Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
sys9291
24. Sep 2019, 11:18 #8741

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Sep 2019, 11:04:54 @janistm rakstīja:
Ok, paldies, pameklēšu kādu autotapsētaju biedrību.

Bet, ja būtu spirāle pušu, nebūtu tā, ka lampiņa deg, bet beņķis tupa nesilda? Manā gādījumā, var dzirdēt releja klikšķi, kad pogu iespiežu, un pēc sekundes otru klikšķi, ka poga nodziest. Taču retos gadījumos tomēr nedaudz pasilda. Nevar tomēr būt relejam kirdikt? Ja ietu uz īso tad jau drošinātāju blieztu laukā.

tik pat labi var būt temperatūras sensora problēma, gudrāk jau būtu pie PC pieslēgt.
pašu sildelementu remontēt arī diez vai sanāks - domāju, ka visdrīzāk nāksies viņu mainīt - un te nu rodas pamatots jautājums - vai nomainīt visu beņķi nesanāks ātrāk un lētāk...
Offline
janistm
24. Sep 2019, 11:27 #8742

Kopš: 14. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: e91 xdrive / 29er

Tad jau laikam pratīgāk ,sākumā pie elektriķa un tikai pēc tam tapsētāja.

It kā jau sīkums, bet mega nepatīkami. Uz ādas beņķiem ziemā, kā ar pliku pakaļu uz ledus blāķa.

Aizvedīšu Viesturam parādīt. Pēc pieredzes, jāsaka, ka būs drošās rokās.

[ Šo ziņu laboja janistm, 24 Sep 2019, 11:48:53 ]

Offline
Re5tepa
24. Sep 2019, 15:25 #8743

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 778

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

sēdeļu vadīma māk samērīt ir vai nav pušu sildelements. pušu - slēdz apsildi ārā. to Tev kompis parādīs.
un ja ir pušu, citreiz gadās, ka pa benķi kustoties elementam īslaicīgi atjauno kontaktu un tad uz doto brīdi silda.
Offline
Sendzaa
24. Sep 2019, 18:53 #8744

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 84

Braucu ar:

Sakiet, E90 Bimbalai ir iespēja atslēgt priekšējo pasažiera air bag?
Bardačokā nekādu slēdzi neatradu
Offline
UldisUldis
24. Sep 2019, 19:44 #8745

Kopš: 29. Mar 2017

Ziņojumi: 254

Braucu ar: 325i

ja atverot pasažiera durvis, panelim galā var iespraust atslēgu, tad var atslēgt
Offline
Sendzaa
24. Sep 2019, 20:28 #8746

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 84

Braucu ar:


24 Sep 2019, 19:44:31 @UldisUldis rakstīja:
ja atverot pasažiera durvis, panelim galā var iespraust atslēgu, tad var atslēgt

Paldies
Jāiet skatīties

Nav tāda iespēja izrādās, nu slikti

Ir tāda iespēja, ka tas saucamais welcome light atslēdzot auto, iedegas tikai gaismas ručkās? Iepriekš gabarīti priekšā/pakaļā arī ieslēdzās, nu vairs nē..
Gaismas slēdzis lukturiem uz "auto"

Aķis patukš varētu būt? Cik google palasīju tā varētu būt..

[ Šo ziņu laboja Sendzaa, 24 Sep 2019, 21:09:38 ]

Offline
JankyLV
24. Sep 2019, 21:32 #8747

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2256

Braucu ar: montegoblau

Offline
Sendzaa
24. Sep 2019, 21:40 #8748

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 84

Braucu ar:


24 Sep 2019, 21:32:04 @JankyLV rakstīja:


Paldies
Offline
Mixzzz
25. Sep 2019, 08:51 #8749

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Iepirku e91, tagad nu jautājums - cik ļoti zog tos auto? It kā nekas special - 320d pfl, bet nu tāpat negribas nepatīkamus pārsteigumus. Cik saprotu, tad parasti caur OBD vienk pieraksta klāt jaunu atslēgu un dodas prom. Kādi risinājumi šai metodei?


Braucot mājās pamanīju, ka radio displejs bish mirst nost(nja, nezināju par šito prikolu, auto no Itālijas tā kā loģiski, kāpēc tas displejs mirst). Skatos, ka jāmaina displejs. Pagaidām tik kkādus aliexpress variantus atradu un tāpat sākot no 100$. Labāk chinas displeju vai vienk vietēji citu radio sameklēt?
Offline
merkakens2
25. Sep 2019, 09:00 #8750

Kopš: 29. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: e91

Sveiki. Kāds nav saskāries ar e90 2.0d 120kw līdzīgu problēmu, ka autiņš sācis eļļu diezgan patērēt. Auto automāts. Samainiju eļļu, filtru, ventilāciju, gaisu nu respektīvi lielo apkopi un viss bija ok. 0 patēriņš. Bet braucot uz Lietuvu atvilku līdz 180 un "ding" eļļas līmenis nav. Pielēju un kopš tās reizes ik pa 2 nedēļām jāpielej. Pirms kartera ventilāciju samainiju bija zili dūmi bet tagad nav dūmi praktiski vispār. Bet ja brauc agresīvāk tad liekas ka vairāk patērē. Turbīnai priekšējo galu nojaucot asīte smuki stāv viss ok, nekādu brīvkustību vispār un grauzis sieniņas ar nav. Mazliet pilīte eļļas jau ir b3t tas itkā normāli dīzelim bet ieplūdes truba uz egr aiz IC eļļaina. Spiež pa mazajām šķirbiņām ārā. Reāli nav ne jausmas ar ko sākt lai nav bezjēgā. Eļļa mainīta 4000km apakaļ. Turbīna pilnībā sausa, pārējais viss arī izņemot to trubu.

[ Šo ziņu laboja merkakens2, 25 Sep 2019, 09:01:00 ]

Offline
desadesa
25. Sep 2019, 09:17 #8751

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 234

Braucu ar:


25 Sep 2019, 08:51:39 @Mixzzz rakstīja:
Iepirku e91, tagad nu jautājums - cik ļoti zog tos auto? It kā nekas special - 320d pfl, bet nu tāpat negribas nepatīkamus pārsteigumus. Cik saprotu, tad parasti caur OBD vienk pieraksta klāt jaunu atslēgu un dodas prom. Kādi risinājumi šai metodei?


Braucot mājās pamanīju, ka radio displejs bish mirst nost(nja, nezināju par šito prikolu, auto no Itālijas tā kā loģiski, kāpēc tas displejs mirst). Skatos, ka jāmaina displejs. Pagaidām tik kkādus aliexpress variantus atradu un tāpat sākot no 100$. Labāk chinas displeju vai vienk vietēji citu radio sameklēt?


zūd pikseļi? pofig tie pikseļi. tā pat tur reti kad skatīsies

pfl reti zog. var atrast Rīgā cilvēku kas EWS patcho. var uzlikt immo un ņemt octa + zādzība

diskus rudenī mīl zagt
Offline
sys9291
25. Sep 2019, 09:32 #8752

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Sep 2019, 09:17:58 @desadesa rakstīja:

25 Sep 2019, 08:51:39 @Mixzzz rakstīja:
Iepirku e91, tagad nu jautājums - cik ļoti zog tos auto? It kā nekas special - 320d pfl, bet nu tāpat negribas nepatīkamus pārsteigumus. Cik saprotu, tad parasti caur OBD vienk pieraksta klāt jaunu atslēgu un dodas prom. Kādi risinājumi šai metodei?


Braucot mājās pamanīju, ka radio displejs bish mirst nost(nja, nezināju par šito prikolu, auto no Itālijas tā kā loģiski, kāpēc tas displejs mirst). Skatos, ka jāmaina displejs. Pagaidām tik kkādus aliexpress variantus atradu un tāpat sākot no 100$. Labāk chinas displeju vai vienk vietēji citu radio sameklēt?


zūd pikseļi? pofig tie pikseļi. tā pat tur reti kad skatīsies

pfl reti zog. var atrast Rīgā cilvēku kas EWS patcho. var uzlikt immo un ņemt octa + zādzība

diskus rudenī mīl zagt

nu tad investē iekš sava auto vismaz 250eur, un uzliez papildus imo... vismaz uzreiz neaizbrauks...
Offline
7iktors
25. Sep 2019, 10:35 #8753

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: velosipēdu


25 Sep 2019, 09:00:36 @merkakens2 rakstīja:
Sveiki. Kāds nav saskāries ar e90 2.0d 120kw līdzīgu problēmu, ka autiņš sācis eļļu diezgan patērēt. Auto automāts. Samainiju eļļu, filtru, ventilāciju, gaisu nu respektīvi lielo apkopi un viss bija ok. 0 patēriņš. Bet braucot uz Lietuvu atvilku līdz 180 un "ding" eļļas līmenis nav. Pielēju un kopš tās reizes ik pa 2 nedēļām jāpielej. Pirms kartera ventilāciju samainiju bija zili dūmi bet tagad nav dūmi praktiski vispār. Bet ja brauc agresīvāk tad liekas ka vairāk patērē. Turbīnai priekšējo galu nojaucot asīte smuki stāv viss ok, nekādu brīvkustību vispār un grauzis sieniņas ar nav. Mazliet pilīte eļļas jau ir b3t tas itkā normāli dīzelim bet ieplūdes truba uz egr aiz IC eļļaina. Spiež pa mazajām šķirbiņām ārā. Reāli nav ne jausmas ar ko sākt lai nav bezjēgā. Eļļa mainīta 4000km apakaļ. Turbīna pilnībā sausa, pārējais viss arī izņemot to trubu.


Uz savu taisnību nepretendēju, bet tu nomainīji kartera ventilācijas vārstu vai labirintu? Part Nr. 11127799224 . Ommes pieturā runā, ja uzliek ne OEM, tad ilgi neiet.
Offline
RSAWorkshop
25. Sep 2019, 11:04 #8754

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3347

Braucu ar: e39

ne tikai ilgi neiet, bet vispār neatdala eļļu un turpina dzīt uz ieplūdi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
mobbfigga
25. Sep 2019, 11:49 #8755

Kopš: 07. Dec 2010

Ziņojumi: 776

Braucu ar: E36


18 Sep 2019, 13:58:25 @mobbfigga rakstīja:
Vajag parbaudit vai/ pieslegt farkopu. Viss pieskruvets, bet nav ne jausmas vai pieslegts un ir vadi.

Pie ka griezties ?




nav idejas?
Offline
yanjux
25. Sep 2019, 11:52 #8756

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: mīkstu jumtu


25 Sep 2019, 11:49:47 @mobbfigga rakstīja:

18 Sep 2019, 13:58:25 @mobbfigga rakstīja:
Vajag parbaudit vai/ pieslegt farkopu. Viss pieskruvets, bet nav ne jausmas vai pieslegts un ir vadi.

Pie ka griezties ?




nav idejas?


Kas par auto un kas par āķi? OEM elektriskais? Vai aftermarket?
Offline
merkakens2
25. Sep 2019, 13:40 #8757

Kopš: 29. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: e91


25 Sep 2019, 10:35:27 @7iktors rakstīja:

25 Sep 2019, 09:00:36 @merkakens2 rakstīja:
Sveiki. Kāds nav saskāries ar e90 2.0d 120kw līdzīgu problēmu, ka autiņš sācis eļļu diezgan patērēt. Auto automāts. Samainiju eļļu, filtru, ventilāciju, gaisu nu respektīvi lielo apkopi un viss bija ok. 0 patēriņš. Bet braucot uz Lietuvu atvilku līdz 180 un "ding" eļļas līmenis nav. Pielēju un kopš tās reizes ik pa 2 nedēļām jāpielej. Pirms kartera ventilāciju samainiju bija zili dūmi bet tagad nav dūmi praktiski vispār. Bet ja brauc agresīvāk tad liekas ka vairāk patērē. Turbīnai priekšējo galu nojaucot asīte smuki stāv viss ok, nekādu brīvkustību vispār un grauzis sieniņas ar nav. Mazliet pilīte eļļas jau ir b3t tas itkā normāli dīzelim bet ieplūdes truba uz egr aiz IC eļļaina. Spiež pa mazajām šķirbiņām ārā. Reāli nav ne jausmas ar ko sākt lai nav bezjēgā. Eļļa mainīta 4000km apakaļ. Turbīna pilnībā sausa, pārējais viss arī izņemot to trubu.


Uz savu taisnību nepretendēju, bet tu nomainīji kartera ventilācijas vārstu vai labirintu? Part Nr. 11127799224 . Ommes pieturā runā, ja uzliek ne OEM, tad ilgi neiet.

Nu tas bija vienīgais pa ko vēl domāju jo nopirku "kautkādu" firmu kas bija uz vietas. Bet bija viss korpusiņš ar tevis minēto numuru. Bet doma vēl bij pa tiem dūmiem. Iepriekš bija zilie izteikti bet tagad nav. Kādu firmu var pirkt? Jeb tikai OEM BMW?

[ Šo ziņu laboja merkakens2, 25 Sep 2019, 13:43:45 ]

Offline
RSAWorkshop
25. Sep 2019, 13:52 #8758

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3347

Braucu ar: e39

Varētu padomāt, ka OE BMW ir kaut kas tik bezgalīgi dārgs, lai būtu jēga kaut ko meklēt un riskēt ieberzties

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
yanjux
25. Sep 2019, 14:01 #8759

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: mīkstu jumtu


25 Sep 2019, 13:52:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu padomāt, ka OE BMW ir kaut kas tik bezgalīgi dārgs, lai būtu jēga kaut ko meklēt un riskēt ieberzties

Bieži tās oem detaļas ir tikai nedaudz dārgākas vai tāda pašā cenā. Bet gandrīz vienmēr viņas jāgaida jo nav uz vietas.
Tas besī!

+ vel pēdējā mēneša laikā 2x oem daļas kastē bija iepakotas nepareizās.
Cik zinu ne man vienīgajam tā. Laikam turki sākuši strādāt pie pakošanas.
Offline
uldens1
25. Sep 2019, 14:07 #8760

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10051

Braucu ar:


25 Sep 2019, 13:52:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu padomāt, ka OE BMW ir kaut kas tik bezgalīgi dārgs, lai būtu jēga kaut ko meklēt un riskēt ieberzties
pa šo vairs nav jēgas cepties,es sen esmu atmetis cerības ka cilvēkiem reiz pieleks ka uzliekot dārgāko OEM beigu rezultāts būs lētāks neka pisties ar neorģinalājiem sūdiem un pie problēmas atgriezties atkal un atkal.pasaku ja gribi sūdu likt tad par tālāko jebatoriju maksāsi un līdzjūtīgu sejas izteiksmi nesagaidīsi Ir lietas kur var iztikt bez OEM,bet nu elektriskās lietas un kas ir ap motoru jāliek OEM vai vismaz OEM ražotāju aftermarketi
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips