Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 24 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
sergis15
08. Feb 2019, 20:30 #34721

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10883

Braucu ar: melnu kūti

ja vienā pusē vēsāks otrā siltāks, visticamāk ka būs radiators salona aizaudzis.
man tā vienam drotam bija.
nomainīt viņu ir neaizmirstams sekss

-----------------
GIANT/LIV velosipēdi un daudz kas cits.
PM vai 28610399
Offline
hominz
08. Feb 2019, 20:40 #34722

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: tranzīta numuriem


08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:

08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:

05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.



Pats savam e39 2.5i pisos...
Nācās tīrīt salona radiātoru



Ir kaut kāds attēls kur tie vārsti atrodas un var pārbaudīt?
Man līdzīga problēma ir šobrīd, šoferim pūš siltāku gaisu nekā pasažierim, pieliekot roku var just atšķirību.

Pieslēdzot pie kompja uzrādīja kļūdu par circulation pump, bet tas jau laikam būs par webasto pumpi

M57d30

Iesaku visiem paklausīties video rīl ingliš mēn heater valve
Iemet youtube heater valve un skaties video kurš patīk, tālāk visu sapratīsi, kā noņemt utt.
Kā arī pārbaudīt viņus vari kaut vai uz skaņu, vai viņi vispār strādā. Viens cilvēks sēž salonā un izslēdz pečku *vārsti aiztaisās. Pats attaisi haubi iebāz ausi pie vārsta un klausies. Tā pat uz zemāko °t vārstam ir jāaiztaisās ciet, uz 32° viņš attaisās. Ir jābūt dzirdamiem klikšķiem, bet vislabāk ir noņemt nost un apskatīties.
Ja nu vajag ir lieks lietots vārsts, pirku sev ,bet manam vārsts izrādījās vesels.tā arī palika stāvot plauktā.
Atvienojot no šļaukām un pieslēdzot tikai štekeri klāt.aizdedzi uz pozīciju 1 pagriezt atslēgu un arī var redzēt vai vārsti staigā vaļā un ciet.vai arī tur no akumulātora + un - slēgt klāt. Bet tur ir 3pin štekeris - jābāž iekšā 2 adatveidīgi vadiņi un tad būs kontakts. Izklausās pēc murga, bet ,ja saproti un zini ko dari tad viss sanāks
Offline
cietaisrieksts
08. Feb 2019, 20:47 #34723

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Ok, paldies, rītdien uzmetīšu aci.
Offline
RmaxLV
08. Feb 2019, 21:22 #34724

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Thirsty 9


08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:

08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:

05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.


Ir tāds vārsts pečkai ar dalīto klimu, bet bez papildus sūkņa, (kurš FL e39 nāk zem radiātora).

Pats savam e39 2.5i pisos 2ziemas ar pečku.mainīju ežus,vārstus. Pisos ar antifrīza līmeni Līdz beigās sapratu ka pizda salona radiātoram.
Arī viegli pārbaudāms. Aiz vārsta aiziet 2trubas uz salona radiātoru, ja abas karstas tad vārsts vesels.vari salonā iepist vienu uz 16 otru uz 32 utt. Bet no radiātora atpakaļ nāk viena šļauka ja nemaldos un tā var būt remdena.tad aizdirsies radiātors salonā.
Pašam pūta vienā pusē ok otrā remdenu.tad situācija mainījās otrā ok vadītājam remdenu. pie apgriezieniem sākumā bija viss čotka, stāvot remdens.un pēc tam jau nākamajā ziemā arī apgriezieni neko nedeva.
Nācās tīrīt salona radiātoru



Ir kaut kāds attēls kur tie vārsti atrodas un var pārbaudīt?
Man līdzīga problēma ir šobrīd, šoferim pūš siltāku gaisu nekā pasažierim, pieliekot roku var just atšķirību.

Pieslēdzot pie kompja uzrādīja kļūdu par circulation pump, bet tas jau laikam būs par webasto pumpi

M57d30

Auxilary circulation pump- jeb papildus ūdenssūknis nākpie vārstiem tiem, kam nav webasto.M570D30 kuram nāca webasto Z/C tas pats sūknis ir pielikts pie pašas webasto lai spiestu antifrīzu no sildītāja uz mazo loku-vārstiem-salonu.Funkcija sūknim tā pati, bet atraššanās vietas ir dažādas, šķiet bija vēl kaut kur viņam vieta pie citas modifikācijas
Offline
hominz
09. Feb 2019, 11:49 #34725

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: tranzīta numuriem


08 Feb 2019, 21:22:41 @RmaxLV rakstīja:

08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:

08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:

05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā,


M57d30

Auxilary circulation pump- jeb papildus ūdenssūknis nākpie vārstiem tiem, kam nav webasto.M570D30 kuram nāca webasto Z/C tas pats sūknis ir pielikts pie pašas webasto lai spiestu antifrīzu no sildītāja uz mazo loku-vārstiem-salonu.Funkcija sūknim tā pati, bet atraššanās vietas ir dažādas, šķiet bija vēl kaut kur viņam vieta pie citas modifikācijas
par webastu neko nemācēšu teikt, man bez webasto...moš tur arī webasto ietekmē to visu
Offline
hominz
09. Feb 2019, 11:51 #34726

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: tranzīta numuriem


08 Feb 2019, 20:30:45 @sergis15 rakstīja:
ja vienā pusē vēsāks otrā siltāks, visticamāk ka būs radiators salona aizaudzis.
man tā vienam drotam bija.
nomainīt viņu ir neaizmirstams sekss


Youtube ir pilns ar video kā var mēģināt iztīrīt radiātoru, ja tas nepalīdz tad,jāāā sex salonā garantēts
Offline
Zibenskakjis
09. Feb 2019, 12:20 #34727

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 356

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Kāds var tagad pieprogramēt LCM ?
Offline
edzhaans
09. Feb 2019, 12:39 #34728

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7242

Braucu ar: 4cyl gāzes plīti


09 Feb 2019, 11:51:14 @hominz rakstīja:

08 Feb 2019, 20:30:45 @sergis15 rakstīja:
ja vienā pusē vēsāks otrā siltāks, visticamāk ka būs radiators salona aizaudzis.
man tā vienam drotam bija.
nomainīt viņu ir neaizmirstams sekss


Youtube ir pilns ar video kā var mēģināt iztīrīt radiātoru, ja tas nepalīdz tad,jāāā sex salonā garantēts

Ja atšķirās puses tad pečkas vārsts arī var būt pie vainas. Dalītā klima tak ?
Tīrīt v pizdu, iztīrisi tā, ka sāks tecēt.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 09 Feb 2019, 12:39:46 ]

Offline
niklavs1
11. Feb 2019, 12:09 #34729

Kopš: 06. Feb 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: C70 166kw / 530 142kw / 307 55kw

Sveiki,
Tātad, esmu atdūries pret pāris "problēmām" kuras vēlētos uzlabot/salabot, vai vismaz noskaidrot kas par kaiti.

1)Manam 2002 gada e39 530D ir ļooti švakas dienas gaismas, šijā tumšajā laikā tas ir ļoti svarīgi, vismaz man. Tālie un miglas strādā ideāli. Varbūt kādam ir zināms risinājums, vai iemesls kādēļ tā var būt.

2) ABS slēdzas iekšā un ārā, var teikt, citreiz silts ieslēdzas, citreiz braucot ieslēdzas un pazūd (tik cik murgaini aprakstu, tik arī dzīvē izskatās) Paziņas teica, ka esot jamaina bloks, bet kaut kā līdz blokam vēl negribas steigties.

Šis ir mans pirmais posts, tādēļ jau agrāk atvainojos, ja kaut kas ne-tā


[ Šo ziņu laboja niklavs1, 11 Feb 2019, 12:24:02 ]

Offline
niklavs1
11. Feb 2019, 17:32 #34730

Kopš: 06. Feb 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: C70 166kw / 530 142kw / 307 55kw


11 Feb 2019, 12:09:55 @niklavs1 rakstīja:
Sveiki,
Tātad, esmu atdūries pret pāris "problēmām" kuras vēlētos uzlabot/salabot, vai vismaz noskaidrot kas par kaiti.

1)Manam 2002 gada e39 530D ir ļooti švakas dienas gaismas, šijā tumšajā laikā tas ir ļoti svarīgi, vismaz man. Tālie un miglas strādā ideāli. Varbūt kādam ir zināms risinājums, vai iemesls kādēļ tā var būt.

2) ABS slēdzas iekšā un ārā, var teikt, citreiz silts ieslēdzas, citreiz braucot ieslēdzas un pazūd (tik cik murgaini aprakstu, tik arī dzīvē izskatās) Paziņas teica, ka esot jamaina bloks, bet kaut kā līdz blokam vēl negribas steigties.

Šis ir mans pirmais posts, tādēļ jau agrāk atvainojos, ja kaut kas ne-tā







Ok, sapratu ka vajag reflektorus nomainīt, lai būtu laba gaisma + atklāju, ka panelī rāda "Low Brake Fluid". Pačekoju vai tiešām zems līmenis, un reāli nebija zems, kaut kāds gļuks.
Offline
edzhaans
11. Feb 2019, 21:26 #34731

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7242

Braucu ar: 4cyl gāzes plīti

Reflektoriem pizda. ABS bloks vai tik nebija mirstošais 001, pirms feisliftam problēmu neesot, bet faceliftam bija problēmas ar bloku. Bet steigties nevajag, jānolasa kļūda, jāpārbauda sensori. Blokam parasti atlec lodējumi elektroniskajai daļai.
Offline
sergis15
11. Feb 2019, 23:16 #34732

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10883

Braucu ar: melnu kūti

ja kādam interesē daļas no fl e39
bija m54b25 tomāts.

motora, abs bloka, bamperu, disku, sliekšņu m uzliku, salona līstes, pr lukturu nav.

melnie griesti bez lūkas.
krāsa cosmos schwartz
priekšējais labais spārns bez redzamas rūsas,
pakaļējā kreisā durvs arī.
bagans 50/50, apakša bez rūsas, bet pie numura apgaismojuma papuvis.
kosmosu par daļām neprasu.

nesaplēsts parastais salons



[ Šo ziņu laboja sergis15, 14 Feb 2019, 11:26:03 ]



-----------------
GIANT/LIV velosipēdi un daudz kas cits.
PM vai 28610399
Offline
niklavs1
12. Feb 2019, 00:41 #34733

Kopš: 06. Feb 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: C70 166kw / 530 142kw / 307 55kw


11 Feb 2019, 21:26:21 @edzhaans rakstīja:
Reflektoriem pizda. ABS bloks vai tik nebija mirstošais 001, pirms feisliftam problēmu neesot, bet faceliftam bija problēmas ar bloku. Bet steigties nevajag, jānolasa kļūda, jāpārbauda sensori. Blokam parasti atlec lodējumi elektroniskajai daļai.


Es palasiju, ka tos lodējumus var salodēt, bet baigais pisārs esot. Ja ir bloks jamaina, tad kāds ir labākais risinājums - Pirkt lietotu un kodēt klāt, vai taisīt vaļā un lodēt (protams, ne jau pašam, bet kādam kas ar to nodarbojas).
Offline
niklavs1
12. Feb 2019, 00:41 #34734

Kopš: 06. Feb 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: C70 166kw / 530 142kw / 307 55kw


11 Feb 2019, 21:26:21 @edzhaans rakstīja:
Reflektoriem pizda. ABS bloks vai tik nebija mirstošais 001, pirms feisliftam problēmu neesot, bet faceliftam bija problēmas ar bloku. Bet steigties nevajag, jānolasa kļūda, jāpārbauda sensori. Blokam parasti atlec lodējumi elektroniskajai daļai.


Es palasiju, ka tos lodējumus var salodēt, bet baigais pisārs esot. Ja ir bloks jamaina, tad kāds ir labākais risinājums - Pirkt lietotu un kodēt klāt, vai taisīt vaļā un lodēt (protams, ne jau pašam, bet kādam kas ar to nodarbojas).
Offline
Bullis
12. Feb 2019, 12:50 #34735

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2386

Braucu ar:

Lētāk ir cits lietots bloks, nesen šitam gāju cauri
Offline
Araajz
12. Feb 2019, 14:24 #34736

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25794

Braucu ar: E39

+1 liekam lietotu un iegriežam atkal laimes ratu
Offline
Peecis
12. Feb 2019, 15:53 #34737

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2047

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI

Webasto izpūtējam ir alternatīvas, vai tikai OEM?
Offline
niklavs1
12. Feb 2019, 16:02 #34738

Kopš: 06. Feb 2019

No: Liepāja

Ziņojumi: 6

Braucu ar: C70 166kw / 530 142kw / 307 55kw


12 Feb 2019, 12:50:04 @Bullis rakstīja:
Lētāk ir cits lietots bloks, nesen šitam gāju cauri


Cik apmēram izmaksāja?
Offline
HS
14. Feb 2019, 16:42 #34739

Kopš: 24. Apr 2014

No: Gulbene

Ziņojumi: 928

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

Kpc bieźajàm problēmam Tie automati arī velk 900k km. Protams, ja ieprekšejais bijis wanabe racers, un tu tads pats, tad 2.5d vai 3.0d nebūs starbība kalpošanā. Nu iet tàs kārbas
Offline
arcaa
16. Feb 2019, 14:14 #34740

Kopš: 30. Jan 2008

No: Valka

Ziņojumi: 35

Braucu ar: E39 530dA Invidual


08 Feb 2019, 17:44:14 @arcaa rakstīja:
Problēma ar logtīrītājiem. Apstājas uzlaistā pozīcijā un nelaižas lejā. Mehānismā nav nekas atnācis vaļā kā google un youtube rāda. Citi varianti?

Releja nomaiņa, kā šeit izskanēja, problēmu neatrisināja. Kas tālāk? slēdzis? motoriņš?
piebildīšu, ka uzlaizoties šotkām augšā un paliekot tādā pozīcija, motoriņš kādu laiku vel turpina strādāt .
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips