Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: E28 motora maiņa uz M54

AutorsZiņojums
GirtzB
26. Apr 2016, 21:37 #21

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

e28 ir jābūt ar M30 vai S38....
Nah to M54

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
skals007
26. Apr 2016, 21:43 #22

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 426

Braucu ar: #SudrabaBulta


26 Apr 2016, 21:37:30 @GirtzB rakstīja:
e28 ir jābūt ar M30 vai S38....
Nah to M54


+535
Offline
CuSi3
26. Apr 2016, 21:47 #23

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Nu es izvēlējos, jo man bija savi argumenti:

Esmu diezgan nobraucis ar M30 un arī mazliet pabraucis S38.
Par cik E28 virsbūvēm ar M30 motoriem ir novērotas tipiskas vietas, kur rodas plaisas, bet mazākiem motoriem neesmu novērojis, tad secinājums bija - pie vainas smagie motori.

Ja S38 būtu kādreiz piedalījies galvas noņemšanā, tad diezvai par šiem motoriem fanotu.

Pa lielam M54B30 ir vieglāks un ar labākiem tehniskajiem rādītājiem.
Offline
skals007
26. Apr 2016, 21:54 #24

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 426

Braucu ar: #SudrabaBulta


26 Apr 2016, 21:47:16 @CuSi3 rakstīja:
Nu es izvēlējos, jo man bija savi argumenti:

Esmu diezgan nobraucis ar M30 un arī mazliet pabraucis S38.
Par cik E28 virsbūvēm ar M30 motoriem ir novērotas tipiskas vietas, kur rodas plaisas, bet mazākiem motoriem neesmu novērojis, tad secinājums bija - pie vainas smagie motori.

Ja S38 būtu kādreiz piedalījies galvas noņemšanā, tad diezvai par šiem motoriem fanotu.

Pa lielam M54B30 ir vieglāks un ar labākiem tehniskajiem rādītājiem.


ko tad lai dara tie kuri lie m6X ??

tas tak veel smagaaks...

un m54 ar nav nekaada dieva davana, ar taam kjibeleem kas vinjam meedz buut
Offline
CuSi3
26. Apr 2016, 22:05 #25

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: pakaļas piedziņu

A tipo LV ir(bija) kāds E28 ar M6X?
Offline
Mednieks
26. Apr 2016, 22:06 #26

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


26 Apr 2016, 22:05:26 @CuSi3 rakstīja:
A tipo LV ir(bija) kāds E28 ar M6X?

Vienu manīju pie maxixt garāžas.
Uz jautājumiem viņš bija ĻOTI skops un ar info dalīties negribēja.
Offline
Mednieks
27. Apr 2016, 00:49 #27

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


26 Apr 2016, 23:03:42 @riddler rakstīja:
biju ielicis m52b28 visu normaali saskruuveejot veerpaas taa kaste ljoti normaali, M54 ir way to go, m30 ir jau novecojis benziinu rijosh un pamataa neejosh suuds

Šeit nepiekritīšu Tev!
Ja projekts izmaksā iekš E28 uz m54 ap 2k eur, vai efektīvāks rezultāts nav par šo naudu uztaisīt turbo projektu uz M30 bāzes?

Vai otrs variants, ja jau tiek amputēts viens no tam paredzētajiem oem dzinējiem, tad vispār tajā budžetā jau var iestutēt 2JZ, ar kuru jau var darīt visādas evaņģēlības.
Offline
Mednieks
27. Apr 2016, 01:13 #28

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


27 Apr 2016, 00:58:12 @riddler rakstīja:

27 Apr 2016, 00:49:40 @Mednieks rakstīja:

26 Apr 2016, 23:03:42 @riddler rakstīja:
biju ielicis m52b28 visu normaali saskruuveejot veerpaas taa kaste ljoti normaali, M54 ir way to go, m30 ir jau novecojis benziinu rijosh un pamataa neejosh suuds

Šeit nepiekritīšu Tev!
Ja projekts izmaksā iekš E28 uz m54 ap 2k eur, vai efektīvāks rezultāts nav par šo naudu uztaisīt turbo projektu uz M30 bāzes?

Vai otrs variants, ja jau tiek amputēts viens no tam paredzētajiem oem dzinējiem, tad vispār tajā budžetā jau var iestutēt 2JZ, ar kuru jau var darīt visādas evaņģēlības.



nu hvz kas ir efektiivi tad jaajautaa, vai preciizaak kaads ir meerkjis

ar m52 patika tas ka auto bija ljoti sprigans un light on its feet

un tur ar visu paarlasiishanu bija taalu no 2k. ar m54 vairaak gemara protams (galvenokaart elektronikas zinjaa)

viss cits ir taapat un diezgan iizii, mehaaniski kjeepa ar motora stiprinaajumiem un kardaana iisinaashanu ir vieniigais kas naak praataa, viss cits ir skruuveeshanas vaina.


Ja runa iet par naudas tēmu, es domāju, ka M60/62 ir galīgi neefektīvs un dārgs projekts.
M54 ir ok, bet arī es uzskatu, ka nav efektīvs priekš tās naudas!
Šis ir mans subjektīvais viedoklis.

Turpinot savu subjektīvo viedokli, gribētu redzēt kādu kvalitatīvu projektu ar M10 turbo . Izsvarojums pareizais un vajadzētu būt interesantam rezultātam.

[ Šo ziņu laboja Mednieks, 27 Apr 2016, 01:19:54 ]

Offline
skals007
27. Apr 2016, 19:23 #29

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 426

Braucu ar: #SudrabaBulta

luuk virs ir tadu uzbuvejis https://www.youtube.com/watch?v=KxjyOfJOOxo

neLV protams, svars un jaudas attieciba to padara par rakjeti
Offline
xn3x
27. Apr 2016, 22:41 #30

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2647

Braucu ar: ģimenes universāli


19 Nov 2014, 23:15:23 @CuSi3 rakstīja:

Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?



BTW mazliet ārpus tēmas - kādu dokumentāciju prasa tiem kronšteiniem? Tikai rasējumu ar sertificēta (?) inženiera parakstu, vai rasējumu ar aprēķiniem? Ja ar aprēķiniem, tad kādiem?
Offline
Zeebalds
27. Apr 2016, 22:46 #31

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1522

Braucu ar:

man viena lamata stāv garāžā, spidometrs pie 160k apstājies ar novārītu motoru
Offline
Zeebalds
27. Apr 2016, 22:50 #32

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1522

Braucu ar:

virsbūve celka
Offline
Anc1rejs
27. Apr 2016, 23:04 #33

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

m54 ieks e28 izskatas pec suda, tad jau noperc zhurcinieku un tur ieliec m54
Offline
Zeebalds
27. Apr 2016, 23:07 #34

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1522

Braucu ar:

hvz, lai stāv pelēcis rūsa 0
Offline
VAZeliins
28. Apr 2016, 00:00 #35

Kopš: 03. Apr 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 226

Braucu ar: karteri pa guļošajiem


27 Apr 2016, 22:41:42 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2014, 23:15:23 @CuSi3 rakstīja:

Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?



BTW mazliet ārpus tēmas - kādu dokumentāciju prasa tiem kronšteiniem? Tikai rasējumu ar sertificēta (?) inženiera parakstu, vai rasējumu ar aprēķiniem? Ja ar aprēķiniem, tad kādiem?


Rasējums ar izmēriem. Varot pieprasīt parakstus no sertif. inženiera un metinātāja.
Offline
lorencer
28. Apr 2016, 00:12 #36

Kopš: 22. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar:

Varbut tu tirgo to pelēci ?
ja kas tad pm ar cenu



27 Apr 2016, 23:07:07 @Zeebalds rakstīja:
hvz, lai stāv pelēcis rūsa 0
Offline
Zeebalds
28. Apr 2016, 00:17 #37

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1522

Braucu ar:

sanāks brīvdienās iebraukt apsildamajā garažā, bet nē nepārdodu, ielikšu bildi
Offline
Haizivs1984
28. Apr 2016, 07:15 #38

Kopš: 03. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: e28

Nevajag nekādus inženiera parakstus, vajag rasējumus un normālus stiprinājumus, apskatīsies vai kārtīgi viss turās un mierā.
Offline
howitzer
28. Apr 2016, 08:19 #39

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


27 Apr 2016, 23:04:17 @Anc1rejs rakstīja:
m54 ieks e28 izskatas pec suda, tad jau noperc zhurcinieku un tur ieliec m54

Oi, beidz šito huiņu. Kad M54 ieliek E30 bundžā, tad ir afigenna, kā ieliek divdesmit astotajā, tā visi saka, ka sūds.
Es pats esmu M30 dzinēju fans, bet pilnībā saprotu arī tos, kuri grib savā auto jaunāku un efektīvāku dzinēju. Protams, ja vienīgā vēlme ir "masturbēt ar hipsteriem" (c) Sporcs Youngtimer rallijos, tad runas nav, bet, ja gribas vecāku auto ar modernāku dzinēju, tad kur problēma? Abi varianti, manuprāt, ir interesanti un atbalstāmi.


Ja visu smuki savelk, tad jaunākas paaudzes katls tajā tarataikā izskatās pilnīgi ok.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 28 Apr 2016, 08:21:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo