Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:48:43 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 19:46:32 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.
nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka
Mans lauciņš nav auto. Tapēc prasu. Nu tad izskaidro. Kaut kā vienmēr licies, ka iekš auto nevaru neko, jo visu dara ECU, tajā skaitā, nevar pieregulēt aizdedzi kā žigulim pagrozot dzirnaviņas.
lasi grāmatiņas un nespamo par tēmu, ko nezini paskati kaut wiki. bez obid.
Aizdedzes spoles[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:52:37 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:54:15 @edzhaans rakstīja:
Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.
es tev bļe pat linku iekopēju. ko vēl izdarīt? tak ...
kudanah[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:57:29 ] | Offline | | |
haskiplaneta | | Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
16 Feb 2019, 17:06:38 @gnachabmwe46 rakstīja:
Jautājums!!!
Par cik paliek cietāks e39 ja uzliek R18 kā arī par cik ātrāk tie R18 diski saīsina mūžu visai piekarei? Vai pārēja no R17 uz R18 lielu lomu nespēlē uz komfortu un hadenes mūžu!Ar R18 plānoju par vasaru likt!
Kā arī interesē Rīgā vai Jūrmalā auto krāsošana kas māk piekrāsot kvalitatīvi un par draudzīgām cenām!
Vēl interesē kur kvalitatīvi nomaina automātiskai kārbai eļļu filtru un viņu izmazgā!!!
Liels akis jau ari ir kadas riepas uzliksi, var uzlikt uz 18collam balonu un zemprofilenes, protams auto paliek cietaks, un pirmas jau saks birt nodilusakas detalas. Taka es ieteiktu braukat ar r17diskiem, ideals komforta izmers prieks e39
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:
wouwouwou!
kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?
ko jūs pīpējiet?
Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.
wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?
taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).
Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!
p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!
I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A
Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V
U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina
Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.
Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be
Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens. | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: XY-28
| https://bmwclub.lv/threads/moj-540i-touring-atl...-metallic.56422/
| Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8223
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tas i pilnīgi traks! nopērk pašu dārgāko lūzni un pēc tam tāpat pārbūvē tur visu | Offline | | |
|
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 21:40:25 @Mixzzz rakstīja:
21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:
wouwouwou!
kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?
ko jūs pīpējiet?
Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.
wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?
taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).
Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!
p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!
I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A
Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V
U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina
Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.
Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība.
kaada tad buus taa atskjiriiba?
konkretus ciparus!
Tu oponee oponeeshanas peec, bez jebkaadas sajeegas par teemu!
bet, tas jau ;seit populaari - muti palaist. piedod par skarbumu. tu neesi mineejis NEVIENU ciparu, NEVIENU pareekjinu. vnk floodo. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 22:43:56 @Mixzzz rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be
Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens.
video ar absoluutaam pamatlietaam.
pie 15bar spiediena dzikstelei vajag vismaz 10X lielaaku spriegumu, lai caursistu gaisa spraugu.
chalis tur arii uztaisiijis ap 3mm spraugu - logjiski, ka mochiis paar izolatoru.
bet man prieks, ka tu saac pamalietas apguut | Offline | | |
ands | | Kopš: 17. Feb 2010
Ziņojumi: 230
Braucu ar: e39
| e39 2.5i salona apsildes prolēma.Piedarbinot auto braucot kādu brīdi siltums ir ok,tad pēkšņi sāk pūst aukstu,uzslēdzot uz 29 tikai sak nākt silts gaiss..Kādam varbūt bijusi tāda problēma!?!???
| Offline | | |
maicins | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 123
Braucu ar: e39
| Man atkal cita problēma, man jau uzliekot uz 17 grādiem jau silts nāk.
Auto nopirku novembrī, pa ziemu pat neaizdomājos, domāju forši, ka labi silda, bet kā vasarā?
Jeb e39 vasarā tikai kodiška jārubī iekšā, lai vēsu gaisu dabūtu? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5184
Braucu ar: ♛ ♛
|
24 Feb 2019, 20:56:49 @maicins rakstīja:
Man atkal cita problēma, man jau uzliekot uz 17 grādiem jau silts nāk.
Auto nopirku novembrī, pa ziemu pat neaizdomājos, domāju forši, ka labi silda, bet kā vasarā?
Jeb e39 vasarā tikai kodiška jārubī iekšā, lai vēsu gaisu dabūtu?
Muļķīgi jautāt, bet kā saprast "uzlikt 17 grādus"? Tā kā klimai uzstādīt to temperatūru? Ja jau auksts salons, tad jau normāli ka mašīna pūtīs siltāku, lai dabūtu visur klimatu uz 17 grādiem. Ja parastā pečka, tad gan nezinu | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 11937
Braucu ar: pikapu
|
11 Feb 2019, 23:16:49 @sergis15 rakstīja:
ja kādam interesē daļas no fl e39
bija m54b25 tomāts.
motora, abs bloka, bamperu, disku, sliekšņu m uzliku, salona līstes, pr lukturu nav, sēdekļu nav.
melnie griesti bez lūkas-50e
krāsa cosmos schwartz
priekšējais labais spārns bez redzamas rūsas 10e
pakaļējā kreisā durvs arī 10e
klimas vārsti 15e
sport suspension atsperes priekšējās 10e
abs dačiki 5e gb
starteris 15e
vesels kondiškas radiators-20e
parastais radiators arī vesels 20e
mufta ar neaplauztiem spārniem 10e
ir arī elektro ventilators-20e
tāpat arī visi elektro bloki kas mašīnā var būt.
shadowline līstes 20e
moldingi 20e
[ Šo ziņu laboja sergis15, 26 Feb 2019, 23:27:08 ]
-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
maicins | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 123
Braucu ar: e39
|
24 Feb 2019, 22:20:59 @ATB rakstīja:
24 Feb 2019, 20:56:49 @maicins rakstīja:
Man atkal cita problēma, man jau uzliekot uz 17 grādiem jau silts nāk.
Auto nopirku novembrī, pa ziemu pat neaizdomājos, domāju forši, ka labi silda, bet kā vasarā?
Jeb e39 vasarā tikai kodiška jārubī iekšā, lai vēsu gaisu dabūtu?
Muļķīgi jautāt, bet kā saprast "uzlikt 17 grādus"? Tā kā klimai uzstādīt to temperatūru? Ja jau auksts salons, tad jau normāli ka mašīna pūtīs siltāku, lai dabūtu visur klimatu uz 17 grādiem. Ja parastā pečka, tad gan nezinu
Izblamējos, diezgan loģiski
Pirms tam 3 gadus ar 93.gada e36 braucu un vilku paraleles, ka ja gribi, lai pūš vēsu, tad pūtīs neatkarīgi no gaisa temperatūras.
Pilnīgi nokaunējos par savu dumību | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5184
Braucu ar: ♛ ♛
|
25 Feb 2019, 08:58:42 @maicins rakstīja:
24 Feb 2019, 22:20:59 @ATB rakstīja:
24 Feb 2019, 20:56:49 @maicins rakstīja:
Man atkal cita problēma, man jau uzliekot uz 17 grādiem jau silts nāk.
Auto nopirku novembrī, pa ziemu pat neaizdomājos, domāju forši, ka labi silda, bet kā vasarā?
Jeb e39 vasarā tikai kodiška jārubī iekšā, lai vēsu gaisu dabūtu?
Muļķīgi jautāt, bet kā saprast "uzlikt 17 grādus"? Tā kā klimai uzstādīt to temperatūru? Ja jau auksts salons, tad jau normāli ka mašīna pūtīs siltāku, lai dabūtu visur klimatu uz 17 grādiem. Ja parastā pečka, tad gan nezinu
Izblamējos, diezgan loģiski
Pirms tam 3 gadus ar 93.gada e36 braucu un vilku paraleles, ka ja gribi, lai pūš vēsu, tad pūtīs neatkarīgi no gaisa temperatūras.
Pilnīgi nokaunējos par savu dumību
Tagad Tu man ar uzlaboji garīgo
Nekas, mūžu dzīvo, mūžu mācies [ Šo ziņu laboja ATB, 25 Feb 2019, 10:48:51 ] | Offline | | |
|
haskiplaneta | | Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
| Vajag reālu padomu, no tiešām cilvēka, kas ar to ir saskaries un zin. Savadak variantus atklausijies esmu daudz. Lieta sekojosa tika iegadats 2003gada beigu modelis 530d unitis, bez multi stures. Radas velme pec multi stures. Ta tika uzstadita ar pareizo lentu. Airbags strada, signals strada, piesledzamies ar kompi klat, kompis neuzrada nekadus glukus un neizrada iespeju vinu pieslegt. Kas vel ir janomaina, lai multi sture funkcionetu, jo te varianti dzirdeju par bloku, un par to ka vispar klat vel kadi vadi japievelk, vnk nav velme pirkt visu pec kartas un stradat ar izslegsanas metodi
| Offline | | |
haskiplaneta | | Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
25 Feb 2019, 18:36:29 @haskiplaneta rakstīja:
Vajag reālu padomu, no tiešām cilvēka, kas ar to ir saskaries un zin. Savadak variantus atklausijies esmu daudz. Lieta sekojosa tika iegadats 2003gada beigu modelis 530d unitis, bez multi stures. Radas velme pec multi stures. Ta tika uzstadita ar pareizo lentu. Airbags strada, signals strada, piesledzamies ar kompi klat, kompis neuzrada nekadus glukus un neizrada iespeju vinu pieslegt. Kas vel ir janomaina, lai multi sture funkcionetu, jo te varianti dzirdeju par bloku, un par to ka vispar klat vel kadi vadi japievelk, vnk nav velme pirkt visu pec kartas un stradat ar izslegsanas metodi
Paldies nevienam par palidzibu, izkodu pats, jaizvelk ir papildus tris vadi vel. Esmu jau pierakstijies pie elektrika, sads prieks maksa 40 eiro | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
26 Feb 2019, 18:40:33 @haskiplaneta rakstīja:
25 Feb 2019, 18:36:29 @haskiplaneta rakstīja:
Vajag reālu padomu, no tiešām cilvēka, kas ar to ir saskaries un zin. Savadak variantus atklausijies esmu daudz. Lieta sekojosa tika iegadats 2003gada beigu modelis 530d unitis, bez multi stures. Radas velme pec multi stures. Ta tika uzstadita ar pareizo lentu. Airbags strada, signals strada, piesledzamies ar kompi klat, kompis neuzrada nekadus glukus un neizrada iespeju vinu pieslegt. Kas vel ir janomaina, lai multi sture funkcionetu, jo te varianti dzirdeju par bloku, un par to ka vispar klat vel kadi vadi japievelk, vnk nav velme pirkt visu pec kartas un stradat ar izslegsanas metodi
Paldies nevienam par palidzibu, izkodu pats, jaizvelk ir papildus tris vadi vel. Esmu jau pierakstijies pie elektrika, sads prieks maksa 40 eiro
nu, es nezinu, kā tavam E39, bet idejiski - vajadzētu atbilstošu moduli [jo pogu signāli kLine jāiemet], un to bloku config ierakstīt. | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: bbrent.lv
| multistures uztadiasnas instrukcija | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|