Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
dzuris
29. May 2016, 10:40 #3821

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Jebkas iznemot to pastkastiti..
Offline
Sandis_UR
29. May 2016, 11:05 #3822

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: BITURBO


29 May 2016, 10:38:43 @VWfans rakstīja:
Uz Angliju divreiz braucu nevis ar Meriva 1,4, bet ar Meriva 1,3 CDTI.

Bet kas Jums ir sakāms par lietu - kādi busi piemērotāki braucienam uz Angliju?


Atvaino par neprecizitāti.

Zinu, ka tev patīk rēķināt, tad sarēķini visu kārtīgi. Busa noma, maksas ceļi, degviela, prāmis, logu skjidrums, paika pa celam, alga ko vari nopelnīt savā darbā strādājot.
Nem vērā, ka nomas busiem parasti ir kilometru ierobežojumi vai ari papildus jāpiemaksā, kā arī Vācijā jāpilda darba uzskaites tabula.

Ja tomēr nolem braukt ar busu, tad ņem max jaunu, jo starpibu par nomu ietaupīsi uz degvielu un ārzemēs uz ceļa teh problēmu risināšana ir dārga.
Offline
AV89
29. May 2016, 11:09 #3823

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


28 May 2016, 22:39:24 @Jurchixx rakstīja:
Blja pa Angliju ar stūri kreisajā pusē???
Labāk noīrēt uz vietas ar stūri labajā, vieglāk būs braukt, ja neesi pa angliju vālējis

Varētu nepiekrist. Pa UK ir sanācis gan ar LHD gan RHD braukt, kamēr pierod robus ar kreiso slēgalēt un sajust gabarītus par jaunu paiet laiciņš. Braukšana standartā tur jau pa bāni sanāks, tur jau vienalga kurā pusē stūre un kad brauks pa mazo ceļu tad tāpat pāri vieglajām redzēs kad var apdzīt un kad ne. Bet nu protams esam reāli, tas ir vwfans un viņš nevienu neapdzīs Busu ņem galvenais tādā vietā, kur maiņas busu atved, ja kkas noplīst, jo ceļš ir tāls un nobirt var gan jauni gan veci! Kruīzkontrole un kondicionieris ir must have opcijas un pārējais pajāt
Offline
AV89
29. May 2016, 11:15 #3824

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kādi papīri jānokārto, lai varu ar trali sniegt evakuatora pakalpojumus? Par SIA tas skaidrs protams, bet kas vēl jānokārto, cik tas maksā un cik viegli/grūti izdarāms?
Offline
Markss
29. May 2016, 11:32 #3825

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Kaads netirgo tahografa lasitaju ar programmu?
Offline
J_E
29. May 2016, 14:40 #3826

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

varbūt kādam vajag renault master/opel movano/nissan interstar jumta spoileri..?

tāds kā bildē, iespējams , ka der arī cietiem...


bija uz 20m3 būdas, sarkans.

2944777astoņi

25euro

[ Šo ziņu laboja J_E, 29 May 2016, 14:41:29 ]

Offline
vilitis
29. May 2016, 14:50 #3827

Kopš: 19. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: 530d


29 May 2016, 11:05:26 @Sandis_UR rakstīja:

29 May 2016, 10:38:43 @VWfans rakstīja:
Uz Angliju divreiz braucu nevis ar Meriva 1,4, bet ar Meriva 1,3 CDTI.

Bet kas Jums ir sakāms par lietu - kādi busi piemērotāki braucienam uz Angliju?


Atvaino par neprecizitāti.

Zinu, ka tev patīk rēķināt, tad sarēķini visu kārtīgi. Busa noma, maksas ceļi, degviela, prāmis, logu skjidrums, paika pa celam, alga ko vari nopelnīt savā darbā strādājot.
Nem vērā, ka nomas busiem parasti ir kilometru ierobežojumi vai ari papildus jāpiemaksā, kā arī Vācijā jāpilda darba uzskaites tabula.

Ja tomēr nolem braukt ar busu, tad ņem max jaunu, jo starpibu par nomu ietaupīsi uz degvielu un ārzemēs uz ceļa teh problēmu risināšana ir dārga.

Kāds konteineris, kāda busa noma. Ir pilns ar pārvadātājiem kuriem samaksā atvedīs no adreses uz adresi. Nebūs chakars...
Offline
vilitis
29. May 2016, 15:42 #3828

Kopš: 19. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: 530d

Aaa nu tad super ekskursijas pec kapec ne. Tak nekas tur nav japilda tas ir fufels, ja aptur menti vnk braucu savas darishanas. Un nomas ari tie 500km diena nav jaaievero, ja iznoma uz nedelu, tad piemeram 3500km tev jaiekļaujas. Ja brauksi caur poliju, tad nekadi nesanaks iekļauties. Vajadzes piemaksat.
Offline
Reinis_m
29. May 2016, 18:31 #3829

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Eu, fūristi, kas tas jūsējiem par stilu apļveida krustojumā rādīt kreiso pagriezienu, kāds sakars vispār?
Offline
highlander
29. May 2016, 18:32 #3830

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem

Tak daudzi tā dara. Ne tikai fūristi
Offline
12
29. May 2016, 21:35 #3831

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


29 May 2016, 18:31:17 @Reinis_m rakstīja:
Eu, fūristi, kas tas jūsējiem par stilu apļveida krustojumā rādīt kreiso pagriezienu, kāds sakars vispār?

Tapeec, ka daudzi uzskata, ka fuure nu ne kaadiigi nevar pa apli braukt . Holandee, beļģijaa tas ir pilniigi normaali. Tur visi raada, vieglie, smagie, pus vieglie.
Kad atbraucu no eiropas, vai skandinaavijas un riigu, nervi beigti deeļ braukšanas kultuuras. Bet ir kur tiekties.
Offline
ozo
29. May 2016, 22:04 #3832

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18844

Braucu ar: Braucu ar

Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?
Offline
40
29. May 2016, 22:13 #3833

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 420

Braucu ar:

Citādi tentā bieži iegriež t.s. smaidiņus, lai redz kas iekšā
Offline
Sandis_UR
29. May 2016, 22:14 #3834

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: BITURBO


29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?


Lai tentā :-) negriež.
Offline
mrc
29. May 2016, 22:20 #3835

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1201

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?

Yup, lai redz, kas iekšā (vai redz, ka nekā nav). Ja sanāk ar, piemēram, dēļu kravu stāvēt, labāk atvērt tās durvis, lai čurbāns paskatās, nevis iegriež tentā caurumu, un tad secina, ka šampja nav.

@VWFans - zinot, ka tu esi mazohists, kas mīl nemotorus, iesaku apmēram 1998. gada LTšku - būsi sajūsmā - jaudas ne velna nav, uz priekšu knapi kust, ekstru skaits minimāls (atzveltni knapi var noregulēt).
Ja nopietni - skaties pēc iespējas jaunāku. Pa lielam, ja nomā, markai/modelim nav nozīmes, tās visas pretty much ir kastes ar motoru priekšgalā.

[ Šo ziņu laboja mrc, 29 May 2016, 22:25:07 ]

Offline
mrc
29. May 2016, 23:36 #3836

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1201

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


29 May 2016, 23:33:37 @VWfans rakstīja:

29 May 2016, 22:20:47 @mrc rakstīja:


@VWFans - zinot, ka tu esi mazohists, kas mīl nemotorus, iesaku apmēram 1998. gada LTšku - būsi sajūsmā - jaudas ne velna nav, uz priekšu knapi kust, ekstru skaits minimāls (atzveltni knapi var noregulēt).
Ja nopietni - skaties pēc iespējas jaunāku. Pa lielam, ja nomā, markai/modelim nav nozīmes, tās visas pretty much ir kastes ar motoru priekšgalā.


Es tā skatos, ka tiem brangajiem busiem, piemēram, Crafter Maxi, ir paliela pašmasa un maza kravnesība, kāda tonna apmēram. Ja nu sakraujam ar pārsvaru, un masa pārsniedz 3,5 tonnas, ko tad? Vai busiņiem mēdz būt svara kontroles?

Par to gan nemācēšu pateikt, bet, cik skatos, pārlieku neaiztiek tos busus, vismaz Vācijā - tur autobahn gestapo uz fūrēm vairāk strādā. Ja jau akurāt pakaļa pa zemi nevilksies, bet tur teiksim 200-300 kg vairāk, man domāt nekas traks nebūs. Cmon, cik reizes vispār kāds ir Eiropā randomā apturēts?
Offline
mrc
30. May 2016, 00:52 #3837

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1201

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


29 May 2016, 23:46:24 @VWfans rakstīja:
Mrc

Kraujot busā iedzīvi, dažāda veida mantas, es to masu nemaz nevaru īsti pateikt. Protams, jāskatās, lai pakaļa stipri nenosēžas.

Nu taču pats EU esi braucis, un droši vien labi zini, ka ja tu acīmredzamus sūdus uz ceļa netaisi, tevi neviens tāpat vien neaiztiek. Sevišķi, ja ar normāla paskata tačku brauksi, nevis otrā pasaules kara buhanku. Ja ļoti gribi būt legāls, aizbrauc uz Uriekstes ielu, tur fūrēm svari ir, gan jau busu arī var nosvērt Pani, cik skatījos, kaut kādas kontroles taisa pamatā vietās, kur ir svara ierobežojumi uz tiltiem, bet tie ierobežojumi ir ap 20-30 tonnām, tā ka uz B kat busu, kurā iespējams ir par 300 kg vairāk taburešu, neviens īsti neskatīsies.
Offline
Machida
30. May 2016, 01:00 #3838

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?

pamanīju, ka tukšiem refiem bieži stāv durvis vaļā. Tas noteikti, lai izvēdinātu zivju smaku vai tml

[ Šo ziņu laboja Machida, 30 May 2016, 01:00:38 ]

Offline
jaks
30. May 2016, 09:58 #3839

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Ilgi vēl troļļosi?
Offline
12
02. Jun 2016, 11:43 #3840

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Varbūt kādam ir piedāvājums braukt Latvija - Somija - Latvija, Baltija - Somija- Baltija. Piedāvājumus PM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo