Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
26. May 2017, 11:34 #39041

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


26 May 2017, 11:28:08 @N53series rakstīja:

26 May 2017, 11:22:44 @JZ rakstīja:

26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:

26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru

kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...

daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"


pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.

otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].


pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?

otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...

trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā

filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?

un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja)


klau, es shaadaa tupuma liimenii atljaushos nediskuteet. es saprotu, ka tev, taapat kaa paaris citiem kadriem, arguments beigaas buus - ''man tekjii maaciija''.
es esmu gana gadus nolauzis fizmatos, tieshi fizikas sadaljaa. un nokljuvu tur ne nejaushi. taapeec, ja nevari/neesi gatavs vilkt aaraa formulas, neteereeshu laiku.
maini ellju peec 4/5 laika, un.. neraudi par izdilushiem dzineejiem


kas tās par formulām, ko tu gatavojies te vilkt ārā?

teķī nemācijos, tādēļ tāda beigu argumenta nebūs, ja būšu kļūdijies kaut kur - tā arī pateikšu

uz priekšu - velc ārā formulas, diskutēsim pa zinātnisko

p.s. manuprāt tu esi piemirsis vienu ļoti iespējamu triku eļļas zagšanas sāgā - ka ceļot uz pacēlāja to auto augšā, pekas tā pacēlāja kājām noteikti saskrūvē tā, lai sagāztu to auto virzienā 'prom no noliešanas skrūves', tur vēl kādus 100ml var tak nozagt!

[ Šo ziņu laboja JZ, 26 May 2017, 11:41:12 ]

Offline
N53series
26. May 2017, 12:02 #39042

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 May 2017, 11:34:58 @JZ rakstīja:

26 May 2017, 11:28:08 @N53series rakstīja:

26 May 2017, 11:22:44 @JZ rakstīja:

26 May 2017, 10:57:50 @N53series rakstīja:

26 May 2017, 10:51:50 @JZ rakstīja:
nu tak nenolej vai neizsūc visu vienkārši un viss, nav tur sakara ar filtru

kā es teicu - ja tu zini ka tur apmēram piektā daļa ir vecā eļļa - tas nav nekas traģisks - maini nākamreiz pa piekto daļu sevis iedomātā nobraukuma intervāla ātrāk un viss - ja gribi būt pārliecināts ka viss būt pareizi - dari pats...

daudz lielāks "noziegums" ir longlaifi ar tiem 30k maiņas intervāliem, bet "vācu inženieri jau zin ko dara"


pag, pag. tu runaa taa, it kaa visa [vecaa] ellja buutu viendabiigi samaisiita.
gadiijumaa nav taa, ka lejaa ir sakraajushies visi suudi? nu, piem., metaala skaidinjas, kas ir ar lielaaku bliivumu, izdedzi, u.t.t.?
tb, tieshi suudi paliek.

otra lieta - kameer filtra korpusam vaaks virsuu, vareetu buut, ka no turienes [visa bundulja] nekas [aatri] aaraa netek [filtrs pusaizdirsts, atpakaljvaarsts nosleegts].
te neticiigajiem jaauztaisa eksperiments. es pastaastiiju tehnologjiju, par kuru zinu no tiem, kas taa dara [nevis - viena tante teica].


pag, tie ļaundari tad veco filtru arī sagriež un sabaksta, tad uzskrūvē atpakaļ, lai viss tas satek jau aizskrūvētajā karterī, un jauno filtru arī sabojā, lai tās daļiņas cirkulētu pa motoru?

otrais - mēs te nejaucam eļļu ar ūdeni, bet sintētisko ar sintētisko eļļu, vai var būt vēl pateiksi ka tajā naftas pārstrādes rūpnīcā kaut kādu mobil eļļu ražo atsevišķi no castrol vai valvolaina? un visu rūpīgi pārskalo, jo nedodies kaut kas tur sajauksies...

trešais - ja tur karterī kaut kās arī palika no vecās eļļas, sajaucās ar jauno, tad caur sūkni tā nonāk jaunajā filtrā un tad tikai tālāk motorā

filtrā membrāna tieši nefiltrētajai eļļai neļauj tecēt no tā atpakaļ motorā (pie noskrūvēšanas), filtrētā var - attiecīgi - kas ir tie speciālisti, kas tev par tām atpakaļ satekušajām metāla skaidām pastāstija?

un pēdējais - motoriem un kārbām (automātiem) ir norādīti totālie eļļas tilpumi un maiņas tilpumi, kuru kārtējo reizi kāds students ir pārdrukājis kādā manuāli es pētīt netaisos un netaisos par to arī strīdēties, bet maiņas daudzums būs vienmēr mazāks kā tas, ko jaunā/sausā motorā vai kārbā var ieliet, var būt tur jau tiek "safantazēts" kāds "nozagtais" pus litrs (jo servisā norakstīs patērēto jauno eļļu "pēc grāmatas", nevis reālo, cik ielēja)


klau, es shaadaa tupuma liimenii atljaushos nediskuteet. es saprotu, ka tev, taapat kaa paaris citiem kadriem, arguments beigaas buus - ''man tekjii maaciija''.
es esmu gana gadus nolauzis fizmatos, tieshi fizikas sadaljaa. un nokljuvu tur ne nejaushi. taapeec, ja nevari/neesi gatavs vilkt aaraa formulas, neteereeshu laiku.
maini ellju peec 4/5 laika, un.. neraudi par izdilushiem dzineejiem


kas tās par formulām, ko tu gatavojies te vilkt ārā?

teķī nemācijos, tādēļ tāda beigu argumenta nebūs, ja būšu kļūdijies kaut kur - tā arī pateikšu

uz priekšu - velc ārā formulas, diskutēsim pa zinātnisko

p.s. manuprāt tu esi piemirsis vienu ļoti iespējamu triku eļļas zagšanas sāgā - ka ceļot uz pacēlāja to auto augšā, pekas tā pacēlāja kājām noteikti saskrūvē tā, lai sagāztu to auto virzienā 'prom no noliešanas skrūves', tur vēl kādus 100ml var tak nozagt!

Tu piedaavaa otrabotku uztvert kaakā homogeenu masu. Es saku - shaads tuvinaajums man nav pienjemams. Un turpmaaka diskusija - neproduktiiva.
Taapat kaa piedaavaajums likt dinamometrus pie stupicaam. Es zinu,ka ritoshajaa var buut divu veidu rezonanses: amplituudas da speeka. Tie apparatusi paraadiis pirmo,kas ir iespeejama vietaas,kur ir briivkustiiba,un kas ir sekas.ibo,energjija rodas tai rezonansei tur,kur speeks tiek pielikts. Un atkal - taalaaka diskusija ir neproduktiiva.
Offline
JZ
26. May 2017, 12:06 #39043

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ok
Offline
LB8
27. May 2017, 18:06 #39044

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

e60 restaurētas sprauslas, adaptācijas vajag reseot vai viņš jau pats pielāgojas?
Offline
Rinalds34
27. May 2017, 19:38 #39045

Kopš: 28. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: X5

Sveiki. Gribēju uzjautāt cik maksā pārbūve bmw e61 3.0d automātu uz manuāli.
Offline
Sormis
27. May 2017, 20:37 #39046

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1644

Braucu ar: Ziemas sitamo.

kādam ir info kas šis ir par style ? Oem vai tirgus? Uz diskiem itkā ir BMW uzraksts, bet nekur neatrodu kāds stils.
Bija uz x5 e70

[ Šo ziņu laboja Sormis, 27 May 2017, 20:37:36 ]

Offline
mperformance
27. May 2017, 23:03 #39047

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 75

Braucu ar:


27 May 2017, 18:06:02 @LB8 rakstīja:
e60 restaurētas sprauslas, adaptācijas vajag reseot vai viņš jau pats pielāgojas?

Nekas nav jākodē!
Te ir aprakstīts viss darbs pilnībā un pirmais jautājums par kodēšanu! Speciālista atbilde - NĒ!
nozzles
Offline
N53series
27. May 2017, 23:09 #39048

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 23:03:26 @mperformance rakstīja:

27 May 2017, 18:06:02 @LB8 rakstīja:
e60 restaurētas sprauslas, adaptācijas vajag reseot vai viņš jau pats pielāgojas?

Nekas nav jākodē!
Te ir aprakstīts viss darbs pilnībā un pirmais jautājums par kodēšanu! Speciālista atbilde - NĒ!
nozzles


iemaacies, kas ir kodeeshana, kas ir adaptaacijas!
Offline
mperformance
28. May 2017, 00:29 #39049

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 75

Braucu ar:

Vienalga,ja nekas nāv jādara!
Offline
josi
28. May 2017, 09:17 #39050

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Jautājuma autors pat nav papūlējies norādīt, par kādu dzinēju un kādām sprauslām ir runa, bet jūs jau te laužat šķēpus

Pēc logu mazgātāju sprauslu maiņas noteikti neko papildus nevajag daŗit.
Online
AF
28. May 2017, 09:33 #39051

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 May 2017, 00:29:10 @mperformance rakstīja:
Vienalga,ja nekas nāv jādara!

Ja sprauslām ir pieškirti pilnīgi jauni korekciju kodi tad vajag pierakstīt jaunos kodus, jo tad strādās preczi, bet par cik LV tikai divi kantori ir spējīgi restaurējot izkalkulēt jauno korekcijas kodu, un tas ir mega dārgi un neviens to nedara, tad vnk visos sprauslo kodos ierakstam 10 ciparu vietā 10 xxxxxxx un atstājam.

[ Šo ziņu laboja AF, 28 May 2017, 09:33:31 ]

Offline
N53series
28. May 2017, 10:31 #39052

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 09:33:07 @AF rakstīja:

28 May 2017, 00:29:10 @mperformance rakstīja:
Vienalga,ja nekas nāv jādara!

Ja sprauslām ir pieškirti pilnīgi jauni korekciju kodi tad vajag pierakstīt jaunos kodus, jo tad strādās preczi, bet par cik LV tikai divi kantori ir spējīgi restaurējot izkalkulēt jauno korekcijas kodu, un tas ir mega dārgi un neviens to nedara, tad vnk visos sprauslo kodos ierakstam 10 ciparu vietā 10 xxxxxxx un atstājam.


pag. ar sho uzmaniigi.
es neesmu peetiijis dizelja DDE viltiibas, bet MSD ir sekojosha fiska:

strunts par to, vai tie kodi atbilst konkretai spraulslai [izskataas, ka tie kodi patiesiibaa ir fikcija, un to meerkjis ir aizsargaat razhotaja biznesu, radot iluuziju par grupeeshanu].

ir cita lieta - izskataas, ka grupu jaunaakie [nenozimiigaakie] cipari, jeb pat visa grupa kopaa ir kods ar chekcummu. ievadot nepareizu checksummu [pie tam - neparaadaas nekaadi kljuudu pazinjojumi] ir TRAUCEETA adaptaaciju veidoshanaas!!!
taas [adaptaacijas] nenotiek taa, kaa vajadzeetu.

attieciigi - sho es SILTI neieteiktu dariit!
Offline
N53series
28. May 2017, 10:33 #39053

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 00:29:10 @mperformance rakstīja:
Vienalga,ja nekas nāv jādara!


nepareizi.

ja ir restaureetas parastaas sprauslas, adaptaacijas, protams, jaadzeesh.

ja restaureetas pjezo sprauslas, un iedoti jauni kodi, jaaiekodee korekcijas grupas, jaadzeesh adaptaacijas [ISTA to dariis automaatiski, INPA - manuaali].
Offline
RSAWorkshop
28. May 2017, 11:49 #39054

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 May 2017, 19:38:11 @Rinalds34 rakstīja:
Sveiki. Gribēju uzjautāt cik maksā pārbūve bmw e61 3.0d automātu uz manuāli.

Tikpat cik tā automāta remonts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
28. May 2017, 22:35 #39055

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3396

Braucu ar:

Vai VAICO skaitās ok ražotājs atbalsta gultni?
Aizmugurējais amortizators Sachs(33eur) vs Meyle26(eur) kuru izvēlēties Paldies jau iepriekš!

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 28 May 2017, 22:53:39 ]

Offline
thomass
29. May 2017, 12:31 #39056

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

Kaada atskiriiba starp 3.0d iizelu spararatiem 184hp 193hp un 204hp ja ir vispaar atskiriiba ???

-----------------
Offline
mad_max
29. May 2017, 17:16 #39057

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l

No šejienes ir kāds kas apņrmtos ielikt gāzes iekārtu opel astra g 1.6 16v?
Gāzes iekārta jau ir no cita auto..
Kontakti un piedāvājumi pm.
Offline
RSAWorkshop
29. May 2017, 17:29 #39058

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kādam ir NOS iekārta uz auto?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
howitzer
29. May 2017, 18:34 #39059

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Man liekas, ka Steelam zelta laikos bija.
Offline
marex25
29. May 2017, 19:12 #39060

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Sveiki vīri, te ir kāds, kas varētu purvciema pusē ar kompi pieslēgties e39, ir nepieciešams uzzināt kādu kļūdu kompis rāda automātiskajai kārbai, jo auto nav braucams, bet kārbas remontētāji sākumā prasa, kādu kļūdu rāda.... Sīkāk privāti...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo