Online

Pašreiz BMWPower skatas 61 viesi un 46 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 22

AutorsZiņojums
smudo
06. Sep 2019, 14:20 #8661

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1277

Braucu ar:


06 Sep 2019, 13:28:00 @kurlis rakstīja:


Kas tieši tam 944 ir tik astronomiski dārgs, ka pa (pieņemsim) piecām trases reizēm sezonā, pa ~30min tīro trases laiku (tas vēl ir labs gadījums) izmaksas ir tik ļoti lielas?
Pārsteidz mani.

Lai nav offtopiks:


P.S. - Par auto atbilstošiem vnz piekrītu, normāla padarīšana.


Pats par sevi auto, ja ir sagatavots, ir izturīgs - ne velti 80tajos bija Porsche Turbo Cup autošosejas sērija, kur šādi, nedaudz čipoti OEM auto tika braukti salonmašīnu sacensībās.

Braukšana pa trasi palielina slodzi uz daudzām OEM detaļām, īpaši tām, kas ir no plastmasas un gumijas - ja brauktu pa ielu, tad vēl 10 gadus daudzas no tām noietu. Tā kā auto neplānoju tirgot un nu jau tam ir VS status, tad visas detaļas tiek liktas OEM. Daži piemēri, OEM gaisa filtra kastei sāka sagurt stiprinājumi/skrūvju vietas, ūdens izplešanās trauks sāka sulot gar vāciņu, motora spilveni ir pakļauti papildus termi slodzei, jo viens no tiem ir tuvu izplūdes kolektoram. Auto ir nesan pilnībā pārkrāsots un pēc pāris track days, īpaši ja pabrauc vilcieniņā vai pavizinās pa gravel zonu, priekša un apakša prasa atkal piekrāsošanu Bremžu kluči iet kādus 100 apļus (aizmugure vairāk).

Bet principā dārgākais pasākums bija pārlasīt visu dzinēju, lai to padarītu drošu trasei (piemēram vieglāki kaltie klaņi, uzlabojumi eļļošanas un dzesēšanas sistēmā, galva, blīves utml) - OEM izpildījumā vajā vieta ir 2 klaņa šāles, kuram pienāk garākais eļļas kanāls un ir dažādi veidi kā ar to cīnīties. Trīs reizes mainīts turbo (tagad ir no 944 Turbo S - nevienam no turbo nebija ne vainas - vienkārši gribējās paeksperimentēt ar to variācijām), abas atsaites no 968 CS, priekšā lielākas bremzes no 944 Turbo S/(928 4S), uzlabota eļļas un ūdens dzesēšanas sistēma. Ja paceļ turbo spiedienu, tad arī vēlams uzlikt nedaudz stingrāku kurvi un sajūgu, kā arī jārēķinās, ka šis ir transaxle auto, "kardānā" iekšā ir gultņi, kuriem arī, ja tie nekad nav mainīti, ilgstoši nepatiks augsti dzinēja apgriezieni. Ja neskaita izplūdi un pāris citus sīkumus, tad būtībā šis auto ir ļoti tuvu OEM ar nedaudz agresīvāku dzinēja regulējumu. Labākais aplis Biķerniekos ir 1:38 un Pērnavā 1:32, bet es neesmu profesionāls braucējs un nebraucu uz 100%, jo šim auto nav drošības karkass. Līdz ierobežotājam 5. ātrumā uzceļ ļoti viegli - pēc GPS tas ir ap 2.7, bet protams, pēc mūsdienu mērauklām šis nav nekāds super ātrs braucamais - tam nav nekādu pretslīdes sistēmu - pat ne ABS, tādēļ trasē ļoti noder heal and toe tehnika. Tam piemīt klasiskā 80to gadu auto turbo bedre – turbīna pilnībā uzpūš spiedienu 3. ātrumā virs 3k rpm. Kopumā trasē auto vadās ļoti neitrāli, dēļ 50% pret 50% svara sadalījuma starp asīm - tam ir arī OEM LSD. Ļoti lēnos līkumos būs viegls understeer, ja būs agresīva ieeja līkumā un ļoti ātros līkumos drīzāk jādomā par oversteer koriģēšanu. Pa slapju trasi gan ir ļoti viegli sagriezties. Katrā gadījumā pēc tam iekāpjo ikdienas auto, sākumā sajūtas ir ka spēlēt datorspēli - visa vadība šķiet ļoti viegla!

Liela izmaksu pozīcija ir meistaru darbs, jo pats savā garāžā veicu tikai dažādus sīkumus. Ik pa laikam auto tiek atrādīts meistaram, lai pārliecinātos, ka pēc trases viss ir savās vietās, jo bieži pēc trases no karstuma motortelpā vai vibrācijām izbeidzas kāds sensors vai devējs (cik nu viņu tam auto vispār ir). Viss ir ļoti kopakts un ar miljons vakuma trubām, tādēļ bieži dažādu sīku detaļu nomaiņai, jāpatērē samērā daudz laika, lai tiktu klāt – nav gan tik traki kā 928.

Protams, ka tiek veikti arī citi remonta, apkopju uz vizuālie darbi, kā jau 30+ gadus vecam auto, bet tie uz braukšanu pa trasi tiešā veidā neattiecas. Exceli ar remontu un uzlabojumu izmaksām jau kādu laiku vairs nepildu

Par konkrētām izmaksām, ja interesē, pienāc klāt kādā pasākumā, ja mani redzi - pastāstīšu. Šeit ir normāla mājas lapa un sarunas par svešu naudu parasti noved pie milzīga off-topic!



Šādi tas izskatās no auto - filmēts ar telefonu

Youtube

[ Šo ziņu laboja smudo, 08 Sep 2019, 22:35:15 ]

Offline
wheelie
06. Sep 2019, 16:00 #8662

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6367

Braucu ar: 1.2



-----------------
8)
Offline
ixers
06. Sep 2019, 20:18 #8663

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2779

Braucu ar: svešu auto


06 Sep 2019, 04:56:20 @Zivis rakstīja:


Domenikss vieglo auto pārdevējs.
Offline
Mikuzz
06. Sep 2019, 20:42 #8664

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40340

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kupeja ar nozāģētu jumtu,californija laikam
Offline
uldens1
06. Sep 2019, 20:57 #8665

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10027

Braucu ar:

pēdējie īstie merši
Offline
sn
07. Sep 2019, 12:22 #8666

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1874718

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


07 Sep 2019, 12:10:25 @kurlis rakstīja:

07 Sep 2019, 01:28:08 @CP17 rakstīja:
tieši 2vus mēnešus nebija tīrīts topiks, psc....


Kāds var pateikt, kāpēc viņš vispār ir jātīra?

jo cilvēki te nāk skatīties bildi nevis spamu uz 7 lapām starp katrām 2 bildēm.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
smudo
08. Sep 2019, 15:34 #8667

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1277

Braucu ar:

Šodien piecēlos agri no rīta un izmetu 300 km likumu pa foršiem ceļiem (bilžu nav) un atpakaļceļā uz mājām piestāju YTR cars & coffee pasākumā pie Motormuzejam un satiku paziņu, kas nesen iegādājies ļoti interesantu auto - pirmās paaudzes Lotus Elise. Latvijā, pieņemu, ka vienīgais (tieši pirmā paaudze). Stiklaškiedras krēsli ir ar minimālu polsterējumu un faktiski pieskrūvēti pie grīdas (pasažierim tas nemaz neregulējas). Auto ir alumīnija rāmis ar stiklaškiedrs paneļiem un Lotus iženieri to būvējot, ļoti piestrādāja pie tā, lai tas būtu ļoti viegls un labi vadītos un bremzētos. Auto pašmasa ir neticami 700kg! Šim ir agresīvāks dzinēja regulējums un lielāka jauda, tādēļ jāpiestrādā, lai tukšgāzes atgāzes iekļautos normas, bet tas ir risināms. Ļoti laba piekare ar Olins amjiem un vēl ļoti daudz dažādas lietas, kas to padara par īstu track day auto (tai skaitā ļoti liels difuzors). Iekāpšana un izkāpšana ir samērā interesanta Reku pāris bildes:






[ Šo ziņu laboja smudo, 08 Sep 2019, 16:24:14 ]

Offline
HiJaCKeR
08. Sep 2019, 16:39 #8668

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2636

Braucu ar: BMW E90 330i

baigais kartings
Offline
SnapOn
08. Sep 2019, 16:49 #8669

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 260

Braucu ar: Toolbox

Kartigs lartings bez neka lieka salona,tik iekapsana/izkapsana ir pipec
Offline
Arsmens
08. Sep 2019, 16:52 #8670

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9644

Braucu ar: brūnišķīgu auto

Mega labs kartings

Cienu to kombināciju kad 700kg autiņš lido no nieka 1.8 bīdeļa Šajos cik atceros tas pats kas tajā MG ZR 1.8 bija iestādīts.
Offline
GirtzB
08. Sep 2019, 17:26 #8671

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20686

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pirmais nav. Pirmais sākumā brauca amatieru sacensības un tad tika pārbūvēts par kupeju un vēl joprojām brauc šosejā.
Bet kartings foršs.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
smudo
08. Sep 2019, 17:58 #8672

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1277

Braucu ar:


08 Sep 2019, 16:52:55 @Arsmens rakstīja:
Mega labs kartings

Cienu to kombināciju kad 700kg autiņš lido no nieka 1.8 bīdeļa Šajos cik atceros tas pats kas tajā MG ZR 1.8 bija iestādīts.


Ja, siem ir Rover dzinejs (tas pats, kas MG). Vai tik nav ta, ka Rover to aiznemies no Hondas, vai ari tas bija velak, kad Rover buvejas savus auto uz Uondas bazes? Sis no standarta 120 zs sabuvets uz 180. Jau standarta izpildijuma del mazas masas 0-100 bija zem 5 sek, ja nemaldos.
Offline
smudo
08. Sep 2019, 17:59 #8673

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1277

Braucu ar:


08 Sep 2019, 17:26:06 @GirtzB rakstīja:
Pirmais nav. Pirmais sākumā brauca amatieru sacensības un tad tika pārbūvēts par kupeju un vēl joprojām brauc šosejā.
Bet kartings foršs.


Vai tas nebija Gen 2?
Offline
riddler
08. Sep 2019, 19:34 #8674

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53341

Braucu ar: German Ferrari

700kg ir

bet tāds baigi askētisks

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Araajz
08. Sep 2019, 20:07 #8675

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25993

Braucu ar: E39

Skudo milzīgs + par aprakstiem
Offline
AV
08. Sep 2019, 20:37 #8676

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 16819

Braucu ar: 500

Te instagram storija ieliku kadas 40+ bildes no sodienas Cars & Coffee

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDY...8247043827996095
Offline
Arsmens
08. Sep 2019, 21:40 #8677

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9644

Braucu ar: brūnišķīgu auto


08 Sep 2019, 17:58:07 @smudo rakstīja:

08 Sep 2019, 16:52:55 @Arsmens rakstīja:
Mega labs kartings

Cienu to kombināciju kad 700kg autiņš lido no nieka 1.8 bīdeļa Šajos cik atceros tas pats kas tajā MG ZR 1.8 bija iestādīts.


Ja, siem ir Rover dzinejs (tas pats, kas MG). Vai tik nav ta, ka Rover to aiznemies no Hondas, vai ari tas bija velak, kad Rover buvejas savus auto uz Uondas bazes? Sis no standarta 120 zs sabuvets uz 180. Jau standarta izpildijuma del mazas masas 0-100 bija zem 5 sek, ja nemaldos.

Hondas nē, tas bija tīri Rovera un no mazāka rūpnīcā uzpiļīts uz 1.8, kā rezultātā bija galvas problēmas, plaisāja. Bet tā labs
Offline
CAPSLOCK
08. Sep 2019, 22:02 #8678

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Iekāpšana šim ir vistiešākajā nozīmē cel kāju pieturies un iekāp nevis mocies ar durvīm
Cik kādreiz riebās dizains tik tagad stāv. Vecums nāk
Offline
kursemis
09. Sep 2019, 13:38 #8679

Kopš: 23. Jun 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Mercedes-Benz C140 s500, Mercedes-Benz W221,Saab 9-5aero

Offline
deadalive
09. Sep 2019, 14:06 #8680

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 995

Braucu ar: lisopēdu

4 gadus vecs snaps no Lietuvas. Pārbuvēja viņu jau pāris gadus iepriekš.


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET (C)LAKSHMI
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, GirtzB, Jagr, Mberg, OX, Puxxx, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, noisex, zzips