Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 86 viesi un 104 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
jurrus
18. Dec 2016, 17:34 #1161

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar: pilnpiedziņu


18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 17:43 #1162

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1640

Braucu ar: seklu filosofiju.


18 Dec 2016, 16:47:50 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.


Tā īsti neiebraucu. Restaurācija sastāv no mīzēju galu maiņas un jaunu atsperu saturošo mehānismu vai arī tur kāds ķimerējas ar elektromehānisko daļu?
Offline
Mizx
18. Dec 2016, 17:46 #1163

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1688

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


18 Dec 2016, 17:34:46 @jurrus rakstīja:

18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.
Offline
Mizx
18. Dec 2016, 17:48 #1164

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1688

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


18 Dec 2016, 17:43:55 @Mixxx2005 rakstīja:

18 Dec 2016, 16:47:50 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.


Tā īsti neiebraucu. Restaurācija sastāv no mīzēju galu maiņas un jaunu atsperu saturošo mehānismu vai arī tur kāds ķimerējas ar elektromehānisko daļu?
Kad restaurēja, tad man atstāstīja, kas kurai par vainu, ko tieši darīs. Vienai bija kaut kāda elektronikas pielabošana, kaut kādi signāli bija nepareizi, bet necentos atcerēties.
Offline
sonx33
18. Dec 2016, 18:06 #1165

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 1319

Braucu ar: 320d

Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 18:47 #1166

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1640

Braucu ar: seklu filosofiju.

Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 19:13 #1167

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Offline
smudo
18. Dec 2016, 19:29 #1168

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 429

Braucu ar:


18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Offline
crime
18. Dec 2016, 19:38 #1169

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 6597

Braucu ar: m635csi

CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 20:00 #1170

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km


Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti
Offline
smudo
18. Dec 2016, 20:08 #1171

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 429

Braucu ar:


18 Dec 2016, 20:00:19 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km


Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti


Paldies par atbildēm. Tam auto tikai 60k, līdz ar to par šo problēmu man laikam nebūs jāuztraucas.
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 20:17 #1172

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 278

Braucu ar:

Cerams ka patiesi ir tie 60t.km
Offline
jurrus
18. Dec 2016, 21:04 #1173

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar: pilnpiedziņu


Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.

Viss pareizi, bet kad esi nopircis 1.9tdi ar domu, ka būs labāks par 2.0 un sāk birt pa vienam mezglam, atnāk paģiras un reality check Neviens no tiem dzinējiem nav ok, tāpat kā pārējie dīzeļi ar nezināmu noskrējienu.
Offline
Kaross
18. Dec 2016, 21:18 #1174

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1722

Braucu ar: 535D E61, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Nav CR dzinējiem šādu problēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
-JUREVICH-
18. Dec 2016, 21:53 #1175

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 834

Braucu ar: MTZ80 E39 E30 Vito


18 Dec 2016, 17:46:42 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 17:34:46 @jurrus rakstīja:

18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.

Sanāk vienīgais uzraujos uz nop..teņiem!Nodilušas sadalenes,sadiluši kompensātori, dilušas sprauslu sēžas!Ir protams vēl lielāki dīzeļmēsli nu bet šitais nav dāvana!
Offline
Riibeklis
18. Dec 2016, 22:17 #1176

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ


18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?


Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā

Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors

Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.



Offline
shuttle
18. Dec 2016, 22:27 #1177

Kopš: 28. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: HrenO


18 Dec 2016, 22:17:27 @Riibeklis rakstīja:

18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?


Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā

Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors

Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.





Es tādus auto atļauties nevaru.
Offline
Pufaix
18. Dec 2016, 22:32 #1178

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 545

Braucu ar: Street triple, VW Touran


18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 18 Dec 2016, 22:50:25 ]

Offline
sonx33
19. Dec 2016, 08:50 #1179

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 1319

Braucu ar: 320d


18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:

18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst



Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats?
Offline
MMMax
19. Dec 2016, 09:46 #1180

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


19 Dec 2016, 08:50:47 @sonx33 rakstīja:

18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:

18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst



Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats?


Tas ir saprotami, ka labāk ir nomainīt, un aizmirst par to problēmu.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips