Autors | Ziņojums |
eposs | |
Kopš: 14. Mar 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ⚓
| Kāds tirgojas ar atsperojumiem priekš e39?
|
Offline | |
|
gnachabmwe46 | |
Kopš: 24. Mar 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 64
Braucu ar: BMW E39 2.5D individual
| Bremžu līmenis ir līmenī un visas 4 bremžu kalotkas ir ap 50 - 60 % veselas bet uz paneli izmet kļūdu CHECK BREACK LININGS un deg sarkana bremžu izsaukuma zīme! Zinu ja kluči iet uz beigām tad deg dzeltana bremžu izsaukumu zīme bet šī ir sarkana! Pa nakti mašīnu noliku uz bruģi lai novērotu vai no kaut kurienes nekas nepil bet uz bruģi nebija nekādu pilēšanas pazīmes! Kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā ar viņu tikt galā? |
Offline | |
|
Mednieks | |
Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
08 Jun 2019, 10:14:07 @gnachabmwe46 rakstīja:
Bremžu līmenis ir līmenī un visas 4 bremžu kalotkas ir ap 50 - 60 % veselas bet uz paneli izmet kļūdu CHECK BREACK LININGS un deg sarkana bremžu izsaukuma zīme! Zinu ja kluči iet uz beigām tad deg dzeltana bremžu izsaukumu zīme bet šī ir sarkana! Pa nakti mašīnu noliku uz bruģi lai novērotu vai no kaut kurienes nekas nepil bet uz bruģi nebija nekādu pilēšanas pazīmes! Kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā ar viņu tikt galā?
Varbūt izbeidzies/nopuvis devējs, apskaties kontaktu devējam, tur man reizi bija problēma. |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Tikko atgriezos no Horvātijas ar e39 Touringu. (3.0dA)
5000km.
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti. |
Offline | |
|
NK | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: E39
| Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt. |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?[ Šo ziņu laboja Peecis, 10 Jun 2019, 19:04:16 ] |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2095
Braucu ar: Pienpak
| AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC |
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6436
Braucu ar: E34
|
09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.
Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav. |
Offline | |
|
|
NK | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: E39
|
10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:
10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?
2001.g 530da tourings
Tu domā to kurš paslēpts aiz bardačoka, ja nemaldos nr 76? Pats neesmu līdis tur iekšā. Domāju ka elektriķim jau nu vajadzēja viņu pārbaudīt. Rīt paskatīšos pats lai būtu 100 % pārliecināts. |
Offline | |
|
NK | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: E39
|
10 Jun 2019, 22:21:54 @Ruudis rakstīja:
AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC
Caur PC jau mēģināja palaist |
Offline | |
|
Chubakla | |
Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Ja kondiškas sistēmā nebūs spiediens - tad ventilātors neieslēgsies, tā pat ka AC
|
Offline | |
|
cietaisrieksts | |
Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| Jautājums par m57d30 motoru.
Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.
Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?
|
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
10 Jun 2019, 23:23:01 @bum_bumz rakstīja:
09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.
Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav.
Man atkal šķiet maz. Jo mašīna pilna līdz griestiem un pedālis grīdā tikko kāds pavācas malā no kreisās joslas
P.S. Pirms pāris gadiem, kad gāju cauri Vācijai uz divīša kruīzā, tad vidēji bija 10l.
Principā katru dienu bāka
P.P.S. Man turbo gt2260 un arī sprauslas ražīgākas un protams regulējums cits[ Šo ziņu laboja Peecis, 11 Jun 2019, 18:43:04 ] |
Offline | |
|
vertikal | |
Kopš: 10. Dec 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 270
Braucu ar: a220
| joprojām ceru, ka kāds varbūt pārdod šofera vai abus priekšējos brūnos ādas sēdekļus
Vienalga sportsize vai stock, galvenais lai nav totāli izjāti un lai nav el. regulējami |
Offline | |
|
haskiplaneta | |
Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
| Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm |
Offline | |
|
racer83 | |
Kopš: 06. Apr 2017
Ziņojumi: 196
Braucu ar: mello
|
13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm
Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6069
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jun 2019, 11:30:25 @cietaisrieksts rakstīja:
Jautājums par m57d30 motoru.
Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.
Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?
Apmaini korķi
Es teiktu, ka diez vai ieliki oriģinālo korķi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
haskiplaneta | |
Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
13 Jun 2019, 09:43:14 @racer83 rakstīja:
13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm
Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai
Vakar braucu uz garkalni un ta ari netiku, un masinai sarava siksnas, jo aizlidija demferis no vietas. Tagad kamer masina taisas esmu bez ratiem, un ar neparedzetiem izdevumiem. Tapec tiek mekleta laba b/u konkreta rajona |
Offline | |
|
NK | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: E39
|
10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:
10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?
Drošinātājs vesels. Diez releji varētu būt pie vainas? Man viņiem jābūt 3 GB. Tad sanāk ja ventiks vispār negriež nevienā ātrumā, tad vainīgs pirmais? |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
13 Jun 2019, 10:27:29 @NK rakstīja:
10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:
10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?
Drošinātājs vesels. Diez releji varētu būt pie vainas? Man viņiem jābūt 3 GB. Tad sanāk ja ventiks vispār negriež nevienā ātrumā, tad vainīgs pirmais?
Man domāt, ka tam venķikam nav ātrumu. Bezpakāpju regulācija |
Offline | |
|