Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Locis
17. Feb 2013, 18:59 #21

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Pirmajam negribējās sākt :
Ir darbam Citroen Jumper,3.0hdi,braucu no 2009. gada vasaras.

1. Gadu nobraucu,pirmā skate(15000km),stūres pirksts beigts,miglenieks jāregulē. (Visu pa garantiju salaboja/samainīja).

2. Salonā tecēja ūdens. Precīzi neatceros kad,bet bija vēl garantija (2 gadi).
Centrā pateica,ka gar antenu,kas priekšā jumtā gājis garām,itkā pats kaut kur esot aizķēris antenu,bet ITKĀ sataisīja pa garantiju.

Pēc laika vienalga pilēja,bija jau garantija beigusies, šovasar neizturēju un ņēmu grieztus ārā,skatījos kas tur īsti ir,gar antenu točna nebija laidis,pafunktierēju un sapratu,ka jāskatās,kas notiek pie refa uz jumta. Tur caurums tāds tizls pa kuru trubu un vadu mudžeklis cauri iet. Pēc ūdens nogulsnēm varēja redzēt,ka tur uz jumta ūdens krājies un pa turieni tecējis iekšā. Tad ņēmu izurbināju visu makroflexu,hermētiķi un visu sapūtu pa jaunu un smukāk,tagad viss ok.

3. Bija vēl garantija,mazāk kā 60k nobraukts,bet aķis brīžiem atteica ''griezt''. Kontsatējām,ka motortelpā,kur no motora uz kuzavu masas vads iet,pil virsū ūdens un viss tur apsūbējis. Ņēmu un skrūvēju vadu vaļā,lai varētu patīrīt,bet uzreiz nolūza. Citroen serviss atsūtīja evakuatoru,aizvedu uz centru un visu salaboja.

4. Ir vēl garantija(2 gadi).atkal problēma ar startēšanu. Citroen servisā konstatē,ka motortelpā kaut kādi releji priekš refa un autonomkas novietoti tā,ka tur pil virsū ūdens. Dzen mani uz Refu servisu. Šie tur novieto citur tos relejus,bet refam garantija beigusies,tāpēc grib uz manu firmu rēķinu rakstīt. Protams,es neesmu ar mieru,jo tas nav normāli,ka tur tas ūdens tek. Tad uz vietas sazvanīju Veho,tad šie ar refistiem sazvanījās un mani palaida mājās.

5. beidzas 2 gadu garantija,kādi 40-50 k nobraukti,čipojam.

6.Apmēram 60 k noripoti,sāk kārba gaudot.
Riskējam un centrs,neskatoties uz to,ka garantija beigus,remontē,bet par darbu tik jāmaksā.

6.2 tajā pašā reizē priekšējo amortizatoru atbalsti nomainīti.

7. 70-80 k pāris šarnīri nomainīti


8. ~85k,drosele gļukot sāk. Ķeros klāt,konstatēju,ka visa priekšējā reste jāņem nost,daļa bampera,tā ka paliek pliks radiators. Paši ziniet,ka vecākam BMW vajadzētu pāris skrūves atskrūvēt un drosele nost.
Domāju,ka drosele gļukoja,jo bija smagi aizkvēpusi dēļ egr sistēmas. Patīriju,bet laikam bija par vēlu. Jauna 280 ls,centrā attiecīgi vēl dārgāk,atradu lietotu par 80ls un vēl tagad braucu.

9. šovasar 80k,durvis no eņģēm lūzt ārā.


10.šovasar konstatēju,ka lāgi nosēdušies,jauni komplekts 600ls,ja nemaldos. Bija man 2 lāgi,ielika vēl vienu katrā pusē no sprinter. Ar darbu kādos 100ls iekļāvos.
Tas tikai loģiski,ka nosēdās,jo pašmasa uz svariem ar refu un pakojumu,2,6 t + dažreiz krava ir gandrīz 2t.

11. pa vidam kaut krita nost gumijas,kas ir vidējo lāgu galos,bet ar savilcējiem tagad labāk turās.

12. kādi 97k. nobraukti,laikam atkal atbalsti beigti. Būšu uz strīpas,dzīšu noliktavā,ņemšu nost,meklēšu kādu risinājumu,vai nevar ar poliuritēnu pastiprināt kaut ko,jo nav viņi lēti un vnk pārāk ātri beidzās nost.
13. aizmirsu pieminēt,ka tagad šķiet,ka spararats niķojas,jo startējot tādi sitieni dažreiz un pie 1500 rpm uz 70 km/h visa mašīna tā viegli vibrē.
TĀ VARĒTU BŪT???

14. pa vidam vēl mirgoja lampiņa,ka durvis vaļā,bet pa garantiju ieregulēja aizmugurējās sānu durvis un vairs nav atkārtojies. Vēl dažreiz atāķējas trosīte aizmugurējās durvīs un tur pat centrālās atslēgas motoriņš nobeidzās,60ls jauns.

Tāds diezgan brutāls mīnuss ir vēl tas,ka zem -15 grādiem,kad piedarbina viss vibrē,jo paduškas sasalušas,bet kad pabrauc,tad ok. Tas bija jau no sākuama.
Braucu pārsvarā Dobele,Jelgava,Rīga,dažreiz Lietuva,Polija un bieži vien vietējās grantenes.

Buss,kā braucamais foršs,6 robi,140 nejūt,bet uz 100km/h zem 1ol nevar dabūt,jo refs uz jumta un ir augstāks par augsto tranzitu.
Neskatoties uz to 180km/h ir izspiests.
Kā jau minēju,faktiskā masa 2,5 t,bet par visādiem mazzirgu 1,9 tdi,2l, benz, var paņirgāties, čipotiem 2,5 tdi izgriezt līdz galam,lai nedaudz atrautos.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Feb 2013, 19:32:19 ]

Offline
dainz
17. Feb 2013, 19:00 #22

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:57:09 karlsonss rakstīja:
ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P

http://www.amserv.lv/auto/static/files/398.Opel_garantija_LAT.pdf
Offline
e34
17. Feb 2013, 19:05 #23

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3454

Braucu ar: e53 is; Insignia GS/Octavia MKII; Honda XL


17 Feb 2013, 18:59:31 Locis rakstīja:
Pirmajam negribējās sākt :



Respektīvi Jumperis ir gemars
Offline
Locis
17. Feb 2013, 19:08 #24

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer


17 Feb 2013, 19:05:25 e34 rakstīja:

17 Feb 2013, 18:59:31 Locis rakstīja:
Pirmajam negribējās sākt :



Respektīvi Jumperis ir gemars

Pa lielam jā. Braukt patīk,kamēr viss ok,bet nu nav tas mans stāsts normāls.
Offline
Archy96
17. Feb 2013, 19:10 #25

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Ir vecajam Honda CRV,2008g, nebija ņemta nullīte, bet gadu veca ar 17000 uz tāfeles, tik pat kā jauna.

Nu ir kaut kur ap 60000km, pilsēta/šoseja 70/30, nekas nav ticis remontēts šājā laikā, kā tikai elementārās apkopes, tas vāģis viekārši neplīst
Offline
beerzinsh
17. Feb 2013, 19:14 #26

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2337

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:57:09 karlsonss rakstīja:
ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P

Stokker jau VIP klients Loci tev Autava lika refu? Vinjiem ar kvalitati ir ka ir.
Offline
Locis
17. Feb 2013, 19:18 #27

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

ģimenē ir Citroen C-Crosser 2,2 HDI,160zs, no 2009. gada. Ja nu kāds nezin,tad praktiski tas pats,kas Outlander un 4006 Peugoet.
Tūlīt 100k,visas apskates pa nullēm.

Vienam logam pa kādu momentu sliede sačakārējās un tikko stabilizatora bukse aizmugurē sāka grabēt,tas arī viss.

Bija pāris reizes kaut kāda plastamas kaste pie izpūtēja sasista,kur šķidrums priekš cieto daļiņu dedzināšanas. Tā 600ls maksā,bet kasko sataisija,tagad jau dzelzs kaste bija uzlikta,vajadzētu būt ok.
Pārsvarā mamma braukā uz vietas,pa grantenēm,uz laukiem,bedrēm utt. Pāris reizes gadā tiek aizlaists uz Vāciju vai Slovākiju.
Man jau tas auto patīk,tāds žiperīgs,ļoti stabils uz oriģinālajiem 18'',galīgs vienritenis ar nav ,augstāks par vieglo. Hadenē daudz kur iegravēts Mitshubishi,pat alu diskos. Pēc izturības arī liekas,ka nav Citroens Mīnuss- haube pie lielāka ātruma nedaudz tirinās.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Feb 2013, 19:28:41 ]

Offline
edzulis
17. Feb 2013, 19:18 #28

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 55021

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX

Un neviena BMW pagaidām
Offline
Locis
17. Feb 2013, 19:19 #29

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer


17 Feb 2013, 19:14:38 beerzinsh rakstīja:

17 Feb 2013, 18:57:09 karlsonss rakstīja:
ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P

Stokker jau VIP klients Loci tev Autava lika refu? Vinjiem ar kvalitati ir ka ir.

Pēkšņi aizmirsu kā sauc,bet granīta ielā atrodas...
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 19:19 #30

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:


17 Feb 2013, 19:18:34 edzulis rakstīja:
Un neviena BMW pagaidām

?
edzuli tu no ozola nokritis?

te tak tikai dazhiem ir bmw
Offline
dainz
17. Feb 2013, 19:21 #31

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:

Tātad ikdienā ir saskare ar VW,Opel,Toyota un vel kaudzi mašīnām,bet 3 pirmās ir tās,kas tiek lietotas nomas vajadzībām.
Ar vw salīdzinoši problēmu nav,pārsvarā klientu vaina,nepareiza degviela,pārsistas riepas,atsevišķi jau uzpeld pa kādai problēmai,nepatīkamākā,mazlitrāžas vw ir apkure ziemā,ne vella nesilst.
Apkopes ik pa 30T
Opel,agrāk lielākā problēma,elektrība,joprojām pieklibo.Detaļas nāk diezgan ilgi,nākas gaidīt līdz pat 2-3 nedēļām.
Apkopes ik pa 30T
Toyota,servisam ir līmenis,bet,nepatīkamākais tas plastmasīgums salonā un pannas,kas nav paredzētas mūsu apstākļiem.
Apkopes ik pa 15T

[ Šo ziņu laboja dainz, 17 Feb 2013, 19:22:14 ]

Offline
hronists
17. Feb 2013, 19:23 #32

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14817

Braucu ar: Svensk hjul


17 Feb 2013, 19:18:34 edzulis rakstīja:
Un neviena BMW pagaidām


es tavā vietā priecātos. tagad tu mierīgi vari tirgot reklāmas laukumus arī citu auto dīleriem
Offline
ixers
17. Feb 2013, 19:23 #33

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3013

Braucu ar: svešu auto


17 Feb 2013, 19:19:14 Locis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:14:38 beerzinsh rakstīja:

17 Feb 2013, 18:57:09 karlsonss rakstīja:
ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P

Stokker jau VIP klients Loci tev Autava lika refu? Vinjiem ar kvalitati ir ka ir.

Pēkšņi aizmirsu kā sauc,bet granīta ielā atrodas...

Jā, Autava

P.S Edzuli, Tu to Daciu beigās tiešām nopirki, vai tikai tā bija pīle?
Offline
dainz
17. Feb 2013, 19:25 #34

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 19:10:05 Archy96 rakstīja:
Ir vecajam Honda CRV,2008g, nebija ņemta nullīte, bet gadu veca ar 17000 uz tāfeles, tik pat kā jauna.

Nu ir kaut kur ap 60000km, pilsēta/šoseja 70/30, nekas nav ticis remontēts šājā laikā, kā tikai elementārās apkopes, tas vāģis viekārši neplīst

Cik bijušas,cepuri nost,gan servisam,gan mašīnām.
Pēc garantijas vel sauca pārkrāsot atsevišķas detaļas.
Offline
DrumB
17. Feb 2013, 19:25 #35

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12184

Braucu ar: 325i


17 Feb 2013, 19:23:51 ixers rakstīja:

17 Feb 2013, 19:19:14 Locis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:14:38 beerzinsh rakstīja:

17 Feb 2013, 18:57:09 karlsonss rakstīja:
ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P

Stokker jau VIP klients Loci tev Autava lika refu? Vinjiem ar kvalitati ir ka ir.

Pēkšņi aizmirsu kā sauc,bet granīta ielā atrodas...

Jā, Autava

P.S Edzuli, Tu to Daciu beigās tiešām nopirki, vai tikai tā bija pīle?

Dacītei pamata aprīkojumā nav bagāžnieka apgaismojums. Viņš nopirka full ar priekšējiem elektriskajiem logiem
Offline
edzulis
17. Feb 2013, 19:27 #36

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 55021

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX


17 Feb 2013, 19:23:51 ixers rakstīja:
P.S Edzuli, Tu to Daciu beigās tiešām nopirki, vai tikai tā bija pīle?


Nē, tagad skatos uz hyundai i40 REkur viens par nereāli zemu cenu


http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i40/bfjkhm.html
Offline
HE9600
17. Feb 2013, 19:30 #37

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2221

Braucu ar: no*istu e36

Ja vajag auto kādai ZS vai lai var mežā izbraukt, labāku par Mits. L200 grūti iedomāties. Pat valsts mežu darboņi nespēja viņus nobraukt. Vairumam 300k uz tāfeles un pie dzinēja/kārbas/sajūga ne reizi nav līsts klāt. Ik pēc 40-50k nomaina aizm. lāgu bukses, pa kādam kardāna krustiņam, pr lodbalstam un atkal uz kādām 3 eļļas maiņām (tb apkopju intervāliem) var aizmirst par papildus tēriņiem.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 17 Feb 2013, 19:33:35 ]

Offline
dainz
17. Feb 2013, 19:33 #38

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 19:27:06 edzulis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:23:51 ixers rakstīja:
P.S Edzuli, Tu to Daciu beigās tiešām nopirki, vai tikai tā bija pīle?


Nē, tagad skatos uz hyundai i40 REkur viens par nereāli zemu cenu


http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i40/bfjkhm.html

Ņem ciet,padalīsies ar iespaidiem un gan jau vel garantija līdz mūža beigām
Offline
Locis
17. Feb 2013, 19:34 #39

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer


17 Feb 2013, 19:30:41 HE9600 rakstīja:
Ja vajag auto kādai ZS vai lai var mežā izbraukt, labāku par Mits. L200 grūti iedomāties. Pat valsts mežu darboņi nespēja viņus nobraukt. Vairumam 300k uz tāfeles un pie dzinēja/kārbas/sajūga ne reizi nav līsts klāt. Ik pēc 40-50k nomaina aizm. lāgu bukses, pa kādam kardāna krustiņam, pr lodbalstam un atkal uz kādām 3 eļļas maiņām (tb apkju intervāliem) var aizmirst par papildus tēriņiem.

Tā jau likās,ka Mistuki izturīgi,jo,Croserim,kas laikam vispār ir mitsuks,pa 100k ar nekas nenobira.
Offline
Locis
17. Feb 2013, 19:37 #40

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Bet būtu interesanti zināt,vai teiksim, X3,X5 var pa Latviju nodragāt 100k un neko hadenē neielikt?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips