Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 31 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
Ruudis
05. Feb 2021, 22:07 #30501

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:07 #30502

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 206

Braucu ar: M550XD, E30 330i


05 Feb 2021, 22:05:50 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:01:19 @GTis rakstīja:
Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.

Ir gan starpība. 136kw dzinējs ir jūtīgāks uz vairāk mezgliem, nekā 120 kw. Tev vnk paveicās, ka ex saimnieks visu ir taisījis, ja jau tik droši apgalvo

Iespējams, ka paveicās, jā.
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:08 #30503

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 206

Braucu ar: M550XD, E30 330i

Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai?
Offline
martinez
05. Feb 2021, 22:13 #30504

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29198

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?

Ir, jā
Offline
martinez
05. Feb 2021, 22:16 #30505

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29198

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 22:08:40 @GTis rakstīja:
Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai?

Varbūt, bet nevajag baigi uzticēties...
Es visām mašīnām mainu no 9-11 k, atkarībā no iespējām/ laika.
Offline
Montana
06. Feb 2021, 00:27 #30506

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst.
Offline
martinez
06. Feb 2021, 01:26 #30507

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29198

Braucu ar: cietu seju


06 Feb 2021, 00:27:39 @Montana rakstīja:
izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst.

Es? Tiešām nē. Ir 120kw s80, kalpo tiešām labi, paralēli dzirdot 136kw nepateicības )
Offline
Montana
06. Feb 2021, 01:28 #30508

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

uzmaina kompīšus, samaina siksnas un brauc 2x ilgāk klusāk un ar mazāku patēriņu, kā 120kw īpašnieki, tur nav nekāds apslēptais kosmoss.
Offline
martinez
06. Feb 2021, 01:32 #30509

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29198

Braucu ar: cietu seju

Ble, tas man jauns kkas
Skaidrā prasīšu padomu, tagad nav jēgas
Man tikai 2 volvo bijuši, attiecīgi...
Offline
spriditis
06. Feb 2021, 08:45 #30510

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?

Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu

[ Šo ziņu laboja spriditis, 06 Feb 2021, 08:45:42 ]

Offline
depo
06. Feb 2021, 08:56 #30511

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


05 Feb 2021, 21:54:01 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 21:35:58 @depo rakstīja:

05 Feb 2021, 21:19:13 @martinez rakstīja:
Tikai 136 kw jāmaina kompensatori pie ~200 k


Cik ta tur tā darba un naudas. Es savam ar mainīju.

Ar to viss beidzās?
Vai tomēr būtu bijis labāk braukt ar 120 kw motoru?


Ar ko bija jābeidzas? Pazuda šujmašīnas skaņa un bubinātājs apklusa, patēriņš nokritās par veseliem 0.4 L

Nekad 120kw, tikai 136.
Offline
wanksta
06. Feb 2021, 09:09 #30512

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts

Offline
michals1
06. Feb 2021, 09:19 #30513

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Varbūt labāk volvo nevajag?
Reti garlaicīgs auto,reti.
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 10:53 #30514

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11558

Braucu ar:


06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Offline
kkas
06. Feb 2021, 12:05 #30515

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8885

Braucu ar: zviedru ledusskapi


06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 12:35 #30516

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11558

Braucu ar:


06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:

06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.


Diemžēl par to visu laimīgie īpašnieki sāk aizdomāties tad, kad jau ir par vēlu
Offline
spriditis
06. Feb 2021, 12:35 #30517

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:

06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.


Tas viss videeji 250-300eur savelkaas,ar zobsiksnaam rulliisiems,generatora skriemeliem.
Offline
Asch
06. Feb 2021, 13:28 #30518

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:


06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts



Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas
Offline
Usirogeri
06. Feb 2021, 14:11 #30519

Kopš: 25. Jun 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e-91

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hcohd.html

e46
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 14:17 #30520

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11558

Braucu ar:


06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:

06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts



Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas


Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo