Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Vanos

AutorsZiņojums
diesel
17. Jun 2004, 09:26 #41

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


2004-06-17 09:24, SpOrcMeN rakstīja:
jusu vanos i baigi vanoso nav nekadas jegaz sapratat vanosi ?


... deels, kad brauksi ar vanosu, pats buusi pirmais, kas buus vanosuvanoss
Offline
SpOrcMeN
17. Jun 2004, 10:44 #42

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33927

Braucu ar: banderautomobili

es braukshu ar mashinu vai moci nevis ar vanosu ar vanosu braucat juus vanosi

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Artis_D
17. Jun 2004, 10:57 #43

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

vanos ir dievs, kuru tev sporcmen nāksies cienīt un godā turēt
Offline
aiwis
17. Jun 2004, 11:04 #44

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx



-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
Permalat
02. Feb 2005, 13:53 #45

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Taatad, modelju rinda M50, M52, M52TU, M54.
M50: parastais ’pliits’ motors, 6cilindri;
M52: ar VANOS. VANOS maina iepluudes vaarstu atveersjanaas lenkji;
M52TU: ar Double VANOS, bet mehaanisko droseljvarstu;
M54: ar Double VANOS un elektronisko droseljvaarstu.
Double VANOS maina arii izpluudes vaarstu atveersjanaas/aizveersjanaas lenkji.
Efekts: palielinaas lietderiibas koeficients (ekonomija), giezes moments, iipasji pie maziem/videejiem apgriezieniem, jauda.
Offline
Wicked
02. Feb 2005, 13:56 #46

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

re cik viss ir vienkārši citi te vanos ir uzcēluši turbo līmenī

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
DoubleD
02. Feb 2005, 13:58 #47

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

kameer tas IVANS [vanoss] nav atveeries, nekadas jaudas jaunu toch nau.. seedi un mopeedo, un gaidi kad tas ivans saaks shanceet...
Butem buutu ko teikt shajaa sakaraa


Ne Kurim Ne Pjom...™
[ This message was edited by: DoubleD on 2005-02-02 13:58 ]

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Martini
02. Feb 2005, 14:09 #48

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6280

Braucu ar: PORSCHE

ir vēl arī trabl vanos tas ir kad vanos slikti strādā vai vispār nestrādā btw mani coupei ari ir vanos jācer ka ne trabl vanos
Offline
JZ
02. Feb 2005, 14:16 #49

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-02-02 13:58, DoubleD rakstīja:
kameer tas IVANS [vanoss] nav atveeries, nekadas jaudas jaunu toch nau.. seedi un mopeedo, un gaidi kad tas ivans saaks shanceet...
Butem buutu ko teikt shajaa sakaraa



nav tik viennoziimiigi, saluuzt var dazhaadi... un bmw vanos shancee citaadi, tad kas shii sisteema ir aktiiva, tikmeer motors brauc ekonomiski un optimizeets tiek videejo apgriezienu diapazons, pie augstiem vanos nemaina neko, un pavisam augstos (prieksh ielas mashiinas) tas atkal ieviesh nelielas korekcijas

tb ja sisteema neshancee, tad liels jaudas zudums nebuus

ar VTEC buutu citaadi, tur, kad tas ir "on" rezhiimaa, tad arii ir max jauda...

preciizaak gan jau pastaastiis Permalat
Offline
klimpis
02. Feb 2005, 17:07 #50

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB

vanos ir labais
Offline
nrcha
02. Feb 2005, 19:11 #51

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Izskataas, ka viens otrs vanosu pieliidzina turbo vai kompresoram.. Nu es neesmu mehaanikjis, nezinu visus nosaukumus, bet pastaastiishu "saviem" vaardiem kaa es to visu saprotu..

Pie zemiem apgriezieniem cilindra vaarsti atveras uz noteiktu laika spriidi un noteiktaa augstumaa, nodroshinot optimaalu gaisa/degvielas maisijumu. Savukaart, kad Tu "uzber" apgriezienus, dzineejam ir nepiecieshams vairaak skaabeklja cilindros, liidz ar to ir veertiigi, ja iepluudes vaarsts pastaav ilgaak valjaa. Tas ljauj cilindraa iedabuut vairak gaisa, kas noziimee, ka var piespriceet vairaak degvielas un ieguut labaaku jaudas atdevi. Nelaime sheit ir apstaaklii, ka vaartu atveershanaas momentu, ilgumu un dzilumu kontrolee mehaaniski ar sadales vaarpstas paliidziibu, uz kuras ir taa saucamie "kulacinji", kas ir mainiiga lenkja "ovaalas pumpas".
Tas noziimee, ka lai, mainoties apgrieziniem, mainiitos vaarstu atveershanaas moments, ir nepiecieshama cita sadalene ar savaadaakiem "kulacinju" lenkjiem. Viens no risinaajumiem ir, pieaugot apgriezieniem, "pabiidiit" sadaleni nedaudz pa labi/kreisi, ljaujot vaarstiem kontakteet jau ar savaadaakas formas "kulacinjiem". Hondas VTECs ir kaa reizi viens no shaadiem risinaajumiem - pie noteikta RPM, sadalene pabiidaas un cilindros paraadaags optimaalaaks degmaisijums.
Liidziigi darbojas arii BMW VANOS, atskjiriiba ir taa, ka sadalene tiek piedziita no klokjenes caur speciaalu zobratu paari. Sadalenes galaa ir sliipi (pret sadalenes asi) zobi, kuriem virsuu naak otrs zobrats ar zobiem iekshpusee, kas var
kusteeties pa sadalenes asi pa labi/kreisi un atkariibaa no taa otraa zobrata novietojuma mainaas sadalenes lenkjis. Kustiigo zobratu kustina (pa labi, kreisi) ar elljas spiediena paliidziibu, kura ietekmi, savukaart, kontrolee vanos bloks. Single vanos kontrolee tikai iepluudes sadaleni un liidziigi kaa VTECs iesleedz/izsleedz citu sadalenes reziimu pie noteikta RPM. Double vanos kontrolee, gan iepluudes, gan izpluudes sadaleni un visu laiku korigjee sadalenes lenkjus atkariibaa no apgriezieniem.
Rezultaataa palielinaas gan jauda, gan griezes moments, seviskji juutami pie zemiem apgriezieniem. Pie maksimaali lieliem apgriezieniem griezes moments "neaiziet pa pieskari".
Nu un veel double vanos ljauj preciizi recirkuleet atgaazes, samazinot pateerinju pie nelielas slodzes, kaa arii uzlabo tukshgaitu un ljauj aatraak sasildiit katalizatoru.
Kaa jau jebkurai sarezgjiitaakais sisteemai - lielaaks risks, ka kaut kas saluuziis, bet nu nekas nav muuziigs.

PS: Double vanos dod veel to iipasho bmw "skanju". Rrrr rrrr

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
bmwaddict
02. Feb 2005, 20:51 #52

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Mjaa labs traktaats. Esmu dzirdeejis ka tas VANOS chakareejaas, bet kaapeec un kaa iisti nezinu, vai tur parasti kautkas nolietojaas un cik daargi ir to sataisiit?
Offline
RT
02. Feb 2005, 21:15 #53

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu jā bet uz vecākiem modelīšiem tāpat ir vai nav vanos benču tāpat ēd kā nevanos un iet ar tā pat. Varbūt ja abi auto ir ideālā kārtībā, lamdas zonde un pārējās lietas tad var manīt atšķirību
Offline
nrcha
02. Feb 2005, 22:58 #54

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


2005-02-02 20:51, bmwaddict rakstīja:
Mjaa labs traktaats. Esmu dzirdeejis ka tas VANOS chakareejaas, bet kaapeec un kaa iisti nezinu, vai tur parasti kautkas nolietojaas un cik daargi ir to sataisiit?


Reaali sapliist tur var vadiibas bloks un elektromehaaniskie solenoiidi. Parejais viss ir mehanika. Un nemaz jau tas VANOS taa neluuzt..

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
nrcha
03. Feb 2005, 13:41 #55

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Taupiishana gan tur nosaciita, galvenais, ka iet labaak.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
foobar
03. Feb 2005, 13:50 #56

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

Nav taada VANOS bloka, kas kontrolee. Tas viss ir ieksh ECU programmas, tur ir tabula pie kaada load/rpm vajag sadaleni retard/advance...
Offline
JZ
03. Feb 2005, 13:51 #57

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

iet labaak jau tikai zemajos rpm, augshaa pashaa tas ieguvums nav tik juutams, liidz ar to, ja tur pareizajos rpm, tad starpiibas nebuus, bish ekonomiskaak var "atvilkt", tas arii viss
Offline
foobar
03. Feb 2005, 13:55 #58

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

veel kaa zinaams, tad Motronicam ir dazhaadas load tabulas prieksh idle, nospiesta pedaalja un full throtle. katram no shiem staavokljiem ir arii cita load/rpm vanos retard/advance tabula...
Offline
JZ
03. Feb 2005, 13:57 #59

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Greenberg, taas ir divas dazhaadas lietas, vieniigais, ko taas abas dara - "groza sadaleni"[ This message was edited by: JZ on 2005-02-03 13:58 ]
Offline
foobar
03. Feb 2005, 13:59 #60

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

VTEC ir krutaaks, tapeec ka uz hondas liek ziimiiti VTEC, uz BMW VANOS neliek
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo