Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vanos

AutorsZiņojums
JZ
03. Feb 2005, 14:07 #61

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-02-03 13:59, foobar rakstīja:
VTEC ir krutaaks, tapeec ka uz hondas liek ziimiiti VTEC, uz BMW VANOS neliek


nu, VTEC - papildus ZS, "zirgi", to tak pirceejs uzreiz saprot, tas ir ’kruta’

bet papildus nm kaukaadaa apgriezienu diapazonaa noziimi cilveeki neapjeedz taadeelj arii nav jeegas likt nekaadu VANOS uzliimi...

Greenberg, VTEC ir ON/OFF sisteema, kas izmaina sadales faazes, kad motors sasniedz kaut kaadus apgriezienus (atkariibaa no konkreetaa motora), sisteema iesleedzas paarsniedzot robezhu X un izsleedzas, kad rpm nokriit zem shiem rpm

VANOS straadaa citaadi, tas pakaapeniski izmaina sadalenes lenkji visaa apgriezienu diapazonaa, piedevaam groza sadaleni gan "uz priekshu", gan "atpakalj"... pa "nulleem" sadalene staav, cik atceros, tikai tuvu max jaudas rpm...

apmeeram taa iisumaa
Offline
JZ
03. Feb 2005, 14:13 #62

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

p.s. mani te foobar labo, ka m50 motora gadiijumaa engine mapaa (motora vadiibas "chipaa") neesot pakaapeniskas vadiibas VANOSam, esot tikai 2 staavoklji, sadalene pagriezta "atpakalj" vai uz "uz priekshu"

info par pakaapeniskumu ir no weba, kaut kur kaut kad sen lasiita, taakaa mosh es bish sameloju bet atceros, ka bij pa pakaapeniskumu rakstiits, tas 100%
Offline
nrcha
03. Feb 2005, 14:16 #63

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

pakaapeniskums ir tikai double vanosam. single vanos ir diskreets.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
JZ
03. Feb 2005, 14:19 #64

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un vispaar viss shis tikai taadeelj, ka motora cilindru pildiijumam ideaalaa gadiijumaa ir jaamaina gaisa iepluudes _aatrums_, un tad tur arii dazhaadi risina sho pasaakumu, vieni ar sadales faazeem, citi ar iepluudes kolektoru garumu mainju, citi vienkaarshi aizceert ciet pusi iepluudes kanaalu... nu taa ir vesela zinaatne infas ir kaudzeem un nezinu, vai parastam lietotaajam no taas kaudzes buus kaads reaals labums

varu tik pachuksteet veel, ka, ja droseljvaarsts ir mehaaniskais, tad, pakaapeniski spiezhot gaazes pedaali var panaakt labaaku "ceelienu"
Offline
foobar
03. Feb 2005, 14:24 #65

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6011

Braucu ar: M57TU2D30

Tas mehaanisms to pakaapenismu pieljauj...
nrcha, kur tu smelies savu informaaciju?
Offline
nrcha
03. Feb 2005, 14:27 #66

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Es, kad nopirku auto ar vanosu, izlasiju visus topikus par vanosu roadfly forumaa. Nu gandriiz visus.. gribeejaas zinaat kas tas par zveeru
Taa kaa esmu 100% teoreetikjis un uz taisniibu nepretendeeju.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
edzulis
03. Feb 2005, 14:33 #67

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-02-03 14:27, nrcha rakstīja:
Es, kad nopirku auto ar vanosu, izlasiju visus topikus par vanosu roadfly forumaa. Nu gandriiz visus.. gribeejaas zinaat kas tas par zveeru
Taa kaa esmu 100% teoreetikjis un uz taisniibu nepretendeeju.


Viegli bija lasīt to murgu svešā mēlē?
Offline
foobar
03. Feb 2005, 14:36 #68

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6011

Braucu ar: M57TU2D30

normunds tachu ir daudz celjojis
Offline
nrcha
03. Feb 2005, 14:49 #69

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


2005-02-03 14:33, edzulis rakstīja:
Viegli bija lasīt to murgu svešā mēlē?


Latviski ir grūtāk Mums jau tā terminoloģija tāda.. ..latviska. "Bez butilki ņerazabratsja"

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
ix
03. Feb 2005, 14:52 #70

Kopš: 23. Apr 2003

Ziņojumi: 266

Braucu ar: Dīzeli

Uz e34 tach ar naak M50. ta jau sanaak ka shie ar ar VANOS`IEM ir vai kaa?
Offline
GirtzB
03. Feb 2005, 15:16 #71

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Vanos modeļu rinda pareizā versija.
(nepilna gan truuxt infas par pašiem jaunākajiem motoriem)
M50TU-single vanos(1992 - 1996)
M52-single vanos(1996 - 1999)
M52TU-double vanos(1996 - 1999)
M54-double vanos 2000+
M56-doble vanos 2002+
M62TU-single vanos 1998+
M73 - single vanos 1998+
S50B30 - single vanos
S52B32 - double vanos
S54 - double vanos
S62 - double vanos
S70/2 - single vanos
N44TU - double vanos
N62 - double vanos
N73 - double vanos





-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ix
03. Feb 2005, 15:19 #72

Kopš: 23. Apr 2003

Ziņojumi: 266

Braucu ar: Dīzeli

Peec tava saraksta var saprast ka M50B25 Vanos NAV?
Offline
GirtzB
03. Feb 2005, 15:21 #73

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

līdz 1992.08 bij M50 dzinējs vēlāk e36 lika M50TU
E34 pie vanosa tika vēl biš agrāk.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ix
03. Feb 2005, 15:26 #74

Kopš: 23. Apr 2003

Ziņojumi: 266

Braucu ar: Dīzeli

Nu ta E34 525 24V mot kods M50B25. Ir versija ar VANOS vai nav?
Offline
GirtzB
03. Feb 2005, 15:28 #75

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ir versija - modifikācija TU.
un no 1992 gada.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ix
03. Feb 2005, 15:33 #76

Kopš: 23. Apr 2003

Ziņojumi: 266

Braucu ar: Dīzeli

Ko noziime TU? Tas tak nav turbo? Es ceru. Bet nu ja tev taisniiba, tad tanks par infu.
Offline
GirtzB
03. Feb 2005, 15:35 #77

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus burtu salikums kā salikums apzīme Vanos klātesamību pārsvarā gadījumu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karlisII
03. Feb 2005, 15:40 #78

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:


2005-02-03 15:33, ix rakstīja:
Ko noziime TU?

TU saīsinājums no vāciski Technische Uberarbeitung tehniski pārstrādāts , uzlabots dzinējs salidzinājumā ar priekšteci

nekas ar turbo tur nav saistīts

[ This message was edited by: karlisII on 2005-02-03 15:44 ]
Offline
bmwaddict
03. Feb 2005, 15:49 #79

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-02-03 14:19, JZ rakstīja:
varu tik pachuksteet veel, ka, ja droseljvaarsts ir mehaaniskais, tad, pakaapeniski spiezhot gaazes pedaali var panaakt labaaku "ceelienu"

Oo jaa pilniigi pievienojos shim tekstam, esmu secinaajis ka shitaa vishka tieshaam neiet cauri mashiinaam ar elektronisko droseljvaarsta vadiibu. Sho lietu perfekti var izbaudiit uz 16v GTI Golfa raujot caur visu revvrange, gaaze griidaa nedod ne tuvu to jaudu ko var attiistiit spiezhot pedaali peec ass-dyno liiknes, kura mappings glabaajas galvaa
Offline
plakanais
03. Feb 2005, 16:18 #80

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Nu par to eeshanu ir taa, ka var dabuut 20L/100 (333 ), shoseja 8, labaakais ir bijis 7,4, atkariigs no benziina, pilseeta videeji 10, nu, paspaidot ciitiigaak sanaak 12

motors M50 2litriigs

Bet jautaajums ir par citu shtelli, kas veel bez Kulberga to Siemens kompi var nochipot? Tipa jaadod klaat 19zs un 20Nm, vot tikai neiespaarda 300 eur par to maksaat...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo