Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Kidd
30. Jan 2024, 09:28 #14481

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 7986

Braucu ar: 400Zs


29 Jan 2024, 17:36:24 @Mikels rakstīja:
Es saprotu,ka gandrīz katrs Imprezas īpašnieks savā dzīvē sastopas ar to,ka jāpārlasa tas dzinējs , attiecīgi cik plus/mīnuss tas nostājas tādam WRX/STI?


kad paņēmu savējo wrx, iepriekšējā saimniece bija sieviete, kas braukāja ikdienā Ogre-Rīga sēņojot. apkopt visu, nomainīt aizaugušo egr, turbīnu apkopt, izplūdi un vēl kautkādi sīkumi - kopā salasijās ap 1k. Kad uznāca dumja vēlme pacelt līdz +- 350 ponijiem, bet drošiem - lai nenorautu dzeni negaidītā brīdī, tad rēķins, bez darba, bija pie 3k eu. Tas bija pirms gadiem 5.Ak jā - auto bija Blobeye sedans. Es nez - man tagad ar 400 ponijiem un quattro arī ziemā ir pietiekami jautri. tik nav bububu skaņas Salīdzinājumā ar A5 quattro likās, ka wrx mazliet asāk griež līkumos, bet nu tur, visticamāk, blīve manā personā vainīga, neesmu rallists


ak jā, un te kāds ieteica ziemas priekiem 2.0R motoru. Man bija tāds hawkeye. da nu nahuj nahuj nahuj - jams neiet ar saviem 160 ponijiem vispār. Nu tā, ka absolūti.

[ Šo ziņu laboja Kidd, 30 Jan 2024, 09:36:48 ]

Offline
smudo
30. Jan 2024, 11:29 #14482

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


30 Jan 2024, 09:12:41 @0xFFFF rakstīja:

29 Jan 2024, 23:18:31 @smudo rakstīja:

29 Jan 2024, 22:47:39 @spriditis rakstīja:
Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings


Gen 1 E46 xDrive ledus trasēs vadās gandrīz kā RWD auto, bet Xdrive palīdz ātrāk paātrināties un arī bieži palīdz iztaisnot auto, ieminot pedāli. Bet protams, ka tur daudz jaudas aiziet pa tukšo, jo starp asīm principā sanāk old school open difs un pakaļā (saprotu, ka priekšā nē) auto mēģina griezi pieregulēt ar bremžu palīdzību, piebremzējot riteni, kuram mazāka saķere. Teorētiski var uzlikt pakaļā LSD, bet nez kā tas ietekmēs balansu starp asīm - vai nebūs tā, ka pieaugot saķerei pakaļas asij, vairāk jaudas aizies pa tukšo priekšas ratam ar mazāko saķeri



Te vairākās aplamībās iebrauci
pirmkārt, e46 nav gen1 x-drive, bet vienkārši x;
otrkārt, tur nav centrālais open diff, bet ir transfer case, kas VIENMĒR griezi sadalīs 38% priekšai, 62% pakaļai;
treškārt, kas pats galvenais, nevadās viņa gandrīz kā RWD, jābrauc stipri citādāk (kā ar AWD mašīnu), bet kopumā e46 vadās ļoti labi
Te var sīkāk par e46 palasīt, arī par pilnpiedziņu: http://www.unofficialbmw.com/images/e46.pdf


Paldies par precizējumu. Man AWD darbības principi ir black box daļēji, tādēļ arī brīzīem muļķības varu sarakstīt Zināju, ka ir permanent 38%/62% sadalījums, bet nezināju prezīzi, kā tas tiek nodrošināts. OE versijā bez bloķa, katra ass saņem savus fiksētos procentus, bet starp ratiem griezi ar bremžu palīdzību pieregulē, tādēļ pēc braukšanas ledus trasē vienmēr bremzes var ar degunu sajust, bet E46 kluči un diski neko nemaksā. Tad sanāk, ka uzliekot pakaļā bloķi, uzlabosies piedziņas sistēmas efektivitāte pakaļas asij un to vēl vairāk varētu pielīdzināt RWD sajūtām.

Par to vadīšanos - esmu braucis dažādās ledus trases ar šo E46 un vēl ar E36 un E46 ar metinātiem bloķiem un 944 ar OE bloķi - ledus trasē vadība ļoti tuva RWD - ieberot pat bez tūres leņķa pakaļa raujas nost un auto grib pa 180 grādi samesties apkārt. Līkumos, protams, ka priekša ļoti palīdz iztaisnoties un garas sānslīde grūtāk noturēt.

Kad ar Tevi braucām Ērgļu trasē un Tev arī iedevu pabraukāties, tas bija samērā nereprezentatīvi vs slidenas ledus trases, jo tur 80% ar naglām brauca (kas ledus padarīja mazāk slidenu arī ar jaunām ielas radžu riepām) un bija ļoti jāprovicē auto lai samestu, savukārt, ledus trasēs, kur ar naglām nelaiž uz svaiga ledus pavisam citas sajūtas.

Summary ir tāds, ka E46iX ar M54B30 un M54B25 ir labs ziemas beateris tiem, kas grib arī pa ielu starplaikos normāli ziemā pārvietoties un kam tas nav dedicated drift auto ar metinātu bloķi. Tikai jārēķinās, ka tā kā tās ir atmosfēras, tad jaudas ir, cik ir, bet tas aktuāli tikai tad, ja ar zāģiem grib braukt. Ar ielas riepām uz ledus pilnīgi pietiek. Protams, vienmēr opcija ir šiem auto turbo vai kompresoru uzlikt, ja gribas vairāk jaudas.
Offline
0xFFFF
30. Jan 2024, 13:02 #14483

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3

Man ar pilnpiedziņa sveša tēma, šķiet arī nepareizi sapratu to PFD ko biju ielicis- transfer case iekšā ir vēl open diffs, citādi braukšana būtu kā ar nolokotu centra difu- tad e46 gadījumā tikai ar bremzēm imitē bloķi
https://m.awdwiki.com/en/bmw/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex