Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es taču uzrakstīju ar reāliem skaitļiem no prakses. 50-100mbar. Parasts izpūtējs bez DPF var radīt 50mbar pretspiedienu. Ieplūdes kolektorā virsspiediens vidēji sasniedz 1.5bar, izplūdes kolektorā pat 2,5bar. Nemaz nerunājot par biturbo vai tri-turbo dīzeļiem. Izplūdē 0,1bar. Kādus vēl argumentus man uzrakstīt?
Pareizi uzbūvētam sporta izpūtējam "pressure pulse" spiediens būs 2x lielāks.
Protams, slodzē pie 4000rpm var sasniegt 0,3bar, bet kurš aukstu dīzeli tā griež? Tapēc arguments, ka DPF palīdz lietotājam izjūtami uzsildīt dzinēju, neiztur kritiku.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Dec 2021, 15:35:18 @yanjux rakstīja:
Atvaino edgar. Ko tu tur par pretvēju?
Tev izgrieztās dpf mikrodaļas sagājušas galvā? Nopietni?
Vel nesen it kā biji normāls.
Tad jau aerodinamika arī ir lieka, tāpat kā visi dpf kas jālikvidē???
Atvaino, es tev DPF neprasīju likvidēt, bet vismaz 2 auto brauci pie manis un griezi ārā. Varēji taču ielikt jaunu, kur problēma? Tā tāda liekulība no tavas puses. Citiem pārmest, ka sačakarējuši auto, bet pats to esi izdarījis. [ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Dec 2021, 15:49:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15745
Braucu ar:
|
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
bļe nu EGRam tak ir siltummainis kur atgāzes atdod siltumu dzesšķidrumam,tāpēc arī ātrāk uzsilst.Nolikvidē EGRu un uzsilšana stipri lēnāka kļūst | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4870
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
10 Dec 2021, 15:49:31 @Kaross rakstīja:
10 Dec 2021, 15:35:18 @yanjux rakstīja:
Atvaino edgar. Ko tu tur par pretvēju?
Tev izgrieztās dpf mikrodaļas sagājušas galvā? Nopietni?
Vel nesen it kā biji normāls.
Tad jau aerodinamika arī ir lieka, tāpat kā visi dpf kas jālikvidē???
Atvaino, es tev DPF neprasīju likvidēt, bet vismaz 2 auto brauci pie manis un griezi ārā. Varēji taču ielikt jaunu, kur problēma? Tā tāda liekulība no tavas puses. Citiem pārmest, ka sačakarējuši auto, bet pats to esi izdarījis.
Precizēsi kuriem auto?
Tikai viens auto no maniem vispār ir bijis pie Tevis. Vienreiz dpd kurjers iepisa pakaļā un otrreiz novērsi noplūdi kuru nenovērsi nahuj nevienā acī.
Par to es Tevi nevainoju, jo darbiniekus atrast ir tā kā ir.
Bet par maniem auto un dpf - gan garām.
Ja es kādu aizsūtu, tas nav mans auto.
Liekulība nevietā.
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3719
Braucu ar: Elektrību
|
10 Dec 2021, 18:20:33 @uldens1 rakstīja:
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
bļe nu EGRam tak ir siltummainis kur atgāzes atdod siltumu dzesšķidrumam,tāpēc arī ātrāk uzsilst.Nolikvidē EGRu un uzsilšana stipri lēnāka kļūst
A par ko tad es tur rakstu? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15745
Braucu ar:
|
10 Dec 2021, 21:34:58 @Digital rakstīja:
10 Dec 2021, 18:20:33 @uldens1 rakstīja:
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
bļe nu EGRam tak ir siltummainis kur atgāzes atdod siltumu dzesšķidrumam,tāpēc arī ātrāk uzsilst.Nolikvidē EGRu un uzsilšana stipri lēnāka kļūst
A par ko tad es tur rakstu?
pa kaut kādu pretspiedienu | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3719
Braucu ar: Elektrību
|
10 Dec 2021, 21:36:16 @uldens1 rakstīja:
10 Dec 2021, 21:34:58 @Digital rakstīja:
10 Dec 2021, 18:20:33 @uldens1 rakstīja:
10 Dec 2021, 14:25:08 @Digital rakstīja:
Sāku saprast, kapēc Kaspich cepās, fiziku skolā pamācaties.
Jeburš pretspiediens, arī neliels rada papildus slodzi. ( Bet nu jā cilvēkam, kurš pelna naudu ar "vieglāk elpo dzinējs" to nedrīskst atzīt).
Par egr. Ja viņš tur ir, tad viņam tur jābūt un jādarbojas, viņš ne tikai palīdz uzsilt dzinējam, bet arī atdzesē noteiktās situācijās. Un protams visu nīstā ekoloģija.
bļe nu EGRam tak ir siltummainis kur atgāzes atdod siltumu dzesšķidrumam,tāpēc arī ātrāk uzsilst.Nolikvidē EGRu un uzsilšana stipri lēnāka kļūst
A par ko tad es tur rakstu?
pa kaut kādu pretspiedienu
Izlasi kontekstu, tur ir atbildes par diviem elementiem.
Pretspiedieni ir dpf keiss un tālākais ir egr. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15745
Braucu ar:
| ok,nesapratu | Offline | | |
|
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
| Šodien paurķējos drošinātāju kastē, kāds izravējis dzinēja drošinātājus, nez moš jau no rupnīcas jau nebija, bet neticas. Likt atpakaļ vai labāk neaiztikt? | Offline | | |
adolfs_H | | Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Sveiki,
Varbūt ir kādi varianti kā angļu lukturi parveidot LV prasībām? Vai nu arī kādam ir piedāvājumā prefl xenon lukturis? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Dec 2021, 23:13:35 @adolfs_H rakstīja:
Sveiki,
Varbūt ir kādi varianti kā angļu lukturi parveidot LV prasībām? Vai nu arī kādam ir piedāvājumā prefl xenon lukturis?
Nu ja esi gatavs taisīt vaļā, tad atrodi lukturus no kreshotiem auto un pārliec cut-off shieldu no tiem. Citādi nevarēs. + vēl vajadzēs pirkt jaunus stiklus, jo e90/91 noņemt bez sagriešanas noņemt nespīd. | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3381
Braucu ar:
|
18 Dec 2021, 23:13:35 @adolfs_H rakstīja:
Sveiki,
Varbūt ir kādi varianti kā angļu lukturi parveidot LV prasībām? Vai nu arī kādam ir piedāvājumā prefl xenon lukturis?
Esmu pārtaisijis e92 bixenona lukturus,nenoņemot stiklus un iekšā nekko nemainot
Skati izgāju bez problēmām | Offline | | |
kristaps_sh | | Kopš: 18. Nov 2011
Ziņojumi: 287
Braucu ar: dīzeli
| Kādam varbūt ir bijusi problēma, ka e91 bagāžnieka stikls nefiksējas ciet?
Problēmu meklēt tikai un vienīgi stikla slēdzenē, vai arī varētu būt pie vainas logu tīrītāja tapa, kas ir nosprūdusi un nenofiksējas logu tīrītāja motora sēžā?
Stikla atvēršanas mikroslēdzis un tā vadi ir veseli.[ Šo ziņu laboja kristaps_sh, 26 Dec 2021, 12:13:01 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4193
Braucu ar:
| Slotinas mehanisms ir lidz galam? Man savulaik nevareja nofikset. Ar roku viegli pamegini pavilkt. | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 154
Braucu ar:
| hello,
zinu,zinu, ka internetdiagnostika nav tā labākā, bet ja nu tomēr kādam ir bijusi līdzīga problēma..
Situācija sekojoša, kā ārā siltāks laiks, tā tukšgaitā vibrācija gan aukstam, gan siltam. Kā nedaudz uzspiež gāzi, liekas, ka pazūd, kad brauc arī neko tādu nejūt. Kārba automāts, esmu mēģinājis visos robos P, R, D, DSport, N, visos vienādi tukšgaitā vibrē. Visvairāk jūtu šofera pusē pa kājām. Nez no dzinēja vai kārbas tas varētu būt. Kā ārā temperatūra teiksim -5C, tā vibrācijas pazūd. Sprauslu korekcijas labas, kļūdu nav. e91, 120kw, M47TU2D20. [ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 06 Jan 2022, 20:35:41 ] | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| Vai dzineja spilveni, bet atceries tas ir 2.0 dizel | Offline | | |
|
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 154
Braucu ar:
| par spilveniem arī domāju.
Pagājušo ziemu jau braukāju un viss bija ok, tā nav tipiska dīzeļa vibrācija ) | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jan 2022, 20:35:10 @Janis_Janis rakstīja:
par spilveniem arī domāju.
Pagājušo ziemu jau braukāju un viss bija ok, tā nav tipiska dīzeļa vibrācija )
kārbas spilvenu arī neaizmirstri | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| palidu šodien savam apakšā paskatijos.
Bbbb kā sarusejis afigeķ. tapat ka Honda kaut kāda relali afigeķ/ No arpuses sparni arkas OK nekas. Apakšu un sliekšņus tas Ntās plastmasas sargā lai csdd rusu nereedz, bet kur nav plastmasas tur vis brūns.Auto latvija pirkts un braukts. BMW rusē un kā vel. Nekada mazgašana ziema nelīdzes tur viss apšuts ar plastmasam lai rusu sargātu. Reali dirsā, pie e 90 iegādes jau iesaku rūsu skātīties!! plusā visam pārejam kas tur var but | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Aizmugurejais pusrmais no bleķa melnā nevis aluminijs , kas nozīmē jau brūno bleķi.Hyundai bija rupnicas atsaukums maniji pakaļejos tiltus visiem 10 un vairak gadus veciem auto pa garantiju, BMW tads pats sarusejis tilts.Brauc un priecājies.
Freunde am fahren[ Šo ziņu laboja Kristaps5s, 08 Jan 2022, 21:29:24 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|