Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
kvatra
16. Mar 2011, 17:15 #121

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: Audi Quattro

VW daļu lētums ir mīts Jāliek tikai oriģinālās daļas, kas maksā diezgan. Ja liek lēto galu, tad pēc 10 k nāksies mainīt atkal. Pēc pieredzes aizmugurējai piekarei nenāksies mainīt neko vismaz 200 tk km , priekša ik pa 70-100 tk jāpārlasa Dīzeļiem mūžīgā problēma ar turbīnām un elektroniku. VW "check engine" ir ikdiena

Ja ņem, tad ar DSG 6 pakāpju kārbu.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 16 Mar 2011, 17:17:45 ]

Offline
Usins
16. Mar 2011, 17:20 #122

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

b5 priekšā ir 8 sviras katrai galā lodveida balsts.

kādreiz laba svira maksāja 40-70 LVL

parasti pa vienai nekad nejūk - uzreiz 3-4 + darbs + savirze, maz nelikās.

tagad var restaurēt vai likt visu ko. Es izvēlētos antīko C4 vai B6 drīzāk, vai Vectru 2,2Dti vai kā tur.
Offline
GTis
16. Mar 2011, 18:40 #123

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 206

Braucu ar: M550XD, E30 330i


16 Mar 2011, 16:49:35 Ekimons rakstīja:

16 Mar 2011, 16:38:47 GTis rakstīja:
Ar DI sarkano ir 131zs, labs variants.
Sešiniecei, gan jēgu neredzu
Sestais sešiniecei ir tikpat garš kā piektais pieciniecei. Pārējie tikai īsāki.


tiešām, vai pats izdomāji?

Nē, pats pārbaudīju.
Offline
GTis
16. Mar 2011, 18:41 #124

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 206

Braucu ar: M550XD, E30 330i


16 Mar 2011, 16:52:29 al13n rakstīja:

16 Mar 2011, 16:51:29 tralla33 rakstīja:
B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.

kaut kāds SWAG vai cits sūds, kurš izjuks pēc 20k km?

Par sešinieci -
pats braucis ar tādu neesmu, bet pārvietojos ar piecinieci 115zs + INC čips. man liekas, ka varētu būt diez ko neforši vēl biežāk pa robiem mētāt pilsētā dīzelim jau tas prieks, ka var kvai ar vienu robu visu pilsētu izbraukāt patēriņā starpību īpaši nejūtot

Fakts!
Offline
s-line
16. Mar 2011, 19:19 #125

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2565

Braucu ar: kūtiņu

ko sakat par sho modelju multitronic 7 pakāpju kārbām? konkrēti A4(b7) nobraukums 200k(orģināls) un sāk kkā pa garu vilkt! no sākuma ir doma vnk eļļu kārbā nomainīt beidzot!
Offline
Belluuns
16. Mar 2011, 19:26 #126

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

restaureetaa tjaga pa deshaku iet kaadi 20k km, labaak atbalstu vieteejo janku, kursh kautko ar rokaam izdara nekaa zhiideljus peerko jaunas tjagas kur nuveel lemforderu pa 50ls/gb taa cena neatsver produkta veertiibu
Offline
Marchs
16. Mar 2011, 19:27 #127

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

tieši dsg kārba ir problēma dēļ dārgā spararata un vipār, noiet viņa kaut kur ap 30 - 60 tk km, atkarībā no veiksmes pakāpes. touranam, passatam, gan jau audi arī, visiem jau tās daļas ir vienādas. 2.5 tdi v6 apkopes izmaksas uz siksnām ir ap 200LS, visi ruļļi, siksnas, h2o sūknis.
Offline
karlsonss
16. Mar 2011, 19:36 #128

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?

niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa
Offline
LAKSHMI
16. Mar 2011, 20:03 #129

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

Cenu ziņā VW būs mazliet lētāks nekā Audi....tas būs toč skatoties izsoles Vācijā.Pats tiko paņēmu divus VW vienu ar 140 zs otru ar 170zs.Cik ir pabraukts ar tiem domāju ka VW un Audi ir vienādi....mazliet klusāks ir Audi.Izmaksas uzturēšanā +/- būs vienādas.Ja meklēs detaļas kaut kur citur būs točna lētākas neka pie dīleriem. gan Audi gan VW
Es uzticīgs pagaidām esmu BMW

[ Šo ziņu laboja niky5, 16 Mar 2011, 20:06:09 ]

Offline
karlsonss
16. Mar 2011, 20:09 #130

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:

16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?

niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa


Šis izskatās baudāms, vai ne?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html
aha
tik tas PD errors
Offline
Usins
16. Mar 2011, 20:10 #131

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

jauks, tik 130zs izskatās pēc nafig nevajadzīgās PD laimes/nelaimes
Offline
al13n
16. Mar 2011, 20:14 #132

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 635

Braucu ar:

Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk
Offline
karlsonss
16. Mar 2011, 20:16 #133

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Mar 2011, 20:14:45 al13n rakstīja:
Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk

mazie laiam ir bez PD, srakanie jau ar PD.
biju saciereejies uz kkaadu A4 Q nedaudz papeetiiju ))

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 16 Mar 2011, 20:21:23 ]

Offline
tralla33
16. Mar 2011, 20:22 #134

Kopš: 14. Dec 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 158

Braucu ar: 4x4, FWD, RWD


16 Mar 2011, 16:52:29 al13n rakstīja:

16 Mar 2011, 16:51:29 tralla33 rakstīja:
B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.

kaut kāds SWAG vai cits sūds, kurš izjuks pēc 20k km?

Par sešinieci -
pats braucis ar tādu neesmu, bet pārvietojos ar piecinieci 115zs + INC čips. man liekas, ka varētu būt diez ko neforši vēl biežāk pa robiem mētāt pilsētā dīzelim jau tas prieks, ka var kvai ar vienu robu visu pilsētu izbraukāt patēriņā starpību īpaši nejūtot


Tapēc jau nevajag pirkt sūdu.
Par restaurētām ķegām labāk nerunāsim- atcerieties, ka metāls arī nogurst. 2 gadījumus jau zinu, ka alumīnijs pārlūzt uz pusēm.
Offline
e28addicted
16. Mar 2011, 20:23 #135

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:

16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?

niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa


Šis izskatās baudāms, vai ne?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html

pasāts un baudāms? kā tad
salona apdare b5 pasātiem ir briesmīga

[ Šo ziņu laboja e28addicted, 16 Mar 2011, 20:23:54 ]

Offline
al13n
16. Mar 2011, 20:24 #136

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 635

Braucu ar:


16 Mar 2011, 20:16:24 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 20:14:45 al13n rakstīja:
Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk

mazie laiam ir bez PD, srakanie jau ar PD.
biju saciereejies uz kkaadu A4 Q nedaudz papeetiiju ))


VW Passat B5 (AFN: 03/96-08/99, AHU: 08/96-08/00, AHH: 05/98-08/00)
Pēc facelift ir tikai PD

Offline
LA
17. Mar 2011, 00:45 #137

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 Mar 2011, 20:23:34 e28addicted rakstīja:

16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:

16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:

16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?

niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa


Šis izskatās baudāms, vai ne?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html

pasāts un baudāms? kā tad
salona apdare b5 pasātiem ir briesmīga


Ganjau vazam labaakam pilniigi normaals un pietiekosh auto prieksh ikdienas vajadziibaam. Un ja runa ir par 5.5 tad tur ar salonu viss ir labi.
Offline
edzulis
17. Mar 2011, 02:46 #138

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

2005 gada 2.5tdi 120kw ir ok?
Offline
Murphy
17. Mar 2011, 07:28 #139

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Ja ir kopts, tad nevajadzētu būt nekādām problēmām. 2.5 ir jūtīgs uz apkopēm.


Paturpinot par 2.0 TDI tēmu. Vai tam motoram ir jābūt sakaļam? Vakar vienu skatījos un bija ļoti skaļš salīdzinoši. Pat 1.9 ir klusāks.
Offline
viesulis
17. Mar 2011, 07:36 #140

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

2.5 ir problemātisks dzinējs, vari pirkt kā vasaras auto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo