Online

Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
kristapsk94
01. Mar 2018, 21:26 #3081

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Vinam ieprieks bija e60 tam bija motors tagad ir sulas paka
Un kludas var labot pasi skola negaju



01 Mar 2018, 21:20:48 @jancuksz rakstīja:
tipa renāram behā ir dzinējs kā vaz 2105? virs kāda tilpuma sākas komplicēti dzinēji?
Offline
Deivid
01. Mar 2018, 21:43 #3082

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40608

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Offline
HUBLOC
02. Mar 2018, 01:21 #3083

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4656

Braucu ar: Q7


01 Mar 2018, 19:19:38 @kristapsk94 rakstīja:
Piedarbinat jau varesi tie akisi ir stipri nav letais kinas tik kludas radisies. Lai pastasta tas nserijas cilveks kas laika gaita var notikt jaa nemainisi. Man kad ara ir -18-20 ari deg kad akis tuks vajag uzladet pec laika iedegas kad masina atsledz ko kas tere daudz bateriju nezinu cik 5serijas maksa akis bet 7serijas bez atlaides ap 300e



Oligarhu problemas, aķis 300€ Tikko subāram paņēmu jaunu, ar atlaidi 65€

[ Šo ziņu laboja HUBLOC, 02 Mar 2018, 01:21:38 ]

Offline
Ksneps
02. Mar 2018, 05:21 #3084

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1334

Braucu ar:

Tieši par to pašu nodomāju - jāprogrammē aķis, nevar ņemt ārā no auto, lai lādētuq. 300€ jauns... OMFG, uz ko virzās modernā autobūve. :O Kas tālāk, ko vēl izdomās? 8: Peec, vasara tuvojas
Offline
jancuksz
02. Mar 2018, 08:09 #3085

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

izskatās, ka te cilvēki atklāj pavisam jaunu pasauli
Offline
SteelRat
02. Mar 2018, 08:10 #3086

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163496

Braucu ar: E95

pietam visaktivak komentee tie, kam sada auto nemaz naf

-----------------
Offline
N53series
02. Mar 2018, 08:27 #3087

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 05:21:26 @Ksneps rakstīja:
Tieši par to pašu nodomāju - jāprogrammē aķis, nevar ņemt ārā no auto, lai lādētuq. 300€ jauns... OMFG, uz ko virzās modernā autobūve. :O Kas tālāk, ko vēl izdomās? 8: Peec, vasara tuvojas


BMW shaada taa autobuuve ir peedeejos 15 gadus. Un - pilniigi logjiska, ja gribaas 117 elektroniskas fiichas un komfortu. Ja viss shis ir par sarezgjiitu, ir citi auto: Lada Kalina, Dacia Logan, u.c. tajos pilniigi noeikti nav nekas no shii.

par to akja teemu / CID zinjojumiem: taas ir divas dazhaas kljuudas, ar 2 atskjiriigaam iemeslu grupaam. katraa gadiijumaa - arii aarsteeshana savaadaka.
Offline
SteelRat
02. Mar 2018, 08:30 #3088

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163496

Braucu ar: E95

Bet ta akjisa kljuda pie -20 esot pilnigi normala paradiba, ne Tb esot jasak uztraukties, ja negrib isti lekt

-----------------
Offline
jancuksz
02. Mar 2018, 08:39 #3089

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

nu tā man dārzciema ielā teica
Offline
N53series
02. Mar 2018, 08:41 #3090

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 08:30:02 @SteelRat rakstīja:
Bet ta akjisa kljuda pie -20 esot pilnigi normala paradiba, ne Tb esot jasak uztraukties, ja negrib isti lekt


nee, tie pazinjojumi tieshi tam ir paredzeeti, lai nenonaaktu liidz stadijai 'ai, shodien vairs nelec/negriezh'.

1. pazinjojums par low charge rate.
taatad - sameeriitais akumulatora uzlaades staavoklis ir zems. iemesli:
a) iisi izbraukumi, kuru laikaa nepaspeej salaadet akji
b) saasinaas zemaas t, jo akja kjiimija ir svakaaka aukstumaa
c) saasinaas pilseetaa/sastreegumos, jo tuksgaitaa gjenerators var nepavilkt visus iespeejamos pateereetaajus [zhopogrevs, STUURES APSILDE, loga atkauseeshana, gaismas, u.t.t.] un laadeeshana var buut mazaak efektiiva [protams, ir super/truper algoritmi, kas laadeeshanu starp pateereetajiem managee, bet - cik/kam tiek atveelets, neviens iisti nezin, da arii nevaktee]
d) nolietots akjis, kuram SOH [state oh health] ir samazinaats [t.i., piem., saakotneejo 90Ah vietaa ir palikushas 30Ah], tb., taads - daudz aatraak 'nokjers' sho pazinjojumu

a..c - papildus jaalaadee akjis, to NENJEMOT nost no auto; d - jaamaina+jaakodee jauns akjis

2. pazinjojums par high discharge during stationary:
kaut kaadu iemeslu delj apgruutinaata mashiinas aizmigshana.
iemesli - saakot ar gljukojoshaam ruckaam/neaizveertaam durviim/bagaazniekiem, beidzot ar gljukojoshiem blokiem. Shajaa gadiijumaa - kvalificeets specializeets serviss + diagnostika.

Offline
N53series
02. Mar 2018, 08:44 #3091

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 08:39:17 @jancuksz rakstīja:
nu tā man dārzciema ielā teica


man Daarzciema ielaa 2 gab. manageri ilgi meegjinaaja pieraadiit, ka mana auto dzineejam esot DIVAS klokjvaarpstas.
Neliidzeeja pat iebildumi, ka vinji, aciimredzot, jauc klkjvaarpstu ar sadales vaarpstaam. Nee, tieshi par klokjvaarpstaam esot teema. Un esot 2 gab. klokjvaarpstas sensori.


p.s. tev taa teica, jo skaidrs, ka BMW lietotaajs videjais nepirks uberkruto laadeetaaju, lai pielaadeetu akji, nepirks 200 naudas veertu jaunu akji, savukaart, ar otru teemu [auto guleet neieshanu] vinji vnk netiks galaa/nespees probleemu atrisinaat. Luuk - vienaarshaak pateikt 'nu, normaali/gadaas..'

[ Šo ziņu laboja N53series, 02 Mar 2018, 08:46:28 ]

Offline
terausneruse
02. Mar 2018, 08:46 #3092

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


High discharge during stationary izleks arī tad,ja autiņš stāv nedēļu un aķis no vecuma netur vairs! Lai gan aizmidzis ir laicīgi!
Offline
BigDog24
02. Mar 2018, 08:49 #3093

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Man tādas akumulatora problēmas bij 2012ajā gadā, vēl otrajā garantijas gadā- ziemā,pēc 2 dienu stāvēšanas zem klajas debess bembis neleca- ar pīpvadiem aizgāja. Risinājums- vāģi pārdevu, vairs neesmu aukstumā/tumsā tur ar piepīšanas vadiem ņēmies zem pārsega. (Kaut kā man šķiet, šitiem, svaigajiem dikti gribas garāžu)
Offline
karro
02. Mar 2018, 08:49 #3094

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4385

Braucu ar: studentu variantu

Par 2 kloķvārpstām - labi, ka laicīgi notinies, čaļi gan jau kā nākamo būtu mēģinājuši nopārdot uzlabotu ģeneratora kardānu
Offline
N53series
02. Mar 2018, 08:51 #3095

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 08:46:57 @terausneruse rakstīja:

High discharge during stationary izleks arī tad,ja autiņš stāv nedēļu un aķis no vecuma netur vairs! Lai gan aizmidzis ir laicīgi!


F seeriju ziemaa/aukstumaa uz nedeelju..
nee, idejiski - tad buutu jaabuut pazinjojumam par zemu charge rate!
jo discrarge ir teema par izlaades straavu, nevis energjiju.
bet, ja ir piejams kaads uubersmuks/preciizs dokuments - luugtum studijaa!
Offline
N53series
02. Mar 2018, 08:52 #3096

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 08:49:34 @BigDog24 rakstīja:
Man tādas akumulatora problēmas bij 2012ajā gadā, vēl otrajā garantijas gadā- ziemā,pēc 2 dienu stāvēšanas zem klajas debess bembis neleca- ar pīpvadiem aizgāja. Risinājums- vāģi pārdevu, vairs neesmu aukstumā/tumsā tur ar piepīšanas vadiem ņēmies zem pārsega. (Kaut kā man šķiet, šitiem, svaigajiem dikti gribas garāžu)


pag, 'neleca' = starteris grieza, bet neskjiilaas? tad probleema bija cita/citur.
Offline
sys9291
02. Mar 2018, 08:54 #3097

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

paziņojums par zemu uzlādes līmeni salā tik tiešām ir diezgan izplatīta problēma, uz E sērijas pat pulstenis pazaudē laiku. Principā viss ir tā, kā N53ser raksta. Bet bija arī softa gļuks šai parādībai, ko izlaboja ar softa update...
Protams lieki atgādināt, ka uz F sērijas jāliek AGM akumulatori...
Offline
N53series
02. Mar 2018, 09:06 #3098

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Mar 2018, 08:54:38 @sys9291 rakstīja:
paziņojums par zemu uzlādes līmeni salā tik tiešām ir diezgan izplatīta problēma, uz E sērijas pat pulstenis pazaudē laiku. Principā viss ir tā, kā N53ser raksta. Bet bija arī softa gļuks šai parādībai, ko izlaboja ar softa update...
Protams lieki atgādināt, ka uz F sērijas jāliek AGM akumulatori...


kaa saprotu, pulkstenis pazud, kad/ja MPM jau visam spani atrubii deelj zema charge rate, ne?
pa godiigo - liela dalja to guleet neieshanas probleemu ir softa gljuki vai liidz galam nedastraadaati algoritmi... taadeeelj buutu jaatveel naudinjas integraacijas celshanai/upgreidiem.
Offline
snap
02. Mar 2018, 09:10 #3099

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 541

Braucu ar:

Lielie mīnusi noskrēja, interesē,kā tos pārdzīvoja F10/11 īpašnieki dīzelisti 3.0? Dalieties pieredzē!
Vai auto silst ātri un silda karsti? Vai līdzīgi kā dažiem E60 pat ar benzīnu ir problēmas ar siltumu salonā pat pēc mainītiem abiem termostatiem un jāliek radiatoram kartons kā VAZam priekšā?
Varbūt vēl kāds globāls kasjaks ir izlīdis pa šiem aukstumiem,kas ir kopējs visiem lielajiem dīzeļa F10/11 pēc 2012 g?
Offline
Mikels
02. Mar 2018, 09:18 #3100

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4641

Braucu ar: cieņu

Iespējams es kļūdos, bet e60 benzīnam nav divu termostatu nevienam dzinējam un pirmo reizi dzirdu par benzīna problēmām ar siltumu salonā

[ Šo ziņu laboja Mikels, 02 Mar 2018, 09:19:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo