Online

Pašreiz BMWPower skatas 96 viesi un 74 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
MMMax
13. Jul 2016, 14:22 #1141

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 321

Braucu ar:

Eļļas seškante nekad nav mainīta
Offline
cufiks
13. Jul 2016, 14:34 #1142

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2730

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Tad jau drīz tās vietā mainīsi motoru..
Offline
Damn
13. Jul 2016, 15:13 #1143

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10026

Braucu ar:

DSG eļļas maiņa pēc savas iniciatīvas vai dīlera apkopju grafiks

Offline
MMMax
13. Jul 2016, 15:19 #1144

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 321

Braucu ar:


13 Jul 2016, 14:34:21 @cufiks rakstīja:
Tad jau drīz tās vietā mainīsi motoru..


Kad būs jāmaina tad padošu ziņu.
Offline
MMMax
13. Jul 2016, 15:19 #1145

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 321

Braucu ar:


13 Jul 2016, 15:13:01 @Damn rakstīja:
DSG eļļas maiņa pēc savas iniciatīvas vai dīlera apkopju grafiks



Pēc 60 t.km
Offline
smudo
13. Jul 2016, 15:50 #1146

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 474

Braucu ar:


13 Jul 2016, 15:13:01 @Damn rakstīja:
DSG eļļas maiņa pēc savas iniciatīvas vai dīlera apkopju grafiks




60k km ir oficiali razotaja noteiktais ellas mainas intervals DSG karbam.
Online
cufiks
13. Jul 2016, 16:31 #1147

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2730

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


13 Jul 2016, 15:19:14 @MMMax rakstīja:

13 Jul 2016, 14:34:21 @cufiks rakstīja:
Tad jau drīz tās vietā mainīsi motoru..


Kad būs jāmaina tad padošu ziņu.


Ceru, ka zini, cik tas sūC maksā..
Offline
einaars
02. Aug 2016, 10:00 #1148

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1896

Braucu ar:

vw passat b6 2,0tdi manuals, problēma tāda , ka pabraucot ilgāk sastrēgumā nevar izņemt no pirmā vai otrā ātruma. sajūgs vainīgs vai kārba ?
Offline
PetrolHead
04. Nov 2016, 20:41 #1149

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 39

Braucu ar: šoferi

A4 2.0 Tdi 8V BPW
Auksts tukšgaitā nestabili strādā.
Diagnoatiķis pateica, ka pirmai sprauslai pizdohen.
1 cyl 2,99 vairāk nerāda
2 cyl 1,55
3 cyl 1,6
4 cyl 0,8

Vēl teica apskatīties pašu sprauslas kontaktu, vrb tur ir vaļīgs.

Jautājums.
Vai neliekot uz stenda tā uzreiz var pateikt ka Sprausla beigta?
Otrs jautājums - tieši kad motors auksts nestabili strādā, var novērot ka raustās tuvās gaismas, tpc pieļauju domu par sliktu kontaktu sprauslai, vrb kkur sit uz korpusu?
Offline
talsupeteris
04. Nov 2016, 20:44 #1150

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 52

Braucu ar:

Sveiki! Nedaudz ne pa temu, bet vai kads varetu pa 1.9tdi 85kw pakonsultet nedaudz caur PM? Ja ir savs serviss, tas vispar super.
Offline
Kaross
05. Nov 2016, 20:04 #1151

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1809

Braucu ar: 535D E61, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


04 Nov 2016, 20:41:52 @PetrolHead rakstīja:
A4 2.0 Tdi 8V BPW
Auksts tukšgaitā nestabili strādā.
Diagnoatiķis pateica, ka pirmai sprauslai pizdohen.
1 cyl 2,99 vairāk nerāda
2 cyl 1,55
3 cyl 1,6
4 cyl 0,8

Vēl teica apskatīties pašu sprauslas kontaktu, vrb tur ir vaļīgs.

Jautājums.
Vai neliekot uz stenda tā uzreiz var pateikt ka Sprausla beigta?
Otrs jautājums - tieši kad motors auksts nestabili strādā, var novērot ka raustās tuvās gaismas, tpc pieļauju domu par sliktu kontaktu sprauslai, vrb kkur sit uz korpusu?


Ja sprauslas konktaktam viss ir o.k., tad nekāds stends nav vajadzīgs. viņa ir pilnīgi beigta.
Tuvo gaismu raustīšanās un sprauslas nekontakts nevar būt saistītas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
JZ
05. Nov 2016, 22:00 #1152

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 8695

Braucu ar:

kā nevar? nekontakts sprauslai - apgriezieni krīt zem 700 un ģenerātors vairs nespēj uzražot 14+V, pakrīt zem un to tad arī redz uz gaismām

to "sišana uz korpusu" gan vajadzētu atmest jau startā, te nav runa par veciem benzīna motora svečvadiem
Online
Kaross
05. Nov 2016, 22:05 #1153

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1809

Braucu ar: 535D E61, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


05 Nov 2016, 22:00:32 @JZ rakstīja:
kā nevar? nekontakts sprauslai - apgriezieni krīt zem 700 un ģenerātors vairs nespēj uzražot 14+V, pakrīt zem un to tad arī redz uz gaismām

to "sišana uz korpusu" gan vajadzētu atmest jau startā, te nav runa par veciem benzīna motora svečvadiem


Izklausās pēc sieviešu loģikas. Gaismas redz, ka raustās, bet to, ka dzinējs mirst nost, neredz. Vismaz nekas nav pieminēts.

To es arī mēģināju pateikt, ka sprauslu kontaktiem tiešā veidā ar gaismām nav sakara. Tur nav augstspriegums vai 100W katrai, kas varētu raustīt uguņus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
DFS
06. Nov 2016, 00:45 #1154

Kopš: 08. Feb 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 14860

Braucu ar: Pastalu

ja jau par audi, tad sekojošs jautājums : Audi B8 avant ar bixenon un lediem, vakar ieslēdzu tuvās gaismas, vienai lampai LEDiem tonis bik cits un liekas,ka spuldze spilgtāka pēkšņi paliek, pēc brīža izslēdzas. Ieslēdzot atkal, pēc 2-3minūtēm atkal izslēdzas. Nevarētu būt kāds gļuks blokā, ka kaut kā par daudz strāvu laiž pirms tam viss ok bija.

-----------------
Čaiņiku Kauss
Offline
smudo
06. Nov 2016, 09:22 #1155

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 474

Braucu ar:


06 Nov 2016, 00:45:38 @DFS rakstīja:
ja jau par audi, tad sekojošs jautājums : Audi B8 avant ar bixenon un lediem, vakar ieslēdzu tuvās gaismas, vienai lampai LEDiem tonis bik cits un liekas,ka spuldze spilgtāka pēkšņi paliek, pēc brīža izslēdzas. Ieslēdzot atkal, pēc 2-3minūtēm atkal izslēdzas. Nevarētu būt kāds gļuks blokā, ka kaut kā par daudz strāvu laiž pirms tam viss ok bija.


Noteikti, tā nav jābūt. Varētu būt problēma ar to bloku, kas regulē spilgtumu. Gan ieslēdzot pagriezienu, vai gabarītus, dienas gaismas LED spilgtums tiek samazināts un izskatās, ka Tavā gadījumā tas novērojams arī situācijā, kad tam nav jānotiek.
Online
Mixxx2005
18. Dec 2016, 13:35 #1156

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1662

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?
Offline
kere8
18. Dec 2016, 14:55 #1157

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 272

Braucu ar: vecu behu

1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Offline
Kaross
18. Dec 2016, 15:18 #1158

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1809

Braucu ar: 535D E61, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?


Elementāri un vienkārši dzinēji. Nav tādu baigi rakturīgo kaišu.
Sprauslu beigšanas es neskaitu pie raksturīgām kaitēm. Nevienam dzinējam sprauslas neiet baigi ilgāk par 500 000km. Sprauslu izbeigšanās ir normāls gadījums jebkuram auto pie lielāka nobraukuma. Jaunas ap 400 Euro gab.
tai pat laikā 3.0TDI būs 330 Euro gab. nav baigā atšķirība. Samainīt 6 gab. tāpat būs dārgāk kā 4.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Mizx
18. Dec 2016, 16:47 #1159

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1789

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 17:27 #1160

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1662

Braucu ar: seklu filosofiju.

atšķirība starp 74kw un 96kw pd dzinējiem nekāda lielā laikam nebūs?

Cik ļoti VCDS korekciju rādījumam var uzticēties uz sprauslu dzīvību?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 18 Dec 2016, 17:33:48 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips