Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
02. Jan 2020, 19:31 #5221

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Jan 2020, 13:23:47 @smudo rakstīja:
DM101, vai esi petijis, ka strada, piemeram, ABT un lidzigu Vacijas uznemumu dzineja tunings? Viniem ir arejs modulis, lidz ar to vini tiesi neiejaucas OEM kompi. Vinu risinajumi pec tuninga atbilst EURO 6 prasibam (saskana ar majas lapu), ir Vacijas TUV atbilstosi/saskanoti un vini piedava 2 gadu vai 100k km garantiju (tas, gan ja veic chipuning jaunam auto - eesmu lasijis detalas). Senak ABT produktus vareja iegadaties ari caur attiecigajiem VAG dileriem, bet tagad tadu info neatrodu.


Problēma ir tāda, ka viņš nav pētījis nevienu normālas kompānijas čiptuningu. Ir redzēti pāris kaktu kantoru Vasja chiptunings uz nobrauktām miskastēm. Un pie tam ne jau pētīts chiptunings, bet veikti pieņēmumi analizējot diagnostikas datus. Cilvēkam nav ne zināšanu, ne pieredzes šajā jomā - tikai skaļi populistiski izteikts viedoklis. Ja viņš saprastu kā notiek čiptunings, kas un kā tiek mainīts, tad ļoti daudzi šie nepareizie apgalvojumi nebūtu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
02. Jan 2020, 19:37 #5222

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja runājam par ABT "tuning boxiem", kas iespraužas pa vidu starp vadības bloka štekeriem, tad tas ir salīdzināms ar pilnvērtīgu chiptuningu. Būtībā tas ir pārmērīgi sarežģīti, nevajadzīgi veidots tūnings. Vienu esmu tādu redzējis, turējis rokās. Tas nav parastais tuning box, kas nojauc 1-3 sensoru mērījumus. ABT tas praktiski strādā kā autonoms vadības bloks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
02. Jan 2020, 22:57 #5223

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Kas šito datorgalvu pļūti satīrīs?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
V.I.P.
03. Jan 2020, 11:19 #5224

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17337

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

nav jau taa, ka viss, ko vins saka, ir nepareizi.

tikai tas teksts par to, ka liek e60 1k meenesii, gan mazliet lika pasmaidiit.
Offline
Zusurs
03. Jan 2020, 12:02 #5225

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Pie 1k mēnesī ieguldījumiem lētāk nav katru gadu pirkt jaunu F-ku?
Offline
RR04
03. Jan 2020, 12:19 #5226

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


03 Jan 2020, 12:02:40 @Zusurs rakstīja:
Pie 1k mēnesī ieguldījumiem lētāk nav katru gadu pirkt jaunu F-ku?

Vai Golp 4
Offline
radiaators
03. Jan 2020, 12:39 #5227

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


03 Jan 2020, 12:34:57 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2020, 12:32:04 @Vantage rakstīja:
principā, jā, guldot ik mēnesi 1k flat, par to summu aprēķins nosaka, ka var braukt pat ar 2020.gada 540i un pie tam tas ir turbo benzīns ar 250kw!

zinu, zinu, gaidam, tūlīt birs komenti ar putām uz lūpām, ka n53 ir īstais pēdējais dzinējs, bauda un prieks braukt :veiksminiekx:


mans aprekjins savukaart nosaka, ka nav veerts diskuteet ar lielu dalju shiis maajaslapas kontingenta.

Bet Tu taču to nemitīgi dari...
Offline
Elviss
03. Jan 2020, 12:42 #5228

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21516

Braucu ar: VAZ 2101 80'

1k mēnesī un 540? Auto izmaksas nesastāda tikai kredīta maksājums

-----------------
Offline
Zusurs
03. Jan 2020, 12:50 #5229

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


03 Jan 2020, 12:34:57 @DM-101 rakstīja:
mans aprekjins savukaart nosaka, ka nav veerts diskuteet ar lielu dalju shiis maajaslapas kontingenta.
Klausies, es neapstrīdu faktu, ka Tu esi labs un zinošs speciālists par dzinēju lietām, bet nu ja tu pilnā nopietnībā apgalvo, ka E60 uzturēšana izmaksā 12k gadā, tad vai nu Tu smagi lej, vai arī nedraudzējies ar galvu.

Ar budžetu virs 700-800Eur mēnesī var aiziet uz salonu un paņemt pilnīgi JAUNU 5-to sēriju - nebūs nekādu remontu, un pāris gadus visas apkopes pa garantiju, lej tikai zupu, maksā nodokļus un rullē.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 03 Jan 2020, 12:52:57 ]

Offline
kexxx
03. Jan 2020, 13:13 #5230

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11544

Braucu ar:

Tagad brauc ar auduma salonu un mehānisko kārbu
Bet jaunu mašīnu - max pilnu
Sorry, bet kkā neiet kopā tas salīdzinājums

Tad jau jaunu ar jāņem līdzīgu un nebūs tur i tuvu 100 k
Offline
sys9291
03. Jan 2020, 13:32 #5231

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

zināma taisnība tur arī ir - protams drusku pārspīlēta, kas attiecas par garantiju - tad var piepirkt klāt līdz max 200K un powertrains ir iekšā. Arī apkopes var nopirkt uz gadu - kaut kur ap 400eur...
Kas attiecas par vērtības kritumu - tad esmu novērojis interesantu lietu - kā pārdot - tā vērtība par daudz kritusies - kā pirkt tad otrādi
Offline
smudo
03. Jan 2020, 13:42 #5232

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

G30 540i baze maksa nedaudz virs 60k. Ja neaizraujas ar ekstram, tad cena ar visu pagarinato 200k pilno garantiju bus ap 75k. No ka var ceret sanemt atlaidi, ka rezultata final cena ap 70k. Per 3-4 gadi pie 50-70k km nobraukuma var reali ceret pardot 35k. Tatad 12k gada nolietojums, 3k apdrosinasana, paris K apkopes + riepas utml lietas. Reali pie tik lieliem nobraukumiem tas auto izmaksas ap 15k gada, neskaitot degvielu.
Offline
smudo
03. Jan 2020, 13:53 #5233

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


03 Jan 2020, 13:47:03 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2020, 13:42:31 @smudo rakstīja:
G30 540i baze maksa nedaudz virs 60k. Ja neaizraujas ar ekstram, tad cena ar visu pagarinato 200k pilno garantiju bus ap 75k. No ka var ceret sanemt atlaidi, ka rezultata final cena ap 70k. Per 3-4 gadi pie 50-70k km nobraukuma var reali ceret pardot 35k. Tatad 12k gada nolietojums, 3k apdrosinasana, paris K apkopes + riepas utml lietas. Reali pie tik lieliem nobraukumiem tas auto izmaksas ap 15k gada, neskaitot degvielu.


Reaali piemet veel vismaz 10..15 klaat sho 3 gadu laikaa. Jaa, principaa taa arii sanaak - auto sho 3 gadu laikaa principaa tiek norakstits. Tb, pakaasts.
Un naa, tas auto ne briidi nav tavs. Nu, ja tam kaada noziime. Tb, brauc ar sveshu auto, kuru jaajies paardodot, bet visi naudu esi nodzonis. Nereekjinot degvielu


Skaties uz to ka iespeju iepazit 540i/530i - varbut atradisi kadu jaunu risinajumu kadai vajai vietai G modeliem un bus roka kads jauns blakus bizness
Offline
Zusurs
03. Jan 2020, 13:54 #5234

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


03 Jan 2020, 13:42:31 @smudo rakstīja:
G30 540i baze maksa nedaudz virs 60k. Ja neaizraujas ar ekstram, tad cena ar visu pagarinato 200k pilno garantiju bus ap 75k. No ka var ceret sanemt atlaidi, ka rezultata final cena ap 70k. Per 3-4 gadi pie 50-70k km nobraukuma var reali ceret pardot 35k. Tatad 12k gada nolietojums, 3k apdrosinasana, paris K apkopes + riepas utml lietas. Reali pie tik lieliem nobraukumiem tas auto izmaksas ap 15k gada, neskaitot degvielu.
Tieši tā! Un par tiem padsmit K gadā brauc ar pilnīgi svaigu un sakarīgi nopakotu auto, nevis bomžpaketes E60. Kas tur ko strīdēties vēl?...

Man tiešām kaitina, cik ļoti Kasparam patīk pārspīlēt un no viena grāvja otrā mētāties, pat ja pats labi saprot, ka nav viņam konkrētajā gadījumā vienīgā neapstrīdamā taisnība. Kapēc visādi citādi gudriem cilvēkiem vienmēr šitādi tarakāni galvās?


Un ja tur tiešām sanāk cilvēkam braukt 80+ k gadā, vai loģiskāk nav paņemt vienkārši kaut kādu p*šamo vāģi, kuru neapkalpot vairāk, kā nepieciešams lai tikai uz bāņa neizjūk pa vīlēm?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 03 Jan 2020, 13:56:51 ]

Offline
deadalive
03. Jan 2020, 14:12 #5235

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Nekur jau nav teikts, ka tie 13k e gadā priekš e60 ir legāli kontā. Bet priekš g30 gan kontā būs legāli kādi 35k e jāapgroza.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Zalespljavejs
03. Jan 2020, 14:20 #5236

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto


03 Jan 2020, 14:14:35 @DM-101 rakstīja:

uz 200kkm es E60 iemetu 12K remontos + apkopes.
G serijai veertiibas kritums vien 35K+ optimistiskaakajaa scenaarijaa.
Nerekjinot KASKO deltu, u.c.
NU, BLJA, kaa ir jaanemaak matemaatika, lai nespeetu sho pareekjinaat.



Jā, pastāsti kā E60 var iegrūzt 12k gadā? Vai tad tas nav pēdējais labais 5er, kas ieguldijumus neprasa, ir vienkārsš kā cirvis un noskrien visu un visus?
Offline
sys9291
03. Jan 2020, 14:21 #5237

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2020, 13:50:51 @Vantage rakstīja:

03 Jan 2020, 13:47:03 @DM-101 rakstīja:

03 Jan 2020, 13:42:31 @smudo rakstīja:
G30 540i baze maksa nedaudz virs 60k. Ja neaizraujas ar ekstram, tad cena ar visu pagarinato 200k pilno garantiju bus ap 75k. No ka var ceret sanemt atlaidi, ka rezultata final cena ap 70k. Per 3-4 gadi pie 50-70k km nobraukuma var reali ceret pardot 35k. Tatad 12k gada nolietojums, 3k apdrosinasana, paris K apkopes + riepas utml lietas. Reali pie tik lieliem nobraukumiem tas auto izmaksas ap 15k gada, neskaitot degvielu.


Reaali piemet veel vismaz 10..15 klaat sho 3 gadu laikaa. Jaa, principaa taa arii sanaak - auto sho 3 gadu laikaa principaa tiek norakstits. Tb, pakaasts.
Un naa, tas auto ne briidi nav tavs. Nu, ja tam kaada noziime. Tb, brauc ar sveshu auto, kuru jaajies paardodot, bet visi naudu esi nodzonis. Nereekjinot degvielu


nē. ar to pašu aptuveni summu, ko tu uzturi e60, g30 vietā, nav jātaisa savs blogs, kautkādas manipulācijas, jebatoriji, papadosi, iejaukšanās katos, moduļos un blokos utt. nevajadzīga šņaga, tb. pakāsts laiks, viss ko tu jājies ap to auto - tā vietā šo darbu atdodot garantijai. protams, ka dīlerim nostrādā cilvēciskais faktors, bet nu nav gluži tā, ka tik liels procents, ka tev būs sajāts un nez cik nojāts auto, kā tu saki.

+1
Offline
deadalive
03. Jan 2020, 14:25 #5238

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Pa pa, pirms paris dienām bija 1,1k e menesī, gada nomauc 80k km. Tas ir 13k e gada uz 80k km
Tagad jau 12k e uz 200 k km.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Zusurs
03. Jan 2020, 14:29 #5239

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Man tā vien gribētos aizņemties Kaspiča ideālo E60 uz testa braucienu - sajust, kā tas ir, kad trīspadsmitgadīgs auto jūtās kā tikko noripojis no konveijera. Jo vismaz tas ir tas, ko autors apgalvo, un ko es sagaidītu no automašīnas, kurā katru gadu (!) tiek ieliekts vairāk, nekā tas pats par sevi ir vērts.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 03 Jan 2020, 14:31:38 ]

Offline
ATB
03. Jan 2020, 14:34 #5240

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5184

Braucu ar: ♛ ♛

Ja Tu rullē 80k/gadā, kāpēc nepirki dīzeli?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo