Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
depo
24. Feb 2024, 07:12 #1041

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tas īsti nav defekts, vienkārši varēja jau startā uztaisīt resnāku cauruli vai divas, labākai atplūdei. Jāuztaisa karterī viens caurums un jāielaiž tur turbo atplūdes truba.


Vecā parauga caurule: pa kreisi
Jaunā: pa labi




Vecā:


Jaunā:

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Feb 2024, 07:52:24 ]

Offline
depo
24. Feb 2024, 07:31 #1042

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


24 Feb 2024, 01:23:36 @gacciZm rakstīja:
Pie 20k+ km izbeidzās dzinējs, 1+ gadu stāvēja bez jauna dzinēja.


Kopumā ņemot 4.4d v8 ir problem free dzinējs uz 3.0d v6 fona Ja maina eļļas pēc LR plāna ik pēc 25 000km, tad ko tur gaidīt. Vājā vieta turbīnas. Nav baigais retums, kad nosprāgst turbīna un parauj līdz dzinēju. Tās pēc pirkšanas uzreiz būtu jānomaina.

Šis dzinējs jau kā pusotru gadu noņemts no ražošanas un nekad vairs nebūs pieejams. Pēdējām pārdotajām 4.4d v8 mašīnām ražotāja garantija beigusies jau laiku atpakaļ.

Offline
Briize
24. Feb 2024, 08:27 #1043

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 582

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Feb 2024, 07:31:30 @depo rakstīja:

24 Feb 2024, 01:23:36 @gacciZm rakstīja:
Pie 20k+ km izbeidzās dzinējs, 1+ gadu stāvēja bez jauna dzinēja.


Kopumā ņemot 4.4d v8 ir problem free dzinējs uz 3.0d v6 fona Ja maina eļļas pēc LR plāna ik pēc 25 000km, tad ko tur gaidīt. Vājā vieta turbīnas. Nav baigais retums, kad nosprāgst turbīna un parauj līdz dzinēju. Tās pēc pirkšanas uzreiz būtu jānomaina.

Šis dzinējs jau kā pusotru gadu noņemts no ražošanas un nekad vairs nebūs pieejams. Pēdējām pārdotajām 4.4d v8 mašīnām ražotāja garantija beigusies jau laiku atpakaļ.



Man pazīstamai sievietei 2020.g Discoveri pie tuvu pie 50k km beidzās gan dzinējs, gan kārba vienlaikus un viss tas kolosālāksis ir tas ka lidz garantijas beigām bija palikušas pāris nedēļas, rūpnīca apstiprināja gan dzinēja, gan kārbas nomaiņu pa garantiju, tik nesaprotu kā tas varēja notikt vienlaikus..., bet fakts, ka nereāli paveicās...
Offline
abyss
24. Feb 2024, 08:39 #1044

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523

RR nekad nav bijis. Neesmu pat reāli izskatījis. Kas tur ir, kāpēc visi pērk? Jaudīgus dīzeļus visi piedāvā, suv veidīgos arī. Prestižs? Lordu apziņa?

Taču pat 5gadnieki ir dzirdējuši cik neuzticamas tās mašīnas ir.
Offline
Briize
24. Feb 2024, 08:40 #1045

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 582

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Feb 2024, 08:39:06 @abyss rakstīja:
RR nekad nav bijis. Neesmu pat reāli izskatījis. Kas tur ir, kāpēc visi pērk? Jaudīgus dīzeļus visi piedāvā, suv veidīgos arī. Prestižs? Lordu apziņa?

Taču pat 5gadnieki ir dzirdējuši cik neuzticamas tās mašīnas ir.

Man vizuāli patīk, L405 ļoti patīk, bet arī nekad neesmu saņēmies noriskēt...
Offline
depo
24. Feb 2024, 08:59 #1046

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


24 Feb 2024, 08:27:51 @Briize rakstīja:
Man pazīstamai sievietei 2020.g Discoveri pie tuvu pie 50k km beidzās gan dzinējs, gan kārba vienlaikus


2020 gadā bija iespējami 3 dzinēju varianti:

-3.0d v6, bumba ar laika degli, aprauj šāles vai lūzt kloķenes, pilnīgi pie jebkura nobraukuma un pēkšņi

- 3.0d i6 Ingenium - ļoti veiksmīgs dzinējs, var teikt 0 problēmu

- 2.0d i4 single turbo Ingenium - lielākais mēsls LR vēsturē, es nespēju vest tik daudz detaļas, cik prasa.

- 2.0d i4 twin turbo Ingenium - liels mēsls, identiskas problēmas kā single turbo versijai, tikai gadījumu skaits uz pusi mazāks.

2020 gadā mainījās dzinēji, no 3.0d v6 uz 3.0d i6 Ingenium.

No 2017 gada, kad sāka ražot D5, uzreiz piedāvājās tie 4 cilindru 2.0d Ingenium mēsli.

Nekas traģisks nav, visas problēmas ir zināmas, visam ir risinājumi un detaļas, kā arī ir cilvēki, kas viņus veiksmīgi taisa un pēc tam tie ripo kā jebkurš cits dzinējs. Tikai $$$.


Ar kārbām LR problēmu nav. Pat 300 000km nobraukumu kārbām. ZF kārbas ir izturīgas.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Feb 2024, 09:10:13 ]

Offline
depo
24. Feb 2024, 09:02 #1047

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


24 Feb 2024, 08:39:06 @abyss rakstīja:
RR nekad nav bijis. Neesmu pat reāli izskatījis. Kas tur ir kāpēc visi pērk? Jaudīgus dīzeļus visi piedāvā, suv veidīgos arī. Prestižs? Lordu apziņa?


Kādam blondīnes, kādam brunetes. Kādam aifons, kādam android. Stulbs jautājums.

Paņem un pabrauc nedēļas 2 ikdienā, tad parunāsim. Bet nevis ar L322, bet L405 vai labi pakotu ideālā stāvoklī 2012+ L320/D4/D5/L494.



Taču pat 5gadnieki ir dzirdējuši cik neuzticamas tās mašīnas ir.


Jebkura lamata ir tik uzticama, cik labi uzturēta un kur remontēta/apkopta. Tikai nesaki, ka BMW ir kvalitātes etalons Problēmas ar dzinējiem vairāk nekā LR.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Feb 2024, 09:13:47 ]

Offline
depo
24. Feb 2024, 09:05 #1048

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


24 Feb 2024, 08:40:51 @Briize rakstīja:
Man vizuāli patīk, L405 ļoti patīk, bet arī nekad neesmu saņēmies noriskēt...


Mīzēju taktika Vienkārši ir jāapzinās cik maksā uzturēt premium autiņu. Pateikšu priekšā - F15 ir dārgāk uzturēt. Un jābrauc pie LR speciālistiem, tad galva nesāp.
Offline
abyss
24. Feb 2024, 09:25 #1049

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523


24 Feb 2024, 09:02:32 @depo rakstīja:

24 Feb 2024, 08:39:06 @abyss rakstīja:
RR nekad nav bijis. Neesmu pat reāli izskatījis. Kas tur ir kāpēc visi pērk? Jaudīgus dīzeļus visi piedāvā, suv veidīgos arī. Prestižs? Lordu apziņa?


Kādam blondīnes, kādam brunetes. Kādam aifons, kādam android. Stulbs jautājums.

Paņem un pabrauc nedēļas 2 ikdienā, tad parunāsim. Bet nevis ar L322, bet L405 vai labi pakotu ideālā stāvoklī 2012+ L320/D4/D5/L494.



Taču pat 5gadnieki ir dzirdējuši cik neuzticamas tās mašīnas ir.


Jebkura lamata ir tik uzticama, cik labi uzturēta un kur remontēta/apkopta. Tikai nesaki, ka BMW ir kvalitātes etalons Problēmas ar dzinējiem vairāk nekā LR.


Jautājums normāls. Ja blondīne katru gadu jāved uz slimnīcu, kur pavada mēnesi un maksā xxx pakas, rodas loģisks jautājums nahuj?

Acīmredzami ir kaut kas, ko viņa dara, ko citas nespēj. Varbūt zemniekiem noder. Nauda problēma nav, izbraukt var visur. Ja var salabot traktorus, gan jau arī šo varēs uzturēt

Salīdzinot ar RR bmw diemžēl patiešām ir kvalitātes etalons . b48/b58 dzinēji cik bieži izbeidzas? Otriem jau 10 gadi. Cilvēki viņus jāj bezjēgā, dabū ārā 600-800 bhp. Protams, citi sūdzēsies, ka jāpamaina kāda blīve, vai kaut kas ar dzesēšanas sistēmu, bet tie visi ir sīkumi. Tāpat ar 8hp automāti ir ļoti izturīgi.

Vai ir iespējams uzturēt RR ideālā kārtībā un bmw nopist līdz kliņķim? Protams, bet tur jābūt īpašam fetišam

[ Šo ziņu laboja abyss, 24 Feb 2024, 09:27:21 ]

Offline
Briize
24. Feb 2024, 09:28 #1050

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 582

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Feb 2024, 09:05:18 @depo rakstīja:

24 Feb 2024, 08:40:51 @Briize rakstīja:
Man vizuāli patīk, L405 ļoti patīk, bet arī nekad neesmu saņēmies noriskēt...


Mīzēju taktika Vienkārši ir jāapzinās cik maksā uzturēt premium autiņu. Pateikšu priekšā - F15 ir dārgāk uzturēt. Un jābrauc pie LR speciālistiem, tad galva nesāp.

Jā patīk tie auto, bet reāl mīžu, jo nav neviena bijis pie kura pat pakonsultēties par šo marku un tā izmaksām un mīžu no nebeidzamiem kosmiskiem ieguldījumiem. Ja saki, kad sanāk letāk par f15 tad tas būtu ok... Tu jau mani arī pieklājigi atšuvi, kad meklēju auto un šo to tev prasīju caur PM
Offline
depo
24. Feb 2024, 09:34 #1051

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

abyss,


Ja apprecēsi vecu slimīgu šļuru, protams, ka būs jāved. Startā vajag ņemt jau labu.

Pag pag, nesalīdzini pimpi ar pirkstu. Salīdzini 3.0 LR dīzeli ar BMW 3L dīzeli un viena vecuma Tad uzreiz izrādās, ka BMW dzinējiem ir tikpat problēmu cik LR

Offline
depo
24. Feb 2024, 09:37 #1052

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


24 Feb 2024, 09:28:51 @Briize rakstīja:
Jā patīk tie auto, bet reāl mīžu, jo nav neviena bijis pie kura pat pakonsultēties par šo marku un tā izmaksām


Ko tu gribi zināt?


un mīžu no nebeidzamiem kosmiskiem ieguldījumiem.


Katram savi tarakāni galvā, ja tu mīz, tad nepērc to mašīnu. Nav jau nekāda bauda braukt un visu laiku pilināt biksēs, ka tik kas nenotiek.



Ja saki, kad sanāk letāk par f15 tad tas būtu ok...


BMW ir lūztoša miskaste. Un oriģinālās detaļas maksā daudz, ļoti daudz.

LR ir gigantisks detaļu tirgus, lērums tirgotāju, ja kas nav, no UK var dabūt pašu velnu.


Tu jau mani arī pieklājigi atšuvi, kad meklēju auto un šo to tev prasīju caur PM


Nav man laika katram veltīt drukājot garus palagus.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Feb 2024, 09:37:50 ]

Offline
smudo
24. Feb 2024, 10:05 #1053

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


24 Feb 2024, 08:59:12 @depo rakstīja:


- 3.0d i6 Ingenium - ļoti veiksmīgs dzinējs, var teikt 0 problēmu



Vai pareizi saprotu, kas šis ir aktuālais 3,0d (AJ300D) dīzelis, ko liek visiem lielajiem LR (Defenderim, dažādiem RR utt)? Pirms laika sarakstījāmies, un sapratu, ka aktuālajiem Defenderiem 3,0d arī esot problēmas. Dīleris gan saka, ka ar problēmām nav saskāries. Čoms ar tādu Defenderi nobrauca 2 gadu laikā ap 40-50k km bez problēmām. Uz šosejas samērā ekonomisks, ņemot verā, ka tas 110 Defenderis ir ar 2,5t+ pašmasu.
Offline
depo
24. Feb 2024, 10:15 #1054

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Jā, šobrīd vienīgais 3.0d dzinējs JLR klāstā, Ingenium rindā 6 stobri. Nav viņiem problēmu, uz vienas rokas pirkstiem Inčeipā dzinēji mainīti pa garantiju. Arī detaļas šim dzinējam man neviens neprasa. Ļoti veiksmīgs dzinējs.

Problēmas būs tiem cilvēkiem ar dzinējiem, kas tic salavecim, nāriņām, fejām utt un ka eļļu var mainīt ik pēc 25 000 nevis 8000km.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Feb 2024, 12:49:49 ]

Offline
Aurius
25. Feb 2024, 01:00 #1055

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 112

Braucu ar:

DEPO Kg's, man patīk Tavs fanātisms par LR(RR)! Zināms fakts ka vidumēra cilveki no viņiem mīž - Tu tirgo detaļas? sāc tirgot arī pašas LR(RR) mašīnas, tevis pārskatītās un ar tevis organizētām veiktām apkopēm, ar tavu entuziasta godavārdu un garantiju - tirgus ir Tavs!
Offline
depo
18. Mar 2024, 23:19 #1056

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Pārdodu pilnīgi jaunas iepakojumā priekšējās ACE trubas (LR085490) priekš L494/L405. Varu pēc VIN koda pārbaudīt vai der tavai raķetei.
570e ar PVN.


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo