Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 57 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Jurchixx
17. Dec 2019, 23:50 #5201

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7515

Braucu ar: F32 M Performance

Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts
Offline
vvv
17. Dec 2019, 23:56 #5202

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts


Problēma ir dīzelis un 1500 rpm
Offline
michals1
17. Dec 2019, 23:58 #5203

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 910

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


17 Dec 2019, 23:56:13 @vvv rakstīja:

17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts


Problēma ir dīzelis un 1500 rpm

Ne jau dīzelis ir problēma,bet gan vecs dīzelis,kuram jau 200+k./km
Offline
vvv
18. Dec 2019, 00:11 #5204

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


17 Dec 2019, 23:58:59 @michals1 rakstīja:

17 Dec 2019, 23:56:13 @vvv rakstīja:

17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts


Problēma ir dīzelis un 1500 rpm

Ne jau dīzelis ir problēma,bet gan vecs dīzelis,kuram jau 200+k./km



Mjā, kā taxis šis auto neder...
Vēl nesen auto ar 200k skaitījās svaigs dzinējs
Offline
Jurchixx
18. Dec 2019, 00:13 #5205

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7515

Braucu ar: F32 M Performance

200-300k nav viņiem liela bēda, ja seko līdzi un dara laicīgi to, ko vajag darīt pie attiecīgā nobraukuma
Offline
ATB
18. Dec 2019, 07:23 #5206

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Problēma ir tur, ka TA NEVIENS NEDARA
Offline
depo
18. Dec 2019, 07:44 #5207

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18754

Braucu ar: Zirgu

Nav tā, ka neviens, bet reti kurš - jā. Es 5dien braucu tīrīt ieplūdes kolektoru/EGR/EGR dzesētāju/ieplūdes kanālus/kartera ventilācijas trubas.

[ Šo ziņu laboja depo, 18 Dec 2019, 07:45:05 ]

Offline
cmax
18. Dec 2019, 08:20 #5208

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 465

Braucu ar:


18 Dec 2019, 07:44:30 @depo rakstīja:
Nav tā, ka neviens, bet reti kurš - jā. Es 5dien braucu tīrīt ieplūdes kolektoru/EGR/EGR dzesētāju/ieplūdes kanālus/kartera ventilācijas trubas.

Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.
Offline
Zusurs
18. Dec 2019, 09:10 #5209

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 632

Braucu ar: F10 535d


18 Dec 2019, 08:20:55 @cmax rakstīja:
Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.
Cilvēks neapkalpo auto - slikti, cilvēks raksta ka visu maina laicīgi - atkal slikti un jāuzdirš kaut kas...

Foruma zieds, eptva
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 09:53 #5210

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: F11 530i, neo-retro lamahu


17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 09:55 #5211

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2234

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Dec 2019, 09:55:47 ]

Online
Zeno
18. Dec 2019, 10:07 #5212

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: F11 530i, neo-retro lamahu


18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 10:08:29 ]

Offline
michals1
18. Dec 2019, 10:12 #5213

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 910

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 10:18 #5214

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: F11 530i, neo-retro lamahu


18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:

18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?


Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"

Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.

[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 10:18:47 ]

Offline
radiaators
18. Dec 2019, 10:30 #5215

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2555

Braucu ar: F11 525d


17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts

Nemet visus vienā maisā
Es 6mēn laikā esmu ieguldijis savā auto 2,5k juro
- nomainīts ķēdes komlekts
- jauns vārstu vāks
- jauns kvēlsveču relejs
- jauns EGR
- iztīrīts ieplūdes kolektors
- jaunas visas 3 reduktora bukses
- jaunas eļļas, filtri, riepas, viens riteņa gultnis utt.
Offline
michals1
18. Dec 2019, 10:38 #5216

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 910

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 10:38 #5217

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2234

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 10:18:04 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:

18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?


Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"

Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.

nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...
KAs attiecas par to, ka viss te ir slikti - tad atceries labs visiem nebūsi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Dec 2019, 10:39:20 ]

Online
Zeno
18. Dec 2019, 10:45 #5218

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: F11 530i, neo-retro lamahu


18 Dec 2019, 10:38:43 @sys9291 rakstīja:
nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...


Tas jau protams. Info rakšana par tech nebūs pirmais rodeo. Visa sāls bija tajā, vai tas ir setup, kas vajadzīgs, jo skaidrs, ka zilzobis OBD nekam nederēs.

Man novērojums ir, ka jo mazāka rinda servisā, jo lielāka iespēja, ka tam ir iemesls darba sajēgā vai kvalitātē.
Un arī mehi, kas apgrozās powerā, reizēm nejēdz, ko dara, tā nopirku 400€ detaļu, ko nevajadzēja, jo problēma jau bija dziļāka. Un arī sprauslas, ja kas, mainītu visas, nevis sameklētu vainīgo. Veiksmīgi nomainīju servisu, bet tur sloti uz izķeršanu.
Offline
Kaross
18. Dec 2019, 11:35 #5219

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2921

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
18. Dec 2019, 11:40 #5220

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2921

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips