Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: LSD reduktora pieredze @ HGK

AutorsZiņojums
JZ
22. Jan 2014, 16:30 #61

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Griezes moments ir momenta spēks, ko attīsta motors, iekš kw un zs ir iekļauta trešā vienība - laiks, ar mērķi, lai iegūtu reālajā pielietojumā izmantojamu mērvienību, tb zs/kw = nm noteiktā laika periodā, tas ir tā vispārīgi

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 16:32:01 ]

Offline
martinssirants
22. Jan 2014, 16:31 #62

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Aaaaaaa. nosverieties cietajaa sakabee!!!

Tik labs saakums un tik suudiigas beigas, popkorns ir izmircis un alinsh ir atshaaleejies.
Offline
abyss
22. Jan 2014, 16:31 #63

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7917

Braucu ar: e39 523

No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās
Offline
edzhaans
22. Jan 2014, 16:33 #64

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:31:42 abyss rakstīja:
No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās

Tapēc ka stāvvietās izskatīsies neveikli.
Offline
JZ
22. Jan 2014, 16:34 #65

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:34 #66

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Jauda * laiks = darbs jeb siltuma daudzums mūsu gadījumā.
T.i. Pliki kilovati bez laika atkal neko nesilda. Vajag kādas sekundes griezt saules, lai pārkarsētu tos diskus.
Īsais kurss:
jauda=Nm*apgriezieni
Jauda=spēks*pārvietojums
Jauda=strāva*spriegums
Jauda=spiediens*caurplūde

[ Šo ziņu laboja GintsK, 22 Jan 2014, 16:37:22 ]

Offline
janeks7
22. Jan 2014, 16:34 #67

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3381

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:31:42 abyss rakstīja:
No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās


Kas teica ka nevar,daudzi brauc ar metinātajiem reduktoriem

Un daudz interesantāk ir laīt Gints.K un JZ diskusiju nneviss tukšu pļūt..anu
Offline
OX
22. Jan 2014, 16:38 #68

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

pie 6500 šaibas vispār nevar ņemt
vienreiz paņēmu pāris
necepī
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:39 #69

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē

Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.
Offline
depo
22. Jan 2014, 16:41 #70

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē


Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt?
Offline
mc
22. Jan 2014, 16:41 #71

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


22 Jan 2014, 16:38:43 OX rakstīja:
pie 6500 šaibas vispār nevar ņemt
vienreiz paņēmu pāris
necepī
Tur stiepes koeficients nav pareizi izrēķināts!

-----------------


Offline
6500
22. Jan 2014, 16:44 #72

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:

22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē

Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.


tagad jau brauks ar 75%

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:47 #73

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:44:25 6500 rakstīja:

22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:

22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē

Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.


tagad jau brauks ar 75%

Tas jeb ar kādu pabrauks.
Offline
JZ
22. Jan 2014, 16:49 #74

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:

22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē

Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.


100% ir dīvaini tā teikt, jo tas nozīmē ka viens ritenis pret otru izslīdēt nevar, attiecīgi diferenciāļa kā tāda vairs neeksistē, bet ja tas tomēr ir, tad tie 100% nemaz vairs nav 100%, jo atkarīgi no riepas saķeres ar segumu, jo ja to neierobežoti palielinātu, un motoram būtu neierobežota jauda, tad vienā brīdī tiktu sasniegts brīdis, kad tas difs sāktu strādāt jau kā difs
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:57 #75

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Nu ja ka difa nav!
Riteņi driftā slīd gandrīz visu laiku.
Bet gan jau tas 75% kaut kādos pārmetiena mirkļos ir labāks. To tie maniaki labāk zin.
Offline
Erx
22. Jan 2014, 16:57 #76

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Es līdz galam pats arī neesmu sapratis to % nozīmi.
Manā uztverē korekti ir norādīt Nm priekšslogojumu bloķim, un pēc cik grādiem tas ir pilnībā sabloķējies.
Cik pats esmu novērojis, tad bieži arī cilvēki sajauc tos Nm ar % un tad 25Nm priekšslodzes bloķis tiek nosaukts par 25%-īgu.
Attiecīgi tos procentus vairāk uztveru kā tādu simbolisku rādītāju, jo ir tak bloķi arī ar 140 un 200Nm. Var būt, ka kaut kāda nozīme tiem procentiem ir gliemežniekos?
Offline
JZ
22. Jan 2014, 17:02 #77

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:41:29 depo rakstīja:

22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē


Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt?


es jau nezinu ko nozīmē normāli ikdienā, tas ir relatīvi, un kā iepriekš teicu - tas 25% "efekts" ir atkarīgs no motora jaudas un riepu saķeres, vienā setupā tev liksies ok (piem kartingu trase asfalts vasara), bet tad pienāk ziemā, tu uzliec ielas ziemenes un nevari vairs iestūrēt nevienā līkumā ledus trasē, tad uzliec sporta naglas un viss atkal kļūst super

tādēļ reduktoru ražotāji, parasti, pieliek kaut kādu aprakstu, ka šis "25% difs" der vasarā, track day tipa mašīnām ar jaudu, piemēram, 200zs un ielas performance tipa riepām, maksā 200 naudas vienības
tad ir "25% difs" driftam, kas jau būs stipri stingrāks, jo riepas būs slicki un jauda lielāka, bet tomēr grib saglabāt kaut kādu sakarīgu pagriežamību, maksās jau piemēram 300 naudas
un tad ir "25% difs" šosejai, kas ir pielāgots noteikta svara auto, noteiktam jaudas diapazonam, noteiktai saķerei utt utt, maksās 1500 naudas, un reāli detaļas var iekšā būt no tā track day difa, bet papildus naudu prasa par to know howu, kas ir iekšā un padara to konkrēto mašīnu paklausīgu šosejas autosporta sacensībās

jeb īsumā - ir jāeksperimentē, vienas atbildes nav

tāpat helical un disku lsd dažādi uzvedas, helical var būt "maigāks", disku - prognozējamāks, vienam braucējam patīk tāds, citam - savādāks, tādēļ, ja pērkat pakalpojumu vai detaļas no tādiem kantoriem kā HGK - ir ļoti svarīgi dot viņiem atpakaļ info par to kā kas strādā, bez uzbraucieniem, ja kaut kas nav kā cerējāt, vienkārši lai viņiem krātos pieredze, jo nav mums te nevienam tādu budžetu lai testētu visus iespējamos setupus visādās trasēs, vienā brīdī tā pieredze sasniegs kritisko masu un viņi jau varēs jebkuram jurim, pēterim lai ļošam salikt tieši tādu difu, kāds bija prasīts

p.s. un, ja izdomājat tomēr pirkt no kāda angļa, tad jāsaprot ka tā pieredze un informācija, jeb citā izteiksmē - nauda, aiziet exportā, vai tas ir labi?

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 17:05:23 ]

Offline
karlsonss
22. Jan 2014, 17:09 #78

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

hgk tak taapat peerk no anglja, kaada skjirba?
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 17:15 #79

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:57:21 Erx rakstīja:
Es līdz galam pats arī neesmu sapratis to % nozīmi.
Manā uztverē korekti ir norādīt Nm priekšslogojumu bloķim, un pēc cik grādiem tas ir pilnībā sabloķējies.
Cik pats esmu novērojis, tad bieži arī cilvēki sajauc tos Nm ar % un tad 25Nm priekšslodzes bloķis tiek nosaukts par 25%-īgu.
Attiecīgi tos procentus vairāk uztveru kā tādu simbolisku rādītāju, jo ir tak bloķi arī ar 140 un 200Nm. Var būt, ka kaut kāda nozīme tiem procentiem ir gliemežniekos?

Jā. Arī labu jautājumu pacēli.

Tiem procentiem būtu jānozīmē [M berze bloķī]/[M kopējais pieliktais asij]*100%

Offline
djmax
22. Jan 2014, 17:16 #80

Kopš: 07. Jun 2007

No: Ogre

Ziņojumi: 638

Braucu ar: e30


22 Jan 2014, 17:02:07 JZ rakstīja:

22 Jan 2014, 16:41:29 depo rakstīja:

22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē


Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt?


es jau nezinu ko nozīmē normāli ikdienā, tas ir relatīvi, un kā iepriekš teicu - tas 25% "efekts" ir atkarīgs no motora jaudas un riepu saķeres, vienā setupā tev liksies ok (piem kartingu trase asfalts vasara), bet tad pienāk ziemā, tu uzliec ielas ziemenes un nevari vairs iestūrēt nevienā līkumā ledus trasē, tad uzliec sporta naglas un viss atkal kļūst super

tādēļ reduktoru ražotāji, parasti, pieliek kaut kādu aprakstu, ka šis "25% difs" der vasarā, track day tipa mašīnām ar jaudu, piemēram, 200zs un ielas performance tipa riepām, maksā 200 naudas vienības
tad ir "25% difs" driftam, kas jau būs stipri stingrāks, jo riepas būs slicki un jauda lielāka, bet tomēr grib saglabāt kaut kādu sakarīgu pagriežamību, maksās jau piemēram 300 naudas
un tad ir "25% difs" šosejai, kas ir pielāgots noteikta svara auto, noteiktam jaudas diapazonam, noteiktai saķerei utt utt, maksās 1500 naudas, un reāli detaļas var iekšā būt no tā track day difa, bet papildus naudu prasa par to know howu, kas ir iekšā un padara to konkrēto mašīnu paklausīgu šosejas autosporta sacensībās

jeb īsumā - ir jāeksperimentē, vienas atbildes nav

tāpat helical un disku lsd dažādi uzvedas, helical var būt "maigāks", disku - prognozējamāks, vienam braucējam patīk tāds, citam - savādāks, tādēļ, ja pērkat pakalpojumu vai detaļas no tādiem kantoriem kā HGK - ir ļoti svarīgi dot viņiem atpakaļ info par to kā kas strādā, bez uzbraucieniem, ja kaut kas nav kā cerējāt, vienkārši lai viņiem krātos pieredze, jo nav mums te nevienam tādu budžetu lai testētu visus iespējamos setupus visādās trasēs, vienā brīdī tā pieredze sasniegs kritisko masu un viņi jau varēs jebkuram jurim, pēterim lai ļošam salikt tieši tādu difu, kāds bija prasīts

p.s. un, ja izdomājat tomēr pirkt no kāda angļa, tad jāsaprot ka tā pieredze un informācija, jeb citā izteiksmē - nauda, aiziet exportā, vai tas ir labi?


jā, tad 6500 būtu jāpiedāvā pārjaukt reduktorus par velti - pieredzes vārdā, un tikai kad ir 100% pārliecība par savu darbu sākt piedāvāt pakalpojumu, es būtu ļoti dusmīgs ja mans pārjauktais bloķis izbeigtos pēc 4k/km, sorry, bet tam pamatojuma nav, nedz 25%, nedz vārgais motors nekas...
IMHO

[ Šo ziņu laboja djmax, 22 Jan 2014, 17:16:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo