Online

Pašreiz BMWPower skatas 81 viesi un 31 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
Mizx
17. Jan 2021, 00:04 #6501

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3519

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


16 Jan 2021, 22:26:24 @s13 rakstīja:
Pirmais kas aizsalst ir podam kaste,tad ūdens ievads
Salīdzinot ar grīdu maiņu tās ir kapeikas. Var gadīties aizbraukt ilgākā atvaļinājumā, avārijas, saķerts covid kā rezultātā nonākšana slimnīcā — nav iespējams paredzēt kādā režīmā māju pēc gadiem kāds apdzīvos. Drošāk ir pašam parūpēties, lai nav lieku pārsteigumu. Pirms katra garāka atvaļinājuma tak sistēmu nelaidīs ārā, pēc tam atkal nepildīs, negaisos.
Offline
Negantelis
17. Jan 2021, 09:53 #6502

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Iepilda škidrumu un aizmirst raizes. Tās izmaksas nav tik lielas lai žņaugtos. Mašīnā taču arī nelej tīru ūdeni,kāpēc? Tāpēc ka nevajag tā darīt.Būs sūkņi ilgāku dzīvi,radiatori tīrāki un prāts mierīgāks.
Offline
lietus
17. Jan 2021, 09:57 #6503

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 1926

Braucu ar:


17 Jan 2021, 09:53:28 @Negantelis rakstīja:
Iepilda škidrumu un aizmirst raizes. Tās izmaksas nav tik lielas lai žņaugtos. Mašīnā taču arī nelej tīru ūdeni,kāpēc? Tāpēc ka nevajag tā darīt.Būs sūkņi ilgāku dzīvi,radiatori tīrāki un prāts mierīgāks.

Iepilda shkjidrumu un peec kaada laika maina siltummaini un tad veel vienu un tad veel vienu...taadas taas raizes
Buutu tomeer ieteicams pietureeties pie iekaartas razhotaaja noraadiijumiem..

[ Šo ziņu laboja lietus, 17 Jan 2021, 09:59:08 ]

Offline
Mizx
17. Jan 2021, 14:48 #6504

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3519

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


17 Jan 2021, 09:57:01 @lietus rakstīja:

17 Jan 2021, 09:53:28 @Negantelis rakstīja:
Iepilda škidrumu un aizmirst raizes. Tās izmaksas nav tik lielas lai žņaugtos. Mašīnā taču arī nelej tīru ūdeni,kāpēc? Tāpēc ka nevajag tā darīt.Būs sūkņi ilgāku dzīvi,radiatori tīrāki un prāts mierīgāks.

Iepilda shkjidrumu un peec kaada laika maina siltummaini un tad veel vienu un tad veel vienu...taadas taas raizes
Buutu tomeer ieteicams pietureeties pie iekaartas razhotaaja noraadiijumiem..
Lietus, Tu te visus biedē, bet izskatīju caur un caur sava Buderus / Bosch instrukciju un tur nekas nav teikts, ka lietot tikai ūdeni, nav prasības arī pēc strukturēta Memorywater. Uzstādītāji un apkalpotāji arī piedāvājuši savu cenu ja nu. Vai vari iedot kādu saiti uz tehnisko literatūru, kur tiešām būtu teikts, ka nedrīkst?
Offline
aarsts
17. Jan 2021, 15:11 #6505

Kopš: 07. Dec 2010

No: Vangaži

Ziņojumi: 201

Braucu ar: 730

https://junkers-lv-lv-b.boschtt-documents.com/d...alj475epn736q1e2


17,18 lpp
Offline
PolePosition
17. Jan 2021, 16:24 #6506

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Alumīnija siltummaiņiem katlos svarīgākais ir siltumnesēja elektrovadītspēja, jo pie liesmas aizdedzināšanas viņš sit uz siltummaini, kā rezultatā izveidojas adatas lieluma izdedzinati caurumi.
Offline
Chainsaw
17. Jan 2021, 17:34 #6507

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 5902

Braucu ar: trimmeri

Tieši šodien manīju, ka tos triperglikolus ik pa 3 gadi jamaina, ja nemaina, tad sliktakaja gadījuma kalsi visu grīdu ārā. kam te bija bija daikin ss ar dzesi, diez kas tur sapildīts?
Offline
Asch
17. Jan 2021, 17:45 #6508

Kopš: 29. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 3712

Braucu ar: nasing spešal

Glikola skidumiem ir dazadi paveidi. Jaskatas, kadi materiali ir izmantoti sistemas buvnieciba un attieicgi jaizvelas. Biezi vien, ielaizot neatbilstosu skidrumu (piemeram bez inhibitoriem, kas aizsarga materialus), rezultats ir diezgan bedigs jau pec paris gadiem.

Man sodien jautak darba bija. Izmantojam Lpg, un biju rekordu skartaja regiona, pa nakti - 31. Aizrava sistemu viet, principa cairs isti neiztvaikoja gaze. Vel sodien visu dienu nocinijamies, tagad izskatas, ka bus kkada jega dabuts

[ Šo ziņu laboja Asch, 17 Jan 2021, 17:47:22 ]

Offline
Chainsaw
17. Jan 2021, 18:12 #6509

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 5902

Braucu ar: trimmeri

Daikin althermia 3 āras bloks izdalija šodien dīvainas skaņas vai tur tens slēdzās iekšā nezinu, bet patēriņš pret saražoto loti samazinājās
Offline
Mizx
17. Jan 2021, 19:26 #6510

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3519

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


17 Jan 2021, 15:11:55 @aarsts rakstīja:
https://junkers-lv-lv-b.boschtt-documents.com/d...alj475epn736q1e2


17,18 lpp
Tur rakstīts par gāzes katlu un radiatoriem. Jautājums par ss un siltāk grīdām, kur viss principā ir attiecīgs plastmasas izstādājums, nevis alu un citi metāli. Daudzi jau nezina, ka jebkurā vienā sistēmā nevar vecās cinkotās caurules un kapara.
Offline
aarsts
17. Jan 2021, 19:34 #6511

Kopš: 07. Dec 2010

No: Vangaži

Ziņojumi: 201

Braucu ar: 730


17 Jan 2021, 19:26:09 @Mizx rakstīja:

17 Jan 2021, 15:11:55 @aarsts rakstīja:
https://junkers-lv-lv-b.boschtt-documents.com/d...alj475epn736q1e2


17,18 lpp
Tur rakstīts par gāzes katlu un radiatoriem. Jautājums par ss un siltāk grīdām, kur viss principā ir attiecīgs plastmasas izstādājums, nevis alu un citi metāli. Daudzi jau nezina, ka jebkurā vienā sistēmā nevar vecās cinkotās caurules un kapara.


tur poh ko liet... kaut lētāko izlejamo tosolu.
Offline
Mizx
17. Jan 2021, 19:42 #6512

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3519

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


17 Jan 2021, 19:34:06 @aarsts rakstīja:

17 Jan 2021, 19:26:09 @Mizx rakstīja:

17 Jan 2021, 15:11:55 @aarsts rakstīja:
https://junkers-lv-lv-b.boschtt-documents.com/d...alj475epn736q1e2


17,18 lpp
Tur rakstīts par gāzes katlu un radiatoriem. Jautājums par ss un siltāk grīdām, kur viss principā ir attiecīgs plastmasas izstādājums, nevis alu un citi metāli. Daudzi jau nezina, ka jebkurā vienā sistēmā nevar vecās cinkotās caurules un kapara.


tur poh ko liet... kaut lētāko izlejamo tosolu.
Man arī tā likās, bet Lietus tā brīdināja, tā brīdināja...
Offline
lietus
17. Jan 2021, 21:36 #6513

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 1926

Braucu ar:

Palaidu garaam, ka par ss iet runa..
Offline
smilee45
19. Jan 2021, 16:18 #6514

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar:

Vārbūt kāds spečuks ir par Atmos katliem.

Ir akumulācijas tvertne, darbošanās temperatūru lieku max.
Pie iekuršanās uzlieku Min-ventilātoram un tas palīdz iekurties. Bet kurā brīdī man to ventilatoru likt uz Max?
Jo tik līdz no Min-pozīcijas viņu ceļu uz augšu uz Max, ventilators atslēdzas un katls it kā smaktu. Pie kādas temperatūras man ventilatoru uz max likt? Kad sasniegti 80c?
Danke
Offline
MPBK
19. Jan 2021, 16:57 #6515

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1607

Braucu ar: 500 un 800

tam ventilatoram vajag ieregulēt min un max temp. min apmēram 50-60*C, max kādi 75-80*C un ieregulēt aizmugurē katlam lai tā gaisa pieplūdes klape aiztaisās ciet pie 90*. Pamēģini pakurini un pie attiecīgām temp ievelc strīpas pie regulātoriem. Kad iekurini katlu tad ventilatoru nogriez uz min lai ieslēdzās, un kad ir iededzies uzgriez atpakaļ uz uzstādīto temp. Kautkā tā , šausmīgi grūti izskaidrot rakstiski
Offline
smilee45
19. Jan 2021, 17:35 #6516

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar:

Liels paldies, par atbildi. Min temperatūru pēc būtības man pat nevajag, jo stāstija, ka efektīvāk un katlam mūžšs būs garāks kurinot uz pilnu klapi. Ir akumulācijas tvertne. Iekūries katls skaitās, kad jau 80c sasniegti, vai jau ātrāk var mest uz max to ventilatora režīmu?
Viss jau labi darbojas, bet tajā sākuma procesā, kad katls tikko iekūries uzmetot to ventilatora iestatójumu uz max, ventilators atslēdzas un katls pamatīgi sadūmo iegšā. Tā jābūt? pēc tam.jau iekuras un deg ideāli.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 19 Jan 2021, 17:41:04 ]

Offline
MPBK
19. Jan 2021, 17:41 #6517

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1607

Braucu ar: 500 un 800

katlam normāla darba temp ap 80*, tāpēc līdz 80 ar ventilatoru ja iet augstāk tad aizverās gaisa klape un pieglušī. Minimālo liek ap 60* lai kad malka ir izdegusi un krīt temp. bezjēdzīgi negrieztos ventilators un nedzesētu katlu.
Offline
smilee45
19. Jan 2021, 18:14 #6518

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar:


19 Jan 2021, 17:41:07 @MPBK rakstīja:
katlam normāla darba temp ap 80*, tāpēc līdz 80 ar ventilatoru ja iet augstāk tad aizverās gaisa klape un pieglušī. Minimālo liek ap 60* lai kad malka ir izdegusi un krīt temp. bezjēdzīgi negrieztos ventilators un nedzesētu katlu.

Liels paldies, viss skaidrs.
Offline
juriz
24. Jan 2021, 09:37 #6519

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1403

Braucu ar: būzu

ķīnišu duškabīnei var maisītājam kārtridžu nomainīt?
Skatos, tur tas pavlaks viss viengabalais. Izlietnes kārniem parasti augšā ir tāds atsevišķš gredzens.
Gribu saprast, vai tur nav vienkārši aizlīmēts, pirms sāku lauzt.
Offline
Modrs
24. Jan 2021, 20:41 #6520

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9923

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


19 Jan 2021, 17:35:05 @smilee45 rakstīja:
Liels paldies, par atbildi. Min temperatūru pēc būtības man pat nevajag, jo stāstija, ka efektīvāk un katlam mūžšs būs garāks kurinot uz pilnu klapi. Ir akumulācijas tvertne. Iekūries katls skaitās, kad jau 80c sasniegti, vai jau ātrāk var mest uz max to ventilatora režīmu?
Viss jau labi darbojas, bet tajā sākuma procesā, kad katls tikko iekūries uzmetot to ventilatora iestatójumu uz max, ventilators atslēdzas un katls pamatīgi sadūmo iegšā. Tā jābūt? pēc tam.jau iekuras un deg ideāli.


man jau ~ 23 gadus ir atmos DC25. Ventilators ir nepieciešams katla iekuršanās stadijā, lai tas ātrāk sasniegtu savu temp. Pēc tam gāzģenerācija pati notiek bez ventilatora.

Kad kurināju ar malku, biju piešāvies pat bez ventilatora iekurt. Tādā veidā es "pastiepu" garāku kuršanās laiku naktī

ja tev katls dūmo, tad vai nu tev ir ciet tam ventilatoram klape, vai pat skurstenis. Vai nu arī pārāk slapja malka. Vai pat aizbarikādēta dīze/šamuts (tā keramiskā daļa starp degkamerām).

jo ar to grozāmo "poci" tu regulē temp, pie kuras ventilators izslēdzas, lai katls nepārkast. Katla aizmugurē tā klape ir jāiestata ~10 grādus augstāk, nekā temp, pie kuras izslēdzas ventilators. Un tieši šī klape ir tā, kas katlu piesmacē, lai tas nepākarst.

un par to max temp atmos katlam - atmosi ir būvēti no salīdzinoši plāna un kaprīza metāla. Zinu vairākus gadījumus, kad pārkurināti atmosi sametās un saplaisā. Es vēl nekad vairāk par 70 grādiem katlā neesmu turējis

[ Šo ziņu laboja Modrs, 24 Jan 2021, 20:51:28 ]

Online

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips