Online

Pašreiz BMWPower skatas 128 viesi un 23 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: E28 motora maiņa uz M54

AutorsZiņojums
CuSi3
19. Nov 2014, 23:15 #1

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Vai kāds ir mēģinājis e28 iebāzt M54 motoru?

Man interesē vai ir kādi knifi, kuriem uzreiz būtu jāpievērš uzmanība?

Dotajā brīdī mani uztrauc motora kronšteinu izgatavošana un legalizēšana.
Varbūt kāds ir gatavs notirgot gatavus rasējumus priekš šī konkrētā M54@e28?

Drošvien ka vēl potenciāli sarežģījumi varētu būt bremžu šistēmas pārbūve uz vakumņiku,
niknāka dzesēšanas radiatora uzstādīšana (vai pat jauna izgatavošana).
Offline
Marteens
19. Nov 2014, 23:17 #2

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10142

Braucu ar:

šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz
Offline
Atmars
19. Nov 2014, 23:18 #3

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1359

Braucu ar: e100

Vālē tik
Offline
Driver
19. Nov 2014, 23:56 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Nov 2014, 23:17:33 Marteens rakstīja:
šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz

vispar man liekas, ka kads cits ar fake profiliem megina mani provocet pedeja laika.
parasti gan tupiem jautajumiem vai ari izliekas par totalu dunduku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
funkyasshit
20. Nov 2014, 00:02 #5

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: Octavia L&K 4x4


19 Nov 2014, 23:56:11 Driver rakstīja:

19 Nov 2014, 23:17:33 Marteens rakstīja:
šitie topiki jau sāk izskatīties,ka draivers taisa feiku un pats pec tam ieņirdz

vispar man liekas, ka kads cits ar fake profiliem megina mani provocet pedeja laika.
parasti gan tupiem jautajumiem vai ari izliekas par totalu dunduku


Nav jau tik slikti. Es saprastu, ja prasītu kā nomazgāt un izsūkt mašīnu.
Offline
968-jk
20. Nov 2014, 00:04 #6

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 12224

Braucu ar: 30niekiem

Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?
Offline
edzhaans
20. Nov 2014, 00:12 #7

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7334

Braucu ar: pelēko bultu


20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?

parau ratā
Offline
Driver
20. Nov 2014, 00:18 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?

izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
20. Nov 2014, 00:20 #9

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 12224

Braucu ar: 30niekiem


20 Nov 2014, 00:18:31 Driver rakstīja:

20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?

izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"

Visi ir izmēģināti.
Offline
edzhaans
20. Nov 2014, 00:20 #10

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7334

Braucu ar: pelēko bultu

zapars cik iet ? uztaisi selfiju darbībā
Offline
Driver
20. Nov 2014, 00:26 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Nov 2014, 00:20:14 968-jk rakstīja:

20 Nov 2014, 00:18:31 Driver rakstīja:

20 Nov 2014, 00:04:57 968-jk rakstīja:
Man drīz gada jubileja. Kā Jūs man to ieteiktu nosvinēt?

izmegini uz cik iet tavs auto un ja sanaks, ka tevi nokers attiecigie dienesti, tad protokola piezimes ieraksti "man sodien gada jubileja ieksh bmwpower.lv"

Visi ir izmēģināti.

neskaitas
nav dokumenta, kas to fiksetu/pieraditu, kas saucas protokols, kura butu fiksets, ka parvietojies apmeram ar razotaja paredzeto maximalo

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
CuSi3
19. Aug 2015, 14:28 #12

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Tomēr turpinot sākotnējo tēmu, gribu pajautāt, kā parasti risina problēmu, ja jaunajam motoram ir Siemens MS43 vadība, kurai vairs nenāk tahometra izeja (TD signal) kā tāda?
Cik nojaušu, tad e28 instrumentu panelim iekšā vajag barot 5V TTL impulsus. Ņemt signālus no aizdedzes spolēm, mazliet pārveidot, pielāgot un dot instrumentu panelim?
Offline
Driver
19. Aug 2015, 14:50 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ir gan fiziski tada izeja gan ms42, gan ms43 blokiem.
Tas, ka panelis apgriezienus un vel sho to lasa pa CAN, tas jau cits stasts.
Edit: tam panelim ari der 12V limenis, ja kas.

[ Šo ziņu laboja Driver, 19 Aug 2015, 14:51:25 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
CuSi3
19. Aug 2015, 16:01 #14

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Opā... tik tiešām MS43'am TD Signal's ir izvests uz OBD II štekeri (X19527) 9.pin'u.
Paldies par palīdzību!
Offline
CuSi3
19. Aug 2015, 17:07 #15

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Es tākā dzīrdēju baumas, ka šīs (MS43) un drošvien ka vēl kāda čupiņa DME samazina dzinēja jaudu, ja ABS bloks nav vai darbojas ar kļūdu.
Vai tas tā ir?
Vai šādu lietu var izlabot ar normālām metodēm? Nu tipa codings? Vai arī tur vienīgais variants ir ielādēt kkādu kreisu, hex'ā modificētu un netīru firmwari?
Offline
CuSi3
26. Aug 2015, 16:17 #16

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Vēl ir radies jautājums par eļļas līmeņa sensoru (oil level sensor B6254) un e28 borta compi.
Cik sapratu, tad oriģinālajam M30 karterī nāk pludiņš, kurš saslēdz, caur iekšējo 1kOhm rezistoru, paneļa abus izvadus.
BET savukārt M54 motora eļļas līmeņa sensors jau ir ar trim izvadiem. No kuriem
1. - barošana,
2. - massa,
3. - seriālais interfeiss (F_OLN). (itkā)
Oriģināli šis seriālais interfeiss tālāk aizgāja uz E39 LCM bloku. Likt veselu LCM bloku dēļ eļļas līmeņa, man īsti negribētos.
Vai kāds ir pētījis, kas par šo interfeisu staigā? Tur mož ir kkāds standartizēts protokols?
Piemēram, Dallas 1-wire? Čoto googlējot par šo lietu neviens neko prātīgu neraksta... ;(
Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi un risinājumiem šajā jautājumā?
Offline
josi
27. Aug 2015, 10:41 #17

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2689

Braucu ar: Ne-BMW

Varbūt noder

Sensor function

The oil level sensor delivers a square-wave signal of variable pulse width and frequency to the engine control unit. The frequency is between 1 Hz and 10 Hz. The measuring principle of the thermal oil level sensor is based on the change in the heating and cooling time of the sensor element located in the engine oil. The High time (pulse ON period) and the Low time (pulse OFF period) correspond to the heating and cooling periods (sensor is cooled by the oil) of the sensor heating element. The High time is dependent on the engine oil temperature and the Low time on the oil level.

The currents and times in the sensor element are also influenced by the current oil temperature and driving dynamics. The oil level is determined from the Low times based on a characteristic map. The level is high at a Low time of approx. 150 ms and low at approx. 550 ms cooling duration. The heating-up time is dependent on the engine oil temperature and is within the time range from 1 ms to 100 ms. The heating-up and cooling-down times must be evaluated for the purpose of assessing the oil level. After a defined warm-up phase, this evaluation recognises two statuses, i.e. ”oil minimum reached” and ”oil loss detected”.
Offline
CuSi3
26. Apr 2016, 21:05 #18

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Par cik te uzpelēja pāris PM par šo tēmu, tad ierakstīšu šeit, mož kādam noder.

uztaisīju projektu swapam, kuru saskaņoju CSDD un pēc tam arī veiksmīgi izgāju TA.
Uzreiz varu teikt, ja tev nav ap 2000€ priekš šī swapa, tad mož nemaz netērē laika un neiesāc. Un tas pat ir pie noteikuma, ja visas lietas pats dari.
Karoč īsumā:
M54 motors, dzimis kopā ar automātu
paštaisīti motora kronšteini
speciāli saīsināts kārdāns
izplūdes kolektors - ķīniešu/uk zirneklis, modificēts
E60 ātrumkārba, sešpakāpju
ātrumārbas kronšteins laikam no E46, sešpakāpju
E60 spararats, sajūgs
E36 izspiedēja cilindrs ar mazliet pagarinātu štoku (ap 6mm)
E36 tosola izplešanās trauks
E36 325tds radiators (neiesaku nemaz ņemt lietotu)
oriģinālā dzinēja vadība, ar visiem ews'iem, utml.
gaisa filtra kaste no e46 330i
vakuuma pastiprinātājs laikam no E60
elektriskais ventilators (PWM) pie oriģinālās motora vadības - no E39 dīzeļa (laikam)
kulise pārtaisīta
kartera vāks ar ščupu no e38, 728
bosch motorsport sūknis
e39 degvielas filtrs ar iebūvēto spiediena regulatoru
plastmasas akumulatora kaste no laivām
motora provodka no angļa (silti iesaku)
stūres reduktors ar mazāku lock-to-lock, nekā stock (tīri ekstra)

+vēl būs kādreiz jāpārtaisa reduktora stiprinājums pie virsbūves un jāveic vairākas sīkas modifikācijas saistībā ar motora vadību.



Offline
Reinno
26. Apr 2016, 21:22 #19

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

labs apkopojums. No ka stures mehanismu nemi?
Offline
CuSi3
26. Apr 2016, 21:32 #20

Kopš: 18. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: pakaļas piedziņu

Principā lētākais un pieejamākais variants ir ņemt stūres reduktoru no E34 M5.
Kad meklēju, tad brīvi varēja dabūt uz LV līdz 400€.
Bet kā izrādījās, tad arī E24 635CSI ir tāda pati attiecība, kā E34 M5.
Es esmu savācis dažādus stūres reduktora bļitkas numurus, kuriem toč attiecība ir ~3.25(kad ir uzstādīts uz mašīnas).
Šāda pati attiecība ir arī minētajam E24.

Oriģināli E28 bija 3.5 lock-to-lock.

Tad vēl atcērējos, ka vakuuma pastiprinātāja, galvenajam cilindram, bremžu škidruma trauciņu ar štucerīšiem cilindrā, nācās ņemt no E32/E34 M60 (tas kurš V8 ar vakuumņiku pie lampām). Par pārsteigumu - CSDD deguni šo kārtīgi nopētīja, bet pat pušplēstu vārdu neteica.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips