Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
10. Jul 2021, 18:08 #24361

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4491

Braucu ar: BMW E90 330i



tāda sajūta, kamēr vēl var, bliež pa maksimumam

kāds to var apturēt?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Jul 2021, 18:09:08 ]

Offline
CP17
10. Jul 2021, 18:12 #24362

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

hvz bet lai cik smieklīgi nebūtu, tas ir par mūsu naudu...
Offline
user
10. Jul 2021, 20:16 #24363

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


10 Jul 2021, 13:49:50 @_Eddy_ rakstīja:
Nu Tu jau vari teemet uz norwayju.
10-18 un 10-15 sestdienaa.
Kur starpiiba?


es jau piedāvāju rietumeiropu Tev, bet Tu man kaut kādu troļļu tautu piedāvā mauc pats pie troļļiem
Offline
mrCage
10. Jul 2021, 20:19 #24364

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1839

Braucu ar:

Nesaprotu par ko tāds sašutums un pārsteigums tagad stabiņu sakarā. Tak pirms vēlēšanām jau bija skaidrs ,ka daļa deputātu kandidāti ir progresīvi-radikāli eko-bio-velo -šiziķi.
Būtu dīvaini ,ja pēc ievēlēšanas viņi kļūtu normāli un adekvāti.
Katrā ziņā domāju ka stabiņi ir tikai sākums Rīgas ceļā uz ''gaišo zaļo nākotni'' .
Offline
_Eddy_
11. Jul 2021, 20:03 #24365

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Juus ievelkat elpu...
Putninji park n go staavvietaa chivina par iebraukshanas zonu/rinkju iedali Riigaa, apvienojumaa ar tiltu skeersoshanas penalty, un 10€ Toll, ja izbrauc, piemeeram, Teika-Imanta.
Brace yourself
Offline
Belluuns
11. Jul 2021, 23:14 #24366

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Tā miskaste kādam vēl interesē? Tur taču drīz paliks studenti, bomži un bolt pakistāņi.
Offline
Accessdenied
12. Jul 2021, 00:17 #24367

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


11 Jul 2021, 23:14:27 @Belluuns rakstīja:
Tā miskaste kādam vēl interesē? Tur taču drīz paliks studenti, bomži un bolt pakistāņi.

Es arī vairos no centra jau sen, bet bija nepieciešamība turp aizdoties nesen. Liekas, ka tas jau ir noticis - vieni vienīgi hipsteri, bomāri un boltwolt-kūpinātāji. ) Principā man nav iebildumu, ka viņi uzceļ betona sienu sev apkārt.

Pačekoju pilsētacilvēkam saites komandu. Novērtējiet paši, kas vēl nav redzējis, lai zinātu, kas tagad ceļ Rīgu. Tam vienam hipsterčalim puķītes matos un bārdā. ^_^

[ Šo ziņu laboja Accessdenied, 12 Jul 2021, 00:23:08 ]

Offline
badmoon
12. Jul 2021, 01:24 #24368

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8227

Braucu ar: Braucu ar

kasjauns
Garenčika kungs pieminēts, tikai tāpēc links

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
RVR
12. Jul 2021, 09:40 #24369

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR

Par to jau stāsts, ka viss tiek darīts kaut kā "раком", no otra gala

Ja būtu, kur nomest auto pie tramvaja vai vilciena (Pārdaugavā, Sarkandaugavā, Teikā, Ķengaragā), tad pilnīgi noteikti būtu mazāk gribētāju braukt ar to iekšā centrā, sēdēt korķos, utt.
Tas ņemot vērā, ka jau nākošgad sāks parādīties jaunie vilcieni (ar biežu kustību un noteiktiem intervāliem - kad vilcienus piegādās pilnā skaitā).

Bet nekādus parkingus pie sliežu transporta tak nebūvē, vien runā, ka varbūt kaut kad tādi būšot. Tā vietā nodarbojas ar visādu xy*** un tērē naudu (kuras galīgi neesot) visādiem eksperimentiem

P.S.
Ā, toties būšot velo ceļš Imanta - Daugavgrīva. Par 4,8 miljoniem. Noteikti ļoti neatliekams un steidzami visiem pilsētniekiem nepieciešams objekts.

[ Šo ziņu laboja RVR, 12 Jul 2021, 09:42:50 ]

Offline
cipargalva
12. Jul 2021, 10:40 #24370

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6485

Braucu ar: quattro

Pff, tā nauda jau nav no pašu kabatas. Jo lielāks projekts, jo lielākas rebes var izbīdīt.
Offline
CP17
13. Jul 2021, 11:48 #24371

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Offline
DeeCee
13. Jul 2021, 12:14 #24372

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Gājēju tunelis uz Siguldas šosejas pie Baltezera, pirms stabiņa moto braukāja cauri un sapisa trepes, tagad trepes sataisītas un uzlikts stabiņš, izskatās, ka moto vairs nebrauc.
Offline
Instigater
13. Jul 2021, 12:28 #24373

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


12 Jul 2021, 09:40:21 @RVR rakstīja:
Par to jau stāsts, ka viss tiek darīts kaut kā "раком", no otra gala

Ja būtu, kur nomest auto pie tramvaja vai vilciena (Pārdaugavā, Sarkandaugavā, Teikā, Ķengaragā), tad pilnīgi noteikti būtu mazāk gribētāju braukt ar to iekšā centrā, sēdēt korķos, utt.
Tas ņemot vērā, ka jau nākošgad sāks parādīties jaunie vilcieni (ar biežu kustību un noteiktiem intervāliem - kad vilcienus piegādās pilnā skaitā).

Bet nekādus parkingus pie sliežu transporta tak nebūvē, vien runā, ka varbūt kaut kad tādi būšot. Tā vietā nodarbojas ar visādu xy*** un tērē naudu (kuras galīgi neesot) visādiem eksperimentiem

P.S.
Ā, toties būšot velo ceļš Imanta - Daugavgrīva. Par 4,8 miljoniem. Noteikti ļoti neatliekams un steidzami visiem pilsētniekiem nepieciešams objekts.


Nodrošiniet sabtransu un parkandraid saradīsies pats no sevis - ziemā Jūrmalā pie katras stacijas pilni parkingplači ar auto, tas pats esot novērojams arī Jelgavas virziena stacijās.
Offline
RVR
13. Jul 2021, 12:45 #24374

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR


13 Jul 2021, 12:28:33 @Instigater rakstīja:
Nodrošiniet sabtransu un parkandraid saradīsies pats no sevis - ziemā Jūrmalā pie katras stacijas pilni parkingplači ar auto, tas pats esot novērojams arī Jelgavas virziena stacijās.


Vilcieni būs pavisam drīz, tramvajs jau ir salīdznoši normāls.
Bet ko tas dod, ja nav, kur nomest tos auto pie pieturām un stacijām?

Piemērs ar Jūrmalas un Jelgavas stacijām ir labs, bet nepilnīgs, jo ir virzieni, kuros nav pa ceļam šīs stacijas. Tāpēc cilvēki tāpat brauks līdz Rīgai un jau tur vajadzētu būt iespējai nomest auto pie vienām vai otrām sliedēm.

Offline
CP17
13. Jul 2021, 12:58 #24375

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


13 Jul 2021, 12:14:17 @DeeCee rakstīja:
Gājēju tunelis uz Siguldas šosejas pie Baltezera, pirms stabiņa moto braukāja cauri un sapisa trepes, tagad trepes sataisītas un uzlikts stabiņš, izskatās, ka moto vairs nebrauc.
Offline
DeeCee
13. Jul 2021, 13:08 #24376

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


13 Jul 2021, 12:58:00 @CP17 rakstīja:

13 Jul 2021, 12:14:17 @DeeCee rakstīja:
Gājēju tunelis uz Siguldas šosejas pie Baltezera, pirms stabiņa moto braukāja cauri un sapisa trepes, tagad trepes sataisītas un uzlikts stabiņš, izskatās, ka moto vairs nebrauc.



Baltezera dzelzceļa stacija/autobusa pietura "Langstiņu pagrieziens"
https://www.google.com/maps/place/Baltezers/@57.0165512,24.3256934,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xd246f270aa2ccfb9!8m2!3d57.0194053!4d24.3284112

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 13 Jul 2021, 13:08:41 ]

Offline
Zalespljavejs
13. Jul 2021, 13:51 #24377

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Šādi var gari, gudri un dikti runāt par šo. BET, kamēr privātais transports būs izdevīgāks par sabiedrisko, tikmēr lietas nemainīsies uz pusi. Jau agrāk rakstīju, ka sabtrans nu galīgi nav labāks par privāto - biļete ir dārga, vietas gandrīz nekad nav un vēl reizēm nākas atkauties no bezpajumtniekiem vai pensionāriem, kam patīk veģetēt uz Nila-laika piešķirtajiem labumiem un to tik vien dara kā vizinās pa Rīgu uz nodokļu maksātāju rēķina. Tā kā, ir par ko padomāt.
Offline
RVR
13. Jul 2021, 14:04 #24378

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR

Ir jau arī plusi - nav jāsēž sastrēgumos un jāmeklē parkings centrā, par kuru vēl jāmaksā.
Ja alternatīva ir (būs) jauns, moderns vilciens, kas kursē bieži un ātri, tad daudzi vēl padomās.

Jā, ne visi un ne vienmēr, bet kopējo auto skaitu centrā tas varētu samazināt.

P.S. paredzēts, ka jaunie elektrovilcieni kursēs CAURI Centrālajai stacijai, tātad ar tiem varēs nokļūt ne tikai līdz šim vienam punktam (kā tas ir tagad)

[ Šo ziņu laboja RVR, 13 Jul 2021, 14:06:13 ]

Offline
Zalespljavejs
13. Jul 2021, 14:16 #24379

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Ok, varbūt drusku neprecīzi izteicos. Mana doma bija par iekšējo pilsētas transporta tīklu - autobusu, mikroautobusi, trolejbusi un tramvaji. Ja biļetes cena ir 1,30 eur un tas nāk ar visām iepriekšminētajām neērtībām, tad cilvēks izvēlēsies privāto transportu pat ja tas sanāks dārgāk, nemaz nerunājot par kaut kādu ekoloģisko pamatojumu par kuru tajā brīdī vispār nedomās.

[ Šo ziņu laboja Zalespljavejs, 13 Jul 2021, 15:29:33 ]

Offline
lurkersgonnalurk
13. Jul 2021, 15:01 #24380

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


12 Jul 2021, 10:28:11 @Vantage rakstīja:

https://www.delfi.lv/news/national/politics/rig...la.d?id=53378521

Departamenta aprēķini liecina, ka, saglabājot velojoslas Čaka ielā, vienkāršākajā variantā satiksmes infrastruktūras pielāgošana izmaksās gandrīz miljonu eiro. Savukārt dārgākajā scenārijā, īstenojot visus nepieciešamos pasākumus satiksmes organizācijas maiņai, būtu nepieciešami vairāk nekā 5,7 miljoni eiro.

Atsakoties no velojoslām un pārceļot velotransportu uz Barona ielu, būtu nepieciešami aptuveni 200 000 eiro sākotnējā variantā, bet, veicot satiksmes organizācijas izmaiņas pilnā apmērā, būtu nepieciešams aptuveni 0,5 miljoni eiro.


nice!



Gribētos zināt, kas latviski ir "satiksmes infrastruktūras pielāgošana vienkāršākajā variantā", un kas ir "dārgākajā scenārijā, īstenojot visus nepieciešamos pasākumus satiksmes organizācijas maiņai". Lētākajā variantā uzkrāsot velojoslas uz ietvēm, pārtaisīt ietvju apmales krustojomus, dārgākajā - velojoslas brauktuves līmenī, sašaurinot ietves?
Kā arī, kas sastāda izmaksas "atsakoties no velojoslām un pārceļot velotransportu uz Barona ielu"? Uz Barona ielas joslas, lai nu kādas, bet jau ir. Nokasīt baltās svītras no Čaka ielas, noņemt un uzlikt dažas zīmes?

Bet nais ir tas, ka viss šis tiek plānots pēc tikko veiktas Č. ielas rekonstrukcijas. Cik atceros no medijos pa acu galam redzētā, pirms kādiem gadiem, kad ielas rekonstrukcija vēl tika plānota, biedrība "Pilsēta cilvēkiem bez smašīnām" un viņu domubiedri mēģināja panākt reālu rekonstrukciju ar legit velojoslām, un tika pasūtīti nax. Fast forward daži gadi, cita dome, ielai ir jauns asfalts, un šie malači dabū cauri "pagaidu" velotrololojoslu divu metru platumā. Un, kā zināms, nav nekas pastāvīgāks par "pagaidu".
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4