Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 48 viesi un 5 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: MB G-Class iegāde

AutorsZiņojums
haizenberg
17. Jan 2015, 19:32 #21

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


17 Jan 2015, 17:36:33 shirminieks rakstīja:

17 Jan 2015, 17:26:48 Rampage777 rakstīja:
Īsumā paldies par atbildēm & kur var palasīt tos šausmu stāstus?

Optimālākais dzinējs šiem auto?


Vienīgais ko šiem auto ir vērts ņemt ir 55/63, viss pārējais ir garām. Cik ir braukts, skaļāks/cietāks par w203 C-klasi.

55/63 analogu nav

ir g65 un tas ir kautkas savadaks un labaks!!
Offline
Wilde
17. Jan 2015, 19:40 #22

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: top Zustand W220


17 Jan 2015, 18:52:04 SpOrcMeN rakstīja:
ja tu maki bruakttad tev bus pachots tapat kaut ar Sprinteru bet ja esi lohs tad nekads g-class tevi neizglabs lielaka dalja sheit ir lohu lidz ar to nav pat verts te uzdot shadus jautajumus. kas atiecas uz sho mashinu ja es tevi pazitu es pateiktu vai tev tadu vajag, ja agrak braui ar 4,8is tev noteikti nevajag gklasi jo tas ir pilnigs sudagabals ar ko var parvietoties tikai garigi slimi cilveki - ne nu ja tu esi gatavs sevi pei tiem pieskaitit tad ludzu , es piejemism esu shaja kategorijaa ))

vesels viens komats šajā penterē
edit: viens punkts ar

[ Šo ziņu laboja Wilde, 17 Jan 2015, 19:41:16 ]

Offline
wheelie
17. Jan 2015, 19:41 #23

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6344

Braucu ar: 1.2

tantes runaja ka uzticamākais ir 80-to beigu 3.0 dīzelis ar čuguna galvu

-----------------
8)
Offline
protams
17. Jan 2015, 19:45 #24

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4193

Braucu ar: F07

Pļac, čalis grib Gašku pa 17-20 keur, a jūs te viņam 55/63/65 piedāvājat
Offline
SpOrcMeN
17. Jan 2015, 19:49 #25

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32471

Braucu ar: kazernuju montanu

g65 pat oligarhi nevar sev atljauties.

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
crime
17. Jan 2015, 20:20 #26

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7282

Braucu ar: m635csi

Nu ceturtaa dalja no skaabaa par to kasti ir perebors, tur jaapiekriit.
Offline
SpOrcMeN
17. Jan 2015, 20:44 #27

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32471

Braucu ar: kazernuju montanu

es domaju ka cilveki kam ir ti kdaudz naudas ir peitiekami skopi un nav tik stulbi lia izmestu naudu neerta klucii kursh pie tam vel ir plikaks ka vecs 5 serijas bmw

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
Edzhus
17. Jan 2015, 20:45 #28

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3352

Braucu ar: 4x5


17 Jan 2015, 20:44:13 SpOrcMeN rakstīja:
es domaju ka cilveki kam ir ti kdaudz naudas ir peitiekami skopi un nav tik stulbi lia izmestu naudu neerta klucii kursh pie tam vel ir plikaks ka vecs 5 serijas bmw

Es pēc galerijām spriežu ka sporc te vieniigais var kko tirst shajaa sakrā.. pārēji tik cik paostījuši aiz muguras braucot!
Offline
Elviss
17. Jan 2015, 20:47 #29

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 18684

Braucu ar: F11 530D, X1 S20D, VAZ 2101 80'

Zinu, kam ir bijis tāds auto, priecājās, ka tika vaļā. Braukt ir forši, uzturēt dārgi.

Pārsēžoties no veca BMW uz vecu mersi nav nekāda labā doma.

Vecu var tikt tikai japāni. Es to esmu vairākkārt pārliecinājies.

-----------------
Offline
Grim55
17. Jan 2015, 21:39 #30

Kopš: 07. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: ML 500

tikai tīri teorētiski, cik sarežģīti gaškai ir ielikt 400 cdi vietā to pašu 5.0 motoru no kāda begemota vai w220? skaidrs, ka 400 cdi ir sūds, bet skaidrs arī ka cenas atšķirība no 500 ir vismaz 30-40%, nezinu par 5.0 motoru pieejamību tirgū, bet nu to veco 5.0 motoru noteikti vajadzētu varēt dabūt lētāk, un, ņemot vērā gaškas uzbūvi un tehnoloģisko sarežģītību, diez vai tur varētu būt arī kādas baigās izmaksas to motoru pārlikt?
Offline
crime
17. Jan 2015, 21:39 #31

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7282

Braucu ar: m635csi

Edzhusiit, nav runa par to, ko un kas var atljauties, runa ir par to, cik jeegas no taada aparaata, maksaat ceturto dalju par kubikiu, nu diez vai, ja ir nauda, tad ir tas pats cl65, kas ir galvas tiesu paaraaks par gashku, par kubiku var lociit 30-35 tuukstoshus, g55 buus reaals variants, gribi pushku par 250k, tur buus plashs spektrs - cl65, ferarri, lambo, utt. citi superkaari. Nu kubiks ir kubiks, g55 buus labi, paareejais ir iespeeju un maka robezhaas, kubikam forsha skanja, tas piedur, citi dzhipi maksaa par to visu papildus naudu, te viss ir gatavs, peerc un baudi.
Offline
add
17. Jan 2015, 21:46 #32

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 1995

Braucu ar:


17 Jan 2015, 21:39:08 GatisL rakstīja:
tikai tīri teorētiski, cik sarežģīti gaškai ir ielikt 400 cdi vietā to pašu 5.0 motoru no kāda begemota vai w220? skaidrs, ka 400 cdi ir sūds, bet skaidrs arī ka cenas atšķirība no 500 ir vismaz 30-40%, nezinu par 5.0 motoru pieejamību tirgū, bet nu to veco 5.0 motoru noteikti vajadzētu varēt dabūt lētāk, un, ņemot vērā gaškas uzbūvi un tehnoloģisko sarežģītību, diez vai tur varētu būt arī kādas baigās izmaksas to motoru pārlikt?

Imho pilnīgi bezjēdzīga padarīšana, ja jau startā saproti, ka nevari pavilkt to auto, tad priekškam taisīt tādas izvirtības, kas nostāsies naudas un darba stundu ziņā jau vairāk kā labs g270, kuru kā jau minēja var nočipot, un pats r5 dzinējs ir pietiekami jaudīgs, uzticams un daudz vienkāršāks uzbūvē.
Offline
artys
17. Jan 2015, 21:47 #33

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11207

Braucu ar: E30 cabrio, E36 V8

pļe viens zināms purns taisās pārsēsties no piiilna f01 uz geļiku...man liekas debīlākā doma ever

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Zeebalds
17. Jan 2015, 21:47 #34

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1218

Braucu ar:

par ko tur priecāties? kyb amīts 50e pusgadu tur, noteikti dārgo bremžu skidrumu pa 27e pielej, varēsi lielīties ka bilstein, cilindrīts ja letāk pa 12 ir ok
Offline
Edzhus
17. Jan 2015, 21:53 #35

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3352

Braucu ar: 4x5


17 Jan 2015, 21:39:48 crime rakstīja:
Edzhusiit, nav runa par to, ko un kas var atljauties, runa ir par to, cik jeegas no taada aparaata, maksaat ceturto dalju par kubikiu, nu diez vai, ja ir nauda, tad ir tas pats cl65, kas ir galvas tiesu paaraaks par gashku, par kubiku var lociit 30-35 tuukstoshus, g55 buus reaals variants, gribi pushku par 250k, tur buus plashs spektrs - cl65, ferarri, lambo, utt. citi superkaari. Nu kubiks ir kubiks, g55 buus labi, paareejais ir iespeeju un maka robezhaas, kubikam forsha skanja, tas piedur, citi dzhipi maksaa par to visu papildus naudu, te viss ir gatavs, peerc un baudi.

Turik! Es neesmu depiils

Bet kaapec tu saliidzini g ar cl..?

Es izteicu savu subjektiivo viedokli!

Pasham arii G patiik! braucis pat neesmu bet ljoti patiik vizuaali un skanja! Par to kas ko var atljauties es jau sen izteicos! Nevari npirkt divus, nevari atlauties vienu!
Offline
markelis
17. Jan 2015, 21:55 #36

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 10715

Braucu ar: pedaaljiem


17 Jan 2015, 21:39:08 GatisL rakstīja:
tikai tīri teorētiski, cik sarežģīti gaškai ir ielikt 400 cdi vietā to pašu 5.0 motoru no kāda begemota vai w220? skaidrs, ka 400 cdi ir sūds, bet skaidrs arī ka cenas atšķirība no 500 ir vismaz 30-40%, nezinu par 5.0 motoru pieejamību tirgū, bet nu to veco 5.0 motoru noteikti vajadzētu varēt dabūt lētāk, un, ņemot vērā gaškas uzbūvi un tehnoloģisko sarežģītību, diez vai tur varētu būt arī kādas baigās izmaksas to motoru pārlikt?


raksti veel.
P.S. cik motorus tu gashkaa esi paarlicis?
P.P.S. gashka i neeerts bobiks ar kuru var izbraukt gandriiz visur, bet beigaas vienalga taalu jaaiet liidz traktoram. Pilseetaa kaadu iemeslu peec gashka i pachotaa uraaliem. a vajadziigs vinsh pilseetaa toch nav.
Offline
Arturiks
17. Jan 2015, 21:56 #37

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8433

Braucu ar: 26 & 94

Ir 2007 gada, kuru paņēma 2008 un līdz šim tiek lietots. Ieguldījumi principā tuvu 0...

Normāls auto un tādu pērk cilvēks kuram viņš pa'tik un nav svarīgi, ka nav masāžas, kas masē katru olu atsevišķi. Visas vajadzīgās ekstras tur ir...
Offline
Edzhus
17. Jan 2015, 21:58 #38

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3352

Braucu ar: 4x5

Manupraat G klasie ir tikai divas ekstras vajadziigas! Melna kraasa un laba skanja
Offline
Zeebalds
17. Jan 2015, 22:01 #39

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1218

Braucu ar:

pircēji samazinājušies uz 90%
Offline
cirteejs
17. Jan 2015, 22:02 #40

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L


17 Jan 2015, 21:56:25 Arturiks rakstīja:
Ir 2007 gada, kuru paņēma 2008 un līdz šim tiek lietots. Ieguldījumi principā tuvu 0...

Normāls auto un tādu pērk cilvēks kuram viņš pa'tik un nav svarīgi, ka nav masāžas, kas masē katru olu atsevišķi. Visas vajadzīgās ekstras tur ir...

Kas ta brauc - mamma vai tētis ?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips