Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
depo
29. Dec 2020, 20:56 #461

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


29 Dec 2020, 20:38:49 @kexxx rakstīja:
Noņemt kuzavu, izņemt motoru, defektācija, jauna kloķene, šāles bla bla, darbs, detaļas...
Un tas viss 5-7k eur vērtam auto? Hvz vai ir vērts


Kloķene vien maksā 1300-1600e. Der tikai OEM, Ķīniešu vai Turku huj nobalansēsi un nebrauksi ilgi. Piemēram uz 2.7d kloķenes iet uz beigām, jo LR vairs atsevišķi netirgo, tikai kopā ar bloku. Cipars - pat nevēlos interesēties
Offline
depo
29. Dec 2020, 20:57 #462

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


29 Dec 2020, 20:49:29 @CP17 rakstīja:

29 Dec 2020, 19:56:02 @depo rakstīja:
Petīcija par lūzušān kloķenēm

CP17, drīz tu varēsi Latvijas mērogā uzsākt petīciju

veel uz shiltes tik 80k... kkaa po tfu tfu tfu


Ideāls nobraukums kloķenes maiņai
Offline
depo
29. Dec 2020, 20:57 #463

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus


Ar 3.0 dīzeli ielidot uz kloķeni pat lielāks risks nekā ar veco 2.7d.
Offline
kexxx
29. Dec 2020, 21:15 #464

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11565

Braucu ar:

Nu, zinot šo visu, laikam ļoti jāpatīk tai mašīnai, lai uz tādu jebatoriju parakstītos
Offline
CP17
29. Dec 2020, 21:20 #465

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Bet vispaar Depo sak izklausiities kaa tie bljaaveeji krastmalaa
Offline
depo
29. Dec 2020, 21:26 #466

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

CP, varbūt man gribās baltu D4 ar mazu noskrējienu bez motora?
Offline
radiaators
29. Dec 2020, 21:30 #467

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus

Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k

Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ
Offline
depo
29. Dec 2020, 21:33 #468

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus


Nav 6-7k remontā, atkarībā cik daudz un kas, sākot no 3k.
Offline
Locis
29. Dec 2020, 21:34 #469

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus

Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k

Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ

Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas
Offline
radiaators
29. Dec 2020, 21:56 #470

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Dec 2020, 21:34:49 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus

Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k

Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ

Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas

Šeit tā viennozīmīgi piekrist negribētu, bet jā tam x'am nobraukums tuvojās tiem ražotāja noteiktajiem 250k km pie kuriem jāmaina ķēde, bet tas arī nav viennozīmīgs rādītājs, jo kad es nopirku savu f11 un pie 187k km mainiju ķēdi dzinējam tad vecā ķēde bija izstiepusies par 1cm un nebija nekādu pazīmju, ka varētu būt kādas problēmas...es to visu izdariju paša iniciatīvas vadīts...
Ar to gribu teikt, ka vienam ķēde var plīst pie 180k km nobraukuma, bet citam pie 300k km nobraukuma - tas laikam ir atkarīgs kā to auto eksploatē un kā kopj...
Offline
SnapOn
29. Dec 2020, 21:59 #471

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5

Brauc ar veco td6 ar bmw dizeli un viss ok tik nehuja neiet bet pa mezu pietiek.
Offline
Locis
29. Dec 2020, 22:08 #472

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Dec 2020, 21:56:09 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 21:34:49 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:

29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus

Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k

Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ

Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas

Šeit tā viennozīmīgi piekrist negribētu, bet jā tam x'am nobraukums tuvojās tiem ražotāja noteiktajiem 250k km pie kuriem jāmaina ķēde, bet tas arī nav viennozīmīgs rādītājs, jo kad es nopirku savu f11 un pie 187k km mainiju ķēdi dzinējam tad vecā ķēde bija izstiepusies par 1cm un nebija nekādu pazīmju, ka varētu būt kādas problēmas...es to visu izdariju paša iniciatīvas vadīts...
Ar to gribu teikt, ka vienam ķēde var plīst pie 180k km nobraukuma, bet citam pie 300k km nobraukuma - tas laikam ir atkarīgs kā to auto eksploatē un kā kopj...

OK, ņemu vārdus atpakaļ , vnk nebiju dzirdējis, ka ap 200k origiliem arī plist.
Es zinu gadijumu, ka viens bija jau sarunājis servisu uz maiņu un čut ni pa celam uz servisu ķēde uzrakstīja atlūgumu. Laikam ap 250k.
Var jau arī būt, ka tas notiek aiz nezinasanas. Es ar savu pus gadu nobraucu no 230-250 k, līdz atskārtu, ka šim dzinējam jāmaina, tad pat metru bez maiņas negribējās braukt

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Dec 2020, 22:09:35 ]

Offline
Mrs
30. Dec 2020, 00:21 #473

Kopš: 09. Feb 2009

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


29 Dec 2020, 20:57:54 @depo rakstīja:

29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus


Ar 3.0 dīzeli ielidot uz kloķeni pat lielāks risks nekā ar veco 2.7d.

Tātad..lasot visu.. Tu izvēlies labāk 2.7D neskatoties uz to ko raksti ka ražotājs vairs nepiedāvā solo kloķeni bet ar visu bloku?

VAI

Tavs citāts ka pērc Disco4 Baltu bez motora = liec M57?

Offline
vadjiksBMW
30. Dec 2020, 01:02 #474

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


29 Dec 2020, 20:22:16 @kexxx rakstīja:
Nevaru iedomāties, kā kloķene var pārlūzt un nesabojāt neko citu- piem, pamata sēžas vai kā nu pareizi saucas tās vietas, kurās stiprinas kloķene


varēt var, bet ļoti veiksmīgi jāsakrīt.
Bija uz 1.9tdi pārlūzusi šķērsām klaņa šālē, sāka grabēt motors, bet rūca, tikai vibrācija izteikta, apstājos malā, noslāpēju un vilkām mājās striķī, pēc tam izjaucot viss pa lielam vesels, vārsti nav aizskarti utt, viens klanis un kloķene jāmaina, samainīja visu kas būtu maināms, bļīves šāles, gredzeni utt apkopa salika kopā un vēl daudz gadus nobraucu un joprojām tas dzelzis iet

Šitās LR kloķenes izskatās tā nelūzt, jo šķeļas tieši blakus šālei.
Imho pārāk vājas vnk, jo visas lūzt pa lielam vienādi kā izskatās. Vienīgais interesanti vai lūzt visiem arī auto, kuri bijuši pilnīgā kārtībā, jo vnk ir sūds no konveijera vai lūzt tādiem, kuriem sprauslas dirsā, kvēlenes neiet vai vēl kas kamdēļ rodas pastiprinātas slodzes vai sitieni, tobiš nosacītas nolaidības dēļ un tamdēļ, ka sūds arī.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 30 Dec 2020, 01:10:44 ]

Offline
Archy96
30. Dec 2020, 01:24 #475

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Bija teorija, ka tās problēmas rodās dēļ nepareizas specifikācijas eļļas, ko iesaka ražotājs, rezultātā kaut kas netiek pietiekami eļļots un vienā brīdī aiziet pa sauso ar izrietošajām sekām.
Offline
depo
30. Dec 2020, 08:04 #476

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


30 Dec 2020, 00:21:16 @Mrs rakstīja:
Tātad..lasot visu.. Tu izvēlies labāk 2.7D neskatoties uz to ko raksti ka ražotājs vairs nepiedāvā solo kloķeni bet ar visu bloku?


Jā 2.7d, jo zinu kā samazināt kloķenes risku.



VAI
Tavs citāts ka pērc Disco4 Baltu bez motora = liec M57?


Pamēģini piereģistrēt tādu pārbūvi csdd Populārs swaps no 535d.

Bet tas citāts bija vairāk tēmēts uz CP17 komentāru, humoram


Offline
depo
30. Dec 2020, 08:09 #477

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


30 Dec 2020, 01:24:00 @Archy96 rakstīja:
Bija teorija, ka tās problēmas rodās dēļ nepareizas specifikācijas eļļas, ko iesaka ražotājs, rezultātā kaut kas netiek pietiekami eļļots un vienā brīdī aiziet pa sauso ar izrietošajām sekām.


Ir jau tādi, kas domā, ka visas 5w30 ir vienādas. Vēl jo vairāk, ja jau Land Rover recommends Castrol, tad obligāti jālej Castrol, kur ir pati viltotākā eļļa uz pasaules. Ir ļoti mazs skaits eļļu, kuras ir paredzētas konkrēti šim 2.7d dzinējam. Kā arī 90% nemāk rēķināt nobraukumu starp eļļas maiņām.

Bet ir vēl viens interesants fakts - šo dzinēju izmantoja arī PSA grupas automašīnās, bet PSA specenē norāda, ka jālej 5w40. Par to arī ir visādas diskusijas 30 vs 40.
Offline
kexxx
30. Dec 2020, 09:22 #478

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11565

Braucu ar:


30 Dec 2020, 01:02:34 @vadjiksBMW rakstīja:

29 Dec 2020, 20:22:16 @kexxx rakstīja:
Nevaru iedomāties, kā kloķene var pārlūzt un nesabojāt neko citu- piem, pamata sēžas vai kā nu pareizi saucas tās vietas, kurās stiprinas kloķene


varēt var, bet ļoti veiksmīgi jāsakrīt.
Bija uz 1.9tdi pārlūzusi šķērsām klaņa šālē, sāka grabēt motors, bet rūca, tikai vibrācija izteikta, apstājos malā, noslāpēju un vilkām mājās striķī, pēc tam izjaucot viss pa lielam vesels, vārsti nav aizskarti utt, viens klanis un kloķene jāmaina, samainīja visu kas būtu maināms, bļīves šāles, gredzeni utt apkopa salika kopā un vēl daudz gadus nobraucu un joprojām tas dzelzis iet

Šitās LR kloķenes izskatās tā nelūzt, jo šķeļas tieši blakus šālei.
Imho pārāk vājas vnk, jo visas lūzt pa lielam vienādi kā izskatās. Vienīgais interesanti vai lūzt visiem arī auto, kuri bijuši pilnīgā kārtībā, jo vnk ir sūds no konveijera vai lūzt tādiem, kuriem sprauslas dirsā, kvēlenes neiet vai vēl kas kamdēļ rodas pastiprinātas slodzes vai sitieni, tobiš nosacītas nolaidības dēļ un tamdēļ, ka sūds arī.


Pag, nejauc divas dažādas lietas- pārlūzusi šāle ( Tevis minētais gadījums) un pārlūzusi pati kloķene

Par tām eļļām un apkopēm protams, ir laba teorija, bet kamooon- neticu, ka LR īpašnieki ir vienīgie tādi kretīni, kas nelej oem eļļas un neseko intervāliem... bet citiem autiņiem kaut kā kloķenes nelūzt....pie tam- masveidīgi
Ja ražotāju reāli interesētu šo kāsi novērst, tad vajadzētu papētīt mikroplaisas autiņiem pie dažāda nobraukuma- varbūt tādas rodas arī ar oriģinālajām eļļām apkoptiem drapakiem

Bet tā kā defekts parasti ir jau pēcgarantijas periodā, tad laikam jau tas nevienu nekrata
Offline
depo
30. Dec 2020, 09:31 #479

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tikai eļļā vien vaina nav, arī eļļas sūknī. Ne pa velti LR entās reizes mainīja eļļas sūkņa kodu un pēdējā versijā zvaigzne ir jau platāka, lai paceltu spiedienu. Tātad saprata, kur varētu būt viena no problēmām.

Vēl jau slavenā auss sūknim, kur stiprinās zobenes spriegotājs, kas lūza nost. To arī izlaboja vēlāk.


LR123716 – jaunākais
LR007131 – vecais
LR007798 – vecais
LR013487 – vecais
LR076782 – vecais
LR065125 – vecais

[ Šo ziņu laboja depo, 30 Dec 2020, 09:39:32 ]

Offline
barney
30. Dec 2020, 09:37 #480

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: i3 & Subaru

Izklausās, ka Disco ar dīzeli ir pilnīgs ieberziens. Jaguar 4.4v8 arī tāds pats lūznis?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo