Online

Pašreiz BMWPower skatas 68 viesi un 38 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
ALPINA
24. Apr 2017, 10:49 #39061

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 304

Braucu ar: ALPINA


24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.


ar parasto testeri voltmetru nomerot voltazhu ar ko lade - tasneko nedod ??? man ir labs ladetajs normala izmera chemodans un firmas vienmer visu ir ladejis ljoti smuki u nar pielaishanu man nav problemu pec pielades man nav problemu. ari apstadinot autinju un pieliekot vadus pani piestarteja uzreiz tikai es nekur talu nepabruacu labi ka ari nebij jabruac paskreju 3 km un ieripoju setaa pat eglite bija paneli nodzisusi un motors nelabi raustijas ka pirmsnaves konvulsijas akjis bija tukshu tukshais cik noprotu. tagad no vakar vakara ladeju shorit jau rada ka pilns man taslikas taka pamaz jo parasti ka jau tu teici es ladeju 2 sutkas aptuveni. tatad ar voltmetru nav velts neko merit ???

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Driver
24. Apr 2017, 10:52 #39062

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31477

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atradi kur piepisties.
Generators spej izdot savu nominalo stravu, tas ir pieradams un normala parbaudes stenda, kas iedod grafikus volti attieciba pret generatora rpm un amperi pret generatota rpm.

Un noteikti juties lepns un gudrs, kad uzravi, ka es parrakstijos par stravas cangam, jo domaju par vienu, bet uzrakstiju citu. Letas cangas mera mainjstarvu, bet dargas ari lidzstravu.

Starpcitu man loti daudzi prasa kura servisa strada tas kaspich, a es pat nezinu ko atbildet...

Edit: gengeris var iedot tos lielos A, kur pusi patere pats auto, bet tieshi pec dzineja starta ari akjis pirmo bridi rij tuvu pie 100A, tad stravas liikne geometriska progresija kriit, lidz beigas taa stabilizejas ap 10-15A

[ Šo ziņu laboja Driver, 24 Apr 2017, 10:55:18 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 10:54 #39063

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 304

Braucu ar: ALPINA


24 Apr 2017, 10:46:11 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

nepareizi.
gjenerators ir sprieguma avots. njemot veeraa akja ieksheejo pretestiibu, nebuus ne 50, ne 80, ne 140 pat pie max apgriezieniem.
letaa gala cangas meera MAINJstraaveu, nemeera liidzstraavu.
shim visam nav noziimes - ja BRAUCOT saak rubiities aaraa viss peec kaartas - nelaadee gjenerators.
paarbaudiit vienkaarshi: multimetrs 20V diapazonaa, pie akja klemmeem.
iesleegt visus pateereetajus [tuvaas, salona ventilatoru, loga apsildi].
uzdot 1200..1500RPM. uz akja spaileem jaabuut 14.0+
ja nav - skatiit probleemu ar laadeeshanu.

ok sho ari gribeju saprast tatad jebkura gadijuma jabut butu 14 + ???? nopietni tik daudz pie visa ieslegta un tas ka akjis ir bagazhnieka tik talu no gengera neko nenozime tapat 14 ??? cik butu jabut saladetam akjim gatavam darbam robezhas no lidz un pie cik vinsh skaitas beigts tobish nenjem viars iekshaa ???

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
N53series
24. Apr 2017, 10:58 #39064

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 10:54:21 @ALPINA rakstīja:

24 Apr 2017, 10:46:11 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

nepareizi.
gjenerators ir sprieguma avots. njemot veeraa akja ieksheejo pretestiibu, nebuus ne 50, ne 80, ne 140 pat pie max apgriezieniem.
letaa gala cangas meera MAINJstraaveu, nemeera liidzstraavu.
shim visam nav noziimes - ja BRAUCOT saak rubiities aaraa viss peec kaartas - nelaadee gjenerators.
paarbaudiit vienkaarshi: multimetrs 20V diapazonaa, pie akja klemmeem.
iesleegt visus pateereetajus [tuvaas, salona ventilatoru, loga apsildi].
uzdot 1200..1500RPM. uz akja spaileem jaabuut 14.0+
ja nav - skatiit probleemu ar laadeeshanu.

ok sho ari gribeju saprast tatad jebkura gadijuma jabut butu 14 + ???? nopietni tik daudz pie visa ieslegta un tas ka akjis ir bagazhnieka tik talu no gengera neko nenozime tapat 14 ??? cik butu jabut saladetam akjim gatavam darbam robezhas no lidz un pie cik vinsh skaitas beigts tobish nenjem viars iekshaa ???


uzlaadeets:
12.8..13.0V, meerot 2h peec ladetaaja nonjemshanas, bliivums: 1,28+kg/l katraa shuunaa, Rinternal 3..7mOhm visam akjim.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 11:07 #39065

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 304

Braucu ar: ALPINA

ok samerishu visus datus un tad sarakstishu.

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Driver
24. Apr 2017, 11:18 #39066

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31477

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atcerejos stastu no dzives:

Ir serviss uz trim burtiem.
Ir klients, kas metaa gudro.
Ir meistars, kas zin ko dara.

Pacients ir e39, kas razots pec 08/98, ar laimigo abs bloku ar magiskajiem "001" beigas. Auto ir nopirkts no provinces ar degoshu abs lampu un velns vien zin vai lampa iedegas piecas dienas pirms auto nomainija saimnieku vai dega jau 5gadus.

Pargudrais klients ierodas servisa uz trim burtiem, servisnieks piezvana pazinjam, kas sajedz vairak kaa shis pats, lai atbrauc paliga.

Apskatot auto tiek konstatets, ka ir divas kljudas, ko nav iespejams nodzest. Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur. Bet soreiz tika pienjemts lemums panjemt pie vairumtirgotaja detalju,jo pastav iepeja atgriezt atpakal, ja ne nolikt plaukta, lai stav nakamajam, bet vismaz butu skaisriba vai kljuda par parravumu elektriskaja kjede ir pasha deveja vai tomer pie vainas nolapitais 001ais bloks.

Piesprauzot jauno deveju kreisa puse kljudu par parravumu var nodzest, piesprauzot klat atpakal veco atkal nevar nodzest.
Identiski ir ar labo pusi. Tiek nolemts ka jasak ar abu deveju nomainju un tas tiek izskaidrots pargudrajam klientam. Deveji tiek samainiti auto tiek atdots. Bet pec kada laika atkal deg abs, laikam jau ari pats bloks tomer nav isti stradajosh un problema nebija tikai devejos.
...un tad pargudrajam klientam ar elektronikja izglibu rodas pretenzijas pret servisu uz trim burtiem un visiem, kas tur ik pa laikam paradas.

P.s. man sen viens vecis teica: nenodirs tos, par kuriem labak nemaki izdarit pats. Es vairak vai mazak cenhos pie taa pietureties, varbut reizem tas ne visai sanak.

P.p.s. interesanti kapec pargudrais klients ar elektronikja izglitibu neremonteja savu auto pats, jo tak visur ir lohi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
korpo
24. Apr 2017, 11:21 #39067

Kopš: 28. Jun 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 38

Braucu ar: BMW E46 320i


LV veikalos tie kiti maksā līdz 10€

Priekš GT6 triumpha neatrodu, e46 kitos tādi nenāk.


Nepis kapeiku un samaini visus tos putekļu sargus, nemaksā viņi kosmosu

Lai viņu nomainītu par daudz jāņem nost, nav vēlme arī gultni pie reizes mainīt, jo tas ir ok. Un pluss vēl risks, ka pusass ir ieēdusies(slikta pieredze ar otru pusi), tāpēc labāk iepist kapeiku šādā gadījumā un iztikt bez galvassāpēm.
Offline
N53series
24. Apr 2017, 11:27 #39068

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Atcerejos stastu no dzives:

Ir serviss uz trim burtiem.
Ir klients, kas metaa gudro.
Ir meistars, kas zin ko dara.

Pacients ir e39, kas razots pec 08/98, ar laimigo abs bloku ar magiskajiem "001" beigas. Auto ir nopirkts no provinces ar degoshu abs lampu un velns vien zin vai lampa iedegas piecas dienas pirms auto nomainija saimnieku vai dega jau 5gadus.

Pargudrais klients ierodas servisa uz trim burtiem, servisnieks piezvana pazinjam, kas sajedz vairak kaa shis pats, lai atbrauc paliga.

Apskatot auto tiek konstatets, ka ir divas kljudas, ko nav iespejams nodzest. Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur. Bet soreiz tika pienjemts lemums panjemt pie vairumtirgotaja detalju,jo pastav iepeja atgriezt atpakal, ja ne nolikt plaukta, lai stav nakamajam, bet vismaz butu skaisriba vai kljuda par parravumu elektriskaja kjede ir pasha deveja vai tomer pie vainas nolapitais 001ais bloks.

Piesprauzot jauno deveju kreisa puse kljudu par parravumu var nodzest, piesprauzot klat atpakal veco atkal nevar nodzest.
Identiski ir ar labo pusi. Tiek nolemts ka jasak ar abu deveju nomainju un tas tiek izskaidrots pargudrajam klientam. Deveji tiek samainiti auto tiek atdots. Bet pec kada laika atkal deg abs, laikam jau ari pats bloks tomer nav isti stradajosh un problema nebija tikai devejos.
...un tad pargudrajam klientam ar elektronikja izglibu rodas pretenzijas pret servisu uz trim burtiem un visiem, kas tur ik pa laikam paradas.

P.s. man sen viens vecis teica: nenodirs tos, par kuriem labak nemaki izdarit pats. Es vairak vai mazak cenhos pie taa pietureties, varbut reizem tas ne visai sanak.

P.p.s. interesanti kapec pargudrais klients ar elektronikja izglitibu neremonteja savu auto pats, jo tak visur ir lohi


taa kaa Peeteris no manis beeguljo, 20 naudas tam, kursh vinju pieturees, liidz es atbraucu ciemos.
50 naudas tam, kursh vinju paspaardiis.
100 naudas tam, kursh paspaardiis stipri un ieliks bildes poweraa.

p.s. shis nebija domaats nopietni, ar KL luudzu nedraudeet.
Offline
cufiks
24. Apr 2017, 11:31 #39069

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 3006

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

EPal, bērnudārzs... Nožēlojami..
Offline
Mixxx2005
24. Apr 2017, 12:49 #39070

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1699

Braucu ar: seklu filosofiju.

Meklēju kādu no kā iznomāt VAG ģeneratora skriemeļa tooli uz vienu vīkendu. PM ar piedāvājumiem.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 24 Apr 2017, 12:55:26 ]

Offline
N53series
24. Apr 2017, 13:04 #39071

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.
Offline
edzhaans
24. Apr 2017, 13:38 #39072

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 6386

Braucu ar: E39 530d economy killer

Nu nez. Man ziemā gļukoja ABS Vagam. Paņēmu vagcomu, devējs beigts, visticamāk puvuši vadi, jo tagad kad ir silts, viss strādā. Gribi teikt, ka korektāk būtu kkur slēgties piselēties ar osciloskopu baudīt devējs dzīvs vai nē, tad konstatēt ka vadi beigti? Es nemēģinu būt pārgudrs, bet tas sūds 10+ gadus vecs. Ja izmet kļūdu maina nost. Diagnosta līmenis ir dirsā kad šis pasaka samainam vietām devējus un tad skatamies, tā kā samainīt vecu plastmasas sūdiņu nav nemaz tik traki ņemot vērā to, ka problēma nebūs tur. Labi e39 tas devējs ir dārgs. Ok. Tagad otrs jautājums, kā tavuprāt dīleris salabotu auto?
Offline
N53series
24. Apr 2017, 13:52 #39073

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 13:38:25 @edzhaans rakstīja:
Nu nez. Man ziemā gļukoja ABS Vagam. Paņēmu vagcomu, devējs beigts, visticamāk puvuši vadi, jo tagad kad ir silts, viss strādā. Gribi teikt, ka korektāk būtu kkur slēgties piselēties ar osciloskopu baudīt devējs dzīvs vai nē, tad konstatēt ka vadi beigti? Es nemēģinu būt pārgudrs, bet tas sūds 10+ gadus vecs. Ja izmet kļūdu maina nost. Diagnosta līmenis ir dirsā kad šis pasaka samainam vietām devējus un tad skatamies, tā kā samainīt vecu plastmasas sūdiņu nav nemaz tik traki ņemot vērā to, ka problēma nebūs tur. Labi e39 tas devējs ir dārgs. Ok. Tagad otrs jautājums, kā tavuprāt dīleris salabotu auto?


diilera aprikojuma komplektaa ietilpst osciloskops, kursh ir integreets ISTA komplektaa. Principaa - buutu jaasleedzaas. arii ISTA instrukcijas saka [shaadaa gadiijumaa] - paarbaudiit vadus, savienojumus [angliski to saka, datora ekraanaa].
tas, kaa riikojas konkreetais diilera darbinieks - konkretaa pilsonja atbildiiba.
par padsmit gadu teemu - pateicoties muusu saals reagjentiem, E39 un co ABS sensorus maina reizi sezonaa vai divaas, jo korodee stiprinaajumu vietas. spriedums ''sensoram 19 gadi'' neiztur kritiku.
ja meistari zinaatu, kaadam jaabuut signaalam + maaceetu osciloskopu, 5min laikaa noteiktu, vai sensors straadaa.
1 min parasa, lai permanentas kljuudas gadiijumaa [ar multimetru] noteiktu, vai vispaar jeega skatiit sensora vainu [arii to nedara].
un cik ir taadu gadiiumu, kad puspuvusha stekera vainas deelj maina sensoru? kaadu briitinju iet, un tad atkal maina. atkal iesprauzh puspuvushaa stekerii.. nee, ja shis viss skaitaas ok, atvainojos par teemu. tad - taa tik turpinaat!
Offline
Mixxx2005
24. Apr 2017, 14:02 #39074

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1699

Braucu ar: seklu filosofiju.

Tas viss normāli, ir celtnieki, kas tikuši pie "lielas naudas" un viņiem pajāt, ja "meistars" saka jāmaina, tad jāmaina. Ja pēc mēneša atkal jāmaina, tad jāmaina.
Un automātiski iegājies, ka tie kas paprasa kāpēc jāmaina, ir vai nu lohi vai kapeikfisēji.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 24 Apr 2017, 14:02:47 ]

Offline
edzhaans
24. Apr 2017, 14:09 #39075

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 6386

Braucu ar: E39 530d economy killer


24 Apr 2017, 13:52:42 @N53series rakstīja:

diilera aprikojuma komplektaa ietilpst osciloskops, kursh ir integreets ISTA komplektaa. Principaa - buutu jaasleedzaas. arii ISTA instrukcijas saka [shaadaa gadiijumaa] - paarbaudiit vadus, savienojumus [angliski to saka, datora ekraanaa].
tas, kaa riikojas konkreetais diilera darbinieks - konkretaa pilsonja atbildiiba.
par padsmit gadu teemu - pateicoties muusu saals reagjentiem, E39 un co ABS sensorus maina reizi sezonaa vai divaas, jo korodee stiprinaajumu vietas. spriedums ''sensoram 19 gadi'' neiztur kritiku.
ja meistari zinaatu, kaadam jaabuut signaalam + maaceetu osciloskopu, 5min laikaa noteiktu, vai sensors straadaa.
1 min parasa, lai permanentas kljuudas gadiijumaa [ar multimetru] noteiktu, vai vispaar jeega skatiit sensora vainu [arii to nedara].
un cik ir taadu gadiiumu, kad puspuvusha stekera vainas deelj maina sensoru? kaadu briitinju iet, un tad atkal maina. atkal iesprauzh puspuvushaa stekerii.. nee, ja shis viss skaitaas ok, atvainojos par teemu. tad - taa tik turpinaat!

Viss ir pareizi. Tagad parādi man kaut vienu cilvēku, nu, tas būs kaut kāds procents, kas piekritīs:"Daram kā tu saki, un kā ir labāk"
Pārējie būs tādi, kas liks ļevos sensorus, sāks nedod Dievs mainīt paši, bakstīs tev, ka tu lohs ar kompi, tu jau tikaipāris pogas spied, par ko tev vispār jāmaksā ? Tavs teksts ir tā kā tam būtu jābūt, bet nu tiešām, cik procenti prevencijas nolūkos mainīs ABS sensorus, vai vispār jebko. Tādu cilvēku tiešām ir maz. Visu cieņu tev par to blogu uz N53, bet te tev klientu nebūs, varbūt būs kā Recro, ka no ārzemēm brauks skrūvēt tačkas, bet tikai ne šeit, kur topā ir dīzelis un lietoti sūkņi... un lietoti sadalenes/kloķvārpstas devēji
Offline
N53series
24. Apr 2017, 14:21 #39076

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:

ne gluži. tieši tad, kad ar naudām švakāk, ir precīzi jāsaprot, kas pie vainas, nevis jāmaina puse mašīnas. arī par pc pogu spaidīšanu nav taisnība. tad nepārtraukti cilvēki nemeklētu tieši profesionālu diagnostiku, ibo pacēlājs un/vai bedre ir kartā otrajā garāžā - ņem tikai un skrūvē.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 14:45 #39077

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 304

Braucu ar: ALPINA

servisu kultura pie mums ir ljoti zema, tas ta ir tapat ka meistari un klienti ir parak labas domas par sevi )

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Ted_Easy
24. Apr 2017, 16:22 #39078

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 103

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

Jautājums vai Latvijā ir iespējams atjaunot M52 cilindru bloku? Lasīju ka var čaulot, bet kas to dara un cik maksā?
Offline
RSAWorkshop
24. Apr 2017, 16:30 #39079

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1590

Braucu ar: e39

Jā ir iespējams gan m52, gan m62


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Driver
24. Apr 2017, 18:14 #39080

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31477

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Apr 2017, 13:04:47 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.

Shis raksturo tipisko klientu - idiotu.
Tadu, kas nopircis auto ar defektiem un kuram liekas, ka problemas celonis ir tikai viens defekts.
Nevis defekti var but vairaki, kas medz ari but nepatstavigi, kas nozime, ka parmainjus gan viens, gan otrs var radit identiskus simptomus.

Parfrazejot to savadak tas nozīme iebraukt servisa, pasudzeties, kad kautkas garb. Kad pasaka, ka vainigs ir tas, kas acimredzot ir pilnigi beigts, sakt protestet par to, ka pec nomainjas tapat ritosha grab un meistari idioti.

Konkretaja stasta ar abs laikam vajadzeja sakt ar abs bloka nomainju, kas maksa trisciparu skaitli un tikai tad meklet problemu talak.
Jo ikvienam ir skaidrs, ja kljudu nevar nodzest, piesprauzot klat jaunu deveju var nodzest un atkal piesprauot klat veco nav iepejams nodzest, nav jegas vilkt ara oscilografu, ardit ara visu pravodku, utt, bet ir jasamaina devejs.

Vel ir stasta otra puse ar bmw stepseljiem, kuriem lineari mainas kontakta virsmai pretestiba atkariba no taa cik dzilji tie ir iesprausti. Bezmaz stepselis-potenciometrs viena persona.

Tas tapat kaa anjuka kad divi chomi sarunajas par teemu kaa teatri gaisma dziest nost lenam nost. Viens, kas ir biki vecaks saka pirmajam, ka elektrikkis lustras vadu no rozetes velk ara loti leeni.

Un tie stepseli nenak abs sistema, bet gan instrumentu panelii. Ja kads vel nezinaja to. Taisnibu sakot es ari to uzzinaju tikai loti nesen.
Jo tam pasham auto, kas bija nopirkts no provinces tika labots ari degvielas raditaja defekts un tika sanjemts parmetums, ka limenis baka meloja, jo stepselis instrumentu paneli no bija iesprausts lidz galam, tapec radija mazak kaa ir patiesiba.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips