Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
RaimisK
11. Jan 2018, 11:49 #13541

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3227

Braucu ar: erenpreisu

Pabraucu divus gadus ar jaunu Avensis variatoru, kamēr jauns un nav jāremontē, neko sliktu nevaru pateikt.
Offline
JZ
11. Jan 2018, 12:03 #13542

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 11:49:30 @baisulis123 rakstīja:
Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk.


cvt nemirst kā automāti vai manuāļi, tā sāk gļukot, un ja tur ir daudz maz gudrs vadības bloks tai, tad tas sāks ģenerēt kļūdu ierakstus, kas novedīs pie kaut kādiem avārijas režīmiem utt utml, un tad tas auto nonāk tirdzniecībā un aiziet nākamajās, nelaimīgajās rokās

pie 200k automāts var būt pilnīgi perfektā darbošanās stāvoklī, kas pie attiecīgām apkopēm var vēl nobraukt savus 200k, tās pats ar manuālajām, bet tā tas galīgi nav ar CVT

CVT droši vien ir kārtu vienkāršāk, ātrāk un lētāk izgatavot par citiem kārbu veidiem, kas ir vēl viens iemesls kādēļ tā ideja vēl ir dzīva

un CVT nav nekas jauns vai priekš auto izdomāts, tās lieto industriālajā tehnikā daudz līdz brīdim kad parādijās frekvenčmaiņas vadība elektromotoriem, un bieži tie cvt ir bēdīgā stāvoklī, kaut kas kas neiet kā vajag, strādā ar ievērajiem jaudas zudumiem, bet ir vietas kur vajag apgriezienu regulēšanu ārpus klasisko pārnesumkārbu iespējām, un tad (~1950-1980) vienkārši nebija citu iespēju
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 12:40 #13543

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?

[ Šo ziņu laboja baisulis123, 11 Jan 2018, 12:42:24 ]

Offline
Ruff
11. Jan 2018, 12:50 #13544

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3





-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
11. Jan 2018, 13:04 #13545

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 12:40:34 @baisulis123 rakstīja:
Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?


tas tā ir tādēļ ka cvt subaru ar caurrūsējušiem sliekšņiem, arkām un grīdām jau sen ir zem preses, kamēr audi tik aiziet 3kārtējā rinķī pa tirgu

un neaizmirsti aprunāties par subaru kvalitāti ar visiem tiem, kas gt un wrx kārbas un motorus pārlasijuši

cvt ir lēts risinājums ar ierobežotu resursu uzreiz vairākām problēmām, bet tās visas nav lietotāja, bet ražotāja problēmas, ja tie cvt būtu par dažiem k lētāki par līdzīgu auto, tad vēl ok, bet tā jau nav... attiecīgi ražotājs maksimizē savu peļņu un aita tiek apcirpta vēl vairāk

aitai labi, jo mēneša maksājums tak ir ļoti pieņemams...

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jan 2018, 13:09:12 ]

Offline
karro
11. Jan 2018, 13:06 #13546

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu


11 Jan 2018, 11:42:12 @JZ rakstīja:


CVT visas idejas pamatā ir motora turēšana vienos, ļoti optimizētos (priekš konkrētā darba), apgriezienos, tā klasiskās kārbas imitēšana gan jau ka ir ne dēļ kaut kāda "feelinga", bet tikai un vienīgi lai paildzinātu CVT mūžu, CVT pastāvīgi slīd, attiecīgi dilst


mm, vai Tu gribi teikt, ka šķīvju turēšana kkādā konstantā attiecībā radikāli samazina slīdēšanu, salīdzinājumā ar situāciju, kad notiek šķīvju bīdīšana kopā/vaļā? es pat domātu, ka atteikšanās no feikajiem pārnesumiem būtu optimālāka, jo pieļautu šķīvju čut vienmērīgāku nodilumu.

anyway, es neatradu nevienu resursu, kur būtu minēts, ka tie feikie pārnesumi ir kaut kas cits, kā nodeva publikai.

es, tiesa, nezinu, kā ir uztaisīta brīvgaita šiem brīnumiem, tur varētu būt iespēja kādai slīdēšanai, bet tas arī nav feikais pārnesums

tas, ka kaut kāda slīdēšana tai sistēmā notiek, ir saprotams, bet es nevaru izdomāt, kā feikie pārnesumi to spētu radikāli samazināt

[ Šo ziņu laboja karro, 11 Jan 2018, 13:11:54 ]

Offline
Mikels
11. Jan 2018, 13:09 #13547

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4629

Braucu ar: cieņu

Pamēģinot iepriekšējo Subaru XV modeli ar CVT, kārba likās maigi sakot briesmīga....
Offline
Arturiks
11. Jan 2018, 13:09 #13548

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


11 Jan 2018, 12:40:34 @baisulis123 rakstīja:
Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?
Ieraksti subaru cvt failure google un palasi pie cik štukām tās kārbas cilvēkiem ir izbeigušās.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 11 Jan 2018, 13:09:45 ]

Offline
JZ
11. Jan 2018, 13:18 #13549

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

karro, mana teorija ir ka kamēr tas cvt imitē pārnesumu, slīd tas mazāk kā klasiskajā cvt darbības veidā, attiecīgi mazāks nodilums

ja tu sāc atkal izmantot mainīgus motora rpm paātrinājumam, tu atkal brauc iekšā tieši tajās pat problēmās, kur klasiskais variants, atkal nākas pazaudēt daļu max pīķa jaudas, lai iegūtu vienmērīgu griezi - nākas investēt motora attīstībā, kas nah nav vajadzīga jo tev ir tas cvt...

tādēļ tāda cvt darbināšana, manuprāt, ir pilnīgi neloģiska pat neņemot vēl vērā Tevis minēto risku iedzīvoties rievās uz šķīvjiem, un var būt viņi to nodilumu uz šķīvjiem aizstāj ar dilumu uz ķēdes, un lai neiebrauktu auzās nākas veikt to imitāciju, kas aitām atkal ļoti patīk, jo beidzot tas cvt strādā kā pienākas!

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jan 2018, 13:18:56 ]

Offline
RaimisK
11. Jan 2018, 13:46 #13550

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3227

Braucu ar: erenpreisu

Tīri kloķa klaņa mehānismā ir, ko attīstīt? Ja neskaita materiālu un elektroniku

Tas, ka mūsu bērni brauks ar trolejbusiem bez drātīm ir skaidrs.
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 14:08 #13551

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Arturik, izdariiju kaaa tu teici.

Ir paaris atsevishkji ieraksti.

Bet paarsvaraa visi kas ir ownojushi raksta ka 250tk juudzes bez probleemaam.

Subaru ar CVT top 5ciniekaa peec realibility ratinga.

Taka nevajag te demagogiju dziit ok?
Offline
JZ
11. Jan 2018, 14:15 #13552

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kloķim un klanim ir vibrācijas, ir "atspere", demferi, 2masu spararati, ir berzes gultņos, cilindros, gazes sadales mehānismos, tad nāk pašas gāzes sadaļu fāzes, vanos, vvti, vtec, neskaitot pašus ieplūdes kolektorus ar maināmas ģeometrijas kanāliem, tad izplūdes gāzu recirkulācija, turbīnas utt utml, viss tas prasa resursus attīstīt, un no ieplūdes/izplūdes optimizēšanas diapazonā 3k-6k, kas vajadzīga klasiskajām kārbām (un ko aizstāj ar vienkārši papildus pārnesumiem jaunākajos 7-8-9 pak. automātos), un no kā var tikt vaļā ar ķēdi un pāris koniskiem šķīvjiem...

lūk kādēļ kaut kāds 100zs 1.6 ar cvt var nelikties nemaz tik slikts kā 100zs 1.8 ar manuāli, jo tas cvt ļauj sēdēt motoram vislaik tajā max jaudā, kamēr 1.8 iet cauri zemajam galam, kur nav griezes, tad vidējam diapazonam, kur atkal ir pazaudēta daļa jaudas dēļ zemā un augstā gala kompromisiem, un tad ir augstais gals, kuru ierindas braucējs vispār reti kad lieto, bet kuru vajag reklāmas prospektam, jo aitas nepirks 90zs 1.8, ar labāku griezi, lejā un vidū, jo ir tak 100zs 1.8 konkurentam, un tad mēs slēdzam nākošo pārnesumu, kur ir tieši tas pats

par sadegšanu, tiešo iesmidzināšanu, lieso dedzināšanu utt nerunājam, jo tas līdzīgi ietekmē abus, es iepriekš pieminēju turbo, kas ar nav īsti pareizi, jo ietekmē necvt un cvt līdzīgi, bet iespaids tam uz efektīvo rpm diapazonu var būt ļoti liels
Offline
JZ
11. Jan 2018, 14:22 #13553

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 14:08:47 @baisulis123 rakstīja:
Arturik, izdariiju kaaa tu teici.

Ir paaris atsevishkji ieraksti.

Bet paarsvaraa visi kas ir ownojushi raksta ka 250tk juudzes bez probleemaam.

Subaru ar CVT top 5ciniekaa peec realibility ratinga.

Taka nevajag te demagogiju dziit ok?


par tevi ir teiciens - ignorance is bliss, vispār tas teiciens ir attiecinams uz lielāko daļu cilvēku, bet tu esi ļoti spilgts piemērs

p.s. es reti kad tā konkrēti par kādu izsakos, vienmēr cenšos par ideju, nevis cilvēku, bet nu zb jau...

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jan 2018, 14:24:07 ]

Offline
R_BERGS
11. Jan 2018, 14:33 #13554

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16466

Braucu ar:

Atliek pāris tirliņiem nokārtot līzingu, kā topiks aiziet pilnīgā raznosā un krāniņus stiepj līdz pasaules malai




-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 14:38 #13555

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

JZ, cienītais.

Man godavārds nerūp bmwpowera ekspertu viedoklis. Internets nav pārplūdis ar šausmu stāstiem par CVT. Tas ir fakts.

Jocīgi ka diskusijā tiek pieminēta rūsa, veci wrx un kur tu veel GT.

Offline
Kidd
11. Jan 2018, 14:50 #13556

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 7996

Braucu ar: 400Zs


11 Jan 2018, 14:43:08 @user rakstīja:

njā, daudz tādu lohu, kuri ar benzīna dzinēju pārslēdzas pie 3k apgriezienu un saka - neiet nav jaudas utt...


hvz, man ar 4.7L v8 pie 3 pārslēgties ir pati mellene, reti kad sanāk griezt līdz 4k

[ Šo ziņu laboja kiddLV, 11 Jan 2018, 14:50:27 ]

Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 14:54 #13557

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


11 Jan 2018, 14:33:04 @R_BERGS rakstīja:
Atliek pāris tirliņiem nokārtot līzingu, kā topiks aiziet pilnīgā raznosā un krāniņus stiepj līdz pasaules malai





Imanta sapiipeejies labu kapronu. Nav nav te nevienam nekadi lizingi un krediti. Tu tagad varesi gulet mierigi jeb tomeer buus jaavaartaas?
Offline
R_BERGS
11. Jan 2018, 14:55 #13558

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16466

Braucu ar:


11 Jan 2018, 14:54:27 @baisulis123 rakstīja:

11 Jan 2018, 14:33:04 @R_BERGS rakstīja:
Atliek pāris tirliņiem nokārtot līzingu, kā topiks aiziet pilnīgā raznosā un krāniņus stiepj līdz pasaules malai





Imanta sapiipeejies labu kapronu. Nav nav te nevienam nekadi lizingi un krediti. Tu tagad varesi gulet mierigi jeb tomeer buus jaavaartaas?

para skaisto salonu un tad es eju vārtīties

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 14:57 #13559

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Apskaties internetaa.

Tev taaa bembe ar brauc kad nesanak pa vejam un pa kalnu uz leju?
Offline
Arturiks
11. Jan 2018, 14:59 #13560

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Sportisks kloķis automātam.




Piedodiet, ka izvilku veco modeli. Tev laikam jau ir jaunais gaumīgais.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 11 Jan 2018, 15:03:07 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex