Online
Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 31 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2095
Braucu ar: Pienpak
| Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens? | Offline | | |
GTis | | Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 206
Braucu ar: M550XD, E30 330i
|
05 Feb 2021, 22:05:50 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:01:19 @GTis rakstīja:
Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.
Ir gan starpība. 136kw dzinējs ir jūtīgāks uz vairāk mezgliem, nekā 120 kw. Tev vnk paveicās, ka ex saimnieks visu ir taisījis, ja jau tik droši apgalvo
Iespējams, ka paveicās, jā. | Offline | | |
GTis | | Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 206
Braucu ar: M550XD, E30 330i
| Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai? | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29198
Braucu ar: cietu seju
|
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29198
Braucu ar: cietu seju
|
05 Feb 2021, 22:08:40 @GTis rakstīja:
Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai?
Varbūt, bet nevajag baigi uzticēties...
Es visām mašīnām mainu no 9-11 k, atkarībā no iespējām/ laika. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10699
Braucu ar: Šahs un mats !
| izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst. | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29198
Braucu ar: cietu seju
|
06 Feb 2021, 00:27:39 @Montana rakstīja:
izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst.
Es? Tiešām nē. Ir 120kw s80, kalpo tiešām labi, paralēli dzirdot 136kw nepateicības ) | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10699
Braucu ar: Šahs un mats !
| uzmaina kompīšus, samaina siksnas un brauc 2x ilgāk klusāk un ar mazāku patēriņu, kā 120kw īpašnieki, tur nav nekāds apslēptais kosmoss. | Offline | | |
|
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29198
Braucu ar: cietu seju
| Ble, tas man jauns kkas
Skaidrā prasīšu padomu, tagad nav jēgas
Man tikai 2 volvo bijuši, attiecīgi... | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
|
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu[ Šo ziņu laboja spriditis, 06 Feb 2021, 08:45:42 ] | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
|
05 Feb 2021, 21:54:01 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 21:35:58 @depo rakstīja:
05 Feb 2021, 21:19:13 @martinez rakstīja:
Tikai 136 kw jāmaina kompensatori pie ~200 k
Cik ta tur tā darba un naudas. Es savam ar mainīju.
Ar to viss beidzās?
Vai tomēr būtu bijis labāk braukt ar 120 kw motoru?
Ar ko bija jābeidzas? Pazuda šujmašīnas skaņa un bubinātājs apklusa, patēriņš nokritās par veseliem 0.4 L
Nekad 120kw, tikai 136. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7240
Braucu ar: muti
| Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs
Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts
| Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 1980
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Varbūt labāk volvo nevajag?
Reti garlaicīgs auto,reti. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11558
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8885
Braucu ar: zviedru ledusskapi
|
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11558
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Diemžēl par to visu laimīgie īpašnieki sāk aizdomāties tad, kad jau ir par vēlu | Offline | | |
|
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
|
06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Tas viss videeji 250-300eur savelkaas,ar zobsiksnaam rulliisiems,generatora skriemeliem. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4193
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs
Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts
Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas | Offline | | |
Usirogeri | | Kopš: 25. Jun 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: e-91
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hcohd.html
e46 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11558
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:
06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs
Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts
Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas
Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|