Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: LSD reduktora pieredze @ HGK

AutorsZiņojums
NfSmww
22. Jan 2014, 17:17 #81

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu

ja pēc krakšķa lsd kļuvis par ''metināto'' un pēc brīža labais ritenis tik ņem, tas takš nav labi? varētu būt, ka šaibas izšķīdušas?
Offline
JZ
22. Jan 2014, 17:20 #82

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 17:09:57 karlsonss rakstīja:
hgk tak taapat peerk no anglja, kaada skjirba?


ņem detaļas no angļa, bet liek kopā pats, detaļas pašas par sevi ir tikai sastāvdaļas, sāls ir tajā kā tās saliek, kā nospriego un kā konkrētais setups uzvedas konkrētajā pielietojumā - tas ir tas, kas bez naudas starpības, paliek te
Offline
JZ
22. Jan 2014, 17:28 #83

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 17:16:01 djmax rakstīja:

jā, tad 6500 būtu jāpiedāvā pārjaukt reduktorus par velti - pieredzes vārdā, un tikai kad ir 100% pārliecība par savu darbu sākt piedāvāt pakalpojumu, es būtu ļoti dusmīgs ja mans pārjauktais bloķis izbeigtos pēc 4k/km, sorry, bet tam pamatojuma nav, nedz 25%, nedz vārgais motors nekas...
IMHO


serviss lielajā vairumā gadījumu ir atbilstošs cenai, ja tu nopērc to reduktoru tuvu pašizmaksai dinģējot atlaidi, tad tev nav nekādu morālu tiesību prasīt pēc tam bezmaksas pakalpojumu

p.s. ar šo es diskusiju beidzu, pateicu visu ko vēlējos, ne man citus dzīvot mācīt
Offline
dust
22. Jan 2014, 17:45 #84

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

JZ un GintsK diskusija lasāma.

Pārējais kaut kāda komunikāciju mistērija.

Es uz kalkulatora neknibināju, bet vai tiešām cepiens par to, ka 6500 pasūtījis plāksnes, uzlicis kaut kādus %?

-----------------

Offline
Foxijs
22. Jan 2014, 17:58 #85

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3169

Braucu ar:


22 Jan 2014, 17:45:58 dust rakstīja:
JZ un GintsK diskusija lasāma.

Pārējais kaut kāda komunikāciju mistērija.

Es uz kalkulatora neknibināju, bet vai tiešām cepiens par to, ka 6500 pasūtījis plāksnes, uzlicis kaut kādus %?

cepiens acīmredzot par to ka nenormāli ilgi bijis jāgaida, + vēl beigās itkā neesot labs rezultāts.. ar visu to ka pakalpojums labi maksā

man ir līdzīgi bijis ar vienu krāsotāju, aizvedu mašīnu, un nomētājās tur divus mēnešus, beigās savācu un aizvedu pie cita, nesapratu tā arī kapēc nevar atklāti pateikt ka tagad nav laika, atved vēlāk, nevis visu laiku solīt ka nākamnedēļ būs...
Offline
Locis
22. Jan 2014, 19:03 #86

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Tu tiešām domāji,ka tehniskā pasē raksta nm?
Offline
Locis
22. Jan 2014, 19:11 #87

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

done
Offline
edzhaans
22. Jan 2014, 19:12 #88

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Jan 2014, 19:03:42 Locis rakstīja:

22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Tu tiešām domāji,ka tehniskā pasē raksta nm?

Tu domā es to jautājumu uzdevu kā jautājumu vai vienkārši, lai paskatītos ko lielie powera vīri teiks ?
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 19:14 #89

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Nosacīti. Es nerakstīju "ir".

Kāpēc reizināju ar 25%? Tāpēc, ka tikai 25% no reduktoram (visai asij) pieliktā momenta diferī spēj radīt siltumu, kad riteņi griežas dažādos ātrumos.
0% diferis (parasts brīvais) siltumu teorētiski neizdala. 100% nevar rasties apgriezienu starpība = nav siltuma. 50% grūti radīt ceļa apstākļus kad ilgstoši moments pa riteņiem sadalās 3:1.
Bet manuprāt [nesaku, ka man ir taisnība, jo šodien pirmo reizi mazliet iedziļinos topikā] tad 15%...30% ir potenciāli visvieglāk nokurināmie.
Offline
Locis
22. Jan 2014, 19:17 #90

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Jan 2014, 19:12:18 edzhaans rakstīja:

22 Jan 2014, 19:03:42 Locis rakstīja:

22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Tu tiešām domāji,ka tehniskā pasē raksta nm?

Tu domā es to jautājumu uzdevu kā jautājumu vai vienkārši, lai paskatītos ko lielie powera vīri teiks ?

Pēc tam sapratu.
Katrā ziņā nebūtu,jau slikti,ja nm rakstītu.
Offline
edzhaans
22. Jan 2014, 19:18 #91

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Jan 2014, 19:17:05 Locis rakstīja:

22 Jan 2014, 19:12:18 edzhaans rakstīja:

22 Jan 2014, 19:03:42 Locis rakstīja:

22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Tu tiešām domāji,ka tehniskā pasē raksta nm?

Tu domā es to jautājumu uzdevu kā jautājumu vai vienkārši, lai paskatītos ko lielie powera vīri teiks ?

Pēc tam sapratu.
Katrā ziņā nebūtu,jau slikti,ja nm rakstītu.

Es jūtu, ka tiks iesaistīts 500 nm buss
Offline
Locis
22. Jan 2014, 19:20 #92

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jā,tā bija mana lielākā kļūda pēdējo gadu laikā.
Offline
se7en
22. Jan 2014, 19:41 #93

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


22 Jan 2014, 09:33:22 soulfreak rakstīja:

22 Jan 2014, 09:26:56 martinssirants rakstīja:
Veel japagaida liidz riitdienai un uzmestais taps par uzmeteeju. Epic.

Topiks ir baigi lame. Autors laikam netaisaas atmazgaties.


Zin kā, autors īsti neņaud par padirsto piķi, bet gribēja painformēt par iespējamiem metieniem ar termiņiem un darbu izpildes kvalitāti. Bet vispār, šīs lietas ir jākārto savā starpā nevis internātā.

Nu labi, lietas jakarto privati, Bet cilveks gribeja padalīties ar savu bēdu publiski, lai citiem ir viela pardomam un kā izrādās ne viņš viens šāds bedubrālis.

6menešus gaidīt kamer reduktoru parlasa, visu cieņu par pacietibu. Nu HGK arī māk pareizi runāt un ir ar biezu ādu.
Nebūtu viņi tadi, nebūtu tik tālu tikuši dzīvē, diemžēl tas ceļš nav bijis rožlapiņam kaisits.

Rezume- ja kadam vajag reduktoru parlasit, tad varat to iedot man, vai LAK-Y racing servisa, vai Rakstniekam. Būs ātrāk par pusgadu


PS. Tas ir mans, nekam nederīgais viedoklis.
Peace

[ Šo ziņu laboja se7en, 22 Jan 2014, 19:46:39 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
karlsonss
22. Jan 2014, 19:47 #94

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Atkal atomfizikji piedirsushi

Klients samaksaaja $, soliito 2 nedeelju laikaa sanjeema peec pusgada, nobrauca max 4000 km... Pats hgk atzina, ka nepareiza ellja ielieta....


Man no mezmalas skatoties viss ir skaidrs....
Offline
Locis
22. Jan 2014, 20:04 #95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Jan 2014, 17:20:44 JZ rakstīja:

22 Jan 2014, 17:09:57 karlsonss rakstīja:
hgk tak taapat peerk no anglja, kaada skjirba?


ņem detaļas no angļa, bet liek kopā pats, detaļas pašas par sevi ir tikai sastāvdaļas, sāls ir tajā kā tās saliek, kā nospriego un kā konkrētais setups uzvedas konkrētajā pielietojumā - tas ir tas, kas bez naudas starpības, paliek te

nav jau arī tā,ka tās ir kaut kādas kosmosa zinātnes,ko viens vienīgs kantoris māk.
Mēs ar čomu,respektīvi viņš un es palīdzēju,salikām paši reduktoru,būs jau 3 sezonas norautas,pirms ziemas miega vēl strādāja perfekti.
Offline
se7en
22. Jan 2014, 20:05 #96

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


22 Jan 2014, 19:47:37 karlsonss rakstīja:
Atkal atomfizikji piedirsushi

Klients samaksaaja $, soliito 2 nedeelju laikaa sanjeema peec pusgada, nobrauca max 4000 km... Pats hgk atzina, ka nepareiza ellja ielieta....


Man no mezmalas skatoties viss ir skaidrs....



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Maa
22. Jan 2014, 20:11 #97

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


22 Jan 2014, 20:04:10 Locis rakstīja:

22 Jan 2014, 17:20:44 JZ rakstīja:

22 Jan 2014, 17:09:57 karlsonss rakstīja:
hgk tak taapat peerk no anglja, kaada skjirba?


ņem detaļas no angļa, bet liek kopā pats, detaļas pašas par sevi ir tikai sastāvdaļas, sāls ir tajā kā tās saliek, kā nospriego un kā konkrētais setups uzvedas konkrētajā pielietojumā - tas ir tas, kas bez naudas starpības, paliek te

nav jau arī tā,ka tās ir kaut kādas kosmosa zinātnes,ko viens vienīgs kantoris māk.
Mēs ar čomu,respektīvi viņš un es palīdzēju,salikām paši reduktoru,būs jau 3 sezonas norautas,pirms ziemas miega vēl strādāja perfekti.

Kāpēc pārlasiji
Offline
JZ
22. Jan 2014, 20:54 #98

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 19:47:37 karlsonss rakstīja:
Atkal atomfizikji piedirsushi

Klients samaksaaja $, soliito 2 nedeelju laikaa sanjeema peec pusgada, nobrauca max 4000 km... Pats hgk atzina, ka nepareiza ellja ielieta....


Man no mezmalas skatoties viss ir skaidrs....


lasot šādus komentus es aizdomājos vai tas, ka internets latvijā ir pieejams laukos, ir laba lieta, ok, lai nebūtu tik skarbi, tad, lai jau ir pieejams, bet tikai "read only" režīmā, pēc gadiem var būt arī pieleks čo po čom te bija sarakstīts
Offline
GirtzB
22. Jan 2014, 20:54 #99

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


22 Jan 2014, 19:14:47 GintsK rakstīja:
Kāpēc reizināju ar 25%? Tāpēc, ka tikai 25% no reduktoram (visai asij) pieliktā momenta diferī spēj radīt siltumu, kad riteņi griežas dažādos ātrumos.
0% diferis (parasts brīvais) siltumu teorētiski neizdala. 100% nevar rasties apgriezienu starpība = nav siltuma. 50% grūti radīt ceļa apstākļus kad ilgstoši moments pa riteņiem sadalās 3:1.
Bet manuprāt [nesaku, ka man ir taisnība, jo šodien pirmo reizi mazliet iedziļinos topikā] tad 15%...30% ir potenciāli visvieglāk nokurināmie.

hmz tu gribi teikt ka dabā pastāv mehāniska sistēma ar 100% lietderības koeficientu(ja jau open diffs siltumu neizadala tātad visa pieliktā enerģija tiek pārvadīta bez zudumiem...)???
un diferenciālis tieši ir sistēma, kas ir radīta lai dabīgi veidotos apgriezienu starpība starp abām pusēm pie iespējami minimālām slodzes atšķirībām.

Simetrisku diferenciāļu gadījumā 25% nozīmē griezes momenta starpību starp abām pusasīm līdz kurai diffs uzvedīsies kā pilnībā sabloķēts, ja šī starpība tiek pārsniegta tad tas ir parasts open difs...

Klasisakm open difam minimālais griezes moments vienai pusasij tiecas uz 0 un normālos vienādas saķeres apstākļos maksimālais ir 1/2 no reduktoram pievadītā.

hmz labs vāci wiki S-diff

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karlsonss
22. Jan 2014, 21:41 #100

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

JZ juus te esiet izpluudushi visaados tehniskos siikumos, kas nu nekaadiigi nemaina esoshos kaa krievi teiktu faktus uz sejas....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo