Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
31. Dec 2019, 21:54 #5181

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu nevar tur ar kvalitatīvām daļām visu samainīt pa lēto, vēl jo vairāk ja maksā nodokļus, ja visu piereģistrē BMW servisa vēsturē, visas OE daļas maksā un maksā dārgi, tāpat visu mazgāt, atjaukt eļļas sūkni un apskatīt, šāles apskatīties, samainīt visu ieplūdei, ieskaitot visas profila blīves, EGR gredzenis utt, tur ir kaudzēm ko samainīt. Protams, ka pa lēto mainot to visu nesamaina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
31. Dec 2019, 22:49 #5182

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tieši tā, vēl kādas 2-3h paiet diagnosticējot pirms, pēc. Pēc remonta braukājot un pāradaptējot utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
radiaators
31. Dec 2019, 22:55 #5183

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


31 Dec 2019, 22:49:16 @RSAWorkshop rakstīja:
Tieši tā, vēl kādas 2-3h paiet diagnosticējot pirms, pēc. Pēc remonta braukājot un pāradaptējot utt

Variet lūdzu man izskaidrot (neesmu mehs), kas tieši no tā tik būtiski mainās ?
Manam auto pāradaptācijas pēc ķēdes maiņas netaisija, bet auto brauc un rūc ļoti labi...
Ķēde bija izstiepusies par 11mm un mērķis bija novērst potencionālo fuckupu ar ķēdes plīsšanu...
Offline
HiJaCKeR
31. Dec 2019, 23:20 #5184

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4487

Braucu ar: BMW E90 330i


31 Dec 2019, 23:01:39 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2019, 22:55:53 @radiaators rakstīja:

31 Dec 2019, 22:49:16 @RSAWorkshop rakstīja:
Tieši tā, vēl kādas 2-3h paiet diagnosticējot pirms, pēc. Pēc remonta braukājot un pāradaptējot utt

Variet lūdzu man izskaidrot (neesmu mehs), kas tieši no tā tik būtiski mainās ?
Manam auto pāradaptācijas pēc ķēdes maiņas netaisija, bet auto brauc un rūc ļoti labi...
Ķēde bija izstiepusies par 11mm un mērķis bija novērst potencionālo fuckupu ar ķēdes plīsšanu...


Cilveekiem prasiibas ir dazhaadas. Iespeejams, ka tev neko no taa visa arii nevajag, ka tikai var piedarbinaat. No otras puses, tam servisa uznjeemumam buutu tas viss jaadara, lai klients peec tam vareetu noveerteet - woow, ku maigi, forshi dzineejs straadaa.

dzinējs pats var pieadaptēties? jeb tas vajadzīgs, lai pasekotu līdzi vai remonts ir izpildīts korekti un dzinējs strādā korekti ?
Online
EZIS17
01. Jan 2020, 18:10 #5185

Kopš: 22. Oct 2019

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Oligarhs atradies.Maaca citiem netaupiit naudu remontos bet pats peerk 3-gadiigas riepas
Offline
abyss
01. Jan 2020, 18:35 #5186

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523


01 Jan 2020, 18:10:15 @EZIS17 rakstīja:
Oligarhs atradies.Maaca citiem netaupiit naudu remontos bet pats peerk 3-gadiigas riepas




Vispār jau pēdējā laikā vairāk dod padomus tiem, kuri grib, lai viņu mašīnas ir ideālā stāvoklī. Nodirš tikai tos, kuri uzskata, ka visa izravēšana tikai uzlabo auto.

Ja cilvēks apzinās, ko dara dpf izravēšana, bet godīgi atzīst, ka nav naudas/vēlmes tajā braucamajā ielikt tos 2k, tad baigi vainot nevar, LV tomēr tas ir likumīgi.
Offline
e36powers
01. Jan 2020, 19:00 #5187

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 799

Braucu ar: 192hp

šeit iet tādas batālijas ko f10 ir tads dargs eksploatacija un mazs resurs. Tikaj kede, karba, dpf, turbina, sprauslas staiga 300-400tkm bez problemam. Tas ir parastais darbas zirgs. Ka cilveki brauc ar veciem Landroveriem vaj Cayeniem kuriem resurs daudz mazak un masinam jau 15 gadi )))
Offline
EZIS17
01. Jan 2020, 19:35 #5188

Kopš: 22. Oct 2019

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Riepu garaazha ir atsleegas vaards.Tev tieshaam nav internets un nevari suudziibas paluureet?Vinji tirgo tikai vecas vai defektainas riepas bet liek taas 1-2eur leetaak lai visaadi bomzhi uzkjeras.Suutot no vairumnieka var izveeleeties vai njemt normaalu DOT vai gadu+, tad attieciigi cena ir stipri zemaaka.Vinji ietaupa kkaadus 30% no riepu cenas njemot vecaakas bet tev kaa bomaarklientiem sanaak 8eur atlaide par komplektu.Kameer buus taadi bomzhi kaa tu tikmeer vinjiem bizness iet uz urraa.Jebkursh cits kantoris tev buus speejiigs piegaadaat par taadu pashu jaunas nevis nelietotas 3 gadus vecas riepas.Tuprini staastiit citiem kaa nevajag kapeiku zheelot ja pats 8eur deelj brauc ar vecaam riepaam.Maxxximaa arii peerc produktus tikai no nocenotaa plaukta ar shodienas terminnu?
Offline
RSAWorkshop
01. Jan 2020, 19:45 #5189

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


01 Jan 2020, 19:35:32 @EZIS17 rakstīja:
Riepu garaazha ir atsleegas vaards.Tev tieshaam nav internets un nevari suudziibas paluureet?Vinji tirgo tikai vecas vai defektainas riepas bet liek taas 1-2eur leetaak lai visaadi bomzhi uzkjeras.Suutot no vairumnieka var izveeleeties vai njemt normaalu DOT vai gadu+, tad attieciigi cena ir stipri zemaaka.Vinji ietaupa kkaadus 30% no riepu cenas njemot vecaakas bet tev kaa bomaarklientiem sanaak 8eur atlaide par komplektu.Kameer buus taadi bomzhi kaa tu tikmeer vinjiem bizness iet uz urraa.Jebkursh cits kantoris tev buus speejiigs piegaadaat par taadu pashu jaunas nevis nelietotas 3 gadus vecas riepas.Tuprini staastiit citiem kaa nevajag kapeiku zheelot ja pats 8eur deelj brauc ar vecaam riepaam.Maxxximaa arii peerc produktus tikai no nocenotaa plaukta ar shodienas terminnu?
Ko nozīmē ņemt normālu DOT?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edzulis
01. Jan 2020, 20:04 #5190

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


01 Jan 2020, 18:49:08 @DM-101 rakstīja:
Es nepeerku lietotas riepas ''5mm vai vairaak'', kaa to dara simti shejienes lietotaaju. Es aizbraucu uz Riepu garaazhu, izveelos veelamo protektoru, noskaitu rubljus, chalji uzmontee, vecaas savaac. Vecajaam parasti ir 5+mm [priekshejaam vasareneem toch], iepeejams, taas juus turpiniet lietot. neesmu informeets.


Offline
EZIS17
01. Jan 2020, 20:05 #5191

Kopš: 22. Oct 2019

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Nemiiz, tu mani nevari nekaadi aizskart jo nebraucu ar F10 un riepas peerku max 3 meeneshus vecus premiumus nevis riepu garaazhaa ar atlaidiiti vecus sakaltushus suudus jo DOT neinteresee taapat kaa deriiguma terminsh uz piena pakas salaspils rimi.
Offline
_Eddy_
01. Jan 2020, 20:10 #5192

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Tak aizver muti, preziit. Nevienu tas suuds, ko Tu propogandee, neskar un neaizskar.
Offline
Balaganovs
01. Jan 2020, 23:47 #5193

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


31 Dec 2019, 16:00:17 @Zeno rakstīja:
Čips jau arī ir kapeikas sišana.
Tā vietā, lai nopirktu auto, kura jauda apmierina, vai salabot viņu līdz OEM stāvoklim, cer izvilkt zelta biļeti šokolādē ar "lēto" čipu un tikt pie M5 killer.
Un kam to jaudu?

Tāpat kā moto pasaulē, nav litrs, nav mocis un vēl taisno izplūdi vajag, tikai trasē spēj parādīt taisnē, kā līkums, vari pa ārmalu ar parastāko ielas moci apdzīt.


Pats vispār saprati, ko pateici? Tavuprāt, man tagad vajag meklēt jaunu auto, "kura jauda apmierina", bet nekādā gadījumā nedrīkstu čipot savu esošo? OK, tūlīt likšu iekš ss.lv savu labo 530d, lai (ar grūtībām) notirgotu 2 reizes lētāk, nekā gadu atpakaļ pirku Vācijā. Un steigšos mobilē meklēt sev 535d, riskējot iegrābties un atkal maksājot daudz lielāku summu, nekā šeit maksā "analoģiski" auto?
Nu un "kam to jaudu" mantru parasti nepārtraukti atkārto atmosfērisko 1.4 litru stūrētāji. Pats esmu tāds - vienam auto man ir ap 100zs, kas ar atliektiem galiem pietiek priekš Rimi maisu transportēšanas. Nu bet otram neatteiktos pielikt drusku pie esošajiem 258zs, kaut gan uzgāzēju grīdā labi ja reizi 2 mēnešos, lai kvēpus izdzītu. Vienkārši kāpēc to neizdarīt, ja var
Varbūt kāds erudīts var zinātniski pamatot, kāds neatgriezenisks ļaunums varētu būt nodarīts N57 ar stage 1 remapu 4gadīgam dzelzim? Tuvākajā laikā biju plānojis "izvilkt zelta biļeti šokolādē"
Offline
HiJaCKeR
01. Jan 2020, 23:59 #5194

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4487

Braucu ar: BMW E90 330i


01 Jan 2020, 23:47:25 @Balaganovs rakstīja:

31 Dec 2019, 16:00:17 @Zeno rakstīja:
Čips jau arī ir kapeikas sišana.
Tā vietā, lai nopirktu auto, kura jauda apmierina, vai salabot viņu līdz OEM stāvoklim, cer izvilkt zelta biļeti šokolādē ar "lēto" čipu un tikt pie M5 killer.
Un kam to jaudu?

Tāpat kā moto pasaulē, nav litrs, nav mocis un vēl taisno izplūdi vajag, tikai trasē spēj parādīt taisnē, kā līkums, vari pa ārmalu ar parastāko ielas moci apdzīt.


Pats vispār saprati, ko pateici? Tavuprāt, man tagad vajag meklēt jaunu auto, "kura jauda apmierina", bet nekādā gadījumā nedrīkstu čipot savu esošo? OK, tūlīt likšu iekš ss.lv savu labo 530d, lai (ar grūtībām) notirgotu 2 reizes lētāk, nekā gadu atpakaļ pirku Vācijā. Un steigšos mobilē meklēt sev 535d, riskējot iegrābties un atkal maksājot daudz lielāku summu, nekā šeit maksā "analoģiski" auto?
Nu un "kam to jaudu" mantru parasti nepārtraukti atkārto atmosfērisko 1.4 litru stūrētāji. Pats esmu tāds - vienam auto man ir ap 100zs, kas ar atliektiem galiem pietiek priekš Rimi maisu transportēšanas. Nu bet otram neatteiktos pielikt drusku pie esošajiem 258zs, kaut gan uzgāzēju grīdā labi ja reizi 2 mēnešos, lai kvēpus izdzītu. Vienkārši kāpēc to neizdarīt, ja var
Varbūt kāds erudīts var zinātniski pamatot, kāds neatgriezenisks ļaunums varētu būt nodarīts N57 ar stage 1 remapu 4gadīgam dzelzim? Tuvākajā laikā biju plānojis "izvilkt zelta biļeti šokolādē"

tur nekā laba vairs nav, to esi sapisis un ļaunums tiek nodarīts cilvēku veselībai

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Jan 2020, 00:02:12 ]

Online
sys9291
02. Jan 2020, 00:11 #5195

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

man patīk termini stage1, stage2, utt
Offline
Balaganovs
02. Jan 2020, 00:22 #5196

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


01 Jan 2020, 23:59:39 @HiJaCKeR rakstīja:

01 Jan 2020, 23:47:25 @Balaganovs rakstīja:

31 Dec 2019, 16:00:17 @Zeno rakstīja:
Čips jau arī ir kapeikas sišana.
Tā vietā, lai nopirktu auto, kura jauda apmierina, vai salabot viņu līdz OEM stāvoklim, cer izvilkt zelta biļeti šokolādē ar "lēto" čipu un tikt pie M5 killer.
Un kam to jaudu?

Tāpat kā moto pasaulē, nav litrs, nav mocis un vēl taisno izplūdi vajag, tikai trasē spēj parādīt taisnē, kā līkums, vari pa ārmalu ar parastāko ielas moci apdzīt.


Pats vispār saprati, ko pateici? Tavuprāt, man tagad vajag meklēt jaunu auto, "kura jauda apmierina", bet nekādā gadījumā nedrīkstu čipot savu esošo? OK, tūlīt likšu iekš ss.lv savu labo 530d, lai (ar grūtībām) notirgotu 2 reizes lētāk, nekā gadu atpakaļ pirku Vācijā. Un steigšos mobilē meklēt sev 535d, riskējot iegrābties un atkal maksājot daudz lielāku summu, nekā šeit maksā "analoģiski" auto?
Nu un "kam to jaudu" mantru parasti nepārtraukti atkārto atmosfērisko 1.4 litru stūrētāji. Pats esmu tāds - vienam auto man ir ap 100zs, kas ar atliektiem galiem pietiek priekš Rimi maisu transportēšanas. Nu bet otram neatteiktos pielikt drusku pie esošajiem 258zs, kaut gan uzgāzēju grīdā labi ja reizi 2 mēnešos, lai kvēpus izdzītu. Vienkārši kāpēc to neizdarīt, ja var
Varbūt kāds erudīts var zinātniski pamatot, kāds neatgriezenisks ļaunums varētu būt nodarīts N57 ar stage 1 remapu 4gadīgam dzelzim? Tuvākajā laikā biju plānojis "izvilkt zelta biļeti šokolādē"

tur nekā laba vairs nav, to esi sapisis un ļaunums tiek nodarīts cilvēku veselībai


Piedod, es tiešām neuztvēru Tavu domu.
Offline
Balaganovs
02. Jan 2020, 00:32 #5197

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


02 Jan 2020, 00:25:26 @riddler rakstīja:
ja dpf ir ārā tad tu indē nost visus tavai kastei tuvumā esosošos kas var ieelpot cietās daļiņas ko DPFs aiztur.


Kam ir ārā? Kas ir ārā?
Neņem ļaunā, bet mani sāk baidīt šā foruma dalībnieki, ar spējām piešķirt citiem sevis paša izdomātus tekstus.
Kurā brīdī es kaut ko minēju par DPF izraušanu, vēl jo vairāk savam auto?
Slinkums likt iekšā memu ar Gretu How dare you
Offline
CP17
02. Jan 2020, 01:47 #5198

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

pohuj
Offline
Mixzzz
02. Jan 2020, 02:56 #5199

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2624

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


31 Dec 2019, 18:57:45 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2019, 18:52:35 @edzulis rakstīja:
Nemaksā f30 kedes maina 1.5k. vismaz uz 2.0d toch


Nuu, es teiktu, ka kjeedes, spriegotaaji n shit buutu liekami tikai bmw (pat ne oem). Vismaz es negribeetu riskeet.

Un arii par meha darbu shaadai proceduurai es labaak samaksaaju +100,bet uzticu to kadram, kursh nenopuudelee neko.
Un ko dariit, ja izraadaas, ka kaads zobrats ir bisku apmulljaats? Manupraat, nekaveejoshi jaamaina. Tek klokjenes bliivsleegs? Jaamaina! Ir grabeklie spararatam?
Tb, manupraat, shai proceduurai toch nav jaameegjina 100 ietaupiit...
Nav tik traki. Paņēmu febi komplektu, tur nāca iwis ķēdes un bmw sliedes un spriegotāji. Numuri bija tik noslīpēti, bet visādi citādi detaļa 1:1, svars tas pats utt. Cits paņēma pilno komplektu, kur nāca arī zobrati un tiem arī vienk numuri izslīpēti. Nu un Reinz kloķenes blīve.

Anyway, tell me more about adaptāciju refresh
Offline
depo
02. Jan 2020, 09:33 #5200

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tās miljardu korporācijas kuras būvē tās rūpnīcas pa miljoniem un uzstāda iekārtas pa miljoniem, ražo pēc noteiktām sistēmām un kvalitātes procesiem, visi tie lohi un inžinieri, kuri tur strādā nabadziņi nespēj saražot kvalitatīvu preci un simtiem tūkstošu detaļas ražo kuras neiziet QC

Nu jau tu brutāli fantazē Kaspič. Ja ar izslīpētiem numuriem būtu QC fail detaļas, tad viņas trāpītos gaužām reti. Bet tu vari sūtīt detaļas katru dienu, vairākus gadus pēc kārtas un visas būs logo izslīpētas.

:QC fail 50% Kaspič:

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Jan 2020, 09:34:32 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo