Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
XK220
09. Sep 2021, 15:48 #2281

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


09 Sep 2021, 15:45:47 @JankyLV rakstīja:
Stacijās jau nav type2 to type2, bet gan css/chademo kabeļi. Un nogriezt jau arī nav jēga, nebūs kam pārdot.
Bet darba kārtībā esošs type2 kabelis = ātrā peļņa

Jā, bet vairums mašīnas defaultā bloķē kabeli. Tās, kuras defaultā nebloķē, ir opcija nobloķēt. Un tad to kabeli var tikai izlauzt, bet tad kabelim būs izlauzta ķepiņa.
Un kā jau cenas rādīju, tie kabeļi jauni maksā ap 150. Cik liels tirgus ir lietotiem kabeļiem? LV daudzas stacijas atrodas vietās ar videonovērošanu.

[ Šo ziņu laboja XK220, 09 Sep 2021, 15:49:28 ]

Offline
sys9291
09. Sep 2021, 16:35 #2282

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu izlauzta ķepiņa jau nemaina kabeļa funkcionālu...tikai pareizi jau saki - kam viņš vajadzīgs...
Un šī bloķēšana jau nav vajadzīga lai pasargātu kabeli no zagšanas, bet gan tam, lai kabelis būtu kārtīgi iekontaktēts iekš auto...
P.S stāv man viena AC uzlādes stacija kabinetā blakus galdam - kā teikt uz experimentiem...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Sep 2021, 16:39:59 ]

Offline
bi-iskaps
09. Sep 2021, 17:02 #2283

Kopš: 09. Apr 2013

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Par type 2 vai 1 cenām esmu informēts, šie vadi neko nemaksā. Runāju par vadu, kas paredzēts no 220.
Kam tas vads vajadzīgs? To es arī labprāt uzzinātu, gan jau no reģistrētiem 2000 EV Latvijā, iespējams, pie kāda atradīs savu jauno īpašnieku.

Akcentēju faktu kā tādu, ka šos vadus zog, jo dzīvoju ar pārliecību, ka nahren nevienam tos tā pat nevajag, bet tomēr... ielien pazemes stāvietā un meistarīgi neko nesalaužot atvieno un aiznes līdzi. Man tas ir mēnesis bez lādētāja, kamēr apdrošinātājs sakārtos jaunu.
Kamerā redzētais melnais stāvs ar kabeli rokās aizslīd tumsā ar zīmīgām pazīmēm, 2 rokām, 2 kājām un visai zemu morāli!

Tā kā tie, kuri nelādē auto savā privātajā seifā vai naktī neguļ kopā ar auto, apsienot kabeli ap kāju, rekomendēju jau preventīvi kaut ko darīt. Pieņemu, ka palielinoties EV skaitam, šis kļūs aktuālāk...
Offline
XK220
09. Sep 2021, 17:06 #2284

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Nē, bloķēšana ir pret zagšanu. Kā jau minēju - ir auto, kur defaultā kabeli bloķē, ir auto, kur kabali var nobloķēt, ja pats nospied bloķēšanas pogu, bet dafautls ir nebloķēt.

Cilvēki salauztus kabeļus diez vai pirks, sapratīs no kā nākuši.
Offline
JankyLV
09. Sep 2021, 17:10 #2285

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2984

Braucu ar: imperialblau

i3 diezgan izplatīta problēma, ka mašīna kabeli nobloķē un nelaiž vaļā. Tad nu quick google search, un var viegli, neko nesabojājot, to kabeli dabūt ārā..
Offline
bi-iskaps
09. Sep 2021, 17:13 #2286

Kopš: 09. Apr 2013

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Atliek vien cerēt, ka gan potenciālie zagļi, gan pircēji @XK220 teikto dzirdēja un spēs sevi atturēt no nākotnes izklaidēm, bet pieņemu, ka daļa, kurai šis vads būs salūzis, vai jebkādā citā veidā aizsūtīts pa skuju taku, pieverot acis spēs nopirkt arī zagtu, ņemot vēra to, ka pie dīlera vads maksā 1 400 eur

[ Šo ziņu laboja bi-iskaps, 09 Sep 2021, 17:14:55 ]

Offline
XK220
09. Sep 2021, 17:14 #2287

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Nu labi. Pieņemsim, nozaga.
https://www.deltaco.lv/lven/deltaco-e-charge-ch...ack-ev-1225.html
Nav jau tā, ka mēnesi jāsēž bez. Tad jau arī aķi ar sekretkām jāskrūvē, jo vienam Fiksija Zoe nozaga aķus, tagad bez aķa ūtrupē tirgojas.

https://utrupe.lv/product/view/id/6481

[ Šo ziņu laboja XK220, 09 Sep 2021, 17:19:33 ]

Offline
bum_bumz
09. Sep 2021, 17:23 #2288

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6439

Braucu ar: E34


09 Sep 2021, 17:02:33 @bi-iskaps rakstīja:
Runāju par vadu, kas paredzēts no 220.
Kam tas vads vajadzīgs? To es arī labprāt uzzinātu, gan jau no reģistrētiem 2000 EV Latvijā, iespējams, pie kāda atradīs savu jauno īpašnieku.

Akcentēju faktu kā tādu, ka šos vadus zog, jo dzīvoju ar pārliecību, ka nahren nevienam tos tā pat nevajag,

kapara vads, sanāk vienam 7% aliņam
Offline
bi-iskaps
09. Sep 2021, 17:27 #2289

Kopš: 09. Apr 2013

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Paldies, @XK220, Tu esi ļoti vēlīgs.
Šī, protams, ir alternatīva, iegādāties analogu par pieņemamu cenu, bet ja es (mēs) savos paradumos neko nemainīsim, tad tas būs nebeidzams vīnes valsis, kur reizi nedēļā braukšu pēc jauna vada un reizi nedēļā viens to vienkārši nozags.

Šīs tēmas būtība, ka arī LV vadi tiek zagti, jo es savā naivumā dzīvoju ar pārliecību, ka neviens tos neaiztiks.

un par to aptīrīto Zoe, tas jau ir nākamais līmenis, tos pārsimts kilo no pagalma tik viegli neaiznesīsi, bet pie zināma pieprasījuma, ir arī piedāvājums!
Offline
968-jk
09. Sep 2021, 17:30 #2290

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13466

Braucu ar: 30niekiem


09 Sep 2021, 17:23:07 @bum_bumz rakstīja:

09 Sep 2021, 17:02:33 @bi-iskaps rakstīja:
Runāju par vadu, kas paredzēts no 220.
Kam tas vads vajadzīgs? To es arī labprāt uzzinātu, gan jau no reģistrētiem 2000 EV Latvijā, iespējams, pie kāda atradīs savu jauno īpašnieku.

Akcentēju faktu kā tādu, ka šos vadus zog, jo dzīvoju ar pārliecību, ka nahren nevienam tos tā pat nevajag,

kapara vads, sanāk vienam 7% aliņam


Pie šodienas cenām jau divi aliņi.
Offline
Chainsaw
09. Sep 2021, 19:28 #2291

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6433

Braucu ar: trimmeri

Par vēju uz zaļo enerģiju, pameklējat kā utilizē vēja ģenerātoru lapstiņas
Offline
RS7
09. Sep 2021, 19:46 #2292

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


09 Sep 2021, 19:28:45 @Chainsaw rakstīja:
Par vēju uz zaļo enerģiju, pameklējat kā utilizē vēja ģenerātoru lapstiņas

aprok
https://youtu.be/PaAuOSmX5k4
Offline
Blackadder
09. Sep 2021, 20:28 #2293

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


09 Sep 2021, 19:28:45 @Chainsaw rakstīja:
Par vēju uz zaļo enerģiju, pameklējat kā utilizē vēja ģenerātoru lapstiņas


Piedošanu, tā nu ir pseidoproblēma, salīdzinot ar to apjomu, ko emisiju vai cieto atkritumu veidā saģenerē parasta degakmens vai ogļu stacija, tas ir pilnīgs spļāviens okeāna. Mērogam varu pateikt, ka uz lāpstiņu rēķina no aptuveni 3200 MW vēja elektrostacijas Tev radīsdies aptuveni 39 600 tonnu atkritumu, sliktākajā gadījumā, reizi 25 gados. No analoģiska izmēra degakmens stacijas Tev radīsies aptuveni 17 miljonu tonnu izdedžu vienā gadā. Bez tam, vēja ģeneratoru lāpstiņas, atškirībā no akmeņogļu vai degakmens izdedžiem, neveido infiltrātu ar sēra savienojumiem vai smagajiem metāliem. Igaunijas degakmens industrija tādu bagātināto ūdeni ik gadu dāvāja Baltijas jūrai aptuveni 500 tūkstošu tonnu apjomā.
Offline
GirtzB
09. Sep 2021, 23:05 #2294

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Diemžēl pasaulē kopaina nav tik daiļa kā attīstīajā eiropas galā.
Rekur dati
Attiecīgi katrā valstī/reģionā šis balanss ir savādāks. Tādēļ viedoklim par "netīro" un nefektīvo enerģiju arī ir vieta. Un diemžēl par to, ka elektroenerģiju vēl jo projām iegūst ļoti "netīros" procesos EV idejas bīdītāji bieži aizmirst uzstājot uz atjaunojamajiem resursiem. Būtu jau super skaisti, ka visus EV barotu tieši tie 30% atjaunojamo resrursu.


Lai cik rožaini liktos, ka pie mums ir lieli HES, tāpat kurinam TEC.
2021 jūlijs

Stātsts par zudumiem protmas ir aiz ausīm pievilkts, bet tik un tā ogļu un pārējo krāmu masveida dedzināšana nekādi nav diži efektīvāka par parastu iekšdedzi. Pie iekšdedzes efeketivītātes protams ir aizmirts ka degviela ir arī jāražo, kas maksā enerģiju un jāpārvieot līdz DUS.

šie video vairāk ir jauztver līdzgi kā Elona kārtējie paziņojumi par Crypto pieņemšanu kā maksāšanas līdzekli... Lai radītu interesi rakt pašiem un domāt līdzi, nevis akli sekot tam vai citam viedoklim.

p.s. Rekur nedaudz atīstītākas valsts statiskas analīze.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Sep 2021, 23:37:10 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
09. Sep 2021, 23:20 #2295

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


09 Sep 2021, 19:46:46 @RS7 rakstīja:

09 Sep 2021, 19:28:45 @Chainsaw rakstīja:
Par vēju uz zaļo enerģiju, pameklējat kā utilizē vēja ģenerātoru lapstiņas

aprok
https://youtu.be/PaAuOSmX5k4

aprakt ir atklāti stulbi, var elementāri samalt un iejaukt betonā/gāzbetonā/ģipškartonā/jumta dakstiņos utml materiālos oglekļa un stikla šķiedra ir ļoti labs inerts stiegrojums lai samazinātu mikroplaisas un uzlabtu stiprības īpašības.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Sep 2021, 23:20:57 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
09. Sep 2021, 23:24 #2296

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


Runājot par vadu fenderi
https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/b...rick-232659.html
Šis jauks variants
Nez, cik €

šis jau neatrisina paša vada zagšanas problēmu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Jerso
09. Sep 2021, 23:59 #2297

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: 530e


09 Sep 2021, 17:06:35 @XK220 rakstīja:
Nē, bloķēšana ir pret zagšanu. Kā jau minēju - ir auto, kur defaultā kabeli bloķē, ir auto, kur kabali var nobloķēt, ja pats nospied bloķēšanas pogu, bet dafautls ir nebloķēt.

Cilvēki salauztus kabeļus diez vai pirks, sapratīs no kā nākuši.

IDrive nemaz nav opcijas neblokēt, drive un reverse arī nevar ieslēgt kamēr lādējas.
Offline
XK220
10. Sep 2021, 00:01 #2298

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

TEC Jūlijā - 164 766
Daugavas HES Aprīlī - 503 198

Pateikšu vēl vienu galvu reibinošu faktu - DUSi standby režīmā patērē ievērojami vairāk elektroenerģijas, nekā elektroauto lādētājs
pat viens DUSa cenu tablo patērē ievērojami vairāk Par uzlādes staciju. Nemaz neskaitot DUS sūkņu jaudu.
Offline
GirtzB
10. Sep 2021, 00:11 #2299

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 Sep 2021, 00:01:35 @XK220 rakstīja:
TEC Jūlijā - 164 766
Daugavas HES Aprīlī - 503 198

Pateikšu vēl vienu galvu reibinošu faktu - DUSi standby režīmā patērē ievērojami vairāk elektroenerģijas, nekā elektroauto lādētājs
pat viens DUSa cenu tablo patērē ievērojami vairāk Par uzlādes staciju. Nemaz neskaitot DUS sūkņu jaudu.

Katru mēnesi tie dati ir savādāki... un kopējais apjoms "slimnīcā" 2020 gadā ir tikai nedaudz par labu HES, kamēr 2019 atkal par labu TEC...

HES pīķis pavarasī ir tiešam "negaidīts" un nekādi nav saistīts ar klimatu....

Paskaties grafiku 2015 - 2020 ...

Viss nav tik skaisti kā EV propogandai šķiet, un nav tik melni kā naftinieki mālē, patiesība kā parasti ir kaut kur pa vidu...

DUSi jau sen vairs nav DUSi, degvielas tirdzniecība nav vienīgais kas tur notiek...

Un EV arī lādēšanas stacijai arīdzan vajadzēs cenu tablo(gaismas reklāmu), kafiju un maizītes...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Sep 2021, 00:19:14 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Samsasi
10. Sep 2021, 07:36 #2300

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3645

Braucu ar:

Ev lādēšanas stacijai ar bulku nepietiks, tur būs jāceļ kautkāda iktermiņa izklaide
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo