Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
konussib
17. Mar 2011, 08:11 #141

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Cik esmu kko audi-style lasījis, visi iesaka no 2.5 V6 TDI turēties pa gabalu... Liksi remontos kā nemetas... Protams, quattro/180bhp/dīzelis var likties patīkama kombinācija, bet tur lētāk sanāks ar 2.8 benzīnu, jo to naudu, ko cilvēki izsakās apkopēs & remontos sametuši NEVAR atpelnīt... Birst viņam viss pēc kārtas - turbīna, sprauslas, sūkņi, motors sulo...
Offline
kvatra
17. Mar 2011, 08:15 #142

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Audi Quattro


16 Mar 2011, 19:27:51 Marchs rakstīja:
tieši dsg kārba ir problēma dēļ dārgā spararata un vipār, noiet viņa kaut kur ap 30 - 60 tk km, atkarībā no veiksmes pakāpes. touranam, passatam, gan jau audi arī, visiem jau tās daļas ir vienādas. 2.5 tdi v6 apkopes izmaksas uz siksnām ir ap 200LS, visi ruļļi, siksnas, h2o sūknis.


Par DSG plika diršana! Es jau esmu nobraucis 300 tk ar DSG bez problēmām. Eļļa tikai jāmaina regulāri (ik pa 60tk) kā visiem automātiem. Divmasu spararats birst visiem jaunajiem VW, DSG vai parastā kārba, tam nav nozīmes.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 17 Mar 2011, 08:17:36 ]

Offline
VMR
17. Mar 2011, 08:19 #143

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu


16 Mar 2011, 20:16:24 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 20:14:45 al13n rakstīja:
Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk

mazie laiam ir bez PD, srakanie jau ar PD.
biju saciereejies uz kkaadu A4 Q nedaudz papeetiiju ))


WTF ir PD
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 08:20 #144

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Edzuli nomieri i liellummaaniju, 1.9 un viss, 2.5 nekaada ekonomija beigaas nebuus tb tas ir taads pats probleemdiizelis kaa bmw diizeli cik dzirdeets un tad kaada jeega pirkt vw???

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
VMR
17. Mar 2011, 08:29 #145

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Skaidrs , paldies.
Par 1.9 - ja nevajag jaudu, bet ekonomiju, tad 1.9 ir way to go. Draugs ar A4 jau 7 gadus diendienā rullē Rīga-Iecava-Rīga. Un ar dzinēju problēmas nav bijušas, neskaitot to, ka kā jau 16 gadus vecam autiņam šis tas mēdz izbeigties...
Offline
Usins
17. Mar 2011, 08:45 #146

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

par jautajumu ka tadu: kapec jaunais gazes fans neapluko 4cil benzina dzinejus + gaze? Klusāks, pie -25 mazāk stresa, ziemā siltāks jo ekonomiskie dīzeļi ar silda ekonomiskāk.

Ja dīzeli, tad 1.9 parasto un ja vajag sportu tad var par 1k lvl ap 200zs dabūt, bet nevajag.

Ja passatu, tad labak a4 quattro, 1,9 tdi vai 1,8 benz ar vai bez turbo.

Esmu dažus gadus nobraucis ar b5 1,9tdi quattro, c5 2'5 tdi quattro, un tagad 1,4Hdi (mazliet pavēss ziemā)
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 08:47 #147

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

2001aa b5.5 1.9 tdi 400 k, pa so laiku mainiita viena sprausla un tagad turbiina saaka ellu eest, nomainiis vai restaurees un atiet tas arii motoram viss

aa un nav pa 10 gadiem bijusi reize kad auto nepielektu

[ Šo ziņu laboja Whazaaa, 17 Mar 2011, 08:49:13 ]



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Usins
17. Mar 2011, 09:02 #148

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

naktī garažā?

Dīzelis leks bez probl zem -25 ja VISS tur būs teicamā stāvoklī: akb, starteris, sprauslas, suknia, sveces, filtrs, degviela

Šāda vecuma auto tā ne vienmēr ir
Februari: no 6 auto uz ielas problemas bija ar: e60 525d, alfa 1,9d, citrons 1,4hdi

Blakus brauca opelis benzins diezgan bediga stavokli bez atteikumiem vispar (jau 5 gadus)

Katrs gadijums individuals, bet ir statistika
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 09:31 #149

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

vienmeer aaraa staaveejis

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
kasp
17. Mar 2011, 10:14 #150

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 828

Braucu ar:

man patīk, kā tiek stāstīts par maģiskajiem sarkanajiem burtiņiem
it kā no tiem esot atkarīgs, cik dzinējam lopu, muahahahaa
izrādās, var pajātam 105hp 1.9tdi sprāgonim pielīmēt pārīti izkrāsotu burtiņu, un uzreizi būs nezvērs ar 130hp, kuri, kā stāstot, tiek rūpnīcā 'tūnēti', LOL

wot i nesaprotu, ko man darīt - ir tourans cross, 2008. gada, 2.0tdi (BMN) 170hp, bet burtiņi NAV sarkani, neviens no tiem NAV sarkans
krāsot/nekrāsot, raut nost un citus līmēt??

Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 10:28 #151

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ko tik agresiivi?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
rudaiseriks
17. Mar 2011, 10:38 #152

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+

esmu sameeraa nesaudziigaa veidaa no nulles jau 170kkm norulleejis ar 2.0 PD 140hp un teikshu, ka motors liidz shim ieguldiijumus nav prasiijis, tik vien kaa standarta apkopes
Offline
DockuH
17. Mar 2011, 10:41 #153

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


17 Mar 2011, 10:28:30 Whazaaa rakstīja:
ko tik agresiivi?


tapec ka vinam tourans
kkada topgir raidijuma clarksons ljoti jauki izteica savu viedokli, par tiem kas parsezas uz miniveniem taka nav par ko brinities

par temu, tiem b5 1.9 pasudiem ir dazas vajas vietas, to ko es atceros
1) hadene, parsvara prieksaa
2) sajugu jamaina biezak neka citiem
3) ruse bagaznieka vaks un numura izgasimojumam puzdohen arii medz but

bet kopuma, ja neesot lidz ruchkai nopists, labs un uzticams dirsas parvietotajs, un nekas vairak.
salons man nepatik bet iet uz r15 loti miksti un lusi
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 10:47 #154

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

pasudi pasudi bet ir forsi apmekleet degvielas tanku ik pa +/- 1000 km uz neko vairaakkaa komfortablu un ekonomisku paarvietotaaju tas auto nepretendee, salonaa nekas negrab, viss forsi, no a-b der. tukspauri visticamaak ko teiktu par driving fun bet t tas auto nav domaats

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
e28addicted
17. Mar 2011, 10:59 #155

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


17 Mar 2011, 00:45:41 Gadinieks rakstīja:

16 Mar 2011, 20:23:34 e28addicted rakstīja:

16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:

16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?

niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa


Šis izskatās baudāms, vai ne?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html

pasāts un baudāms? kā tad
salona apdare b5 pasātiem ir briesmīga


Ganjau vazam labaakam pilniigi normaals un pietiekosh auto prieksh ikdienas vajadziibaam. Un ja runa ir par 5.5 tad tur ar salonu viss ir labi.


kur esmu rakstījis, ka žigulim labāka?
salīdzinot ar e39 un pat audi c5 - pasātam salons sūkā

[ Šo ziņu laboja e28addicted, 17 Mar 2011, 11:00:01 ]

Offline
DockuH
17. Mar 2011, 11:01 #156

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


17 Mar 2011, 10:47:22 Whazaaa rakstīja:
pasudi pasudi bet ir forsi apmekleet degvielas tanku ik pa +/- 1000 km uz neko vairaakkaa komfortablu un ekonomisku paarvietotaaju tas auto nepretendee, salonaa nekas negrab, viss forsi, no a-b der. tukspauri visticamaak ko teiktu par driving fun bet t tas auto nav domaats

es tev piekritu, nu tik reti sievai pat ar IV golfu pat nav sanacis, tapat neko need it ipasi pa strassi braucot.
par sturesanu runajot, var teikt ka sis auto domats senosnaai un brauksanai pa taisni, pagriezienos netur galigi
Offline
Whazaaa
17. Mar 2011, 11:04 #157

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

godiigi sakot skriet vispaar negribas, ekoaura tm nu taadam vinam jaabuut, man patiik ikdienai

e28adikt kurs te kautko saliidzina? nav ko teikt - neraksti

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
al13n
17. Mar 2011, 11:08 #158

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 635

Braucu ar:


17 Mar 2011, 10:59:26 e28addicted rakstīja:

tas ir stūlbi salīdzināt divi dažādu cenu kategoriju auto salonus
tik pat labi BMW salons sūkā salīdzinot ar Bentlija
ne jau velti VW ir Tautas auto

vsp par tiem pieminētajiem sajūgiem ir kā ir, pareizāk sakot divmasu spararatiem, ap 200k km tiem patīk atņirgties. lēti jau nav nomainīt, bet vienreiz nomaini un diez vai otreiz mainīsi. liekas, ka tas attiecas tikai uz PD motoriem, moš arī uz 110 zs parasto.

Offline
kasp
17. Mar 2011, 11:08 #159

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 828

Braucu ar:


tas vairāk ironiski nekā agresīvi bij domāts

DockuH: nepin te Clarksonu iekšā - ar turānu sieva braukā, es kratos ar saabu 9-3, 2.2tid


17 Mar 2011, 10:28:30 Whazaaa rakstīja:
ko tik agresiivi?
Offline
Marchs
17. Mar 2011, 11:10 #160

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

nez, golf mk4 gti tdi bij viss ok liikumos, protams ja nav slapš, vienmēr var sasēdināt un būs vēl labāk. 180 hp ar vidējo patēriņu pa eiropu 6.3 litri atvelkot un šeņojot, pa vāciju īpaši petaupot. var rullēt 24h no vietas bez noguruma.
tapat katram cilvēkam būs atšķirīgas komforta izjūtas e39 vai a6/c5.

klarksonu vispār var neklausīties, viņa izvēle ir tīri subjektīva, kurš dārgāk maksā, tas labāks.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo