Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Locis
17. Feb 2013, 17:28 #1

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tā kā šeit apgrozās daudz cilvēki,tad gan jau daļai ir bijis kāds privātais,ģimenes,darba auto vai autoparkā ,par kuru atbild, ir jauni auto par kuru remontiem,brāķiem,nepilnībām viss smalki zināms.
Respektīvi, rakstam savu pieredzi hronoloģiskā secībā par to kas,pie cik km ,nobeidzies, salūzis ,nolūzis,nokritis,izkritis,sarūsējis,pilējis,grabējis,t.sk. hadene,izņemot bremžu klučus un diskus ,apkopes,logu slotiņas,halogēna spuldzes. Der arī pieminēt kaut kādas remonta īpatnības, piemēram, lai nomainītu spuldzi ritens jānoskrūvē utt.
Vēlams arī norādīt pa kādiem ceļiem pārsvarā tiek braukts,cik žēlīgi vai nežēlīgi tiek braukts.
Droši dalamies ar savu personīgo pieredzi arī ar kravas auto ,vilcējiem ,busiem, autobusiem ,mazauto, sporta auto.
Domāju būtu interesanti paklausīties tieši pašu lietotāju,atbildīgo pieredzi,nevis čoma radenieka stāstīto.

Tāpat pieminiet dīlera atsaucību un attieksmi šajā pašā 0-100k periodā, kad ir jāveic kāds garantijas remonts.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 18 Feb 2013, 14:01:08 ]

Offline
VMR
17. Feb 2013, 17:32 #2

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10287

Braucu ar: sporta variantu

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23497
Offline
Locis
17. Feb 2013, 17:37 #3

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Feb 2013, 17:32:20 VMR rakstīja:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23497

tur runa par testiem..
Tests ir tests,neviss norullēt vismaz 100k..
Offline
e34
17. Feb 2013, 17:59 #4

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Ok,īsumā - Renault Trafic,2.0dci 115zs 6 ātrumu manual,passenger,garā bāze. 2008 gada modelis, lietošanā no 2008 gada Aprīļa līdz šodienai un būs vēl kādu gadu,domājams, esmu nobraucis no 0-132XXX
Ļoti uzticama automašīna, elastīgs un atsaucīgs dzinējs, pārsvarā tikai apkopes un nekas īpašs ārpus tām,izņemot:

1. Pa garantiju nomainīts pakaļējais audio sistēmas skaļrunis;
2. Pie 80tk salūza pakaļējo durvju atvēršanas mehānisms (izmaucās trosīte, kas sajūgta ar durvju atvēršanas rokturi);
3. Pie dīlera garantijas laikā (2gadi vai 80k) izjaukts un sakārtots sānu durvju atvēršanas mehānisms (kloķis nefiksējās atpakaļ)
4.Pie 100k ABS lampa iedegās, pie vainas izrādījās notrūcis vadiņš pie devēja.
5.No vibrācijas no hamuta atrāvās trubiņa, kur cirkulē stūres pastiprinātāja eļļa, trubiņa pārrīvējās pie viena no skriemeļiem un ļerga pa gaisu.
6. Pirms 2 nedēļām ātrumkārbas troses (vadulas), kuras savieno pārslēdzēja sviru ar kārbu saeļļotas, iztīrītas, pie reizes nomainīta kārbas eļļa - iemesls - pārslēgšanās bija palikusi kā "caur zapti", īpaši aukstā laikā, pie vainas atklātā (neaizsargātā) vieta pie ievada kārbā, kur sakrājās 5 gadu LV sāļi un netīrumi.
7.Otro reizi iztīrīts EGR vārsts (šim modelim to nevar pagriezt pa 180 grādiem, tādējādi noglušījot atgāzu atveri kā to varēja iepriekšējam Trafic.Tā,ka pienācis laiks to tīrīt simptomi ir izteikta turbo bedre, pēkšņi jaudas iekritieni no zemākiem apgriezieniem.

Īsumā viss, pie īpatnībām - regulāri, jau jaunam auto esot, izdeg tuvo gaismu lampas, vismaz 1x 3 mēnešu laikā. Akumulatora atrašanās vieta idiotiska - zem vadītāja grīdas, visi netīrumi tiek klāt, ziemā pārsedzes vāka skrūves atskrūvēt ir neiespējami, tātad auto piepīpēt nevar.5 gadu laikā šoruden mainīju akumulatoru.TA debīleņiem nav iespējas automašīnu izgāzēt atgāzu pārbaudei, brīvgaitā vairāk par 3.2k nekāpj,ideāli!TA lapā ieraksta "mērījumu veikt nav iespējams" Kaut ko tādu esmu novērojis tikai jaunajam roomsteram. Lietoju 70:30 pilsēta:ārpus,pārsvarā asfaltēti ceļa segumi, braukšanas stils - dinamisks. Priekš 2.0 dīzeļa uz to masu iet 190km/h pēc spido, ar pilnu auto Ja ir kādi jautājumi - welcome.

[ Šo ziņu laboja e34, 17 Feb 2013, 18:34:45 ]

Offline
arba
17. Feb 2013, 18:02 #5

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 939

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Ļoti maz , ko rakstīt
Lex is250, pirkts jauns 2006 gadā, pašreiz nobraukums 110 000, braukts pamatā Rīga+ pierīga 70 % un asfalts ārpus pilsētas 30 %
4 garantijas remonti, sakarā ar atsaukumiem
1) tepiķīši ar labāku fiksāciju
2) bremžu suportu maiņa, sakarā ar iespējamu defektu
3) kondicioniera vadības bloka maiņa sakarā ar velnsviņu sazin ko
4) prieksējā paneļa stiprinājumu maiņa , sakarā ar dīvai skaņu pie t maiņas
Un divi remonti, sakarā ar defektiem
1) priekšējo bremžu izjaukšana, tīrīsana un visu blīvējumu maiņa, sakarā ar nevienmērīgu darbu pie 80 000
2) pakaļējā stabilizatora bukšu maiņa pie 105 000
Slotu gumijas mainu katru gadu
2 x mainītas priekšējās tuvo gaismu lampas
1 x mainīti priekšējie bremžu diski
otrais riepu komplekts gan vasarai, gan ziemai
pirms šīs ziemas nomainīts aku

[ Šo ziņu laboja arba, 17 Feb 2013, 18:34:34 ]

Offline
edzulis
17. Feb 2013, 18:05 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Varētu būt interesanta tēma
Offline
Chief
17. Feb 2013, 18:08 #7

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:02:57 arba rakstīja:
Ļoti maz , ko rakstīt
Lex is250, pirkts jauns 1996 gadā,
...

say whaaaaaaaat
Offline
uldons
17. Feb 2013, 18:14 #8

Kopš: 14. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: cietu seju

Tēma ļoti ok, tas kas vajadzīgs. Tik bez liekas muldēšanas, kura jau tā ir visur

[ Šo ziņu laboja uldons, 17 Feb 2013, 18:15:28 ]

Offline
Dzirnavnieks
17. Feb 2013, 18:15 #9

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 288

Braucu ar: M57D30


17 Feb 2013, 18:08:55 Chief rakstīja:

17 Feb 2013, 18:02:57 arba rakstīja:
Ļoti maz , ko rakstīt
Lex is250, pirkts jauns 1996 gadā,
...

say whaaaaaaaat


gan jau ka 2006
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 18:16 #10

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

opel astra - no 0 liidz 130k km.
3 gados pa garantiju EGR, aizmugureejais amis. ritenja gultnis.

golf 6 no 0 lidz nu jau 180k (patlaban 3 gads ekspluataacijaa)

jeebanalaitung
EGR, tad bija kautkaads ruupniicas atsaukums, mainiija kkaadu radiatoru. regulari tiek aprautas aizsargplastmasas apakshaa, jau kaadi 3 vai 4 komplekti.
braucam dinamiski, dziivojam jelgavaa :bedrograda:
Offline
is3
17. Feb 2013, 18:17 #11

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

Honda Accord 2007 2.2 dīzelis, pirkts pie dīlera un pārsvarā arī apkalpots tur. Nobraukts ir no 0-220k
Pie apmēram 80k izģērbās siksnas spriegotājrullītis. Dīleris nomainīja pa garantijai. Pie ~160k tas notika vēlreiz, šoreiz nomainīju par savu naudu(~550ls), bet pēc pāris mēnešiem sekoja atsaukums detaļai, kuru nomainīja trešo reizi un atmaksāja iepriekšējā remontā iztērēto. Braukts tiek 60:40 šoseja: pilsēta. Ik pa laikam šis tas jātaisa ritošajai, bet pie mūsu ceļu kvalitātes, tas liekas normāli. Bija problēma ar čīkstošu sajūga pedāli, kas beigās iestrēga, remonts 20ls, bija sagājuši netīrumi kustīgajā daļā. Pie 150k nomainīja sajūgu, kas sāka slīdēt :chiptuning: Remonts veikts Nippon pie līkročiem, saņemot autiņu secināts, ka sajūgs joprojām slīd, viens meistars teica, ka piebrauksies, otrs, ka jājauc ārā. Tobrīd nebija laika gaidīt uz tiem idiņiem un pēc pāris ned. sajūgs tika piebraukts ar asu cirtienu uzsākot. Kopumā auto ļoti patīk, ir diezgan paciets, precīza stūre, patēriņš ap 6l/100km. Uz kapota ir rūsas punktiņi no akmentiņiem.
Auto 8/10
Nippon auto 2/10 (tādus dauņus bieži negadās redzēt )

[ Šo ziņu laboja is3, 17 Feb 2013, 18:20:00 ]

Offline
edzulis
17. Feb 2013, 18:19 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Šitā ir tēma, kuru varētu attīstīt augstākā līmenī par vienu topiku. Padomāšu.
Offline
GintsK
17. Feb 2013, 18:22 #13

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Mk5 Golf Variant 1.6 8V 75kW. 75000
Notrūka kapota trose no retas virināšanas un sāls.
Ziemā eļļas līmeņa devējam viegli noraut vadus - izpildīju to 2x.
Pa garantiju nomainīja pakaļējo durvju rokturi.

Apkopēs bez parastā ir nomainītas tik sveces. Kluči ir biezi nejēgā un izsaktās, ka līdz 100k novilks oriģinālie.
Viss. Pagaidām.
Ar tik vienkāršu motoru VW nopirkt vairs nevar.
Offline
dainz
17. Feb 2013, 18:43 #14

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:16:18 karlsonss rakstīja:
opel astra - no 0 liidz 130k km.
3 gados pa garantiju EGR, aizmugureejais amis. ritenja gultnis.

golf 6 no 0 lidz nu jau 180k (patlaban 3 gads ekspluataacijaa)

jeebanalaitung
EGR, tad bija kautkaads ruupniicas atsaukums, mainiija kkaadu radiatoru. regulari tiek aprautas aizsargplastmasas apakshaa, jau kaadi 3 vai 4 komplekti.
braucam dinamiski, dziivojam jelgavaa :bedrograda:

Pie cik km tad Astrai nobira amis,gūltnis?
Offline
PVN
17. Feb 2013, 18:44 #15

Kopš: 15. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: SATAjet 4000

Opel Meriva 1.6i
pirkta jauna 2007 gada ar automatisko sajugu uz so briza nobraukums 92000km (pilsetas nobraukums)apkope tikaj Hansa auto, no so gada Amserv,divas reizes bija mainiti visas kalotkas, vienu reize bremzu diski, zobsikna, sveces. pagajusaja gada bija mainits stures pirkst, garantijas laika bija mainits termostats, pec garantias ari bija parkrasots vad. slieksnis...tas ari vis
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 18:44 #16

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:43:06 dainz rakstīja:

17 Feb 2013, 18:16:18 karlsonss rakstīja:
opel astra - no 0 liidz 130k km.
3 gados pa garantiju EGR, aizmugureejais amis. ritenja gultnis.

golf 6 no 0 lidz nu jau 180k (patlaban 3 gads ekspluataacijaa)

jeebanalaitung
EGR, tad bija kautkaads ruupniicas atsaukums, mainiija kkaadu radiatoru. regulari tiek aprautas aizsargplastmasas apakshaa, jau kaadi 3 vai 4 komplekti.
braucam dinamiski, dziivojam jelgavaa :bedrograda:

Pie cik km tad Astrai nobira amis,gūltnis?


amis bija garantijas keiss uz apm 70K
gultnis pie 100
Offline
dainz
17. Feb 2013, 18:49 #17

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:




amis bija garantijas keiss uz apm 70K
gultnis pie 100

Nu nezinu vecais,Tev ir paveicies,jo mūsu dīleri sekojošajām lietām dod garantiju max līdz 30T nobraukuma un vel jāpacīnās,ne reizi vien esmu ar to sastapies un foršākais,ka vw arī sāk parādīties šāda veida problēmas,laikam jau Moller grupa sāk uzpampt
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 18:52 #18

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

bij 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobezhojuma
golfam tieshi taada pat garantija ir.
Offline
dainz
17. Feb 2013, 18:53 #19

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 18:52:12 karlsonss rakstīja:
bij 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobezhojuma
golfam tieshi taada pat garantija ir.

Garantija netiek piemērota arī sekojošu daļu remontam vai nomaiņai:
- salona detaļas;
- gumijas materiāli, piemēram, šļaukas un durvju blīves;
- daļas ar galvanizētu pārklājumu, aizsargrežģi vai dekoratīvās ārējās daļas;
- stikla tīrītāju birstes;
- priekšējais stikls;
- bremžu kluči, bremžu trumuļi vai bremžu diski;
- sajūga gultnis un disks;
- riteņu gultņi;
- amortizatori;
- šarnīri;
- stūres šarnīri;
- spuldzes.

Uz šīm daļām garantija attiecas, ja bojājums radies materiāla vai ražošanas kļūdas dēļ.
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 18:57 #20

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

ai nu nestriidies ar mani es labaak zinu kas man ir :P
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo