Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Rallijs

AutorsZiņojums
snap
08. Oct 2017, 02:02 #761

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 541

Braucu ar:

Tie,kas saprot ralliju,nokomentējiet:
1.tā milzu peļķe pilsētas posmā kautkādā info figurē? Nu tur biļetens,info startā etc,lai piloti zin,ka ir izmaiņas pierakstos, lai gan pieļauju,ka tā jau bija pierakstot trasi.
2.ja jebkurš zin,ka dziļa peļķe līkumā nevadās,tad kas dod pilotam pārliecību,ka viņš ir nemirstīgs un spēs novadīt savu bolīdu kā tramvaju līkumā ar pārlieku lielu ātrumu?
3.kas ir apstākļi,kas liek orgiem lemt par posmu atcelšanu? Vai pēkšņi radusies pārliecība,ka arī visas pārējās ekipāžas nespēs draudzēties ar galvu un pilnā ručkā ņems to nabaga koku?
4.vai orgiem nebija iespēju to peļķi paredzēt un izsūknēt? Peļķe tajā vietā ir kopš tas ceļš tika noasfaltēts padomju laikos
5.un visbeidzot,-kas un kā ERC atbild par dzelžu evakuāciju? 2 auto stāvēja vismaz 1h,kamēr atbrauca...džips ar piekabi. Liepājā nav neviena evakuatora??? Kautkādi pašdarbnieki to auto no visām pusēm stutēja,līdz pēc ilga laika uzdabūja uz piekabes. Otram auto gaidīja,kad kāds atbrauks pakaļ vēl ilgāk. Biju iedomājies,ka auto evakuācija,ko nodrošina ātri un profesionāli,ir obligāta drošības prasība šāda veida pasākumos, ja vien par savu dzelžu evakuāciju neatbild paši dalībnieki,nezinu.

Kopumā, protams, ideja un viss izskatījās smuki, tik žēl,ka tik ātri beidzās! Cerams sportistam arī viss labi un lai citiem rītdien izdodas bez kasjakiem nobraukt!
Offline
berny757
08. Oct 2017, 02:26 #762

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Pa lielam tas ir rallijs kur braucējam ir jārēķinas ar to ka trase var mainīties laika apstākļu dēļ. Tas ir kā rakstīt trasi uz tīra ceļa bet rallija dienā uzkrīt sniegs. Šajā gadījumā trasi rakstot peļķes nebija. Bet vieta specifiska. Uzskatu ka organizators tur neko nevarēja darīt un arī nevajadzēja.
Tie kas mācēja un varēja izvērtēt situāciju izbrauca. Vienmēr būs kāds kam nesanāks.
Ar lukjanuja auto aizvākšanu jau bija lielākas problēmas. Pēc bļaušanas par to ka organizatori lohi, jo dopu vajadzēja atcelt pirms starta utt, viņi ieradās notikuma vietā lai pieprasītu auto uz ekspertīzi. Ko viņi tur gribēja pētīt, hvz. Šķiet jau diezgan muļķīgi. Bet domu sapratu, jo piektajā dopā Lukjanukam bija elektro problēmas, tad nu uz vietas organizatori skaidroja ka grib pierādīt to ka avārija notika dēļ auto tehniskām problēmām, nevis peļķes vai braucēja vainas dēļ. Protams ka komanda negribēja dot auto tāpēc arī uz vietas tas vis tā ievilkās.
Neko nezinu, tante stāstīja...
Offline
Sandis_UR
08. Oct 2017, 08:00 #763

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: BITURBO


08 Oct 2017, 00:36:00 @johnsk rakstīja:

07 Oct 2017, 23:25:04 @Sandis_UR rakstīja:
Kurā vietā rīt skatīties Vecpili?


Stroķacs tramplīns



Ir info no dalībniekiem, ka stroķacs bus lecama.
Tik kā āretāk piebraukt? Vai kāds mēģinās pa to ceļu, kurš norādīts kā neizbraucams?
Kas ar ķirsīti pret spalvu, vai varētu būt skatāms, tur zinātājiem ērta piebraukšana, ja nav želejauto.
Offline
piradzinjsh
08. Oct 2017, 11:55 #764

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: vienu radzi

Tā peļķe tur ir mūžīgi, lielaka vai mazaka bez vienmer.
bet nu jā, orgi drusku aplauzās. redzot ka liideri avarē, nav jau jābūt ekstrasensam, lai pateiktu, ka ari ar parējiem būs ziepes.

Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
JZ
08. Oct 2017, 12:29 #765

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Oct 2017, 02:02:23 @snap rakstīja:
Tie,kas saprot ralliju,nokomentējiet:
1.tā milzu peļķe pilsētas posmā kautkādā info figurē? Nu tur biļetens,info startā etc,lai piloti zin,ka ir izmaiņas pierakstos, lai gan pieļauju,ka tā jau bija pierakstot trasi.
2.ja jebkurš zin,ka dziļa peļķe līkumā nevadās,tad kas dod pilotam pārliecību,ka viņš ir nemirstīgs un spēs novadīt savu bolīdu kā tramvaju līkumā ar pārlieku lielu ātrumu?
3.kas ir apstākļi,kas liek orgiem lemt par posmu atcelšanu? Vai pēkšņi radusies pārliecība,ka arī visas pārējās ekipāžas nespēs draudzēties ar galvu un pilnā ručkā ņems to nabaga koku?
4.vai orgiem nebija iespēju to peļķi paredzēt un izsūknēt? Peļķe tajā vietā ir kopš tas ceļš tika noasfaltēts padomju laikos
5.un visbeidzot,-kas un kā ERC atbild par dzelžu evakuāciju? 2 auto stāvēja vismaz 1h,kamēr atbrauca...džips ar piekabi. Liepājā nav neviena evakuatora??? Kautkādi pašdarbnieki to auto no visām pusēm stutēja,līdz pēc ilga laika uzdabūja uz piekabes. Otram auto gaidīja,kad kāds atbrauks pakaļ vēl ilgāk. Biju iedomājies,ka auto evakuācija,ko nodrošina ātri un profesionāli,ir obligāta drošības prasība šāda veida pasākumos, ja vien par savu dzelžu evakuāciju neatbild paši dalībnieki,nezinu.

Kopumā, protams, ideja un viss izskatījās smuki, tik žēl,ka tik ātri beidzās! Cerams sportistam arī viss labi un lai citiem rītdien izdodas bez kasjakiem nobraukt!


1. tādēļ trasē brauc drošības mašīnas prims sacensību dalībniekiem, acīmredzot bija pietrūcis pieredzes drošības mašīnu ekipāžām novērtēt apstākļus un ziņot to uz startu

2. ja tur pierakstīts bija sausā laikā, tad jābūt ir īpašam gaišreģim, vai jāsūta izlūki pirms dopi ir slēgti (paši sportisti braukt dopus pēc iepazīšanās un līdz startam nedrīkst), lai zinātu par to lāmu, šoreiz nezināja...

3. pirmais punkts, bet, principā, te nebija nekā tāda īpaša, dēļ kā nāktos posmu atcelt, peļķe līkumā galīgi nebija neizbraucama, tas ūdens dziļums (neskaitot akvaplanēšanu) tai mašīnai netraucē itnemaz, attiecīgi nav iemesla atcelt posmu, tas nav kā izskalots, uzburbis un izdangāts grants ceļš vai tamlīdzīgi

4. ir kaut kāds absurds sarakstīts, jā, varēja vēl no kādas lidostas aizņemties reaktīvos dzinējus, ar ko trasi nožāvēt... lai tikai piloti var pievērt širmi un gāzt ignorējot laika apstākļus (tā, kā tas notiek "playstation" F1 pēdējos gados)

5. avarējušos evakuē būtībā pašu spēkiem (ekipāžas teh apkalpojošais personāls) pēc tam, kad dops ir atvērts, tas nav orgu pienākums to darīt, orgi var iedot kontaktus, bet nekad nav nācies dzirdēt ka tiem to vrakus ir jāgādā uz slēgto parku, dzīvībai bīstamajos gadījumos slēdz momentā un sūta iekšā ātros/glābējus, ja dopu ir paredzēts atkārtot, vrakus novelk kaut kur nost, kur tie netraucē ātrumposmu atkārtot

Pilsētas posmi izsenis ir kur visādi karstgalvji domā vinnēt ralliju 1-2min garā posmā, neko tajos parasti vinnēt nevar, bet pazaudēt var visu, manuprāt, kaut kāda šo avāriju komponente (es speciāli izvairos no vārda "vaina" ) ir drošības mašīnu pilotu pleciem, nezinu kas šoreiz tur brauca, nesekoju līdzi tur nekam jau labu laiku, bet agrāk tur brauca visādi wanabee un čomi, kam nav pieredzes ieraudzīt potenciāli bīstamas vietas trasē, un kas, nereti, paši braukāja pa grāvjiem, tā vietā, lai objektīvi novērtētu trases stāvokli un ziņotu par potenciālām problēmām atpakaļ.
BET mainīgie apstākļi ir rallija neatņemama sastāvdaļa, un kaut kā pēdējā laikā visādi "fani" un dalībnieki grib vainot visus citus, tikai ne savu pieredzes trūkumu vērtējot cik ātri braucot var finišēt sacīksti.
Luka gadījumā gan jau ka ir līgums, kur rakstīts kādu iemeslu dēļ kura puse sedz radušos zaudējumus, tādēļ arī tā ņemšanās ar to kas var un nevar skārties tam auto klāt pirms gūst kādu skaidrību par notikuma iemesliem.

[ Šo ziņu laboja JZ, 08 Oct 2017, 12:33:07 ]

Offline
O_Z
08. Oct 2017, 12:32 #766

Kopš: 01. Oct 2014

No: Aizpute

Ziņojumi: 74

Braucu ar: E28 524td

Šī gada erč diezgan samocīts. Laikam iet uz grunti pasākums
Offline
piradzinjsh
08. Oct 2017, 12:37 #767

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: vienu radzi


Te var redzēt peļķes apmērus, pa trasi pirms rallija brauca žiguļi, konkrētais brauc pa ietvi.
https://twitter.com/Go4speedLV/status/916670342046867457/video/1

Offline
berny757
08. Oct 2017, 12:52 #768

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Pēc tam tajā līkumā bija saliktas riepas lai nebrauktu pa trotuāru
Offline
berny757
08. Oct 2017, 12:54 #769

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

@JZ bija arī laiki kad ar nullēm brauca zinoši sportisti, dažādu iemeslu dēļ. Tagad gan cik saprotu brauc čomi
Offline
JZ
08. Oct 2017, 12:57 #770

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tad te arī uzskatāms rezultāts... kad domā ka drošības mašīnas ir sponsoru vizināšanai
Offline
Fruktists
08. Oct 2017, 13:05 #771

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Tā peļķe tur bija jau iepazīšanās laikā. Visi viņu zināja. Riepas ir nevis uz trotuāra bet zālē. Problēma ir tā, ka nevarēja griezt trasi tā kā viņi bija plānojuši. Un ar 150km/h tur vairs neko labot nevar, kļūsti par motorlaivu.

Offline
kkas
08. Oct 2017, 13:08 #772

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8901

Braucu ar: zviedru ledusskapi

es saprotu, ka ceļa nav un slēdz. bet nu PEĻĶE . come on, tapēc tās ir sacensības, kur katrs parāda savu meistarību un labākie vinnē.
Offline
JZ
08. Oct 2017, 13:17 #773

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Oct 2017, 13:05:58 @Fruktists rakstīja:
Tā peļķe tur bija jau iepazīšanās laikā. Visi viņu zināja. Riepas ir nevis uz trotuāra bet zālē. Problēma ir tā, ka nevarēja griezt trasi tā kā viņi bija plānojuši. Un ar 150km/h tur vairs neko labot nevar, kļūsti par motorlaivu.



riepas ir uz 1/3 no trotuāra, to labi var redzēt video, pilnam mašīnas platumam, kā žiguļiem, vairs vietas nebija, ārējais ritenis ir jau ūdenī un dēļ svara pārneses, ja tas pazaudē saķeri, tad iekšmalu tu pazaudē 100%, kas te arī notika

parasti, ja liek riepas tādās vietās, tad tas jau ir zināms pierakstot, ja bija, tad 100% pilota vaina, ja nē, tad vēl var kaut ko strīdēties, tik kāda jēga no tā... DNF paliks jebkurā variantā, tik vien kā skandālu uztaisīt un kādam orgam kādu sodu uzlikt, un attiecīgi uz kādu cita strīdīga protesta sev vēlamu rezultātu citreiz var pat necerēt
Offline
einaars
08. Oct 2017, 13:35 #774

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2261

Braucu ar:

kapēc ss11 apturēts?
Offline
piradzinjsh
08. Oct 2017, 13:41 #775

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: vienu radzi

http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/liepajas...ecizets.a252928/
Offline
dzhumi
08. Oct 2017, 13:42 #776

Kopš: 17. Mar 2017

Ziņojumi: 310

Braucu ar:


08 Oct 2017, 13:35:49 @einaars rakstīja:
kapēc ss11 apturēts?


Filmētāju helītis nokrita.
Offline
Fruktists
08. Oct 2017, 13:52 #777

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Nav filmētāju. Skatītāju
Offline
artis83
08. Oct 2017, 14:18 #778

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

sjis nav lielais, operatoru helis... vai tas labak vai sliktaak, hvz..(vismaz naudas izteiksmee nav tik liels zaagjis)
Offline
berny757
08. Oct 2017, 14:20 #779

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Ķip skatītāju kas pa 50€ varēja tikt paskatīties no augšas
Offline
zaps
08. Oct 2017, 14:28 #780

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: statusa simbolu

Nez Liepājas Rallijs no ERC kalendāra nepazudīs pēc visiem šiem "pārcelts", "atcelts" un "apturēts"...
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo