Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 117 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
mxblack
17. Jan 2021, 17:59 #19801

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


17 Jan 2021, 16:43:55 @ATB rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7156095/ar-dabasgazi-darbinamiem-auto-bus-javeic-papildu-parbaudes

Ar ko ir domāta - saspiestā dabasgāze? Tā ir tā pati, kuru var iepildīt jebkurā gāzes uzpildes stacijā ja?



Man ir aizdomas, ka visā Baltijā nav nevienas institūcijas, kas var pārbaudīt CNG balonus..
Offline
peecise28
02. Feb 2021, 08:39 #19802

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3221

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

"Čukča pisateļ, čukča ņe čitateļ"
Mjā, tieši pirms manis par to kāds jau jautājis

...
Pēc noteikumiem tagad CNG (SDG) baloniem jāveic periodisko inspekciju.
Kur to Rīgā veic?
Cik tas ~ maksā?
Mēdz būt arī problēmas?

Tos CNG (SDG) volvo kāds vispār lieto?
Par uzpildes staciju skaitu un izvietojumu zinu

[ Šo ziņu laboja peecise28, 02 Feb 2021, 08:41:01 ]

Offline
australia
20. Feb 2021, 12:41 #19803

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: ratiem


07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:

07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?


Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.

Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes

Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
Offline
ezis_
20. Feb 2021, 22:21 #19804

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 884

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:

07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:

07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?


Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.

Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes

Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj
Offline
HiJaCKeR
20. Feb 2021, 23:23 #19805

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3421

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Feb 2021, 22:21:00 @ezis_ rakstīja:

20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:

07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:

07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?


Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.

Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes

Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj

notikusi kaut kāda revolūcija ?
Offline
ezis_
21. Feb 2021, 00:12 #19806

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 884

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Vienigais apversums kas tur noticis ir ka bralukasi uztaisijusi normalu atverto kompi, vairs nekadi dealer key nav vajadzigi,tagad jebkurs var uzstadit un konekteties klat un regulet ko grib.
Offline
HiJaCKeR
21. Feb 2021, 13:05 #19807

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3421

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Feb 2021, 00:12:59 @ezis_ rakstīja:
Vienigais apversums kas tur noticis ir ka bralukasi uztaisijusi normalu atverto kompi, vairs nekadi dealer key nav vajadzigi,tagad jebkurs var uzstadit un konekteties klat un regulet ko grib.

ja jau sāks regulēt nespeciālists, tad jau iestāsies ātri pesda katiem, vārstiem
kaut gan kāda tur starpība, tāpat būs genoh

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Feb 2021, 13:11:17 ]

Offline
sergis15
21. Feb 2021, 21:12 #19808

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11445

Braucu ar: melnu kūti

kāda starpība, tāpat katrs speciālists pateiks ka visi pārējie ir lohi, un visu pārregulēs, un tā var braukt pa 30 vietām rīgā
tāpat kā ar m54 peldošiem apgriezieniem, visi viens otru nodirš ka neko nesaprot, bet beigās tā arī neviens neatrisināja, izmetu tajā pasākumā 1k eiro toč

-----------------
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM vai 28610399
VELOSHOPS, Brīvības 117-1C
Offline
SooM
21. Feb 2021, 22:15 #19809

Kopš: 04. Oct 2019

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

Čau visiem. Jautajums, kuras firmas mums var iztīrit sprauslas? Ar ultraskaņu.
Jo sprauslas netūr.
Piedavajums pirkt jaunus - neder, jo ir keihin sprauslas
Offline
wanksta
21. Feb 2021, 22:40 #19810

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5963

Braucu ar: muti

OMVL Dream 4 sprauslu bloks, jauns, 25e
Offline
australia
21. Feb 2021, 22:51 #19811

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: ratiem


20 Feb 2021, 22:21:00 @ezis_ rakstīja:

20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:

07 Jan 2021, 18:37:50 @Overhaul rakstīja:

07 Jan 2021, 18:07:05 @australia rakstīja:
tieši tikai ļoti veciem bmw var korekti uzstādīt gāzi
Nu kā tur var būt kkas labāk uz gāzi nekā benžu?


Ne tikai oktānskaitlis (kas LPG ir lielāks), bet arī temperatūra, jo vairāk skābekļa.

Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?
1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes

Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.
A mok vispirms iegugle, ka strada 5 gen Vialle izpildijuma
Savadak kartejais bots kurs kautkadu suudu stumj

Kā strādā? Tā pat kā 4gen! Tikai padod šķidru gāzi.
Tu tak pats esi dumjš bots. Ka tik uzdirst. Nejēdz kā strādā ECU. Es uzdevu divus normālus jautājumus.
Nejēdz, kas notiek kickdownā uz benzīna, kad ECU adaptējies uz tavu gāzi? Iegūglē, gudriniek.
Offline
Spok5
22. Feb 2021, 01:22 #19812

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1565

Braucu ar: ВАЗ 2103


21 Feb 2021, 22:15:10 @SooM rakstīja:
Čau visiem. Jautajums, kuras firmas mums var iztīrit sprauslas? Ar ultraskaņu.
Jo sprauslas netūr.
Piedavajums pirkt jaunus - neder, jo ir keihin sprauslas


Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.



20 Feb 2021, 12:41:37 @australia rakstīja:
Te es īsti nevaru iebraukt. Vai tiešām ar 5gen oktānskaitlis kompensē trūkumus un turklāt iet labāk kā uz benžu?

1) iesmidzināšana notiek ar aizkavi
2) aizdedzes karte nav priekš gāzes

Moš jums tur ECU adaptāciju kartes ir biku aizbraukušas. Un tas notiek ar garantiju. Līdz ar to uz beņas kickdownā nav korekts maisījums.


Daļēji tieši oktānskaitļa dēļ ir visa problēma ar aizdedzi, tā ka, tur nekas nekompensējas. Iesmidzināšanas fāze, protams, ka ir totālā pakaļā, BET tas vairāk uz nerva krīt grozītājam, nekā lietotājam. Iesmidzināšanas fāze varētu būt kārtībā tiem blokiem, kas ir paredzēti konkrētam autiņam/motoram/smadzenei no gāzes rāžotāja. Un arī vēl ir jautājums, cik tālu viņi ir "iespringuši".

Par adaptācijām, da tipisks vietējas šrots jau uz beņu brauc adaptāciju griestos un tad tam uzkrāmē vēl gāzi, kas ir sagrozīta tieši adaptācijas griestos. Kaut kādos rāmjos jau trāpīt sanāk, bet diži labi nav. Īpaši, kad gāzei maisījumu nebūt nevajag tādu, kā beņai, īpaši kickdownā. Ļurināmajos režīmos jā, dodot ručkā nē. Tāpēc arī ir problēma, ja tam auto nedod mizā un knapi kust, viss ir kedā, ručkā un visādos pretīgajos pārejas režīmos (nu tur tuksgaita, pāreja no atlaista pedāļa, visādas izvirtības ar sajūga atlaišanu un piem automāta darbības), tur bieži mēdz būt jautri un pacients to jūt kā neērtu braukšanu. 5gen vienkārši ir mazāk gemoroja ar temp. kompensācijām, kas rodas no caurvēja motortelpā utt.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 22 Feb 2021, 01:24:38 ]

Offline
SooM
22. Feb 2021, 10:47 #19813

Kopš: 04. Oct 2019

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.


Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.

[ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 10:50:01 ]

Offline
BMW-Valcha
22. Feb 2021, 18:20 #19814

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1339

Braucu ar: 8l smirdīgā


22 Feb 2021, 10:47:21 @SooM rakstīja:
Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.


Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.


kas par smadzenēm?
Offline
kexxx
22. Feb 2021, 18:37 #19815

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6753

Braucu ar:

Nav gadienā Prins?
Pameklē vācu jebejā lietotas
Offline
SooM
22. Feb 2021, 19:36 #19816

Kopš: 04. Oct 2019

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


22 Feb 2021, 18:20:04 @BMW-Valcha rakstīja:

22 Feb 2021, 10:47:21 @SooM rakstīja:
Nekādu ultraskaņu, ja negribi nokaut tinumiem laku. Sameklē kādu, kam ir vai kas strādā ar poļu KME kompi, viņam ir skalošanas funkcija, t.i. "patirināt sprauslas" (principā poh, var arī ar "stimulatoru/signāla ģeneratoru", bet tā ir prastāk. Skalot tikai ar WD40, var bišk pasildīt šķidrumu, dod iekšā tikpat cik tev ir sprauslām spiediens (diff spiediens, gan jau apm 1 bar), var kaut vai ar šprici pa vienai. Sūds ir tajā, ka jebkas, kas to "līmi" šķaida labi, sabeigs Tev sprauslas atskaitot WD40 un pāris solventus, bet tā būs loterija. Ultrakskaņa jau arī pati par sevi vienkāŗsi uzvibrē šķidrumu, kurā tā sprausla peld, respektīvi, uzmanīgi tieši ar skalošanas šķidrumu un pati ultraskaņa būtu tikai kā pats galējais mēģinājums, reāli to var darīt, ja ir "le pisec" un tāpat atpakaļceļa nav, tas ir pēdējais zviedziens pirms došanās "arhīvā". Atmazgāt teorētiski var, bet baigais gemors par ko gribēs naudas. Ja smadzeni var atmācīt no keihina tad pilnīgi pie kājas, ja nē - sāc ķemmēt kaut vai to pašu uk jebaju, šobrīd baigi daudz ko met nost par adekvātām cenām.
Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras.


Par cenam vienalga, parāk daudz prasa par notīritam sprauslam, bet jau izmantotam.
Redzeju kā tīra "uz rokas" ar antisilikonu + akkumulatoru un arī iet labi. Bet tas hz, jo netūr sprauslas varbūt nav vaina ka ir netīras. Citas sprauslas ielikt nevar, jo smadzenes nedod to iespēju.


kas par smadzenēm?

prins

22 Feb 2021, 18:37:52 @kexxx rakstīja:
Nav gadienā Prins?
Pameklē vācu jebejā lietotas

notīritas maksa ap 100 eur varbut pameģinat notirit savas

Interese kur Riga var nopirkt savilcejus, kurus brc un prins uzlik?

[ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 19:43:57 ]

Offline
kexxx
22. Feb 2021, 19:59 #19817

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6753

Braucu ar:

Nu, 100 eur vai tad būtu tāda nepaceļama summa?
Savilcējus var kādā šļauku veicī meklēt- BRT, Hidroscand... Nu vai jebejā
Bet tiem imho vajag speciālas stangas vēl
Offline
SooM
22. Feb 2021, 21:10 #19818

Kopš: 04. Oct 2019

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


22 Feb 2021, 19:59:59 @kexxx rakstīja:
Nu, 100 eur vai tad būtu tāda nepaceļama summa?
Savilcējus var kādā šļauku veicī meklēt- BRT, Hidroscand... Nu vai jebejā
Bet tiem imho vajag speciālas stangas vēl


100 par vienu
ne, tie ir vienreizeji un nekas ipašs nevajag lai uzstadīt. Vnk grūti atrast.

Kāda izmēra labak ņemt to savilcēju, ja šļutene ir 5mm. Jo viņi ir mazi, lai nevajag to savilcēju līdz galam izmantot.

[ Šo ziņu laboja SooM, 22 Feb 2021, 21:19:13 ]

Offline
kexxx
22. Feb 2021, 21:47 #19819

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6753

Braucu ar:

Laikam kādi 12-13mm... Moš uz vecajiem izmērs ir rakstīts
Bet ar parastām knaiblēm gan tur nekas nesanāks
Offline
sergis15
25. Feb 2021, 09:20 #19820

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11445

Braucu ar: melnu kūti

nu kurš piesakās man apskatīt 2 lamatas.
vienai nav iesetupota temperatūra, uzreiz mēģina ieslēgties kā piedarbina auto.
otram nav taisīta apkope kādus 30k vai pat visus 50
kad motors iesilis līdz temperatūrai, kad jāieslēdzas gāzei, pārslēdzas un riktīgi rīstās, kad temperatūra ir pie kādiem 60 grādiem problēma pazūd.
abi ir e39 ar m54 motoriem

-----------------
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM vai 28610399
VELOSHOPS, Brīvības 117-1C
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips