Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
dainz
17. Feb 2013, 19:38 #41

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


17 Feb 2013, 19:35:26 adolfs rakstīja:
ir ari bmw, bet slinkums tik daudz rakstit

Saki kā ir,bet saudzīgi,ka ar sirdi kāds neaiziet
Offline
edzulis
17. Feb 2013, 19:48 #42

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 55021

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX


17 Feb 2013, 19:37:49 Locis rakstīja:
Bet būtu interesanti zināt,vai teiksim, X3,X5 var pa Latviju nodragāt 100k un neko hadenē neielikt?


vecais X3 bija ļoti izturīgs. Bet nu neticu, ka pa LV šī brīža ceļiem ir iespējams nobraukt 100k un vispār neko neielikt. Ok, ja dragā Ķekava-Bauska katru dienu tad var
Offline
BeumeeN
17. Feb 2013, 19:52 #43

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 700

Braucu ar:

peugeot 307CC kabriolets 1,6 bendzins 0-60k 2007-2013g. stabilizātor atsaites un lampiņas ikpalaikam iemet kļudu ka vaina bremžu pedāli un ieslēdzas ABS un pretislīdešana, tas tā īsumā

Ford focus 1,6 bendzins 2005-2012 paari pa 100k, hadenē neko nopietnu nemainiju kluči, loki, atsaites utt. Rūsa pie aizmugurējām durvim (slimība) ģenerātors noklājās ap 80k

[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 17 Feb 2013, 19:55:52 ]

Offline
dainz
17. Feb 2013, 20:04 #44

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:

Darba auto uz pirmo apskati,lietots pārsvarā vizinoties pa Rīgu,kā mīnusu varu pieminēt silšanu ziemā,visādi savādāk darbam ideāls,ietilpīgs,ekonomisks un jaudas ar pietiek.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: VW CADDY
Nobraukums: 29990
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 5.7 litri/100 km
- pilsētā 6.6 litri/100 km
- ārpus pilsētas 5.2 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 55
Motora tilpums (cm3): 1598
Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
607 1 Priekšējais tilts. Neliela brīvkustība šķērsstabilizatora atsaites šarnīrā (šarnīros).
Offline
Schwins
17. Feb 2013, 20:12 #45

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar:

Ir lietošana 5to gadu Seat toledo, ņēmu jaunu salonā (Lielāko ties dēļ cenas - 14k eur)
Tagad tāfelē ~80k, brauc kur vajag kā radīts LV ceļiem , maucu pa bruģiem, zeminiekiem, meža ceļiem.Pietiekoši augsts un ietilpigs. Motors 1.9tdi 110zs, patēriņs vidējais 5,5l , pilsēta 7-8max, šoseja 4.5-5l (100-110km/h).
Pats labākais ka šajos gados bez standarta apkopēm ir nomainīta tikai viena bukse, nav pat bremžu diski/kluči mainīti visos 80k, visas apskates pa 0 ietas. Mašīna vienkārša, prakstiska, nevienam lieku uzmanību nepiesaista, lēts KASKO.


[ Šo ziņu laboja Schwins, 17 Feb 2013, 20:26:21 ]

Offline
Driver
17. Feb 2013, 20:18 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dallas
17. Feb 2013, 20:21 #47

Kopš: 03. Apr 2006

Ziņojumi: 201

Braucu ar: Sarkano emku

1. Skoda Octavia RS (2.0 dizelis) 2008 gada pie dilera. Braukts lidz 2011 gada beigam (3 gadi operativais lizings). 42k km. Nekadas problemas nebija vispar. Braukts visur bet galvenokart protams Riga.
2. Skoda Octavia Scout (1.8 benzins) 2011 gada pie dilera. Paslaik 17k km. Problemas nav.
Offline
Shrota_prieksnieks
17. Feb 2013, 20:23 #48

Kopš: 05. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 187

Braucu ar: visu ko pagadās

Toyota avensis 2003. gads 50tk- 250tk vissāpīgākais remonts eļļas gredzenu maiņa, jo eļļas patēriņš 15 litri uz 10000tk vairākas reizes remontēts kondicioniera sūknis, ritošajai mainītas atsaites, bukses un kalotkas. Dzinējs 1.8 benz. vissekonomiskākais kas nāk avensim 5.8 litri uz 100 km
Offline
Locis
17. Feb 2013, 20:34 #49

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer


17 Feb 2013, 20:18:52 Driver rakstīja:
varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts


Kādā sakarā?
man busam vispār nebija līzings.
Offline
Modrs
17. Feb 2013, 20:36 #50

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9876

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Škoda Fabia Combi elegance 6Y 2005 gada 1,9 TDI-PD AXR

Pirkts jauns, nu jau 122t km tāfelē
Kasko gadā 197lvl ar 50lvl pašrisku
ceļa nodeva laikam 42lvl

kas darīts (visu remontēju un pērku pats:
1x mainīti visi bremžu diski un kluči 77lvl ape motors
aizmugures amortizatoru puteķļusargi un aitboiņiki 12lvl
Priekšējo sviru aizmugures bukses nomainītas uz powerflexi 37lvl laikam
Lietota elektrohidrauliskā reika 50lvl. (VAG grupas auto vājā vieta)
1x visas siksnas un ruļļi 112lvl ape motors
priekšējās miglas lukturi orižinal Hella 88lvl
~ 10x 40lvl eļļas maiņas (motul x-clean 8100 5w30 VAG 504/507 eļļa)
gaisa filtri hvz, ~ 5x 5lvl
degvielas filtri hvz, neko nemaksā
aktīvas ogles salona filtrs 11lvl x 4
priekšējā stabilizatora stieņa iekšējās bukses orižinal papa karlo centrā 4.99lvl
logu tīrītāj slotiņas - hvz,
Akumulators pagājušo ziem nomainīts, bet varēja arī nemainīt - 55lvl
Jaunas ziemas riepas gislaved soft frost3 175/65 r14 160lvl
Jaunas vasaras riepas GT radial 185/65 R15 150lvl
izbalējušas 4 pagriezienu spuldzes - hvz
2 gab miglas lukturu HB4 spuldzes 12lvl

nu kautkā tā, ja ko atcerēšos, pierakstīšu

Autiņam apakšā ir 4 sailentploki un vsjo. Ir zināms kantoris, kur šādas škodas jau 300t km trenkā, un nav ne vainas.

Un, tfu tfu tfu, dīzelim nav nekādas vainas un nekādas dārgās izmaksas. patēriņš min 3,6l /100km, max kaušanas režīmā 7l.

kas patīk - tdi pietiekami ņiprs un daudzus želejniekus var pakacināt
Kas nepatīk - cieta balstiekārta. Baudāmāk remontēt ir BMW.

pirms tam lietošanā ir bijuši citi VAG grupas 1,9 TDI auto un arī nekādu sūdzību nav bijušas.

palasot spaika galerEjas saprotu, ka es braucu pa lēto

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Feb 2013, 20:44:43 ]

Offline
Hektors
17. Feb 2013, 20:49 #51

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3779

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


17 Feb 2013, 19:37:49 Locis rakstīja:
Bet būtu interesanti zināt,vai teiksim, X3,X5 var pa Latviju nodragāt 100k un neko hadenē neielikt?
Ir reali. Bet vis atkarigs kas, ka un kur brauc. Ir zinams viens 2007.g kam ir 100tk un brauka 70% pa rigu un nekas vel nav mainits.

Man pasam 335 120tk kaut kad pie 80tk kaut kadas bukses un tagat amisi un vinu atbalsti. Kaut kadi sikumi elektronika un palielam viss. Marsruts Riga un tas apkartne.

[ Šo ziņu laboja Hektors, 17 Feb 2013, 20:50:54 ]



-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Hasks
17. Feb 2013, 20:55 #52

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 480

Braucu ar: 4wd

1. Hyundai Trajet 03' 2.0 benzīns. Priekš Driver --> ņemts naļikā. Tikai apkopes un vienu reizi pakaļā x5 ieskrēja. Salāpīja un viss kārtībā. Tagad piekarē kaut kas sāk grabēt (230 000 uz tāfeles... visa eiropa un skandināvija izbraukāta). Laža pēc vienas apkopes. Meistari suportu nebija pieskrūvējuši. NOR vienā ciematiņā izjuka .

2. Audi A4 1.8T fwd 05'. Priekš Driver --> ņemts naļikā.
Dauzīts daudz. Piekarē ieguldījumi 0Ls. Nobraucis 180k. 70/30 šoseja/pilsēta. Pēc klopes sākās joki ar motoru, bet tur bija meistaru laža. visu sataisija, tagad brauc kā bitīte, izņemot automātisko kārbu, kura raustās. Nekas pa garantiju nebija jāmaina, un nekas nav bijis jāmaini līdz šim.

3. Audi A4 1.8TQ 06' Priekš Driver --> ņemts naļikā. Spidometrā 150K Dauzīts nav. Piekarē ieguldījumi 0Ls, tikai un vienīgi apkopes. Pa garantiju nomainīja visas 4 indukcijas spoles un lietus sensoru. Tagad sākās gļuks ar ksenonu (raustās), bet tas arī ir vienīgais. Ziemā galīgi netiek žēlots.
Offline
edzulis
17. Feb 2013, 20:58 #53

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 55021

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX

Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 21:01 #54

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:

edzul man golfam piekaree arii nekas nav dariits....

braucu pa visurieni - celji necelji plavas lauki...
180k


vispaar opelam tieshi tas pats bija, tik tas gultnis un amis

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 17 Feb 2013, 21:02:50 ]

Offline
Jancuks
17. Feb 2013, 21:03 #55

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Arteon


17 Feb 2013, 20:18:52 Driver rakstīja:
varbut lietderigi butu ari pieminet, cik liels ir menesha maksajums par braucamo un vai tas ir finansu vai operativaja lizinga panjemts


Pēteri, lai vispār dabūtu līzingu ir jāmaksā nodokļi
Offline
Locis
17. Feb 2013, 21:04 #56

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Nu kā jau minēju,C-Crosser, diezgan daudz pa zeminieku,bedrēm dragāts,mēs pat no mājām tagad pratiski nevaram izbrauktpa,nebraucot pa riktigi nojātu zeminieku ,bet tagad pie 100k tik viens grabulis iemetās,visdrīzāk stab. stieņa bukses...
Offline
Jancuks
17. Feb 2013, 21:05 #57

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Arteon


17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing

Edzuli zinu vienam VW Touran pirktam LV 2007 pirmais un vienigais stabilizators bija jamaina tagad. noskrejiens tagad 105kkm.
Offline
karlsonss
17. Feb 2013, 21:05 #58

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:

loci kas ir c-crosser? wtf?
Offline
Jancuks
17. Feb 2013, 21:07 #59

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Arteon


17 Feb 2013, 21:01:38 BMW530 rakstīja:

17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing

Par a4 fwd 05' piekrītu!
No 0-77tk km tieši tāda pat pieredze.
1 bukse tikai aizmugurē bija jāmaina pa visu laiku.
Vairāk problēmas bija ar elektrību un kārbas elektronikas vadības bloku.
Citādi - brauc un lej.

+ pie viena par CRV 08' - nenokaujams un uzticams cirvis.
Arī - lej un brauc.
Vienīgi ūdens tvertne apmazgātājiem pārplīsa, tikai tādēļ, ka bija ūdens ieliets mīnusos.

Nja par CRV tiešām daudzi dod labas atsauksmes. Laikam tiešām kvalitatīvs un izturīgs.
Offline
Hektors
17. Feb 2013, 21:07 #60

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3779

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Ja tu par manim tad es ari pabrinijos. Bet pa lielam tas atkarigs no ta ka censos apbraukt bedres un izvelos celus kur nebraukt. Un vel liels + ka ar auto nav braukusi sieviete un svesi brauceji. Un vel nebraucu ar runflat, bet parastiem 19"

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips