Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
baltais
24. Feb 2021, 09:51 #5461

Kopš: 01. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4375

Braucu ar:


24 Feb 2021, 09:46:08 @jurrus rakstīja:

24 Feb 2021, 09:39:02 @Vantage rakstīja:

24 Feb 2021, 09:27:41 @jurrus rakstīja:
Kā var vispār runāt par skaistu dizainu un pieminēt vw un skoda jūs esat pilnīgi aptrakuši.


skaists dizains pēc principa ir: Jaguar E-Type, Lamborghini Miura, BMW Z8, 300SL Gullwing....

tas par ko jūs te spriedelējat ir nianses un kautkādi prēmiuma "+" un "-".

Nu tā nu gluži nav. Dizains jau pats par sevi ir jāsaprot- ir jāprot saskatīt un pamanīt nianses. Tu runā par emociju dizainu, kas rodas neapzināti. Klasiku neaiztiksim, bet visas šīs jaunās skodavagmazdas ir labs marketings, bet tur nav nekā no dizaina, ja neskaita atsevišķu elementu (piemēram lukturu) dizainu.

BMW skaitās, ka ir dizains?

Nu, piemēram, 1. sērija, 3. sērija vai X3?
Offline
Arsmens
24. Feb 2021, 09:56 #5462

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Mazdas dizainers ļoti precīzi pateica, ka sabiedrība bez sapratnes par dizainu, vienmēr izvēlas kaut ko zināmu/redzētu/pazīstamu. Un tikai dizaineris, kurš orientējas dizaina, ir tas, kura uzdevums ir piedāvāt kaut ko jaunu, dizainiski skaistu un pieradināt sabiedrību pie tā.

Tāpēc vags (atšķirībā no mazdas) ir veiksmīgs ar savu bezapstājas atkārtoto dizainu, jo nevis piedāvā kko skaistu, bet jau n-reizes redzētu, pierastu. Tāpēc ir tā, ka iznāk jaunais pasāts un pirmais fīlings ir- ooo, tīri skaists. Tad paiet viens mēnesis un tas ir vienkārši vecs pasāts

bet nu šis viss ir oftopiks.
Offline
robbielv
24. Feb 2021, 10:40 #5463

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


24 Feb 2021, 10:04:40 @Vantage rakstīja:
Iesaku satīrīt visu, runāt te tikai par praktisku pieredzi (mainīju Škodai EGR, serviss atteica, pie 65kkm noklapēja, pasūtīju Pasātu...)

par pārējām, BET JAUNIEM AUTO, ne tehniska rakstura pieredzi, davai ejam citur

Links


Kāpēc atteica? Garantijas laikā jeb pēc?
Zinu ka fōlksis gan tādas lietas maina bez jautajumiem + pēcgarantijas laikā, ja esi visas apkopes taisījis pie dīlera, tad var dabūt arī kaut kādu atbalstu.
Offline
Locis
24. Feb 2021, 10:47 #5464

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas ir piemērs.
Offline
robbielv
24. Feb 2021, 10:55 #5465

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


24 Feb 2021, 10:47:36 @Locis rakstīja:
Tas ir piemērs.


Ok
Offline
Mizx
24. Feb 2021, 12:12 #5466

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


24 Feb 2021, 10:40:08 @robbielv rakstīja:

24 Feb 2021, 10:04:40 @Vantage rakstīja:
Iesaku satīrīt visu, runāt te tikai par praktisku pieredzi (mainīju Škodai EGR, serviss atteica, pie 65kkm noklapēja, pasūtīju Pasātu...)

par pārējām, BET JAUNIEM AUTO, ne tehniska rakstura pieredzi, davai ejam citur

Links


Kāpēc atteica? Garantijas laikā jeb pēc?
Zinu ka fōlksis gan tādas lietas maina bez jautajumiem + pēcgarantijas laikā, ja esi visas apkopes taisījis pie dīlera, tad var dabūt arī kaut kādu atbalstu.
Netaisa gan. VW Caddy ar 1.6 TDI atteica uz garantijas robežas pie 150000 km. Tūlīt pēc tam pirmā sprausla beidzās (droši vien tā arī pabojāja izplūdes sistēmu) — arī vairs sarunās neielaidās. Atšuva visai principiāli, ka EGR nemainot, jo gan jau esam lējuši kreisu degvielu un tāpēc viss sabojāts.
Offline
Sandis_UR
17. Mar 2021, 17:44 #5467

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO

ir kādam pieredze ar VW grupas 1.0 benzīniekiem?
Un kā ar pēdējo laiku dq250?
Offline
deus_ex_machina
17. Mar 2021, 17:51 #5468

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 309

Braucu ar: e-Tampons


24 Feb 2021, 12:12:07 @Mizx rakstīja:

24 Feb 2021, 10:40:08 @robbielv rakstīja:

24 Feb 2021, 10:04:40 @Vantage rakstīja:
Iesaku satīrīt visu, runāt te tikai par praktisku pieredzi (mainīju Škodai EGR, serviss atteica, pie 65kkm noklapēja, pasūtīju Pasātu...)

par pārējām, BET JAUNIEM AUTO, ne tehniska rakstura pieredzi, davai ejam citur

Links


Kāpēc atteica? Garantijas laikā jeb pēc?
Zinu ka fōlksis gan tādas lietas maina bez jautajumiem + pēcgarantijas laikā, ja esi visas apkopes taisījis pie dīlera, tad var dabūt arī kaut kādu atbalstu.
Netaisa gan. VW Caddy ar 1.6 TDI atteica uz garantijas robežas pie 150000 km. Tūlīt pēc tam pirmā sprausla beidzās (droši vien tā arī pabojāja izplūdes sistēmu) — arī vairs sarunās neielaidās. Atšuva visai principiāli, ka EGR nemainot, jo gan jau esam lējuši kreisu degvielu un tāpēc viss sabojāts.


Mūsu laikos vēl var dabūt kreiso soļaru vērā ņemamos daudzumos un regularitātē?
Ja jā, tad no kurienes tāda nāk?
Offline
desadesa
17. Mar 2021, 18:29 #5469

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


17 Mar 2021, 17:44:37 @Sandis_UR rakstīja:
ir kādam pieredze ar VW grupas 1.0 benzīniekiem?
Un kā ar pēdējo laiku dq250?


Ja tev pietiek ar 110zs tad ņem ar abām rokām
Offline
shmurger
17. Mar 2021, 19:13 #5470

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12756

Braucu ar: xc40


17 Mar 2021, 17:44:37 @Sandis_UR rakstīja:
ir kādam pieredze ar VW grupas 1.0 benzīniekiem?
Un kā ar pēdējo laiku dq250?
ir Up, ar kuru nobraukti 70tk bez problēmām. Problēma ir sajūgs, vai kārba, kas grab tukšgaitā. Uzdodot gāzi, negrab. Pagooglējot, izskatās ka tas ir visiem.
P.s. patēriņš 4.5-5.5l.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 17 Mar 2021, 19:15:19 ]

Offline
Modrs
17. Mar 2021, 20:16 #5471

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

sanāk, ka pēc aptuveni vienas eļļas maiņas tam motoram resurss ir beidzies

Lai nav offtopic - peugeot boxer 2.2hdi 2015. gada. 110000km. Mainīti tikai bremžu kluči un diski, kā arī abas rocenes troses.
Atskaitot pilnīgi neloģisko dpf reģenerāciju un patizlo sēdpozīciju pie stūres, vnk krasava

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Mar 2021, 20:21:27 ]

Offline
Sandis_UR
17. Mar 2021, 21:15 #5472

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


17 Mar 2021, 19:13:58 @shmurger rakstīja:

17 Mar 2021, 17:44:37 @Sandis_UR rakstīja:
ir kādam pieredze ar VW grupas 1.0 benzīniekiem?
Un kā ar pēdējo laiku dq250?
ir Up, ar kuru nobraukti 70tk bez problēmām. Problēma ir sajūgs, vai kārba, kas grab tukšgaitā. Uzdodot gāzi, negrab. Pagooglējot, izskatās ka tas ir visiem.
P.s. patēriņš 4.5-5.5l.


Nav kautkadi kēdes spriegotāji?
Offline
Domeniks
17. Mar 2021, 21:18 #5473

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2938

Braucu ar: Toyota

Kam te bija Sportage? Cik izmaksāja otrā apkope?
Offline
shmurger
17. Mar 2021, 21:35 #5474

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12756

Braucu ar: xc40


17 Mar 2021, 21:15:33 @Sandis_UR rakstīja:

17 Mar 2021, 19:13:58 @shmurger rakstīja:

17 Mar 2021, 17:44:37 @Sandis_UR rakstīja:
ir kādam pieredze ar VW grupas 1.0 benzīniekiem?
Un kā ar pēdējo laiku dq250?
ir Up, ar kuru nobraukti 70tk bez problēmām. Problēma ir sajūgs, vai kārba, kas grab tukšgaitā. Uzdodot gāzi, negrab. Pagooglējot, izskatās ka tas ir visiem.
P.s. patēriņš 4.5-5.5l.


Nav kautkadi kēdes spriegotāji?
nospiežot sajūgu, paliek kluss. Spriegotāji ņepričom.
Offline
Pufaix
18. Mar 2021, 08:11 #5475

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: Street triple, Multivan, gludekli


....
Problema, kad ranger jauno modeli tikai ar vienu dzinēju piedavā 2.0d ar divām turbīnām, nav vairs vecais 3.0d vai 3.2d neatceros precizi.


Nav gan mana pieredze, bet 3.2d Ford Ranger pie 90k nomainīja automātu, pie 160k motoru. Pēdējais gan pēc garantijas Esot egr dzesētājs aizgājis- un dzinējā tosols

Vēl regulāri vadi uz aizmugurējiem lukturiem puva nost, kaut kad garantijā mainīja arī ieplūdes kolektoru un turbīnu- esot kaut kāds feils bijis, ka kondensāts veidojās ieplūdniekā, kas pēc tam sasalst

Offline
Locis
18. Mar 2021, 08:16 #5476

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man čoms nopirka no salona to 2.2 Ranger, pa gadu kādi 60k nobraukti,bet vismaz 3x jau pa garantiju veda kaut ko tur ar adblue taisīt.
Offline
daticho
18. Mar 2021, 08:40 #5477

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11362

Braucu ar: FN-15


17 Mar 2021, 21:18:10 @Domeniks rakstīja:
Kam te bija Sportage? Cik izmaksāja otrā apkope?


Ap 230 eur
Offline
subaru
18. Mar 2021, 11:44 #5478

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


18 Mar 2021, 08:16:56 @Locis rakstīja:
Man čoms nopirka no salona to 2.2 Ranger, pa gadu kādi 60k nobraukti,bet vismaz 3x jau pa garantiju veda kaut ko tur ar adblue taisīt.


Duster MY '20 dīzelis.
Adblue arī kaut ko čakarējas, bet tikai uz warningiem - kad iet uz beigām, tad tie prognozētie nobruakumi kaut kā gļuko + kad ielej, tad tikai pēc kāda nepilna tūkstoša km mašīna apjēdz, ka pieliets adblue.
pirmās 3 reizes negļukoja
Offline
Sandis_UR
18. Mar 2021, 14:03 #5479

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO

DSG kārbām garņtijas laikā sajūga diskus maina garantijas ietvaros, jeb pašam jaapmaksā?
Offline
jurrus
18. Mar 2021, 14:05 #5480

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


18 Mar 2021, 14:03:25 @Sandis_UR rakstīja:
DSG kārbām garņtijas laikā sajūga diskus maina garantijas ietvaros, jeb pašam jaapmaksā?

Mna bija tieši tāds gadījums- maina pa garantiju, bet pēc pieredzes pēc tam kārba strādā lēnāk. Nācās pārdot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo