Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vanos

AutorsZiņojums
foobar
03. Feb 2005, 16:27 #81

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6011

Braucu ar: M57TU2D30

Vispaar jau M50Bxx ECU ir Bosch Motronic...
Offline
plakanais
03. Feb 2005, 16:47 #82

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2005-02-03 16:27, foobar rakstīja:
Vispaar jau M50Bxx ECU ir Bosch Motronic...


Nu, bet ir siemens
Un tas bljadskijs Ivans arii ir Vismaz hfidrauliskais pievads pie motora galvas
[ This message was edited by: Butix on 2005-02-03 16:48 ]
Offline
shark2
04. Jan 2009, 16:13 #83

Kopš: 11. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e34 , un cs-2004

sveiki ! lieta tada ka welos uzstadit sawam bmw vanosu bet wai ir jega un kads efekts sim modelim : tatad bmw e34 90gada beigas 2.0 motor plīts. velos uzinat wai ir tolkas likt winjam un ja ir tolkas tad no kada modela un kas nepieciesams ? rokas aug no pareizas vietas
Offline
6500
04. Jan 2009, 16:20 #84

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


04 Jan 2009, 16:13:37 shark2 rakstīja:
sveiki ! lieta tada ka welos uzstadit sawam bmw vanosu bet wai ir jega un kads efekts sim modelim : tatad bmw e34 90gada beigas 2.0 motor plīts. velos uzinat wai ir tolkas likt winjam un ja ir tolkas tad no kada modela un kas nepieciesams ? rokas aug no pareizas vietas


Izmet to domu no galvas...
Labak,aizved meiteni uz kino...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
noris
04. Jan 2009, 17:45 #85

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


04 Jan 2009, 16:13:37 shark2 rakstīja:
sveiki ! lieta tada ka welos uzstadit sawam bmw vanosu bet wai ir jega un kads efekts sim modelim : tatad bmw e34 90gada beigas 2.0 motor plīts. velos uzinat wai ir tolkas likt winjam un ja ir tolkas tad no kada modela un kas nepieciesams ? rokas aug no pareizas vietas


Bez vanosa ir stiprākaas sadalenes, vārsti un pie lielākiem apgriezieniem motors ir jaudīgāks, ar vanosu lielāka grieze pie mazākiem apgriezieniem, līdz ar to neliela degvielas ekonomija.
Nav ko pērties, citi meklē motorus bez vanosa lai labāg griežās, citi ar, kāds ir tāds ir navajag neko muhlīt, ka tik labā stāvoklī man šķiet

Jebkurā gadījumā tūningam meklē motorus bez vanosa, tas visu izsaka
Offline
defekc
04. Jan 2009, 17:48 #86

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

gribu nonjemt no matora divus vanosus lai lielaaka jauda
Offline
noris
04. Jan 2009, 18:24 #87

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


04 Jan 2009, 17:48:48 defekc rakstīja:
gribu nonjemt no matora divus vanosus lai lielaaka jauda


Lai cik stulbi neizklausītos, esmu dzirdējis ka ņem nost, hvz kātur ir, citi grib ņemt nost, citi grib likt virsū
Offline
Dzvile
04. Jan 2009, 19:13 #88

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Nupat mainiju galvas blivi,un kaut ka neredzeju ka to vanosu tik vienkarsi butu nonemt(tur man tad paliktu tada tuksha vieta vakaa) ,lai gan nekads mehanikis neesmu

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Sou
06. Jan 2009, 00:54 #89

Kopš: 06. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 325i


04 Jan 2009, 19:13:27 Dzvile rakstīja:
Nupat mainiju galvas blivi,un kaut ka neredzeju ka to vanosu tik vienkarsi butu nonemt(tur man tad paliktu tada tuksha vieta vakaa) ,lai gan nekads mehanikis neesmu

Ir galva ar vanos un ir bez. Ja vanos varētu atdalīt no galvas, man nebūtu problēma savam bmw atrast jaunu galvu. Problēma tāda, ka tieši tādu, kā man vajag, ir tikai ar vanos.
Offline
harits
06. Jan 2009, 00:59 #90

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


04 Jan 2009, 18:24:51 noris rakstīja:

04 Jan 2009, 17:48:48 defekc rakstīja:
gribu nonjemt no matora divus vanosus lai lielaaka jauda


Lai cik stulbi neizklausītos, esmu dzirdējis ka ņem nost, hvz kātur ir, citi grib ņemt nost, citi grib likt virsū
nevis ņem nost, bet nobloķē attiecīgā stāvoklī, reāli pagriez viņu kā gribi, kā labāk iet un uztaisā tā lai viņš reāli vairs nestrādā!
Offline
noisex
06. Jan 2009, 01:00 #91

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

mainit vanosus ir ljoti liela jeega

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
madkiller
06. Jan 2009, 02:29 #92

Kopš: 05. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1138

Braucu ar: E39 528i

nu dzeki ok es visu nelasīju bet tas tak tik prasti:

variable valve timing

bmw: vanos
toyota: vvt, vvti
honda: vtec

karoch visur princips vienāds, tikai katrs auto ražotājs to sauc savādāk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo