Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: MB G-Class iegāde

AutorsZiņojums
ZV
18. Jan 2015, 09:50 #61

Kopš: 26. Aug 2011

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

Visi auto ir sūda dzelzs spaiņi. Tikai arī no teim spaiņiem ir ko izvēlēties.
Bet ja par auto, tad tev bija vecā saīsinātā bundža, ko tiešām tik pa mežiem lauzt. Šim auto jāsākas ar g55.
Offline
Kaross
18. Jan 2015, 11:28 #62

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tā ir invaliditāte.
Braukšanas sajūtas tajā auto ir briesmīgas. Atceros bērnību un laukos GAZiku ar kuru pa pļavu gasēju.
G klasei tikai kondicionieris un elektriskie logi. Komforts un vadāmība ir vienā līmenī. G ir lidojošs zārks, jo dzinēji labāki.
Pārmaksāt par to lūzni tādu naudu nav baigais prāta darbs. Bet nu kāmēr uz grābekļa neuzkāpj, cilvēki netic.
Vienīgā individualitāte, ka gadiem līdzi iet kaut kāds uzpūsts mākonis un baigais pačots no cilvēkiem ar šaurām pierītēm un trenniņtērpos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
18. Jan 2015, 11:36 #63

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Vai ta tik traki, ka jāsalīdzina pilnīgi ar Krievu bobiku?

G klase slavena ar savu caurgājamību un izturību. Ideāls auto lauķiem/fermeriem/medniekiem.
Offline
JDS
18. Jan 2015, 11:40 #64

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10598

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Jan 2015, 11:36:43 depo rakstīja:
Vai ta tik traki, ka jāsalīdzina pilnīgi ar Krievu bobiku?

G klase slavena ar savu caurgājamību un izturību. Ideāls auto lauķiem/fermeriem/medniekiem.

Daudz laukjiem esi redzeejis g55/63? Ar taam plastmasaam noteikti ir ko mezhaa dariit
Offline
Kaross
18. Jan 2015, 11:45 #65

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

CAurgājamība ir laba, bet tikai retais izmanto to caurgājamību. Pārsvarā ar tiem bobikiem brauc pa pilsētu. Defenderu tad vismaz izmanto lauķi un liek to dzelzs krāmu tur kur viņam ir jābūt - sūdos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cirteejs
18. Jan 2015, 11:56 #66

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Visi Defenderi ir no alumīnija
Offline
JDS
18. Jan 2015, 12:03 #67

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10598

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Jan 2015, 11:45:46 Kaross rakstīja:
CAurgājamība ir laba, bet tikai retais izmanto to caurgājamību. Pārsvarā ar tiem bobikiem brauc pa pilsētu. Defenderu tad vismaz izmanto lauķi un liek to dzelzs krāmu tur kur viņam ir jābūt - sūdos.

Laba vinja ir neAMG jo amg kr apmarinaats ar plastmasaam
Offline
Robercz
18. Jan 2015, 12:22 #68

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Tās tievās jumta statnes, vāka gadījumā, pilda kādu drošības funkciju vai tur viss ir pēc 50gadīgiem standartiem?
Offline
Kaross
18. Jan 2015, 12:50 #69

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Jan 2015, 11:56:45 cirteejs rakstīja:
Visi Defenderi ir no alumīnija




-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Markss
18. Jan 2015, 13:24 #70

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

http://www.erento.com/mieten/fahrzeuge_fluggera.../3697322872.html

Un buus pachots

[ Šo ziņu laboja Markss, 18 Jan 2015, 13:26:32 ]

Offline
SpOrcMeN
18. Jan 2015, 13:47 #71

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

ka jus man besijat skolnieki es nevaru, beidzat fantazet nu ludzu apkarinatie plastmasi )

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Mizx
18. Jan 2015, 13:50 #72

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


17 Jan 2015, 18:09:21 Janis_no_Rigas rakstīja:
Viss iepriekšteiktais - tukša dirsšana!!
Ja spēsi nopirkt G400 par labu cenu un nobraukumu līdz 300tkm, visu tur var salikt, lai var braukt līdz apniks tas lidojošais ķieģelis!
Tas ko visi baidās šajā auto ir 400tā dzinēja problēmas, bet tās nav mirstamas:
1. ķēdes iztiepjas -> dārgākais, ja maina visu, tai skaitā mierinātājus un visu, kas ir atsegts veicot šo remontu!
2. gaisa massas mērītāji 2 gab.
Manuprāt, sāpīgāk ir, ja noklājas razdatka!! Dārga! Lietotu dabūt nereāli!
Pārējais ir sīkumi! Rūsējošas eņģes un degvielas patēriņš ir neatņemama piedeva šim auto!

P.S. G modelis laikam ir jāizslimo pašam, jo atrunāt kādu no kubika ir nereāli, jo 90to bērniem pārāk dziļi iespiedies wishlistā!
Piespamots ar patīk / nepatīk un pačots / nav pačota te nejēgā. Bet te minētās 400-tā motora problēmas nav tās, par kurām sudzas 400-tā lietotāji un servisi. Problēmas ir elektronika, kas ir pilnīgā pī šim sataisīta. Centrālās smadzenes, viss ir viens liels gļuks. Tie, kas tādus lietojuši, bieži vienmēr līdzi vadājuši datoru, lai vienmēr var piestāt ceļa malā kļūdas padzēst. Kamēr tās dzēšamas un nav jābrauc uz servisu. Šī motora elektronika ir murgs, ne citas lietas.
Offline
Arturiks
18. Jan 2015, 13:58 #73

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Sporc, beidz satraukties, vēl infarktu noķersi.
Offline
depo
18. Jan 2015, 13:58 #74

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


18 Jan 2015, 13:50:35 Mizx rakstīja:
Šī motora elektronika ir murgs, ne citas lietas.


Vai šīs problēmas ir arī tam, kas nāca no 2004 gada?
Offline
SpOrcMeN
18. Jan 2015, 13:59 #75

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

par elektrogljuiem taisniba bet tas ir visiem mersedesiem shiem izteiktak noteikti, parastajam g nekadas baigas elektribas jau nav jo vinju var saremontet ar amuru ne nu protams ja motors biezhi aiziet avarijas rezhima nav patikami bet dabraukt lidz galam jau varesi ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Arturiks
18. Jan 2015, 14:01 #76

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


18 Jan 2015, 13:50:35 Mizx rakstīja:

17 Jan 2015, 18:09:21 Janis_no_Rigas rakstīja:
Viss iepriekšteiktais - tukša dirsšana!!
Ja spēsi nopirkt G400 par labu cenu un nobraukumu līdz 300tkm, visu tur var salikt, lai var braukt līdz apniks tas lidojošais ķieģelis!
Tas ko visi baidās šajā auto ir 400tā dzinēja problēmas, bet tās nav mirstamas:
1. ķēdes iztiepjas -> dārgākais, ja maina visu, tai skaitā mierinātājus un visu, kas ir atsegts veicot šo remontu!
2. gaisa massas mērītāji 2 gab.
Manuprāt, sāpīgāk ir, ja noklājas razdatka!! Dārga! Lietotu dabūt nereāli!
Pārējais ir sīkumi! Rūsējošas eņģes un degvielas patēriņš ir neatņemama piedeva šim auto!

P.S. G modelis laikam ir jāizslimo pašam, jo atrunāt kādu no kubika ir nereāli, jo 90to bērniem pārāk dziļi iespiedies wishlistā!
Piespamots ar patīk / nepatīk un pačots / nav pačota te nejēgā. Bet te minētās 400-tā motora problēmas nav tās, par kurām sudzas 400-tā lietotāji un servisi. Problēmas ir elektronika, kas ir pilnīgā pī šim sataisīta. Centrālās smadzenes, viss ir viens liels gļuks. Tie, kas tādus lietojuši, bieži vienmēr līdzi vadājuši datoru, lai vienmēr var piestāt ceļa malā kļūdas padzēst. Kamēr tās dzēšamas un nav jābrauc uz servisu. Šī motora elektronika ir murgs, ne citas lietas.

Zinu pāris apkārt, kas tādus lieto, bet cik dzirdēts, tad daudzi ir labojuši motorus un kāds arī viņu nomainījis un kārbas cik zinu arī birst, jo it kā neturot tos nm, tapēc arī lido...
Offline
Montana
18. Jan 2015, 14:04 #77

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !


18 Jan 2015, 13:47:39 SpOrcMeN rakstīja:
ka jus man besijat skolnieki es nevaru, beidzat fantazet nu ludzu apkarinatie plastmasi )
sporc, lai sauktu citus par skolniekiem, sakuma pasam skola japabeidz vismaz pamatskola.
Offline
Mizx
18. Jan 2015, 14:06 #78

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


18 Jan 2015, 13:58:37 depo rakstīja:

18 Jan 2015, 13:50:35 Mizx rakstīja:
Šī motora elektronika ir murgs, ne citas lietas.


Vai šīs problēmas ir arī tam, kas nāca no 2004 gada?
Visiem 400-tiem. Par 420 vairs tā nelamājas, bet varbūt pēc inerces baidās pirkt un tāpēc viedokļu mazāk. Piedevām, kāda jēga no tāda rijīga un kaprīza, ja ir ideāls risinājums 320 CDI?
Offline
Mizx
18. Jan 2015, 14:07 #79

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


18 Jan 2015, 13:59:30 SpOrcMeN rakstīja:
par elektrogljuiem taisniba bet tas ir visiem mersedesiem shiem izteiktak noteikti, parastajam g nekadas baigas elektribas jau nav jo vinju var saremontet ar amuru ne nu protams ja motors biezhi aiziet avarijas rezhima nav patikami bet dabraukt lidz galam jau varesi ))
MB un elektrogļuki??? Varbūt slīkoņiem, bet kopumā citiem nav.
Offline
Markss
18. Jan 2015, 14:15 #80

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


18 Jan 2015, 14:07:53 Mizx rakstīja:
MB un elektrogļuki??? Varbūt slīkoņiem, bet kopumā citiem nav.

Luuk tas jau izraisa smieklus
Laikam neesi lietojis W220 u.c. modeljus ap 2000.gadu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex