Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mixzzz
19. Feb 2019, 15:36 #34481

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.
Offline
miklucis
19. Feb 2019, 19:57 #34482

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 330; (. )( .)


18 Feb 2019, 18:54:07 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2019, 16:56:49 @Dn-848 rakstīja:
Sveiki, interesē kas varētu but pa problemu ka stūre griežot ķeras un grūti griežas?

Reika vai pastirpinataja sūknis?
stūres krustiņš

Cik izmaksas nomainīt?
man līdzīga problēma piemeklējusi.

[ Šo ziņu laboja miklucis, 20 Feb 2019, 09:37:52 ]

Offline
edzhaans
19. Feb 2019, 21:53 #34483

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Feb 2019, 15:36:45 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.

Man uz M52 nav bijusi gāze.
Ar E39 pārvietojos tad, kad tas bija stilīgi un varēja izjust cieņu. Tagad tas ir nobraukts šrots.
Ar motoru viss bija kārtībā, jo tur tika liets E98. Galvai jauni blīvslēgi, vārsti pieslīpēti, blīve. Kosmoss vai ne ?
Par spraugām un LPG. Es vēlreiz atkārtošos. Tev ir 6 spoles. Jā, svecei būs vieglāk, ja katrai no tām būs atsevišķa spole. Man ir tāds auto, kur ir spole klucis. Lasi vēlreiz x postus augstāk. Tu spraugu samazini, lai, teorētiski, iegūtu spēcīgāku dzirksteli, jo gāzi grūtāk aizdedzināt. Tapēc arī palielinoties nobraukumam, kā tu saki, kad sākas misfire, tu maini nost. Sprauga ir palielinājusies, loģiski, ja stockā tur ir 0.9mm vai 0.8mm tad abos gadījumos jau būs 1mm vai 0.9mm! Tur pat benzīnam švaki ar aizdedzināšanu! Nolietojoties elektrodam palielinās pretestība, līdz ar lielāka slodze spolei. Lielāka iespēja piebeigt spoli. Protams. Tev tāda problēma izpaužas ne tik kritiski, tu aizbrauc uz šrotu nopērc spoli un samaini, bet tādam sūdam kā man, man visiem cilindriem tā ir viena. Tagad padomā, vai maz rodas kaut kāda ekonomija, ja man būtu ik pa 20k jāmaina spole. Un spoles birst. un arī Tur, kur ir atsevišķas spoles, tās birst. Birtu mazāk, ja vnk mainītu sveces laicīgi un liktu elektrodu uz 0.7mm vai nu cik tur tas auto prasa, parasti par 0.1mm mazāk kā uz benzīna.
Galā varu piebilst, ka benzīna useriem spoles praktiski nebirst vispār. Tajā skaitā arī man neviena spole nenomira, jo gāzes nebija, bet cik esmu runājis ar gāzes auto īpašniekiem, visiem ir problēmas ar aizdedzi. Lēti vadi, sveces nemainam, jo nahuj jāmaina ?
Offline
sergis15
20. Feb 2019, 23:21 #34484

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=18_0439
šitais bundulis e39 ir ar katalizatoriem vai nē?
525 beņai?

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mixzzz
20. Feb 2019, 23:59 #34485

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Feb 2019, 21:53:50 @edzhaans rakstīja:

19 Feb 2019, 15:36:45 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.

Man uz M52 nav bijusi gāze.
Ar E39 pārvietojos tad, kad tas bija stilīgi un varēja izjust cieņu. Tagad tas ir nobraukts šrots.
Ar motoru viss bija kārtībā, jo tur tika liets E98. Galvai jauni blīvslēgi, vārsti pieslīpēti, blīve. Kosmoss vai ne ?
Par spraugām un LPG. Es vēlreiz atkārtošos. Tev ir 6 spoles. Jā, svecei būs vieglāk, ja katrai no tām būs atsevišķa spole. Man ir tāds auto, kur ir spole klucis. Lasi vēlreiz x postus augstāk. Tu spraugu samazini, lai, teorētiski, iegūtu spēcīgāku dzirksteli, jo gāzi grūtāk aizdedzināt. Tapēc arī palielinoties nobraukumam, kā tu saki, kad sākas misfire, tu maini nost. Sprauga ir palielinājusies, loģiski, ja stockā tur ir 0.9mm vai 0.8mm tad abos gadījumos jau būs 1mm vai 0.9mm! Tur pat benzīnam švaki ar aizdedzināšanu! Nolietojoties elektrodam palielinās pretestība, līdz ar lielāka slodze spolei. Lielāka iespēja piebeigt spoli. Protams. Tev tāda problēma izpaužas ne tik kritiski, tu aizbrauc uz šrotu nopērc spoli un samaini, bet tādam sūdam kā man, man visiem cilindriem tā ir viena. Tagad padomā, vai maz rodas kaut kāda ekonomija, ja man būtu ik pa 20k jāmaina spole. Un spoles birst. un arī Tur, kur ir atsevišķas spoles, tās birst. Birtu mazāk, ja vnk mainītu sveces laicīgi un liktu elektrodu uz 0.7mm vai nu cik tur tas auto prasa, parasti par 0.1mm mazāk kā uz benzīna.
Galā varu piebilst, ka benzīna useriem spoles praktiski nebirst vispār. Tajā skaitā arī man neviena spole nenomira, jo gāzes nebija, bet cik esmu runājis ar gāzes auto īpašniekiem, visiem ir problēmas ar aizdedzi. Lēti vadi, sveces nemainam, jo nahuj jāmaina ?

Nu hojovnas spoles tev tur tad, uz m20 mainīju vairākas reizes cerībā ka atrisinās misfire, sveces bija no nodilusiem 1mm līdz 0.6mm un nekas nemainījās, tik cik benzīns sāka strādāt sudīgāk uz 0.6mm. Principā 99% gadījumu misfire uz lpg ir dēļ kā cita ja nu vienīgi svece vai spole ir pilnīgi kirdik. Liela atstarpe svecēm tik vienīgi nīcināja ārā svečvadus. Un vēl - iesaku izmantot Denso TT sveces, ja nevar ITT sveces atļauties, dēļ šaurā elektroda ir vieglāk uztaisīt dzirksteli attiecīgi pie zemāka sprieguma.
Offline
sys9291
21. Feb 2019, 09:21 #34486

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Feb 2019, 23:21:10 @sergis15 rakstīja:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=18_0439
šitais bundulis e39 ir ar katalizatoriem vai nē?
525 beņai?

nu nav tai bundulī katu....
Online
KaspichsS
21. Feb 2019, 09:28 #34487

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


19 Feb 2019, 21:53:50 @edzhaans rakstīja:

19 Feb 2019, 15:36:45 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.

Man uz M52 nav bijusi gāze.
Ar E39 pārvietojos tad, kad tas bija stilīgi un varēja izjust cieņu. Tagad tas ir nobraukts šrots.
Ar motoru viss bija kārtībā, jo tur tika liets E98. Galvai jauni blīvslēgi, vārsti pieslīpēti, blīve. Kosmoss vai ne ?
Par spraugām un LPG. Es vēlreiz atkārtošos. Tev ir 6 spoles. Jā, svecei būs vieglāk, ja katrai no tām būs atsevišķa spole. Man ir tāds auto, kur ir spole klucis. Lasi vēlreiz x postus augstāk. Tu spraugu samazini, lai, teorētiski, iegūtu spēcīgāku dzirksteli, jo gāzi grūtāk aizdedzināt. Tapēc arī palielinoties nobraukumam, kā tu saki, kad sākas misfire, tu maini nost. Sprauga ir palielinājusies, loģiski, ja stockā tur ir 0.9mm vai 0.8mm tad abos gadījumos jau būs 1mm vai 0.9mm! Tur pat benzīnam švaki ar aizdedzināšanu! Nolietojoties elektrodam palielinās pretestība, līdz ar lielāka slodze spolei. Lielāka iespēja piebeigt spoli. Protams. Tev tāda problēma izpaužas ne tik kritiski, tu aizbrauc uz šrotu nopērc spoli un samaini, bet tādam sūdam kā man, man visiem cilindriem tā ir viena. Tagad padomā, vai maz rodas kaut kāda ekonomija, ja man būtu ik pa 20k jāmaina spole. Un spoles birst. un arī Tur, kur ir atsevišķas spoles, tās birst. Birtu mazāk, ja vnk mainītu sveces laicīgi un liktu elektrodu uz 0.7mm vai nu cik tur tas auto prasa, parasti par 0.1mm mazāk kā uz benzīna.
Galā varu piebilst, ka benzīna useriem spoles praktiski nebirst vispār. Tajā skaitā arī man neviena spole nenomira, jo gāzes nebija, bet cik esmu runājis ar gāzes auto īpašniekiem, visiem ir problēmas ar aizdedzi. Lēti vadi, sveces nemainam, jo nahuj jāmaina ?



wouwouwou!

kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?

ko jūs pīpējiet?
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 09:32 #34488

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 23:59:46 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 21:53:50 @edzhaans rakstīja:

19 Feb 2019, 15:36:45 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.

Man uz M52 nav bijusi gāze.
Ar E39 pārvietojos tad, kad tas bija stilīgi un varēja izjust cieņu. Tagad tas ir nobraukts šrots.
Ar motoru viss bija kārtībā, jo tur tika liets E98. Galvai jauni blīvslēgi, vārsti pieslīpēti, blīve. Kosmoss vai ne ?
Par spraugām un LPG. Es vēlreiz atkārtošos. Tev ir 6 spoles. Jā, svecei būs vieglāk, ja katrai no tām būs atsevišķa spole. Man ir tāds auto, kur ir spole klucis. Lasi vēlreiz x postus augstāk. Tu spraugu samazini, lai, teorētiski, iegūtu spēcīgāku dzirksteli, jo gāzi grūtāk aizdedzināt. Tapēc arī palielinoties nobraukumam, kā tu saki, kad sākas misfire, tu maini nost. Sprauga ir palielinājusies, loģiski, ja stockā tur ir 0.9mm vai 0.8mm tad abos gadījumos jau būs 1mm vai 0.9mm! Tur pat benzīnam švaki ar aizdedzināšanu! Nolietojoties elektrodam palielinās pretestība, līdz ar lielāka slodze spolei. Lielāka iespēja piebeigt spoli. Protams. Tev tāda problēma izpaužas ne tik kritiski, tu aizbrauc uz šrotu nopērc spoli un samaini, bet tādam sūdam kā man, man visiem cilindriem tā ir viena. Tagad padomā, vai maz rodas kaut kāda ekonomija, ja man būtu ik pa 20k jāmaina spole. Un spoles birst. un arī Tur, kur ir atsevišķas spoles, tās birst. Birtu mazāk, ja vnk mainītu sveces laicīgi un liktu elektrodu uz 0.7mm vai nu cik tur tas auto prasa, parasti par 0.1mm mazāk kā uz benzīna.
Galā varu piebilst, ka benzīna useriem spoles praktiski nebirst vispār. Tajā skaitā arī man neviena spole nenomira, jo gāzes nebija, bet cik esmu runājis ar gāzes auto īpašniekiem, visiem ir problēmas ar aizdedzi. Lēti vadi, sveces nemainam, jo nahuj jāmaina ?

Nu hojovnas spoles tev tur tad, uz m20 mainīju vairākas reizes cerībā ka atrisinās misfire, sveces bija no nodilusiem 1mm līdz 0.6mm un nekas nemainījās, tik cik benzīns sāka strādāt sudīgāk uz 0.6mm. Principā 99% gadījumu misfire uz lpg ir dēļ kā cita ja nu vienīgi svece vai spole ir pilnīgi kirdik. Liela atstarpe svecēm tik vienīgi nīcināja ārā svečvadus. Un vēl - iesaku izmantot Denso TT sveces, ja nevar ITT sveces atļauties, dēļ šaurā elektroda ir vieglāk uztaisīt dzirksteli attiecīgi pie zemāka sprieguma.


ko var dzīt sūdu.
misfires pirmkārt ir dēļ nekorekta degmaisījuma.
ja dzinējam ir šaurjoslas zondes (kā M sērijai) tad vispar (jums, arī DME, arī LPG sūdam) nav NE MAZĀKĀS jausmas, cik tālu tas ir no optimāla degmaisījuma.

tur var būt gan Lambda zem 06..0.7, gan virs 1.3..1.4 - misfires būs abos gadījumos.
Par šādām problēmiņām pārejas režīmā vispār nerunājot.
Offline
uldens1
21. Feb 2019, 09:47 #34489

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


20 Feb 2019, 23:21:10 @sergis15 rakstīja:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=D...p;diagId=18_0439
šitais bundulis e39 ir ar katalizatoriem vai nē?
525 beņai?
Online
Mixzzz
21. Feb 2019, 10:01 #34490

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Feb 2019, 09:32:55 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 23:59:46 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 21:53:50 @edzhaans rakstīja:

19 Feb 2019, 15:36:45 @Mixzzz rakstīja:

19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.

Man uz M52 nav bijusi gāze.
Ar E39 pārvietojos tad, kad tas bija stilīgi un varēja izjust cieņu. Tagad tas ir nobraukts šrots.
Ar motoru viss bija kārtībā, jo tur tika liets E98. Galvai jauni blīvslēgi, vārsti pieslīpēti, blīve. Kosmoss vai ne ?
Par spraugām un LPG. Es vēlreiz atkārtošos. Tev ir 6 spoles. Jā, svecei būs vieglāk, ja katrai no tām būs atsevišķa spole. Man ir tāds auto, kur ir spole klucis. Lasi vēlreiz x postus augstāk. Tu spraugu samazini, lai, teorētiski, iegūtu spēcīgāku dzirksteli, jo gāzi grūtāk aizdedzināt. Tapēc arī palielinoties nobraukumam, kā tu saki, kad sākas misfire, tu maini nost. Sprauga ir palielinājusies, loģiski, ja stockā tur ir 0.9mm vai 0.8mm tad abos gadījumos jau būs 1mm vai 0.9mm! Tur pat benzīnam švaki ar aizdedzināšanu! Nolietojoties elektrodam palielinās pretestība, līdz ar lielāka slodze spolei. Lielāka iespēja piebeigt spoli. Protams. Tev tāda problēma izpaužas ne tik kritiski, tu aizbrauc uz šrotu nopērc spoli un samaini, bet tādam sūdam kā man, man visiem cilindriem tā ir viena. Tagad padomā, vai maz rodas kaut kāda ekonomija, ja man būtu ik pa 20k jāmaina spole. Un spoles birst. un arī Tur, kur ir atsevišķas spoles, tās birst. Birtu mazāk, ja vnk mainītu sveces laicīgi un liktu elektrodu uz 0.7mm vai nu cik tur tas auto prasa, parasti par 0.1mm mazāk kā uz benzīna.
Galā varu piebilst, ka benzīna useriem spoles praktiski nebirst vispār. Tajā skaitā arī man neviena spole nenomira, jo gāzes nebija, bet cik esmu runājis ar gāzes auto īpašniekiem, visiem ir problēmas ar aizdedzi. Lēti vadi, sveces nemainam, jo nahuj jāmaina ?

Nu hojovnas spoles tev tur tad, uz m20 mainīju vairākas reizes cerībā ka atrisinās misfire, sveces bija no nodilusiem 1mm līdz 0.6mm un nekas nemainījās, tik cik benzīns sāka strādāt sudīgāk uz 0.6mm. Principā 99% gadījumu misfire uz lpg ir dēļ kā cita ja nu vienīgi svece vai spole ir pilnīgi kirdik. Liela atstarpe svecēm tik vienīgi nīcināja ārā svečvadus. Un vēl - iesaku izmantot Denso TT sveces, ja nevar ITT sveces atļauties, dēļ šaurā elektroda ir vieglāk uztaisīt dzirksteli attiecīgi pie zemāka sprieguma.


ko var dzīt sūdu.
misfires pirmkārt ir dēļ nekorekta degmaisījuma.
ja dzinējam ir šaurjoslas zondes (kā M sērijai) tad vispar (jums, arī DME, arī LPG sūdam) nav NE MAZĀKĀS jausmas, cik tālu tas ir no optimāla degmaisījuma.

tur var būt gan Lambda zem 06..0.7, gan virs 1.3..1.4 - misfires būs abos gadījumos.
Par šādām problēmiņām pārejas režīmā vispār nerunājot.
Nu par to jau es arī runāju, pa lielam pie vainas būs maisījums, un kā viņš regulējas ar šaurjoslas zondēm man liekas visi zin. Taču tik veca kluča gadījumā kā M20, tas visticamākais būs AFM, kurš ir vienk sadilis šajā vecumā un kkur celiņš visticamākais pārtrūcis...M52 gadījumā gan jau vienk sūdīgs regulējums gāzei. Tāpēc saku, ka neesmu saskāries, ka auto uz LPG raustītos dēļ nepareizām svecēm.

Turklāt svecei samazinot elektrodu šķirbu dzirkstelei tā kā vieglāk pārlekt ne? Attiecīgi mazāks spriegums idejiski vajadzīgs un spolei vieglāka dzīve. Pie gāzes degmaisījuma ir grūtāk vadīt dzirksteli nekā pie beņas.
Offline
sashinjs
21. Feb 2019, 10:13 #34491

Kopš: 10. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar:

Sveiki visiem spečiem,gribēju noskaidrot kas par vainu manam m57 3.0D .. Iemetu linku kur viss ir saklausāms -> https://youtu.be/QUDkI7A3F_o?t=15 .Cik esmu lasijis raksta ka vaina ir uzreiz aiz turbīnas pie izplūdes,kautkur iet garām.Vai tā tiešam ir? Vai arī pie vainas kautkas ar vakuumu Būšu pateicīgs ja kāds sniegs atbildi pie kā ķerties.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 10:14 #34492

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 10:12:19 @cufiks rakstīja:
Tu gribi teikt, ka gāzes degmaisījums ir labāks izolators par benzīna degmaisījumu un nepieciešams lielāks spriegums lai panāktu tādu pašu dzirksteli?

Nemācēšu teikt, bet moš kaspičs zin..




cufik, cik labi, ka mēs dzīvojam 21. gadsimtā. Pāris gadsimtus atpakaļ tu, Širants un vēl čupiņa lielāko stulbeņu būtu kotletēs pārstrādāti

Offline
ZulandersKebabish
21. Feb 2019, 10:30 #34493

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Kādas kotletes, tur tak nekā nav, ir
tikai sazuviss alkas

p.s. (kur M5?)
Offline
edzhaans
21. Feb 2019, 14:19 #34494

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:


wouwouwou!

kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?

ko jūs pīpējiet?

Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 14:40 #34495

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:

21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:


wouwouwou!

kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?

ko jūs pīpējiet?

Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.


wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?

taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).

Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!

p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!

I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A

Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V

U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina

Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.

[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 15:17:34 ]

Offline
sashinjs
21. Feb 2019, 14:45 #34496

Kopš: 10. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


21 Feb 2019, 10:13:43 @sashinjs rakstīja:
Sveiki visiem spečiem,gribēju noskaidrot kas par vainu manam m57 3.0D .. Iemetu linku kur viss ir saklausāms -> https://youtu.be/QUDkI7A3F_o?t=15 .Cik esmu lasijis raksta ka vaina ir uzreiz aiz turbīnas pie izplūdes,kautkur iet garām.Vai tā tiešam ir? Vai arī pie vainas kautkas ar vakuumu Būšu pateicīgs ja kāds sniegs atbildi pie kā ķerties.
uuup
Offline
edzhaans
21. Feb 2019, 16:01 #34497

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nehuja, Kaspar. Visu esi aprēkinājis kā vajag, bet labai svecei uzliec 5k. Tad nopistajai svecei daudz vairāk. Tev jau noslogosies sekundārais tinums, jo tur ir sūdīgā svece vai vads. Pieaugs slodze sekundārajā tinumā un caursitīs.
Par spraugām arī tā nav pilnīga patiesība, jo pūšot iekšā liek mazākas spraugas, un jaudīgākiem dzinējiem arī ir mazākas spraugas. Viss atkarīgs no pielietojuma. Lielāka sprauga būs tieši sliktāk, ir iespēja, ka dzirkstele nepārleks vispār.
Uz iepakojuma arī attiecīgajam auto ir spraugas. Manam it 0.8-1. Gāzei iesaka samazināt par 0.1, bet uz kastes CNG/LPG svecei raksta 0.6 vai 0.7 manam auto. Nu kas ta viņi lohi?
Un tavi aprēķini man arī patīk. Istabas temperatūrā, vai ne?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 Feb 2019, 17:32:34 ]

Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 17:30 #34498

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 16:01:58 @edzhaans rakstīja:
Nehuja, Kaspar. Visu esi aprēkinājis kā vajag, bet labai svecei uzliec 5k. Tad nopistajai svecei daudz vairāk. Tev jau noslogosies sekundārais tinums, jo tur ir sūdīgā svece vai vads. Pieaugs slodze sekundārajā tinumā un caursitīs.
Par spraugām arī tā nav pilnīga patiesība, jo pūšot iekšā liek mazākas spraugas, un jaudīgākiem dzinējiem arī ir mazākas spraugas. Viss atkarīgs no pielietojuma. Lielāka sprauga būs tieši sliktāk, ir iespēja, ka dzirkstele nepārleks vispār.
Uz iepakojuma arī attiecīgajam auto ir spraugas. Manam it 0.8-1. Gāzei iesaka samazināt par 0.1, bet uz kastes CNG/LPG svecei raksta 0.6 vai 0.7 manam auto. Nu kas ta viņi lohi?


Bez obid, iemācies elektrības pamatlietas. Nu, kaut Oma likumu. Piedod, tu vnk dzen pilnīgu sviekstu.
Offline
edzhaans
21. Feb 2019, 17:33 #34499

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 Feb 2019, 17:30:20 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 16:01:58 @edzhaans rakstīja:
Nehuja, Kaspar. Visu esi aprēkinājis kā vajag, bet labai svecei uzliec 5k. Tad nopistajai svecei daudz vairāk. Tev jau noslogosies sekundārais tinums, jo tur ir sūdīgā svece vai vads. Pieaugs slodze sekundārajā tinumā un caursitīs.
Par spraugām arī tā nav pilnīga patiesība, jo pūšot iekšā liek mazākas spraugas, un jaudīgākiem dzinējiem arī ir mazākas spraugas. Viss atkarīgs no pielietojuma. Lielāka sprauga būs tieši sliktāk, ir iespēja, ka dzirkstele nepārleks vispār.
Uz iepakojuma arī attiecīgajam auto ir spraugas. Manam it 0.8-1. Gāzei iesaka samazināt par 0.1, bet uz kastes CNG/LPG svecei raksta 0.6 vai 0.7 manam auto. Nu kas ta viņi lohi?


Bez obid, iemācies elektrības pamatlietas. Nu, kaut Oma likumu. Piedod, tu vnk dzen pilnīgu sviekstu.

Pilno Oma likumu iemācies. Metāliem atkarībā no temperatūras arī mainās pretestība. Beidz visus par lohiem uzskatīt. Spīdēt starp stulbeņiem ir vieglāk.
Offline
abyss
21. Feb 2019, 17:46 #34500

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7921

Braucu ar: e39 523

KateG... es ceru, ka Tu saproti, ka gaiss or ahujennais dialektriķis un principā slikti vada elektrību
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo