Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Lafter
27. Sep 2020, 19:51 #1221

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27059

Braucu ar: wv


27 Sep 2020, 18:21:45 @_Eddy_ rakstīja:
Lafters arii basnjas stumj. Ja onboard chargerim kaada faaze ir tumsha, to mana ilgu laiku pirms vispaar nelaadee.
Ja nelaadee, tad visticamaak kaada cita HV komponente ir beigusies, nelaadee ir tikai viena no paziimeem, parasti tur ir veel 4-5 alerti.
Ja izbrauc tukshu, tad lohiem lohu probleemas. 12v batt tuksha. Pieliek pie 12v supporta, pamodina auto un laadee kameer nelabi paliek.

Kàdas bašnas?? Man halle viking īrē dežūrtelpas transportam. Cilvēki, kas viņas vadā, vai pārkrauj noteikti jau nu labāk zin par Tevi. Un ja es runajos ar viņiem, tad man powera viedoklis Nav vispār aktuāls. Es ļoti atvainojos, bet tiešām- es personigi tomēr ticēšu cilvēkiem, kas tos auto savāc ceļmalās un nogādā uz centriem pēdējos gadus. Un daļa ir ar uzlādi. Ka vienk nelādē. Tur jau čaliem ir instrukcijas. Kas un kā. Ja izbraukts, ved uz tuvāko lādēšanas staciju. Ja neņem. Ved prom uz servisu.
Par konkrēto nelādēšanu jau topica pirmsākumos rakstīju. Tā problēma ir no paša sākuma teslai. Bet lai nu būtu.
Konkrētais benzītankā nebija izbraukts tukšs. Bet palika range 80km. Lādēt vairs nelādē un basta. Ne ar fast, ne ar parasto. Pirms tam jau bija mēģinājuši citur lādēt. Tas pats. Vienk saprata, ka labāk lai to auto savāc tagad, nekā nekurienes vidū.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 27 Sep 2020, 20:02:02 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
qa
27. Sep 2020, 21:07 #1222

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1377

Braucu ar:

Arī esmu dzirdējis runas Norge par Teslas slikto kvalitāti,bet vairāk par S un pašiem pirmajiem 3,jo tur piegādes spieda.
Bet ir jāsaprot,ka El vāģi ir uz palikšanu. Lasīju šodien par jauno Id4 un cenām(Norge),manuprāt simpātisks auto par simpātisku cenu un normālu range.
Kāds būs lietoto tirgus,grūti spriest,bet manuprāt El vērtība pec 100 000km būs mazāka,nekā diesel&benzīna auto,jo tomēr baterijas ir dārgas un nebūt ne mūžīgas.
Atcerējos gadus 15 atpakaļ baterijas instrumentus,knapi pastrādāt varēja,šodien neviens vairs īsti pat vadu vairs nestiepj,jo viss ir pieejams uz bačām un daudz parocīgāk.
Elektro jau ir un būs un pie tā jāpierod.
Offline
kaprons
27. Sep 2020, 21:28 #1223

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

es starp citu Norgē dzīvoju 1930 Aurskog
un tur bija Think rūpnīca, kura nobankrotēja gadus 10 vai nu jau 15 atpakaļ
tas tik bija verķis
Offline
smudo
01. Oct 2020, 15:39 #1224

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Ta pa istam aukstumu sajutis Janvari un Februari - sis septembris tomer bija loti silts. Starp citu sodien no rita Agenskalna redzeju VW ID.3!
Offline
JankyLV
01. Oct 2020, 17:00 #1225

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2995

Braucu ar: imperialblau

Offline
smudo
01. Oct 2020, 18:46 #1226

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


01 Oct 2020, 16:22:54 @Nixx rakstīja:

01 Oct 2020, 15:39:15 @smudo rakstīja:
Ta pa istam aukstumu sajutis Janvari un Februari - sis septembris tomer bija loti silts. Starp citu sodien no rita Agenskalna redzeju VW ID.3!


Var tā arī teikt. Nu ka nevis Sept bija liels patēriņš, bet Augustā mazs. 16.x kwh/100 laikam bija Aug.
Cik skatos, Teslai pilsētā ir padaudz. Jo baigi silda. Pa lielceļiem un garākā gabalā tad smuki izlīdzinās


ID3 bija ar LV nr ? Es Sept sākumā redzēju ar D


Manuprat bija LV numurs - balta krasa, iespejams, ka tad pats demo auto, ko JankyLV ielika - Mollers jau dodot test drive vismaz no pagajusas nedelas.
Offline
Jurchixx
01. Oct 2020, 18:54 #1227

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8235

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Izstādē tak arī kaut kāds bija uz lv numuriem šķiet bet nebija balts
Offline
barney
01. Oct 2020, 21:10 #1228

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: i3 & Subaru

Šodien redzēju ID3 tirkīza zilā/zaļā krāsā ar LV numuriem uz Krasta ielas
Offline
_Eddy_
01. Oct 2020, 21:12 #1229

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


27 Sep 2020, 19:51:13 @Lafter rakstīja:

27 Sep 2020, 18:21:45 @_Eddy_ rakstīja:
Lafters arii basnjas stumj. Ja onboard chargerim kaada faaze ir tumsha, to mana ilgu laiku pirms vispaar nelaadee.
Ja nelaadee, tad visticamaak kaada cita HV komponente ir beigusies, nelaadee ir tikai viena no paziimeem, parasti tur ir veel 4-5 alerti.
Ja izbrauc tukshu, tad lohiem lohu probleemas. 12v batt tuksha. Pieliek pie 12v supporta, pamodina auto un laadee kameer nelabi paliek.

Kàdas bašnas?? Man halle viking īrē dežūrtelpas transportam. Cilvēki, kas viņas vadā, vai pārkrauj noteikti jau nu labāk zin par Tevi. Un ja es runajos ar viņiem, tad man powera viedoklis Nav vispār aktuāls. Es ļoti atvainojos, bet tiešām- es personigi tomēr ticēšu cilvēkiem, kas tos auto savāc ceļmalās un nogādā uz centriem pēdējos gadus. Un daļa ir ar uzlādi. Ka vienk nelādē. Tur jau čaliem ir instrukcijas. Kas un kā. Ja izbraukts, ved uz tuvāko lādēšanas staciju. Ja neņem. Ved prom uz servisu.
Par konkrēto nelādēšanu jau topica pirmsākumos rakstīju. Tā problēma ir no paša sākuma teslai. Bet lai nu būtu.
Konkrētais benzītankā nebija izbraukts tukšs. Bet palika range 80km. Lādēt vairs nelādē un basta. Ne ar fast, ne ar parasto. Pirms tam jau bija mēģinājuši citur lādēt. Tas pats. Vienk saprata, ka labāk lai to auto savāc tagad, nekā nekurienes vidū.

Joprojaam basnjas...
un jaa, es zinaashu labaak, kaa Tu un kaa vinji.
Ar laadee/nelaadee paarbauda vai tiesaam vnk nav tuksha baterija. Ja nelaadee, tad nav nekaadas saistiibas ar nelaadee, jo ir iemesls kaapeec nelaadee. Kam nav nekaadas saistiibas ar (c) vnk atsaka laadeet

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 01 Oct 2020, 21:13:42 ]

Offline
CP17
04. Oct 2020, 08:21 #1230

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

future is now
https://carbuzz.com/news/chinas-new-ev-looks-li...-royce-and-tesla

Offline
uldens1
04. Oct 2020, 10:17 #1231

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


04 Oct 2020, 08:21:13 @CP17 rakstīja:
future is now
https://carbuzz.com/news/chinas-new-ev-looks-li...-royce-and-tesla


tā vien liekas ka nākamā powera paaudze blatos ar ķīniešu auto
Offline
jaks
04. Oct 2020, 10:46 #1232

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Tagad jau blato ar visu sadzīvi, auto tik palicis pēdējais
Offline
GirtzB
04. Oct 2020, 12:21 #1233

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


02 Oct 2020, 08:43:47 @Nixx rakstīja:

27 Sep 2020, 11:47:53 @Lafter rakstīja:

26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Un uz evakuatora vinas ir redzamas tikpat bieži, kā parastās ļerkatas.
Nomirušas. Kuras ved uz centru. Liek rindā. Un tad pāris mēnešus braukā ar baudāmu hibiridu.
Aizvakar tuksu teslu piesledzot, rāda ka uzladeta. Nu nelādē ne pa kam. No benzintanka izdzina. Nevar sedet ieksa, kamer viking atbrauc līst pipec ārā. Teizu lai pis pari ceļam uz kafūzi un gaida savu nabaga evakuatoru. Vienk iebraucu pildīt veco labo diesel un gimene, kā putnu bars spieto zem jumta 9 vakarā un nezin kur iet. Tas auto nav nemirstīgs un lūzt tieši tikpat bieži, kā parastie triperi. Un kā pašā topica sakuma, sen atpakal- tad tiesi ar lādēšanu problemas ir biežākās. Ja domā, ko nopirksi elektro tacku un gadus brauksi bēdu nezinādams, tad man ir sliktas ziņas. Un ja ta lamata nobruks.. NO ta ir problema.. bet Lv tā varetu būt katastrofa.
Ar laiku tas protams tiks sakārtots un tā ir nākotne. Bet tā, ka tas auto i bullet proof- tā nav. Vini plīst. Un uz evakuatoriem no elektro auto tiešām vairākums ir teslas. Bet tas noteikti tāpēc, ka viņu ir daudz vairāk, kā citu elektro modeļu. Propocionāli. Pieļauju, ka plīst visi vienādi. Nav tā, ka Tesla būtu sliktaka. Katram savi kāši. Teslai cik dzirdets tiešām atsaka lādēšanu. Un bieži.


Protams, blakus nestāvēju, neko nezinu, bet nu kopā iedomājamies situāciju. Lai vieglāk uztvert - mūsu domu experimentā būs nevis Tesla, bet kaut kāda ICE mašīna. Kaut vai tāda, kurai nosaukumā 3 burti

Pēcpusdienā izbraucāt no mājas, jums ir range ~ 350 km. Kad ir atlikumā ~ 10 litri, jūs iebraucat b-tankā. Nevar atvērt bāku. Viss pārējais funkcionē
Zvans servisam, tie sūta evakuatoru (kas būs kaut kad)

Jūsu tālākie darbības varianti, izvēlieties vienu:

a) booking.com tuvākā viesnīca, braucat uz turieni un attiecīgi pārvirzāt evakuatoru uz viesnīcas pagalmu
b) zvans draugam, lai atbrauc pretī. Mašīnu lai savāc vācējs. Pēc starta uzstādījumiem redzams, ka tālāk par 200 km nevarat būt
c) ejat uz mašīnu, ieslēdzat apsildi, netflix (ar bākas atlikumu pietiks apm 5 stundām). Gaidāt evakuatoru, kas aizvedīs gan mašīnu gan jūs uz starta punktu
d) Jūs esat pilnīgs norvēģis, tāpēc staigājat lietū pa šosejas malu, meklējat palīdzību no garāmbraucošiem čigāniem


Nevar atvērt bāku auto neiestājas, jo ja ir kļuda ar bākas slēdzeni, tad bagāžniekā ir trosīte, ko pavelkot to mehāniski atvelk vaļā slēdzeni. Attiecīgi šādas primitīvas problēmas ICE auto nepastāv.
Tas būtu tas līdzīgi kā, ja elektroauto būtu rezerves backup barošanas štekeris kaut kur bagāžas nodalījumos, kur var pieslēgt ārējo "emergency" bateriju, kura iznomājama ikkatrā labā benzintankā(tm) lai nokļutu limp low power mode līdz servisa centram.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
04. Oct 2020, 12:23 #1234

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.s. Tesla 2.0

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
CP17
04. Oct 2020, 12:41 #1235

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Oct 2020, 12:23:45 @GirtzB rakstīja:
P.s. Tesla 2.0

iespaidiigi, bet imho bik cita kategorija, ne? hvz
Offline
smudo
04. Oct 2020, 15:34 #1236

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Vakar PCL sezonas noslēguma pasākumā satiku paziņu, kas ir retro un youngtimer auto entuziats un viņam to ir vairāki un ļoti labā kvalitātē - vecākajam auto ir 80 gadi Izrādās, ka pirms pāris nedēļām AMG mersi nomainījis pret Model 3 LR. Saka, ka katru dienu nobrauc ap 150-170 km (jo dzīvo 50km no Rīgas) un kā ikdienas pārvietotājs esot OK. Liels bonuss esot sab. transporta joslas. Savukārt, cits vakar jauiegūts paziņa esot pasūtījis Taycan, ko sola piegādāt gada beigās un mainīs nost Panameru. Pamazām tie, kas var atļauties jaunus auto, sāk pieņemt EV kā idienas auto, bet daudz, kas ir testējuši to pašu Taycan, saka, ka turpinās braukt ar ICE, kamēr būs iespēja, jo EV nesagādā pozitīvas emocijas, lai arī kā pārvietotājs esot OK. ES jau vairākas valstis paziņojušas par jaunu ICE auto reģistrācijas aizliegumu no 2030., 2032. vai 2035. gada.
Offline
_Eddy_
04. Oct 2020, 19:23 #1237

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


04 Oct 2020, 12:21:49 @GirtzB rakstīja:

02 Oct 2020, 08:43:47 @Nixx rakstīja:

27 Sep 2020, 11:47:53 @Lafter rakstīja:

26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Un uz evakuatora vinas ir redzamas tikpat bieži, kā parastās ļerkatas.
Nomirušas. Kuras ved uz centru. Liek rindā. Un tad pāris mēnešus braukā ar baudāmu hibiridu.
Aizvakar tuksu teslu piesledzot, rāda ka uzladeta. Nu nelādē ne pa kam. No benzintanka izdzina. Nevar sedet ieksa, kamer viking atbrauc līst pipec ārā. Teizu lai pis pari ceļam uz kafūzi un gaida savu nabaga evakuatoru. Vienk iebraucu pildīt veco labo diesel un gimene, kā putnu bars spieto zem jumta 9 vakarā un nezin kur iet. Tas auto nav nemirstīgs un lūzt tieši tikpat bieži, kā parastie triperi. Un kā pašā topica sakuma, sen atpakal- tad tiesi ar lādēšanu problemas ir biežākās. Ja domā, ko nopirksi elektro tacku un gadus brauksi bēdu nezinādams, tad man ir sliktas ziņas. Un ja ta lamata nobruks.. NO ta ir problema.. bet Lv tā varetu būt katastrofa.
Ar laiku tas protams tiks sakārtots un tā ir nākotne. Bet tā, ka tas auto i bullet proof- tā nav. Vini plīst. Un uz evakuatoriem no elektro auto tiešām vairākums ir teslas. Bet tas noteikti tāpēc, ka viņu ir daudz vairāk, kā citu elektro modeļu. Propocionāli. Pieļauju, ka plīst visi vienādi. Nav tā, ka Tesla būtu sliktaka. Katram savi kāši. Teslai cik dzirdets tiešām atsaka lādēšanu. Un bieži.


Protams, blakus nestāvēju, neko nezinu, bet nu kopā iedomājamies situāciju. Lai vieglāk uztvert - mūsu domu experimentā būs nevis Tesla, bet kaut kāda ICE mašīna. Kaut vai tāda, kurai nosaukumā 3 burti

Pēcpusdienā izbraucāt no mājas, jums ir range ~ 350 km. Kad ir atlikumā ~ 10 litri, jūs iebraucat b-tankā. Nevar atvērt bāku. Viss pārējais funkcionē
Zvans servisam, tie sūta evakuatoru (kas būs kaut kad)

Jūsu tālākie darbības varianti, izvēlieties vienu:

a) booking.com tuvākā viesnīca, braucat uz turieni un attiecīgi pārvirzāt evakuatoru uz viesnīcas pagalmu
b) zvans draugam, lai atbrauc pretī. Mašīnu lai savāc vācējs. Pēc starta uzstādījumiem redzams, ka tālāk par 200 km nevarat būt
c) ejat uz mašīnu, ieslēdzat apsildi, netflix (ar bākas atlikumu pietiks apm 5 stundām). Gaidāt evakuatoru, kas aizvedīs gan mašīnu gan jūs uz starta punktu
d) Jūs esat pilnīgs norvēģis, tāpēc staigājat lietū pa šosejas malu, meklējat palīdzību no garāmbraucošiem čigāniem


Nevar atvērt bāku auto neiestājas, jo ja ir kļuda ar bākas slēdzeni, tad bagāžniekā ir trosīte, ko pavelkot to mehāniski atvelk vaļā slēdzeni. Attiecīgi šādas primitīvas problēmas ICE auto nepastāv.
Tas būtu tas līdzīgi kā, ja elektroauto būtu rezerves backup barošanas štekeris kaut kur bagāžas nodalījumos, kur var pieslēgt ārējo "emergency" bateriju, kura iznomājama ikkatrā labā benzintankā(tm) lai nokļutu limp low power mode līdz servisa centram.

Teslai bagaazniekaa ir charge port emergency release un ir arii 12v jump posti. Vieniigi visbiezhaak limp mode vietaa ir evakuators.
Offline
Elviss
04. Oct 2020, 19:51 #1238

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21623

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Visi labie ice auto jau ir uzražoti, lai jau aizliedz. Tie, kas gribēs gan jau izdomas veidu kā citur reģistrēt.

-----------------
Offline
bum_bumz
04. Oct 2020, 20:05 #1239

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6453

Braucu ar: E34

Kad tur jūlijā DE reģistrēti 8K jauni tosteri, toties 212K fosīlie
Aizliegt varēs Latvijā un visi kā jēri paklausīs, bet ne jau rietumeiropā.
Šitādā paskatā un formā EV nebūs nākotne, jāgaida no īlena kautkas cits
Offline
smudo
04. Oct 2020, 20:47 #1240

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Julija bija problemas ar EV piegadem (tai skaita VW). Uz gada beigam tiek prognozets, ka Vacija EV bus 10% no tirgus, kas, protams, vel arvien nav loti daudz. Vacijas valdiba tiesi tagad spriez kad un vai noteikt konkretu aizlieguma datumu ICE auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo