenovēršot iemeslu izmesta nauda!
Offline
kkas
22. Feb 2019, 09:46 #337

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8875

Braucu ar: zviedru ledusskapi


22 Feb 2019, 09:38:12 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2019, 07:03:07 @DPFsolutions rakstīja:
Visas Jūsu problēmas atrisinās:

http://www.dpftirisana.lv/



un? nenovēršot iemeslu izmesta nauda!


Tak liekas cien no čiperiem rakstīja kā cilvēku pokujisms un nezināšana safis DPF. Braukā pokujā ar check engine, eļļas rijošu, dūmojošu auto, kamēr apstājas.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 10:02 #338

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

vēlreiz aktualizešu tēmu: DPF veikspēju raksturo nevis reģernerācijas, pat ne pretspiediens, bet - spēja aizturēt mikrodaļas.

Ne bez iemesla DPF ir tie skaitītāji - pat veiksmīgu reģenerāciju gadījumā pēc tiem 100.000 tie DPF vairs savu funkciju NEPILDA.
tb., ir ILUZORA sajūta, ka viss kārtībā, bet - plaušas dabū aknās.
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 10:07 #339

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 10:02:36 @KateG rakstīja:
vēlreiz aktualizešu tēmu: DPF veikspēju raksturo nevis reģernerācijas, pat ne pretspiediens, bet - spēja aizturēt mikrodaļas.

Ne bez iemesla DPF ir tie skaitītāji - pat veiksmīgu reģenerāciju gadījumā pēc tiem 100.000 tie DPF vairs savu funkciju NEPILDA.
tb., ir ILUZORA sajūta, ka viss kārtībā, bet - plaušas dabū aknās.

Un kapēc tad ražotāji life ciklu uzrāda citu? Vai tikai nebriest DPFgeita.... un kur tad ir veikmīgu reģenerāciju skaitītājs? kaut kā neesmu atradis (varbūt slikti meklēju )
Un kapēc tad viņš neaiztur mikrodaļiņas pēc 100K? Kāds iemesls?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 10:09 #340

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 10:06:54 @cufiks rakstīja:
Nevajag dirst tikai


Mikrodaļiņas = kvēpi vai vismaz to saturs!

DPF filtrē kvēpus

Dirselis kūp = DPF nestrādā

Dirselis nekūp = viss legit! (Ja vien čiptūneris nav piestrādājis)


Vsjo shoģica ne?




nē, pilnīgi pretēji.

kvēpu MIKROdaļas (mikro = ĻOTI mazs) NAV redzamie kvēpi. Šīs MIKROdaļas NEredz!

dirselis var kūpēt, bet tie var nebūt kvēpi. Dirselis var kūpēt, tie var būt kvēpi, bet ne to MIKROdaļas (piem., vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu).

MIKROdaļas ir kvēpu smalkākā frakcija, ko NEredz, tās NEaizkavē salona filtri.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo