Online

Pašreiz BMWPower skatas 26 viesi un 14 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
HS
05. Jun 2019, 07:13 #34941

Kopš: 24. Apr 2014

No: Gulbene

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

viss slepjas vadibas blokā
Offline
AtomLV
05. Jun 2019, 08:34 #34942

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: četrdesmit seši


05 Jun 2019, 07:13:32 @HS rakstīja:
viss slepjas vadibas blokā



Respektivi savadaks bloks vai vnk cits regulejums ? Manis nosauktas detalas sanak ka neatskiras ? Paldies ieprieks.
Offline
Chubakla
05. Jun 2019, 09:31 #34943

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 386

Braucu ar: e39

Turbīna ir viena un tā pati
Offline
eposs
07. Jun 2019, 18:25 #34944

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 538

Braucu ar: E53;E39;E70

Kāds tirgojas ar atsperojumiem priekš e39?
Offline
gnachabmwe46
08. Jun 2019, 10:14 #34945

Kopš: 24. Mar 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 55

Braucu ar: BMW E39 2.5D individual

Bremžu līmenis ir līmenī un visas 4 bremžu kalotkas ir ap 50 - 60 % veselas bet uz paneli izmet kļūdu  CHECK BREACK LININGS un deg sarkana bremžu izsaukuma zīme! Zinu ja kluči iet uz beigām tad deg dzeltana bremžu izsaukumu zīme bet šī ir sarkana! Pa nakti mašīnu noliku uz bruģi lai novērotu vai no kaut kurienes nekas nepil bet  uz bruģi nebija nekādu pilēšanas pazīmes! Kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā ar viņu tikt galā?
Offline
Mednieks
08. Jun 2019, 10:35 #34946

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 706

Braucu ar: sievietēm


08 Jun 2019, 10:14:07 @gnachabmwe46 rakstīja:
Bremžu līmenis ir līmenī un visas 4 bremžu kalotkas ir ap 50 - 60 % veselas bet uz paneli izmet kļūdu  CHECK BREACK LININGS un deg sarkana bremžu izsaukuma zīme! Zinu ja kluči iet uz beigām tad deg dzeltana bremžu izsaukumu zīme bet šī ir sarkana! Pa nakti mašīnu noliku uz bruģi lai novērotu vai no kaut kurienes nekas nepil bet  uz bruģi nebija nekādu pilēšanas pazīmes! Kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā ar viņu tikt galā?

Varbūt izbeidzies/nopuvis devējs, apskaties kontaktu devējam, tur man reizi bija problēma.
Offline
Peecis
09. Jun 2019, 22:55 #34947

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2151

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Tikko atgriezos no Horvātijas ar e39 Touringu. (3.0dA)
5000km.
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.
Offline
NK
10. Jun 2019, 16:16 #34948

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 325

Braucu ar: E39

Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Offline
Peecis
10. Jun 2019, 19:03 #34949

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2151

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

[ Šo ziņu laboja Peecis, 10 Jun 2019, 19:04:16 ]

Offline
Ruudis
10. Jun 2019, 22:21 #34950

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1861

Braucu ar: Pienpak

AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC
Offline
bum_bumz
10. Jun 2019, 23:23 #34951

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3598

Braucu ar: E34


09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.

Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav.
Offline
NK
10. Jun 2019, 23:28 #34952

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 325

Braucu ar: E39


10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:

10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

2001.g 530da tourings
Tu domā to kurš paslēpts aiz bardačoka, ja nemaldos nr 76? Pats neesmu līdis tur iekšā. Domāju ka elektriķim jau nu vajadzēja viņu pārbaudīt. Rīt paskatīšos pats lai būtu 100 % pārliecināts.
Offline
NK
10. Jun 2019, 23:30 #34953

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 325

Braucu ar: E39


10 Jun 2019, 22:21:54 @Ruudis rakstīja:
AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC

Caur PC jau mēģināja palaist
Offline
Chubakla
11. Jun 2019, 09:29 #34954

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 386

Braucu ar: e39

Ja kondiškas sistēmā nebūs spiediens - tad ventilātors neieslēgsies, tā pat ka AC
Offline
cietaisrieksts
11. Jun 2019, 11:30 #34955

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 142

Braucu ar:

Jautājums par m57d30 motoru.

Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.

Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?
Offline
Peecis
11. Jun 2019, 18:38 #34956

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2151

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


10 Jun 2019, 23:23:01 @bum_bumz rakstīja:

09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.

Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav.

Man atkal šķiet maz. Jo mašīna pilna līdz griestiem un pedālis grīdā tikko kāds pavācas malā no kreisās joslas
P.S. Pirms pāris gadiem, kad gāju cauri Vācijai uz divīša kruīzā, tad vidēji bija 10l.
Principā katru dienu bāka
P.P.S. Man turbo gt2260 un arī sprauslas ražīgākas un protams regulējums cits

[ Šo ziņu laboja Peecis, 11 Jun 2019, 18:43:04 ]

Offline
vertikal
11. Jun 2019, 19:25 #34957

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 203

Braucu ar: e39 528i

joprojām ceru, ka kāds varbūt pārdod šofera vai abus priekšējos brūnos ādas sēdekļus

Vienalga sportsize vai stock, galvenais lai nav totāli izjāti un lai nav el. regulējami
Offline
haskiplaneta
13. Jun 2019, 09:10 #34958

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:

Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm
Offline
racer83
13. Jun 2019, 09:43 #34959

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 154

Braucu ar: mello


13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm


Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2019, 09:48 #34960

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


11 Jun 2019, 11:30:25 @cietaisrieksts rakstīja:
Jautājums par m57d30 motoru.

Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.

Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?

Apmaini korķi
Es teiktu, ka diez vai ieliki oriģinālo korķi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips