Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
ozo
27. Jul 2017, 20:36 #7041

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18842

Braucu ar: Braucu ar


27 Jul 2017, 19:24:09 @kars rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!




Drīz būšu noskatījies visus vina video. Reti sakarīgs krekls ar interesantiem video, patīk ka parāda to ko citi parasti nerāda.
Offline
422167
27. Jul 2017, 21:57 #7042

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Nu nezinu tas reports tak par neko podziņu izvietojumu un vēl kādiem sūdiem.par aizmugures saulsargu laikam tēloja idiotu ka nesaprata ka tas domāts lai saule necepina pakausi nejau priekšā sejai.
Jā aizmugurē var sēdēt normāli tikai bērni līdz 1,2m gari apmēram.
Vienīgais kam piekrītu ka kickdown var dabūt iespiežot kāju grīdā tā kārtīgi.
Bet par tam laikam advancēto piekari ne vārda.
Virspusēja pamuldēšana.
Bet over all- es visiem saku, ka tas ir vienīgais latviešu auto
Offline
ozo
27. Jul 2017, 22:12 #7043

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18842

Braucu ar: Braucu ar

Tāpēc jau man patīk, ka parāda visādas nejēdzības utt, apnikuši sen pārgudrie blogeri ar bezjēdzīgu teoriju.
Offline
422167
27. Jul 2017, 22:26 #7044

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Tajā auto redz reālu domas lidojumu (priekš tiem laikiem) un veco vācu inženieriju ik uz soļa. Izvelc kautvai degvielas devēja izpildmehānismu no bākas- saproti, ka nevienā citā auto tādu neesi redzējis, paskaties ar roku iegravētos cipariņus uz tā mezgla, un iebāz davoļnijs bākā atpakaļ. Manta
To krāmēja kopā cilvēki nevis ķīnīzeri ar svītrukodiem
Offline
27. Jul 2017, 22:29 #7045

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


27 Jul 2017, 22:26:06 @422167 rakstīja:
Tajā auto redz reālu domas lidojumu (priekš tiem laikiem) un veco vācu inženieriju ik uz soļa. Izvelc kautvai degvielas devēja izpildmehānismu no bākas- saproti, ka nevienā citā auto tādu neesi redzējis, paskaties ar roku iegravētos cipariņus uz tā mezgla, un iebāz davoļnijs bākā atpakaļ. Manta
To krāmēja kopā cilvēki nevis ķīnīzeri ar svītrukodiem


tas "adaptiivais" reduktors vinjam gan bija episki kruta bet reizeem kaitinosha lieta 333 lielajaa ovaalaa ar tresho ieliekot shkjeeree ovaala viduu naacas atmest velreiz sajuugu jo tas komplektaa ar abs kvalitatiivi iztaisnoja to auto stockaa KONI koilas manam bija 5.0v8 ar ruchku un 330hp, ljoti iipatneejs auto kautkas pa vidu starp kartingu un cruiseri
Offline
smudo
28. Jul 2017, 08:45 #7046

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3527

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


27 Jul 2017, 21:57:08 @422167 rakstīja:
Nu nezinu tas reports tak par neko podziņu izvietojumu un vēl kādiem sūdiem.par aizmugures saulsargu laikam tēloja idiotu ka nesaprata ka tas domāts lai saule necepina pakausi nejau priekšā sejai.
Jā aizmugurē var sēdēt normāli tikai bērni līdz 1,2m gari apmēram.
Vienīgais kam piekrītu ka kickdown var dabūt iespiežot kāju grīdā tā kārtīgi.
Bet par tam laikam advancēto piekari ne vārda.
Virspusēja pamuldēšana.
Bet over all- es visiem saku, ka tas ir vienīgais latviešu auto



928 un 944 tika projektēts Anatolija Lapiņa (tā laika Porsche galvenais dizainers) uzraudzībā. 944 gadījumā tas daļēji bāzējās uz 924, ko Porsche inženieri jau bija uzprojektējuši sākumā priekš VW īsi pirms viņa stāšanās šajā amatā, bet 928 var teikt ka tapa viņa uzraudzībā.

928 tika projektēts, lai aizstātu 911, līdz ar to resursi netika taupīti, jo tam bija jākļūst par markas flagmani.

Par to review runājot - man nepatika, jo daudzas no minētajām lietām, nebija precīzas vai korektas. Vairāk risinājumi, kas ir tajā 928 salonā, ir tādā pašā veidā ieviesti arī 944.
Offline
422167
28. Jul 2017, 09:08 #7047

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Nu vēl jau vajag ievērtēt, ka reāli tas ir 1975 gadā projektēts auto, kuru viņš testē pēc 40 !!!! gadiem, un joprojām atzīst par OK, un tad iebāž vienā listē ar šķiet mūsdienu auto.
Jo kas tad atšķiras 928 un 928GTS
Mators no 214 uz 350
Bremžu diski cilindri
Pakaļratiem speiseri un visas riepas platākas
Bet pa lielo tas 1995 ir praktiski tas pats 1975 auto(palabojiet, ja piekarē ir būtiskas atšķirības tad es tik smalki to nezinu salīdzināt bet man šķiet tādu nav)
Tā kā uz to auto vajag lūkoties ar lielu mīlestību un kā uz vēsturi
Offline
bmwaddict
28. Jul 2017, 22:48 #7048

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Jul 2017, 14:04:50 @Vantage rakstīja:

27 Jul 2017, 13:59:52 @bmwaddict rakstīja:
redz kur var nesties skrūvēt klasiku, nemaz nav nākotne jāgaida


ss.lv


aha, kā tad. tur uzcelt šo cipars būs uj-uj (mēs runājam, protams, par kvalitatīvu darbu un rezultātu) un neatmaksāsies nekas tur.

manuprat ar klasikaam nekad nekaada atmaksaashanaas nav iespeejama nu ja vien tu tur neesi perekups kas gorzaas tirguu kuraa cipari ir $50k+ un runa ir par izcili retiem eksemplaariem kurus jau var saakt uzskatiit par investiiciju.
un ja tu domaa ka tev visu pienesiis uz paplaates gatavu un tev veel ATMAKSAASIES tad
nee tas ir sirds priekam. un tiem kam rokas neaug no dibena.
bet tie kas operee ar skaitljiem tikai pakaas potams par shaadiem projektiem izsakaas nicinoshi, jo nu ja par to nav samaksaatas ntaas pakas tas ir suuds. vai ne?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jul 2017, 22:54:58 ]

Offline
edzulis
28. Jul 2017, 23:53 #7049

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Bija ļoti reāla iespēja tikt pie evo2 integrāles. Nepaveicās
Offline
CP17
29. Jul 2017, 00:01 #7050

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


28 Jul 2017, 23:53:23 @edzulis rakstīja:
Bija ļoti reāla iespēja tikt pie evo2 integrāles. Nepaveicās

Nevis nepaveicās, bet budžets ir tik cik ir
Offline
Elviss
29. Jul 2017, 00:15 #7051

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Man jau liekas, ka nevar jau arī pārmaksāt.

-----------------
Offline
ozo
29. Jul 2017, 18:30 #7052

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18842

Braucu ar: Braucu ar

Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.
Offline
GirtzB
29. Jul 2017, 20:52 #7053

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21934

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus 1 ///M sarkanu nav, bet viens oranžais uz R18 tiek lietots kā ///M pieklājas...

p.s. imho pašlaik tie ~37k jau turās gadu...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Jul 2017, 20:54:11 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ozo
29. Jul 2017, 21:26 #7054

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18842

Braucu ar: Braucu ar

nebūsim sīkumaini. Es zinu ka 1M bija tikai 3 krāsu izvēles- melna, balta un sarkana (oranža). Bet tas lietas būtību nemaina, jo kad vini tikko parādijās LV bija vairāki, bet tagad ne1 neesmu redzējis.

[ Šo ziņu laboja ozo, 29 Jul 2017, 21:40:16 ]

Offline
kars
29. Jul 2017, 21:46 #7055

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/9171166/Top-20-cars-that-depreciate-the-least.html
Offline
Archuks
30. Jul 2017, 12:16 #7056

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Sarkano/oranžo vēl nesen pie BM redzēju.
Offline
Archuks
30. Jul 2017, 12:18 #7057

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.

Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot?
Offline
smudo
30. Jul 2017, 12:48 #7058

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3527

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Nākotnes klasika pēc Pērnavas trases apmeklējuma vakar. Labākais laiks 1:32,9.



Bija vēl daudzas nākotnes un esošās klasikas.

Viens no četriem Cayman GT4



Viens no trīs GT3RS



Šis 911 ļoti gaumīgi uzbūvēts un labi restaurēts un arī brauca trasē.



Bija arī jaunais 991.2 GT3, kas uzstādīja ātrāko laiku 1.21,088.
Offline
KM
30. Jul 2017, 12:48 #7059

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


30 Jul 2017, 12:18:38 @Archuks rakstīja:

29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.

Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot?


Offline
ATB
30. Jul 2017, 12:59 #7060

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛


30 Jul 2017, 12:48:58 @KM rakstīja:

30 Jul 2017, 12:18:38 @Archuks rakstīja:

29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.

Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot?





Topicu vajadzētu pārsaukt:
"Nākotnes klasikas, ar kurām nākotnē varēs uzvarīties visvairāk"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo