Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Elviss
25. Sep 2020, 23:29 #1201

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21650

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Izmirs leduslāči, tad tur dzīvos jauna tipa pērtiķi un tad jauna tipa leduslāči. Un tā tas notiek miljoniem gadu. Tikai tagad ķīnieši un citi procesu mazliet paātrina.

-----------------
Offline
DeeCee
26. Sep 2020, 00:12 #1202

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Izmirs leduslāči, nodegs pus amerika, noslīks Venēcija un gabals RĪgas

Offline
shmurger
26. Sep 2020, 01:51 #1203

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12763

Braucu ar: xc40

Ar ko nez kaitīgs mūsdienās ir jauns auto ar iekšdedzes dzinēju? Silts gaiss nāk no izpūtēja?
Offline
Marrakesh
26. Sep 2020, 12:44 #1204

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?
Offline
Arsmens
26. Sep 2020, 12:47 #1205

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?
range rover arī bez apstājas jāapkalpo, bet pērk kā karstus purādziņus Nopirks to teslu un tad jau manīs
Offline
bmwaddict
26. Sep 2020, 12:55 #1206

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?

veel jau prikols ir taads ka Teslas var remonteet tikai dealers un ir detaljas kuras vinji vienkaarshi nepaardod pateereetaajam. Prikinj tu nopirki Teslu samaksaaji nesliktu $ par to diezgan average kvalitaates izstraadaajumu un tev veel beigaas pat nepaardod rezerves daljas
Neenu protams atradiisies malachi (ir jau spechuki kas labo blokus uzlauzh un paaarshuj firmwares etc) kas rejuuzos detaljas no sistaam Teslaam un salabos to elektroniku bet ja Tesla konstatee ka ir noticis neautorizeets remonts vinji vienkaarshi atsleedz tevi no supercharge un tu paliec suukaat ar wall chargeri.
Un cik man zinaams ja iznaak avaarija tad to alumiinija kuzavu vinji nelabojot principaa tipa youre on your own un detaljas tev nepaardod jo vinji negrib lai sistas Teskas braukaa pa ielaam mazums nogljukos kaada elektronika un izbrauks cauri beernudaarzam 2 sekunees liidz 100kmh

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Sep 2020, 12:57:56 ]

Offline
bmwaddict
26. Sep 2020, 13:07 #1207

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


25 Sep 2020, 20:20:41 @Nixx rakstīja:

25 Sep 2020, 19:49:35 @Zeebalds rakstīja:
ja, vienkārši katrā pilsētā stancētu ladējamo aparātu, es tikai par



Cik es zinu, Latvija ir ļoti labi elektrificēta

Un EV nevajag kaut kādu speciālo "mašīnu elektrību", der tā pati vecā labā 380 V 50 Hz, kas ir jebkurā šķūnī




sen vairs nav tie laiki kad 380V bija katraa shkjuunii..
Offline
bmwaddict
26. Sep 2020, 15:22 #1208

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Es runaaju par aarpus garantijas remontiem un 2nd hand marketu protams un accidentiem, jaa Tesla tev paardos bremzhu kluciiti un logu slotinjas tachu elektroniskos moduljus un daljas kas dziljaak mashiinaa pat kabeljus atsakot paardot un arii uzstaadiit astakot, vinji vienk blacklistee shasijas nummuru sisteemaa ja ienaak reports ka auto tipa cietis accidentaa un banka vai apdr kompaanija izleemusi uztaisiit salvage title. tas nekas ka mashiinao patiesiibaa viss ir remonteejams un nekaadu strukturaalu defektu nav. tas ir apmeeram tas pats staasts kas ar apple kas tagad razho laptopus kas projekteeti ar domu ka nav salabojami neautorizeetos servisos, taa visa nav taa labaakaa attieksme pret pateereetaaju. sheit principaa pat rodas jautaajums ko tad tu nopeerkot automashiinu dabuun savaa iipashumaa - automashiinu vai viebkaarshi tiesiibas lietot to automashiinu tik ilgi cik Teslai iegribas?
Manupraat tur briest kkads class action lawsuit ja tas taa turpinaasies.
Offline
XK220
26. Sep 2020, 18:24 #1209

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3200

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Ko te ņemās?
EV var uzlādēt no jebkuras rozetes, uzlādes stacijas ir praktiski visās pilsētās un bezgarantijas teslas remontē gan LV, gan LT, gan EE.
Offline
_Eddy_
26. Sep 2020, 19:49 #1210

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


26 Sep 2020, 12:55:33 @bmwaddict rakstīja:

26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?

veel jau prikols ir taads ka Teslas var remonteet tikai dealers un ir detaljas kuras vinji vienkaarshi nepaardod pateereetaajam. Prikinj tu nopirki Teslu samaksaaji nesliktu $ par to diezgan average kvalitaates izstraadaajumu un tev veel beigaas pat nepaardod rezerves daljas
Neenu protams atradiisies malachi (ir jau spechuki kas labo blokus uzlauzh un paaarshuj firmwares etc) kas rejuuzos detaljas no sistaam Teslaam un salabos to elektroniku bet ja Tesla konstatee ka ir noticis neautorizeets remonts vinji vienkaarshi atsleedz tevi no supercharge un tu paliec suukaat ar wall chargeri.
Un cik man zinaams ja iznaak avaarija tad to alumiinija kuzavu vinji nelabojot principaa tipa youre on your own


Ko Tu vari dirst... SC ir atsleegts tikai taam, kam ir salvage title, un arii peec HV inspekcijas SC var piesleegt atpakalj.
Remontee to auto TABS un pilniigi nekaadu probleemu ar detaljaam un statusiem.
Rezerves daljas peerc no servisa centra tik cik vari panest un veel vairaak.
Offline
_Eddy_
26. Sep 2020, 19:56 #1211

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


26 Sep 2020, 15:08:13 @Nixx rakstīja:

26 Sep 2020, 12:55:33 @bmwaddict rakstīja:

26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?

veel jau prikols ir taads ka Teslas var remonteet tikai dealers un ir detaljas kuras vinji vienkaarshi nepaardod pateereetaajam. Prikinj tu nopirki Teslu samaksaaji nesliktu $ par to diezgan average kvalitaates izstraadaajumu un tev veel beigaas pat nepaardod rezerves daljas
Neenu protams atradiisies malachi (ir jau spechuki kas labo blokus uzlauzh un paaarshuj firmwares etc) kas rejuuzos detaljas no sistaam Teslaam un salabos to elektroniku bet ja Tesla konstatee ka ir noticis neautorizeets remonts vinji vienkaarshi atsleedz tevi no supercharge un tu paliec suukaat ar wall chargeri.
Un cik man zinaams ja iznaak avaarija tad to alumiinija kuzavu vinji nelabojot principaa tipa youre on your own un detaljas tev nepaardod jo vinji negrib lai sistas Teskas braukaa pa ielaam mazums nogljukos kaada elektronika un izbrauks cauri beernudaarzam 2 sekunees liidz 100kmh




Tev, kā LA iedzīvotājam, vajadzēja zināt labāk un izteikties precīzāk

Dīlers un Tesla vsp nav tādas kombinācijas. Viss Tesla retails & serviss ir viņu pašu īpašums. Piem. džekiem, kas Norgē skrūvē autiņus, algas maksā Tesla Motors Inc.
Kaut kur krūmos ir vēl kaut kādi selected partners, bet es tiešām nezinu viņu attiecības ar Tesla motors

Protams, tas Latvijas iedzīvotājus dzen zināmā depresijā, jo Baltijā pārstāvniecība tik drīz nespīd.

No otras puses, es domāju līdzīgi, kā @Arsmens. Dažādu marku mūsu dīleri ir pietiekami krāšņi parādījuši savas "prasmes", tā kā es tā baigi pēc viņiem netvīkstu.
Man ir Mod3, kas sevi ir parādījis, kā ļoti stabilu mašīnu. OK, kosmiski nobraukti M3 vēl nav redzēti, bet cik lasīts internātos, ļoti liela daļa īpašnieku ir nobraukuši pirmo 100k km apmeklējot SC tikai uz 80k apkopi
X un classic S (domāts preFL) gan pie mums neriskētu mēģināt jūzot.


Un es neredzu nekā nepareiza tajā, ka struktūras detaļas Tesla nepārdod garāmejošiem ļoļikiem, bet uzstāj uz uzstādīšanu savā SC
Nezinu par S un X, bet 3 virsbūves lielākā daļa ir godīgs tērauds.
Y viņi tagad eksperimentē ar lonžeronu un visas tās sadaļu starp tiem liešanu no alu. No uzbūves un montāžas viedokļa - vnk ģeniāls gājiens. Bet kreš gadījumā tas ir


Algu nor maksaa Tesla Motors Norway AS
Offline
Marrakesh
26. Sep 2020, 22:10 #1212

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Offline
Mixzzz
27. Sep 2020, 01:31 #1213

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2639

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


26 Sep 2020, 19:49:55 @_Eddy_ rakstīja:

26 Sep 2020, 12:55:33 @bmwaddict rakstīja:

26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?

veel jau prikols ir taads ka Teslas var remonteet tikai dealers un ir detaljas kuras vinji vienkaarshi nepaardod pateereetaajam. Prikinj tu nopirki Teslu samaksaaji nesliktu $ par to diezgan average kvalitaates izstraadaajumu un tev veel beigaas pat nepaardod rezerves daljas
Neenu protams atradiisies malachi (ir jau spechuki kas labo blokus uzlauzh un paaarshuj firmwares etc) kas rejuuzos detaljas no sistaam Teslaam un salabos to elektroniku bet ja Tesla konstatee ka ir noticis neautorizeets remonts vinji vienkaarshi atsleedz tevi no supercharge un tu paliec suukaat ar wall chargeri.
Un cik man zinaams ja iznaak avaarija tad to alumiinija kuzavu vinji nelabojot principaa tipa youre on your own


Ko Tu vari dirst... SC ir atsleegts tikai taam, kam ir salvage title, un arii peec HV inspekcijas SC var piesleegt atpakalj.
Remontee to auto TABS un pilniigi nekaadu probleemu ar detaljaam un statusiem.
Rezerves daljas peerc no servisa centra tik cik vari panest un veel vairaak.

Nu jau vairāk pēc tā inspection neko nepieslēdz atpakaļ. Vienk samaksā naudu, ķipa tiek inspectots, bet īsti labuma nekāda. Un vēl lielāks prikols - tevi netikai izrubī no superchargeru networka, bet arī norubī nost DC charging, kas nozīmē, ka reāli vari sūkāt līko ar savu teslu, jo nekur normāli neaizbrauksi.

Un vispār kāds ir iemesls nepārdot rezerves daļas? Mans auto, gribu un taisu pats. Kāpēc var ieiet dīlerī piem pie BMW, Audi,VW, jebkura cita ražotāja un nopirkt jebkuru auto daļu? Pērc kaut vai šasijas elementus. Un ja ir arguments, ka cilvēki nositīsies ar elektrību, ja kko darīs ar drivetrain utt - dabiskā atlase. Tieši tāpat var nodedzināt mašīnu/māju/sevi darbojoties ap degvielas sistēmu parastam auto.
Offline
Mixzzz
27. Sep 2020, 01:49 #1214

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2639

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Pie LV elektrības cenām, ar elektroauto izklausās(arī no šī topika), ka sanāk kkādi ~2-2.5e/100kmh ja lādē mājās. Kkādam jaunajam dīzelim tie būs 4-6e/100kmh. Jānobrauc stipri daudz, lai tas elektroauto atmaksātos, jo kkad pētīju golfiem cenas un egolf sanāca x1.5 cenā salīdzinot ar kkādu vidēji nopakotu golpu(kā min 10k vairāk). Rupji rēķinot sanāca, ka tajos 5g vajag nobraukt ~300kkm(kkāds taxi režīms), lai pirkšanas cena + eksplutācija nostātos daudz maz līdzīgā ciparā. Aprēķinā gan netika iekļauta pārdošanas cena pēc tiem 5g, jo nu man nav īsti informācijas par to, cik vidēji iet lietots egolfs.
Offline
viagris
27. Sep 2020, 08:05 #1215

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


25 Sep 2020, 20:42:28 @CP17 rakstīja:
Lai vai kaads buutu EV raaviens, vinjsh tak nekad nesagaadaas taas izjuutas, skanju utt, kaa jau user raxtiija...
BlackRussian plosaas
un penziins nepazudiis taapat kaa Harley Davidson

https://www.delfi.lv/auto/zinas/harley-davidson...in-partner-sites
Offline
Labais1234567891
27. Sep 2020, 09:00 #1216

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot


Kuri būtu attiecīgi tās klases auto, kuri ir lētāki. Neesmu tirgū atradis auto zem 60k, kura paātrinājums būtu zem 4 ar pus sekundēm. Vienkārši mav tādu.

Ļoti besī ka ka model 3 performance neierakstās uzņēmuma auto budžetā.

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 27 Sep 2020, 09:09:59 ]

Offline
DeeCee
27. Sep 2020, 09:32 #1217

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Sep 2020, 01:31:27 @Mixzzz rakstīja:

26 Sep 2020, 19:49:55 @_Eddy_ rakstīja:

26 Sep 2020, 12:55:33 @bmwaddict rakstīja:

26 Sep 2020, 12:44:21 @Marrakesh rakstīja:
Labi, par klimatu un elektroauto tur var diskutēt dienām. Man vairāk interesē tie, kas pērk Teslas šeit Latvijā. Ja viņai kaut kas nobirst un viņa vairs nekustas.. Šeit vispār ir kāds, kas viņas apkalpo?

veel jau prikols ir taads ka Teslas var remonteet tikai dealers un ir detaljas kuras vinji vienkaarshi nepaardod pateereetaajam. Prikinj tu nopirki Teslu samaksaaji nesliktu $ par to diezgan average kvalitaates izstraadaajumu un tev veel beigaas pat nepaardod rezerves daljas
Neenu protams atradiisies malachi (ir jau spechuki kas labo blokus uzlauzh un paaarshuj firmwares etc) kas rejuuzos detaljas no sistaam Teslaam un salabos to elektroniku bet ja Tesla konstatee ka ir noticis neautorizeets remonts vinji vienkaarshi atsleedz tevi no supercharge un tu paliec suukaat ar wall chargeri.
Un cik man zinaams ja iznaak avaarija tad to alumiinija kuzavu vinji nelabojot principaa tipa youre on your own


Ko Tu vari dirst... SC ir atsleegts tikai taam, kam ir salvage title, un arii peec HV inspekcijas SC var piesleegt atpakalj.
Remontee to auto TABS un pilniigi nekaadu probleemu ar detaljaam un statusiem.
Rezerves daljas peerc no servisa centra tik cik vari panest un veel vairaak.

Nu jau vairāk pēc tā inspection neko nepieslēdz atpakaļ. Vienk samaksā naudu, ķipa tiek inspectots, bet īsti labuma nekāda. Un vēl lielāks prikols - tevi netikai izrubī no superchargeru networka, bet arī norubī nost DC charging, kas nozīmē, ka reāli vari sūkāt līko ar savu teslu, jo nekur normāli neaizbrauksi.

Un vispār kāds ir iemesls nepārdot rezerves daļas? Mans auto, gribu un taisu pats. Kāpēc var ieiet dīlerī piem pie BMW, Audi,VW, jebkura cita ražotāja un nopirkt jebkuru auto daļu? Pērc kaut vai šasijas elementus. Un ja ir arguments, ka cilvēki nositīsies ar elektrību, ja kko darīs ar drivetrain utt - dabiskā atlase. Tieši tāpat var nodedzināt mašīnu/māju/sevi darbojoties ap degvielas sistēmu parastam auto.


Jo uz tiem remontiem var labi pelnīt/lai visādi rukažopi nebraukātu ar satītiem vadiem un nebūtu pilna prese ar nodegušām teslām, John Deere arī neļauj līst iekšā https://www.bloomberg.com/news/features/2020-03...-800-000-tractor
Offline
Lafter
27. Sep 2020, 11:47 #1218

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27083

Braucu ar: wv


26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Un uz evakuatora vinas ir redzamas tikpat bieži, kā parastās ļerkatas.
Nomirušas. Kuras ved uz centru. Liek rindā. Un tad pāris mēnešus braukā ar baudāmu hibiridu.
Aizvakar tuksu teslu piesledzot, rāda ka uzladeta. Nu nelādē ne pa kam. No benzintanka izdzina. Nevar sedet ieksa, kamer viking atbrauc līst pipec ārā. Teizu lai pis pari ceļam uz kafūzi un gaida savu nabaga evakuatoru. Vienk iebraucu pildīt veco labo diesel un gimene, kā putnu bars spieto zem jumta 9 vakarā un nezin kur iet. Tas auto nav nemirstīgs un lūzt tieši tikpat bieži, kā parastie triperi. Un kā pašā topica sakuma, sen atpakal- tad tiesi ar lādēšanu problemas ir biežākās. Ja domā, ko nopirksi elektro tacku un gadus brauksi bēdu nezinādams, tad man ir sliktas ziņas. Un ja ta lamata nobruks.. NO ta ir problema.. bet Lv tā varetu būt katastrofa.
Ar laiku tas protams tiks sakārtots un tā ir nākotne. Bet tā, ka tas auto i bullet proof- tā nav. Vini plīst. Un uz evakuatoriem no elektro auto tiešām vairākums ir teslas. Bet tas noteikti tāpēc, ka viņu ir daudz vairāk, kā citu elektro modeļu. Propocionāli. Pieļauju, ka plīst visi vienādi. Nav tā, ka Tesla būtu sliktaka. Katram savi kāši. Teslai cik dzirdets tiešām atsaka lādēšanu. Un bieži.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 27 Sep 2020, 12:21:22 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
_Eddy_
27. Sep 2020, 18:21 #1219

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Lafters arii basnjas stumj. Ja onboard chargerim kaada faaze ir tumsha, to mana ilgu laiku pirms vispaar nelaadee.
Ja nelaadee, tad visticamaak kaada cita HV komponente ir beigusies, nelaadee ir tikai viena no paziimeem, parasti tur ir veel 4-5 alerti.
Ja izbrauc tukshu, tad lohiem lohu probleemas. 12v batt tuksha. Pieliek pie 12v supporta, pamodina auto un laadee kameer nelabi paliek.
Offline
_Eddy_
27. Sep 2020, 18:36 #1220

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Un staasts par Teslaam uz evakuatoriem. Tur ir daudz faktori. Mirst T % tik pat cik parasti auto, vnk pa 100 gadiem cilveeki ir sapratushi, ka to luuzni var pastum, aizvilkt pie choma, iegruust fjordaa utt. No teslaam cilveekiem ir bail, tipa a ja nu, un lielaakajai daljai ir apdrosinaashana ar tow car, un nav jau dizi citur kur aizgaadaat kaa uz SC.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo