Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: LSD reduktora pieredze @ HGK

AutorsZiņojums
Valcha
22. Jan 2014, 10:58 #41

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21248

Braucu ar: ar ar ar ..

Nu nez, Jaga sašaiboja reduktoru pirms 3 gadiem 2.8 slut žurkai gāja vnk 3 sezonas driftā nogāja un ja nemaldos vel iet ..
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 11:02 #42

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Autors minēja 25%. Tātad nav sapratis, kas tas ir.
Offline
Hustler
22. Jan 2014, 11:34 #43

Kopš: 11. Jan 2007

Ziņojumi: 91

Braucu ar: pilnpiedziņu


22 Jan 2014, 10:58:28 Valcha rakstīja:
Nu nez, Jaga sašaiboja reduktoru pirms 3 gadiem 2.8 slut žurkai gāja vnk 3 sezonas driftā nogāja un ja nemaldos vel iet ..


Iet, iet joprojām
Offline
baHguT
22. Jan 2014, 12:06 #44

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Auto e34 m50b25 stokā. Es uzrakstīju šo temu uzklausīt viedokļus vai tas ir normāli ka lsd dzīvo kādus 4000km tikai ielas braukšana režima. Vispār temas nosaukuma nebija HGK, to admnis pierakstīja. Es mineju Hgk, lai cilvēki neteiktu, ka esmu stulbs un remonteju nepareiza vietā. Un es butu versies atpakaļ pie Hgk, ja viņi to reiz strādātu atrāk. Es neticu ka vareju pieradīt viņu vainu tagad, jo problema parādījās tikai pēc 2 gadiem, jo es maz braucu!!! Būtu labi, ja kāds minētu katalogu no kurienes var pasutīt tas šaibas no bmw vai detaļas numuru.
Offline
JZ
22. Jan 2014, 13:26 #45

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 10:36:39 GintsK rakstīja:

22 Jan 2014, 09:13:30 6500 rakstīja:

21 Jan 2014, 20:59:08 DoubleD rakstīja:
Man tās angļu šaibas gurkst un mistiskas skaņas izdod, ir vēl pāris cilvēki teikuši, ka viņas ilgi neejot. Nemāku vēl spriest, neesmu jaucis vaļā, kad atjaukšu, tad vismaz būs skaidrība.


tev ar taviem 190zirdziniem gurst....bet parejam HGK buvetajiem auto nevienam negurst..visas buvetas masinas kas izripo ara no HGK brauc ar siim saibam..."croco"vien sogad ir nodedzinajis tik daudz, riepu,cik tu pa 4 sezonam varbut kopa..un nekadu probleemu
daini,problema varbut ir citur

25% nav tik stipra bloķēšanās pakāpe, lai driftā nerastos viena riteņa noraušanās: vajag lai slodzes pa riteņiem pārdalās neviemērīgāk kā 1,25:0.75 - IMHO pilnīgi reāla situācija. Nē? Ja tas auto iet ar pilnu un attīsta 400Zs, tad tajā brīdī diferī siltumā izdalās 25% t.i. 100Zs jeb 74kW. Jautājums ir pāc cik sekundēm tur viss ir atlaidinājies?!
===
Piemetu - lai ~1.3L eļļu ar 74kW uzsildītu par +400 grādiem vajag ~50sekundes. Bet problēma ir, ka eļļa slikti vada siltumu, un ka no difera pie lieliem ātrumiem viņa ar centrabēdzi tiek mesta ārā. Līdz ar ko es teiktu, ka diskiem vajag vien dažas sekundes...



Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā

autoru varu saprast, arī to kādēļ negāja "meklēt taisnību", bet tādēļ jau nav uzreiz jāuzskata HGK par metēju kantori, termiņi jau graujoši, bet nu, ja tas nav prioritātes darbs, un ir daudz labāk maksājoši citi pasākumi, diezgan likumsakarīgi ka tāds ielas difts tiek atlikts malā līdz brīvākam brīdim, lai cik netaisnīgi tas klientam liktos, nezinu nevienu speciālistu, kurš sēdētu rokas klēpī salicis un gaidītu kad kāds atnāk pie viņa ar darbu, ne viss balts/melns

un nē, nav normāli lsd difam tā sadilt pa 4000km, bet šaubos ka tas bija to nedalieto 0.7l dēļ

p.s. autoram vēl, diez vai tu, pie šāda auto pielietojuma apraksta, būsi apmierināts ar helical lsd

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 13:30:50 ]

Offline
6500
22. Jan 2014, 13:53 #46

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


22 Jan 2014, 09:57:26 DoubleD rakstīja:

22 Jan 2014, 09:13:30 6500 rakstīja:
tev ar taviem 190zirdziniem gurst....bet parejam HGK buvetajiem auto nevienam negurst..visas buvetas masinas kas izripo ara no HGK brauc ar siim saibam..."croco"vien sogad ir nodedzinajis tik daudz, riepu,cik tu pa 4 sezonam varbut kopa..un nekadu probleemu
daini,problema varbut ir citur


Cik es esmu redzējis, man vairāk izskatās, ka croco ir metinātais nevis šeibotais, betnu kas to lai zin, moš tur custom kārbas sataisītas un lenķi satūnēti

Kas to lai zin, kad atjauks un apskatīsies, tad arī zinās


visiem ir 75%
vienigie kam bija metinatie...bija e36

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
DoubleD
22. Jan 2014, 13:55 #47

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325



-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 14:21 #48

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 13:26:53 JZ rakstīja:


Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā
...

Hm. IMHO 25% nozīmē tieši berzi diferī [berzes moments diskos]/[kopējais moments, ko attīsta ass]*100%. Nu un vissliktākais gadījums ir tas, ko minēju, kad sāk pārsniegt 125/75 starp abiem ratiem pie WOT. Normāli biki atslogts ritenis+miera un slīdes berzes starpība. Piekrītu, ka 25% no max jaudas ir maksimums, kas tur var izdalīties, kad motors ir WOT un viens ritenis noraujas un paliek spolējot. bet ar šitādu nelielu bloķēšanās pakāpi manuprāt tas nav nereāli.
Ar 50% ir daudz grūtāk dabūt to visu siltumā - izredze ir daudz "teorētiskāka". Kur nu vēl ar 75% tādi bloķi nokurināt ir nereāli.
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 14:26 #49

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Nu jebkurā gadījumā, ja tev ir bloķis un tur redzi, ka viens ritenis, kas ir uz zemes, spolē, zini - diferī iet karsti!
Offline
JZ
22. Jan 2014, 14:43 #50

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tādēļ es teicu, ka ne tas 0,7l trūkums varēja būt pie vainas, tik pat labi varēja sabeigt to lsd mēģinot uztaisīt burnoutu uz vietas ar darba bremžu pieturēšanu, piespied biš par daudz bremzes, nostopē to 25%tīgo ratu un tajās dažās sekundēs difa plāksnes pārkarst, eļļa uzvārās un ar to arī viss beidzas

jo pie normālas braukšanas (nu ne ielas režīmā, bet trase, un nav būtiski šoseja/drifts/drags) nekad nebūs situācija kad viens ritenis stāv pilnīgi uz vietas un otrs griežas līdz ar motoru, nu, ne ilgāk par sekundes daļu

tādēļ tie 2 gadi/4000km un "reizem uzzīmēju saules" ar pašvaku motoru var būt ļaunāk difam kā 100 nodriftēti apļi biķerniekos ar 500+ zs motoru, jo pie norautiem abiem riteņiem difā berzes ir maz, tādēļ arī tie it kā vairāk mocītie difi reāli mazāk tiek deldēti kā "sēņojot"

bet visam blakus neizstāvēsi un visus neizmācīsi, runājam savā starpā un risinam radušās problēmas ka civilizēti ļaudis

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 15:24:11 ]

Offline
JZ
22. Jan 2014, 14:55 #51

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jan 2014, 14:21:37 GintsK rakstīja:

22 Jan 2014, 13:26:53 JZ rakstīja:


Gint, biš caurumaina tā loģika, visi 25% neaiziet siltumā, tie [līdz_25%] atņemti no vieglākā ceļa , un tad tikai neliela daļa no tiem [līdz_25%] - izdalās siltumā berzes rezultātā, jo pie tava aprēķina, jebkurš jauns lsd difs būtu lupatās pēc pāris apļiem kartingu trasē, un sportā tos neviens neizmantotu principā dēļ tik neefektīvas griezes momenta pārvades, kur 1/4 var aiziet siltumā
...

Hm. IMHO 25% nozīmē tieši berzi diferī [berzes moments diskos]/[kopējais moments, ko attīsta ass]*100%. Nu un vissliktākais gadījums ir tas, ko minēju, kad sāk pārsniegt 125/75 starp abiem ratiem pie WOT. Normāli biki atslogts ritenis+miera un slīdes berzes starpība. Piekrītu, ka 25% no max jaudas ir maksimums, kas tur var izdalīties, kad motors ir WOT un viens ritenis noraujas un paliek spolējot. bet ar šitādu nelielu bloķēšanās pakāpi manuprāt tas nav nereāli.
Ar 50% ir daudz grūtāk dabūt to visu siltumā - izredze ir daudz "teorētiskāka". Kur nu vēl ar 75% tādi bloķi nokurināt ir nereāli.


p.s. ja tev ir 400kw motors un tu mēģini noraut velkošo asi, tad difam cauri ejošais griezes moments sasniedz maximumu (un tie var nebūt arī tie 400kw uz ko ir spējīgs motors) tikai tajā īsajā brīdī pirms riepai pazūd saķere, līdz ko tā pazūd, tad tev vairs nav ne tuvu 400kw, šo ļoti labi var redzēt uz jaudas stenda, kad merītā ass pazaudē saķeri - tas ir reālais griezes moments, ar kuru tām lsd difam tad ir "jāstrādā", un no tā tad var sākt rēķināt cik daudz aiziet siltumā

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 15:23:10 ]

Offline
crime
22. Jan 2014, 15:21 #52

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8420

Braucu ar: m635csi

Gribētos dzirdēt tāda tehniku un fiziku pārzinoša, respektabla lietotāja kā, piemēram, Ogotais komentāru, pagaidām te tikai jaunie un zaļie gurķi spamo
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 15:47 #53

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 14:55:47 JZ rakstīja:


p.s. ja tev ir 400kw motors un tu mēģini noraut velkošo asi, tad difam cauri ejošais griezes moments sasniedz maximumu (un tie var nebūt arī tie 400kw uz ko ir spējīgs motors) tikai tajā īsajā brīdī pirms riepai pazūd saķere, līdz ko tā pazūd, tad tev vairs nav ne tuvu 400kw, šo ļoti labi var redzēt uz jaudas stenda, kad merītā ass pazaudē saķeri - tas ir reālais griezes moments, ar kuru tām lsd difam tad ir "jāstrādā", un no tā tad var sākt rēķināt cik daudz aiziet siltumā

Jaudas stends vairs jaudu nevar nomērīt. Starpība aiziet riepas saskares virsmas sildīšanā. Stends to korekti neuzrāda, bet dzīvē tā ir. Driftā ir tas pats - jauda aiziet dūmos nevis pāatrinājumā - bet iziet cauri reduktoram.

Faktiski, ja pedālis ir grīdā, apgriezieni lieli un nestrādā ierobežotājs, mums ir runa par max jaudai tuvu lielumu caur reduktoru. Ja tur ir bloķis, un spolē tikai viens rats - bēda vien tur sanāk.
Offline
JZ
22. Jan 2014, 16:13 #54

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ceru ka mēs te nesākam par āboliem un apelsīniem, tas ko es mēģinu pateikt ir ka motora reālais tā brīža ražotais griezes moments var nebūt ne tuvu uz jaudas stenda nomērītajam, tas atbilst tā brīža reālajai aizdedzes apsteidzei, kas ir atkarīga no tā konkrētā momenta slodzes uz motoru

ja tu stāvi uz vietas un piespied gāzi lai motors griežas 5800rpm un tad skaties jaudas izdrukā, kur pie 5800 ir 400kw, tad tev motors neražo 50kw ko tam vajag, lai izgrieztu sevi un kārbu, un pārējie 350kw neizdalās skaņā

skaties reālo aizdedzes apsteidzi pie 5800rpm pie max slodzes uz jaudas stenda, driftējot pie 50km/h un pie 100km/h un stāvot uz vietas neitrālajā, tā vienmēr būs dažāda - un aizdedzes apsteidze tev noteiks cik daudz nm šobrīd ir, kas pārrēķinās kw

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 16:14:10 ]

Offline
edzhaans
22. Jan 2014, 16:20 #55

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?
Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:21 #56

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Var nebūt. Var arī būt...
....
Bet nu piekritīsi ka no 25%, 50%, 75% bloķiem visvieglāk nokurināt ir tieši pirmo?
Offline
Montana
22. Jan 2014, 16:23 #57

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

edzaaan, cmon - google it.
Offline
edzhaans
22. Jan 2014, 16:25 #58

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:23:57 Montana rakstīja:
edzaaan, cmon - google it.

neveselīga interese, griezes momentu mēra ņūtonmetros un jaudu kilovatos vai zirgaspēkos, bet te sanāk ka visu var izmērīt ar NM.
google vispār saka ka kilovatus var pārvērst vien nm/s. Gribēju piepisties pie terminoloģijas, bet beigās palikšu lohs, jo visiem mājās jaudas stendi un viņi mēra bhp whp un tad vel rēķina kuru reduktoru saplēst vieglāk

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 22 Jan 2014, 16:28:09 ]

Offline
GintsK
22. Jan 2014, 16:28 #59

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


22 Jan 2014, 16:20:31 edzhaans rakstīja:
ņūtonmetri un kilovati ir viens un tas pats ? Tik mērvienība cita ?

Nē, nē. Nm nosacīti ir spēks. kW - jauda. Spēks * parvietojums. Jeb Moments * apgriezieni.
Pliks moments bez apgriezieniem/pārvietojuma neko nesilda, vajag apgriezienus. Diferī - apgriezienu starpību starp ratiem. Sareizinot apgriezienu starību ar reāli asij pielikto momentu * 25% dabūtu siltumu, kas tur izdalās. Vienādojums ar vairākiem nezināmajiem, tamdēļ diskusija par pieņēmumiem...

[ Šo ziņu laboja GintsK, 22 Jan 2014, 16:30:01 ]

Offline
Montana
22. Jan 2014, 16:29 #60

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

kā tu domā, kā var nomērtī zirgspēkus ? nomērīt var griezes momentu un apgriezienus. tālāk secini pats.links

POWER (the rate of doing WORK) is dependent on TORQUE and RPM.
TORQUE and RPM are the MEASURED quantities of engine output.
POWER is CALCULATED from torque and RPM, by the following equation:
HP = Torque x RPM ÷ 5252

[ Šo ziņu laboja Montana, 22 Jan 2014, 16:33:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo