Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 19:46 #14121

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 19:37:57 @Locis rakstīja:
Nu tas jā, bet Tu jau nezini vai visas tajās situācijas bija velo vainīgs. Piemēram, ja es braucu pa ceļa malu, kur tas ir atļauts, man taču nav jābrauc visu laiku galvu uz aizmuguri pagriezusam, skatoties, vai kāds man nenesas virsū? OK, es ta daru, kad dzirdu, kad kāds tuvojas, bet, ja nē? Tad kurš ir bezatbildīgaks, smagais, kas neskatījās uz priekš vai riteņbraucējs, kas visu laiku neceko aizmuguri?


Problēma nr1 ir, ka velo pēc idejas ir visnotaļ reti kad vainīgs pēc noteikumiem, jo visi noteikumi pa lielam attiecas uz jebkuru transportu, ka tev tur tik un šitik distances jāievēro un jābūt ar vanaga un rentgena redzi.
Nosacīti es apelēju pie veselā saprāta, ka tikai priekšroka, pat gājēju pāreja un velo josla negarantē to, ka tevi tupa neredz.
Kas attiecas uz velo, kas brauc pa ceļa malu tos ta redz, fūras tādus apbrauc ar nosmālām distancēm. galvenā problēma, ka daļa velorastu, biežāk kkur tālāk no Rīgas ir gana debili un brauc bez atstarotājiem, imho veste tādiem ir obligāta pat ar kkādu vnk atstarotāju teiktu, ka nepietiek un gaisma priekšā un pakaļā un spilgta arī būtu jāliek.
Offline
sik
05. Dec 2020, 19:47 #14122

Kopš: 01. Jan 2018

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Pēc bildes izskatās, ka velo varētu būt braucis no labās puses, smagā šoferis skatījies tikai pa kreisi, jo no labās vispār nekam nebūtu jānāk
Offline
Locis
05. Dec 2020, 19:52 #14123

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu jā, itkā liekas, kas tur sīkums, pa milenem aiziet garām mazāk aizsargātam satiksmes dalībniekam, bet reāli tā sajūta galīgi nav patikama + kaut kāda maza neveikla kustība uz velosipēda un parauj apakšā. Tāpēc jau ir noteikta tas 1.5 m intervals, lai vari nolikties plakaniski un uzreiz nebūsi zem riteņiem.
Pateiksu, godīgi, es neatceros, ar kādu intervālu pats agrāk apbraucu velo , bet kopš pats braucu ar velo , cenšos max lielu paņemt, jo pats zinu ko domāju par tiem, kas rauj garam par plecu.
Pieļauju arī, ka visu laiku esmu apbraucis ar normalu intervālu, jo instinktīvi ņemu likumu ap stopetajiem, celmalas gājējiem, kā arī stāvošiem auto, no kuru aizsega var izlīst cilvēks vai attaisities durvis.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 19:53 #14124

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 19:42:25 @Locis rakstīja:

05 Dec 2020, 19:37:23 @Nixx rakstīja:
Es teiktu, ka tad kad dod velo tiesības (tās gan ir ļoti maz bērniem) visiem "klientiem" vajadzētu iekāpt kravas mašīnas kabīnē un pamēģināt saprast, kā tas būtu, ja viņi stūrētu smago mašīnu


No manas pieredzes, ka smagais nostūmis pazīstamus, pa priekšu braucosus velosipēdistus, pat pilsētā, tur galīgi laicīgi pamanīt nav traucējis smagais. Pat citas situācijas, ar smago to redzi pāri citiem auto, likuma pāri krūmiem, žogiem, ka bija iespēja ļoti laicigi redzēt lēni braucosu transportlidzekli priekša.


Uz attālumu jamiem pamanīt visu ir diezgan ok, ja neesi cirvis situāciju paredzēt var īzī, lielāki sūdi ir tieši tuvajās distancēs, tur jau arī tie gājēji un velorasti nomirst, atkarībā no objekta augstuma, priekšā savi 3-4m ir vsp aklā zona, pasažiera pusē i vēl vairāk pie paša sāna vēl spogulis lejā rāda kas pie rata, bet 2-8m kādi atkal ir aklais pleķis, aizmugure, kad griezies vsp viss ir mistika, ko braucot garām esi pamanījis un ņēmis vērā tas arī ir, ja pa tuvu pielien velo vai gājēj jamam ir pa lielam psc, tak pilns smago, kur mūždien šoferis ir pārcenties un puspiekabi nonesis kko, neticu, ka jums kantorī nekad nav kāds kko aizķēris, pat ar visu to, ka graudu vannas ir īsākas par tipisko puspiekabi.
Tādos pašizgāzējos pat ar visu to, ka viņi ir īsi aklās zonas pa lielam ir tādas pašas tik cik tieši ar aizmuguri mazāk piedzīvojumu var sanākt, jo viss tuvāk un pakaļa nezūd no redzesloka

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 05 Dec 2020, 19:54:44 ]

Offline
Locis
05. Dec 2020, 19:58 #14125

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man tikai viens šoferis pa dienvidieku stūma priekša šķērsām sagrieztu vieglo, kas pietuvojās no labās ieskrējiena joslas un caur aklo zonu lida priekšā. Beigās tas vieglais finišēja sadalosaja barjera.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:01 #14126

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 19:58:32 @Locis rakstīja:
Man tikai viens šoferis pa dienvidieku stūma priekša šķērsām sagrieztu vieglo, kas pietuvojās no labās ieskrējiena joslas un caur aklo zonu lida priekšā. Beigās tas vieglais finišēja sadalosaja barjera.


nu tas ir same shit, vai nu esi kā users, kurš aizbrauc pirms notiek negadījums, tobiš māki piespiest pedāli nevis sēņo vai vnk laid smago garām.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:05 #14127

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 20:00:41 @Nixx rakstīja:

05 Dec 2020, 19:53:47 @vadjiksBMW rakstīja:

05 Dec 2020, 19:42:25 @Locis rakstīja:

05 Dec 2020, 19:37:23 @Nixx rakstīja:
Es teiktu, ka tad kad dod velo tiesības (tās gan ir ļoti maz bērniem) visiem "klientiem" vajadzētu iekāpt kravas mašīnas kabīnē un pamēģināt saprast, kā tas būtu, ja viņi stūrētu smago mašīnu


No manas pieredzes, ka smagais nostūmis pazīstamus, pa priekšu braucosus velosipēdistus, pat pilsētā, tur galīgi laicīgi pamanīt nav traucējis smagais. Pat citas situācijas, ar smago to redzi pāri citiem auto, likuma pāri krūmiem, žogiem, ka bija iespēja ļoti laicigi redzēt lēni braucosu transportlidzekli priekša.


Uz attālumu jamiem pamanīt visu ir diezgan ok, ja neesi cirvis situāciju paredzēt var īzī, lielāki sūdi ir tieši tuvajās distancēs, tur jau arī tie gājēji un velorasti nomirst, atkarībā no objekta augstuma, priekšā savi 3-4m ir vsp aklā zona, pasažiera pusē i vēl vairāk pie paša sāna vēl spogulis lejā rāda kas pie rata, bet 2-8m kādi atkal ir aklais pleķis, aizmugure, kad griezies vsp viss ir mistika, ko braucot garām esi pamanījis un ņēmis vērā tas arī ir, ja pa tuvu pielien velo vai gājēj jamam ir pa lielam psc, tak pilns smago, kur mūždien šoferis ir pārcenties un puspiekabi nonesis kko, neticu, ka jums kantorī nekad nav kāds kko aizķēris, pat ar visu to, ka graudu vannas ir īsākas par tipisko puspiekabi.
Tādos pašizgāzējos pat ar visu to, ka viņi ir īsi aklās zonas pa lielam ir tādas pašas tik cik tieši ar aizmuguri mazāk piedzīvojumu var sanākt, jo viss tuvāk un pakaļa nezūd no redzesloka


Pa lielam vienalga, kas segleniekam uz skausta uzkabināts, kad manevrē ar pilnīgi izgrieztu stūri tā pat pazūd "vizuālais kontakts"
Ar 4-asīgajiem gan neesmu braucis
Malceniekiem vispār



Tiem, kas ved vnk kurināmo malku skaldītu, biežāk tie ir kkādi busi ar kravas kasti gan, daļa vsp ir peidori tur vēl jāmīž, ka ar pagali nedabū purnā, kad uz bedres kāda izlec, tajā ziņā imho transportnieki smagi lažo ar kravām, kas ir stipri virs borta un/vai nav nosegtas
Offline
Locis
05. Dec 2020, 20:07 #14128

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Dec 2020, 20:01:51 @vadjiksBMW rakstīja:

05 Dec 2020, 19:58:32 @Locis rakstīja:
Man tikai viens šoferis pa dienvidieku stūma priekša šķērsām sagrieztu vieglo, kas pietuvojās no labās ieskrējiena joslas un caur aklo zonu lida priekšā. Beigās tas vieglais finišēja sadalosaja barjera.


nu tas ir same shit, vai nu esi kā users, kurš aizbrauc pirms notiek negadījums, tobiš māki piespiest pedāli nevis sēņo vai vnk laid smago garām.


Jap, bet vainīgs smagais un octa nākamajā gadā
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:10 #14129

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 20:07:44 @Locis rakstīja:

05 Dec 2020, 20:01:51 @vadjiksBMW rakstīja:

05 Dec 2020, 19:58:32 @Locis rakstīja:
Man tikai viens šoferis pa dienvidieku stūma priekša šķērsām sagrieztu vieglo, kas pietuvojās no labās ieskrējiena joslas un caur aklo zonu lida priekšā. Beigās tas vieglais finišēja sadalosaja barjera.


nu tas ir same shit, vai nu esi kā users, kurš aizbrauc pirms notiek negadījums, tobiš māki piespiest pedāli nevis sēņo vai vnk laid smago garām.


Jap, bet vainīgs smagais un octa nākamajā gadā


zbis, jā, bet nu pa lielam no visa apspriestā jau vairumā situāciju tieši smagais ir tas vainīgais, lai arī, ja otrs braucējs kā velo tā auto nav lohs, problēmu nebūtu jau saknē
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:13 #14130

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 20:10:13 @Nixx rakstīja:

05 Dec 2020, 20:05:25 @vadjiksBMW rakstīja:

05 Dec 2020, 20:00:41 @Nixx rakstīja:

05 Dec 2020, 19:53:47 @vadjiksBMW rakstīja:

05 Dec 2020, 19:42:25 @Locis rakstīja:

05 Dec 2020, 19:37:23 @Nixx rakstīja:
Es teiktu, ka tad kad dod velo tiesības (tās gan ir ļoti maz bērniem) visiem "klientiem" vajadzētu iekāpt kravas mašīnas kabīnē un pamēģināt saprast, kā tas būtu, ja viņi stūrētu smago mašīnu


No manas pieredzes, ka smagais nostūmis pazīstamus, pa priekšu braucosus velosipēdistus, pat pilsētā, tur galīgi laicīgi pamanīt nav traucējis smagais. Pat citas situācijas, ar smago to redzi pāri citiem auto, likuma pāri krūmiem, žogiem, ka bija iespēja ļoti laicigi redzēt lēni braucosu transportlidzekli priekša.


Uz attālumu jamiem pamanīt visu ir diezgan ok, ja neesi cirvis situāciju paredzēt var īzī, lielāki sūdi ir tieši tuvajās distancēs, tur jau arī tie gājēji un velorasti nomirst, atkarībā no objekta augstuma, priekšā savi 3-4m ir vsp aklā zona, pasažiera pusē i vēl vairāk pie paša sāna vēl spogulis lejā rāda kas pie rata, bet 2-8m kādi atkal ir aklais pleķis, aizmugure, kad griezies vsp viss ir mistika, ko braucot garām esi pamanījis un ņēmis vērā tas arī ir, ja pa tuvu pielien velo vai gājēj jamam ir pa lielam psc, tak pilns smago, kur mūždien šoferis ir pārcenties un puspiekabi nonesis kko, neticu, ka jums kantorī nekad nav kāds kko aizķēris, pat ar visu to, ka graudu vannas ir īsākas par tipisko puspiekabi.
Tādos pašizgāzējos pat ar visu to, ka viņi ir īsi aklās zonas pa lielam ir tādas pašas tik cik tieši ar aizmuguri mazāk piedzīvojumu var sanākt, jo viss tuvāk un pakaļa nezūd no redzesloka


Pa lielam vienalga, kas segleniekam uz skausta uzkabināts, kad manevrē ar pilnīgi izgrieztu stūri tā pat pazūd "vizuālais kontakts"
Ar 4-asīgajiem gan neesmu braucis
Malceniekiem vispār



Tiem, kas ved vnk kurināmo malku skaldītu, biežāk tie ir kkādi busi ar kravas kasti gan, daļa vsp ir peidori tur vēl jāmīž, ka ar pagali nedabū purnā, kad uz bedres kāda izlec, tajā ziņā imho transportnieki smagi lažo ar kravām, kas ir stipri virs borta un/vai nav nosegtas


Tu nesaprati, es domāju šādus, nevis ar 1/2piekabi, bet pilno piekabi




Sapratu, jā, tiem ir vēl trakāk tādā ziņā, jo pa vidu vēl hz kas var gadīties reizēm un liela daļa šoferu arī atpakaļ neprot stumties, kas ir vnk vāks , konkrēti tāds sastāvs kā bildē LV ir aizliegts jau hz cik gadus, šitam piekabe ir visi 12m, pie mums tādas vairs nedrīkstot braukt, atļautas ir hvz 7 vai 8 vai kas tāds metri, jo sastāva garums pa lielu, pie skandināviem vēl pilns šito.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 05 Dec 2020, 20:14:39 ]

Offline
Locis
05. Dec 2020, 20:15 #14131

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jā, tā ir tāda tricky situācija-itkā jau visi ir dzirdējuši par tādu aklo zonu, ja ne tad vismaz piesardzības pēc neveic kaut kādu manevru, turpretī šoferim, ja nav pārliecīnats, ka akla zona brīva, arī neveic manevru.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:20 #14132

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Buhadroni imho ir ārpus likuma, ibo pohui un pats vainīgs
Offline
wheels
05. Dec 2020, 20:28 #14133

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8


05 Dec 2020, 20:13:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Sapratu, jā, tiem ir vēl trakāk tādā ziņā, jo pa vidu vēl hz kas var gadīties reizēm un liela daļa šoferu arī atpakaļ neprot stumties, kas ir vnk vāks , konkrēti tāds sastāvs kā bildē LV ir aizliegts jau hz cik gadus, šitam piekabe ir visi 12m, pie mums tādas vairs nedrīkstot braukt, atļautas ir hvz 7 vai 8 vai kas tāds metri, jo sastāva garums pa lielu, pie skandināviem vēl pilns šito.


Skandināvija nevis vēl pilnsar tadiem, bet tādus arī tur tikai izmanto, jo krietni efektivāki nekā standarta garumi. Somija nesen atļāva kopējo garumu līdz 30m sastāviem ar divām piekabēm. Ari NL un De sāk pārbaudes maršrutus un sastāvus izmantot. Cerams ka nākotnē atnāks arī līdz mums, tikai pie esošās infrastruktūras ar tiem pabraukt ir nerēāli.
Offline
Mikuzz
05. Dec 2020, 20:41 #14134

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli

Pie maksātspējas arī,būs 3 šroti sajūgti virknē

Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:46 #14135

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 20:28:51 @wheels rakstīja:

05 Dec 2020, 20:13:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Sapratu, jā, tiem ir vēl trakāk tādā ziņā, jo pa vidu vēl hz kas var gadīties reizēm un liela daļa šoferu arī atpakaļ neprot stumties, kas ir vnk vāks , konkrēti tāds sastāvs kā bildē LV ir aizliegts jau hz cik gadus, šitam piekabe ir visi 12m, pie mums tādas vairs nedrīkstot braukt, atļautas ir hvz 7 vai 8 vai kas tāds metri, jo sastāva garums pa lielu, pie skandināviem vēl pilns šito.


Skandināvija nevis vēl pilnsar tadiem, bet tādus arī tur tikai izmanto, jo krietni efektivāki nekā standarta garumi. Somija nesen atļāva kopējo garumu līdz 30m sastāviem ar divām piekabēm. Ari NL un De sāk pārbaudes maršrutus un sastāvus izmantot. Cerams ka nākotnē atnāks arī līdz mums, tikai pie esošās infrastruktūras ar tiem pabraukt ir nerēāli.


NL un DK tādi šķiet, ka ir arī tagad, Vācijā hvz, senāk LV arī tādi braukāja, bet laikam bija jāņem atļauja, tagad ļoti apšaubu, ka tādus sastavus vēl atļaus, baigi gribot jau sabīdīt vēl gan ir jāvar ja ņēm negabarīta atļauju, bet kocinieks nesalīdīs tajās max 52 tonnās (kur arī vajag vēl vienu atļauju) svara ar to sastāvu, un tāpat pa Latviju ar viņu vnk nav kur braukt.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 20:49 #14136

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 20:25:08 @Nixx rakstīja:

05 Dec 2020, 20:20:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Buhadroni imho ir ārpus likuma, ibo pohui un pats vainīgs


Bet izlasi spriedumu

Šādu lēmumu tiesnese Dace Ķeire pieņēma, jo apsūdzētā bija noslēgusi vienošanos ar cietušo, savu vainu atzina un nožēloja.


Atbrīvošana no kriminālatbildības gan nenozīmē, ka Inga atzīta par nevainīgu. Vainīga viņa paliek.



Tiesnese... tas visu izsaka, tādās lietās būtu jābūt tiesnesim un spriedumam vnk LLP un trambuļa braucēja brīva
Offline
Lala
05. Dec 2020, 22:41 #14137

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3205

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


05 Dec 2020, 19:05:30 @vadjiksBMW rakstīja:


Beidz murgot kaut kādu huiņu tak
Tāda tipa smagie ir paredzēti pa lielam ekspluatācijai tīri pilsētā, nereti viņiem kā reduktori tā kārbas ir pielāgotas mazākiem ātrumiem, lai vnk zāģētu pa pilsētu, ko tieši pašizgāzēji dara mazāko daļu laika, līdz ar to pirkt tīro pilsētas auto jau dēļ tā vien rezona nav, tādus auto nevienā valstī neizmanto garākos gabalos, lai nobrauktu no asfalta dubļu vannā viņi ne tik nav piemēroti, bet toties katra stroika ir pilna dubļu, klīrenss arī par mazu, piedziņa tiem drotiem, pat, ja ir 3 tilti labākajā gadījumā ir tikai vienam tiltam, pašizgāzējiem pilnpiedziņa vai 2 no 3 velkošie tilti ir standarts.
Ne velti tie krāmi pamatā ir miskastes mašīnas, jo tā ir nevis vairāk redzami lohi un velorasti, bet jo banāli tā ir vieglāk strādāt tādiem, kam visu laiku ir jākāpj ārā kā miskastes mašīnas brigādei, tāpēc nereti arī durvis ir kā autobusos tiem auto.
Tālāk par cita rakstura idiotiem un lētāk/dārgāk.
Ja pats redzi, ka tāda tipa auto ir pamatā miskastnieki, bet tev vajag pašizgāzēju, cerams aiziet, ka ar misenes mašīnu pašizgāzēja funkciju pildīt būs grūti, pārbūvēt to mašīnu maksās tikpat cik tā mašīna ir vērta un vēl jāiet pārbūve jāsareģistrē, jo visādi lalas atkal bļaus, ka kaut kas tur nav labi .
Uzturā tāda spectehnika arī ir dārgāka, jo nopirksi sev tādu pārbūvētu misenes auto, jārēķinās, ka viņi ir saražoti labi, ja daži tūkst, no kuriem vairums ir jau metāllūžņos palaisti, lietotas daļas no tās pašas kabīnes dabūt bezcers, parasti tādos spec auto liela daļa pat sūda hadenes ir specifiska, kur detaļas vai nu nav vispār vai ir OEM, kas maksā tikpat cik visa mašīna
Tad nāk lala, kurš saka, ka katram jānopērk jaunas mašīnas ibo nehui vispār biznesu bīdīt
Jauns vilcējs maksā jau kkādi 80-100k, kur vēl runāt par pašizgāzēju, kur normālos variantos vēsi visi 200k savācas, lai to auto atpalnītu ir jāmauc airbaltikā caurām diennaktīm un vēl tad būtu jāpadomā vai tiešām valsts tur izpis vējā gana daudz naudas
Un jauns auto kaut kādā stroikā pilnībā negarantē neko, tā nav tīrā šoseja, kur cieti pēc plāna var kā kreisā banānus vest un reti kad kaut kas saņem palielinātu slodzi un izjūk, kamēr stroikā tā ir vnk ikdiena, protams, ja valsts iepirkumus neatdotu kantoriem, kuri vnk uz papīra ir lieli, bet paši darbus neveic tikai iekasē lielāko daļu kā starpnieki un strādā apakšnieki varbūt pat kaut ko jaunāku tie kantori spētu atļauties, bet pat tad jaunu visu tehniku pavilkt ir tuvu nereālam.

Velorastiem un pārējiem lohiem sen ir laiks saprast, ka no tā, ka tev varbūt ir taisnība mazāk nesāpēs, kad kāds tevi nah nonesīs, tāpēc ir jāskatās, kas notiek apkārt vienmēr. Katru gadu tak ir vairākas tādas avārijas, kad smagais ir izsmērējis velorastu un daļā gadījumu neko pat nav redzējis un ir vnk aizmaucis tālāk.


Es kaut kur teicu, ka visiem jāpērk jaunas?
Vai visiem jāpērk tieši šādas?

Es saku, ka ir varianti, lai nav jāatrunājas ar aklajām zonām.
Un, ka šādu auto būs tikai vairāk.

Ir gan arī lētāki risinājumi - kameras un sensori. Bet nu arī tie jau mūsu biznesmeņiem būs par dārgu.

Un vēl es saku, ka valstij un pašvaldībām jārada piemērs un jānosaka prasības tehnikai, kura apkalpo valsts un pašvaldību būvobjektus.
Un jādrāž būvobjektos par sīkāko pārkāpumu. Nezinu kā jums, bet man besī lasīt par cilvēkiem, kuri nolido no finanšu ministrijas jumta vai tiek nobraukti smagajam izbraucot no objekta.

Tas viss ir novēršams. Un ne jau skandējot "palaid lielāko" mantru.
Offline
vadjiksBMW
05. Dec 2020, 22:57 #14138

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


05 Dec 2020, 22:41:35 @Lala rakstīja:


Es kaut kur teicu, ka visiem jāpērk jaunas?
Vai visiem jāpērk tieši šādas?

Es saku, ka ir varianti, lai nav jāatrunājas ar aklajām zonām.
Un, ka šādu auto būs tikai vairāk.

Ir gan arī lētāki risinājumi - kameras un sensori. Bet nu arī tie jau mūsu biznesmeņiem būs par dārgu.

Un vēl es saku, ka valstij un pašvaldībām jārada piemērs un jānosaka prasības tehnikai, kura apkalpo valsts un pašvaldību būvobjektus.
Un jādrāž būvobjektos par sīkāko pārkāpumu. Nezinu kā jums, bet man besī lasīt par cilvēkiem, kuri nolido no finanšu ministrijas jumta vai tiek nobraukti smagajam izbraucot no objekta.

Tas viss ir novēršams. Un ne jau skandējot "palaid lielāko" mantru.


Tā "tieši šāda" neatrisina aklo zonu problēmu.
Kameras un sensori uz stroikas mašīnām lielākoties būs aizdirsti vai salauzti jau pirmajā reisā, jo īpaši, ja jāved kaut kādus būvgružus, kuri izkraujoties šķīst visur, ne velti tā tehnika mūždien ir apskādēta no visi gali.
Konkrētajā objektā, hvz vai tas ir valsts vai privāts, pēc būtības smagā izbraukšana nav nekāds pārkāpums, tur ir bijis cilvēks, kurš ķipo skatās vēl papildus pavadot šoferi, sūdi gadās, tas arī ir iemesls kamdēļ ir jāskatās arī pašiem, kas notiek, arī no parastas vārtrūmes var izbraukt mašīna, kuru vada mamma ar trīņiem salonā, bet durvīs jamai iefis lisapēdists un ko tad? mašīna kā parasti vainīga, tikai to var arī nepiedzīvot, ja ar velo braucot neesi dandālis un kaut nedaudz pievērs uzmanību tam, ka no vārtrūmes brauc ārā auto un atmeties.
Ja ceri, ka tam būs risinājums, tad tas 99% būtu tāds, ka tajā posmā aizliegs vnk iet gajējiem un braukt ar velo, jo tas ir vismaz izdarāms un drāzt tad jamos, ja tomēr tur lien
Bet slapjie sapņi kā VID darbiniekam kā varētu paņemt aiz astes kaut kādu uzņēmumu par itkā pārkāpumu, kura reāli nav, vai to ir paveicis konkrēts darbinieks uz kuru visu grūdīs kā darba devējs, tā cietušie ir jau kas cits.
Offline
Ksneps
05. Dec 2020, 23:29 #14139

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1322

Braucu ar:

Tik domu graudi no mana skatu punkta:

a) Kāpēc neviens nerunā par to, ka smagais auto ir kā zilonis trauku veikalā. Lai arī noteikumi ir varbūt smagā automašīnas vadītāja pusē - tam smagā-auto vadītājam vajag ievērot 3X lielāku uzmanību un atbildību pret apkārt notiekošo. Lai arī noteikumi viņam par labu, taču jebkurš kontakts ar citiem satiksmes dalībniekiem var novest pie nāvējošām sekām.

Tāpēc jau ir tā, ka gājēji/velosipēdisti pārkāpj noteikumus - jo neviens dēļ tā jau tiešā veidā necieš un nemirst. Sekas tādai rīcīvbai ir minimālas.

b) un vēl runājot par vismazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem (bērni, velosipēdisti, gājēji utt.). Visbiežāk viņiem ir vismazākās spējas novērtēt situāciju: nav pietiekamas izglītības, pārāk jauni (bērni), pārāk veci, kustības traucējumi, nabadzīgais iedzīvotāju slānis. Šī sabiedrības daļa ir līmeni zemāk nekā autovadītājs.

Un te ieslēdzas auto-vadītāja atbildība novērtēt riskus. Lai arī noteikumi varbūt ir autovadītāja pusē -> viņam jāuzņemas atbildība pārvaldīt situāciju, samazināt riskus un darīt tā, lai neviens neiet bojā.

Nu un ka noteikumi auto vadītāja pusē, vai tādēļ kundzītei uz ielas jābrauc virsū.

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 05 Dec 2020, 23:31:23 ]

Offline
XK220
06. Dec 2020, 00:53 #14140

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3149

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


05 Dec 2020, 19:37:23 @Nixx rakstīja:
Es teiktu, ka tad kad dod velo tiesības (tās gan ir ļoti maz bērniem) visiem "klientiem" vajadzētu iekāpt kravas mašīnas kabīnē un pamēģināt saprast, kā tas būtu, ja viņi stūrētu smago mašīnu


Vismaz pusei 18+ velosipēdistu ir arī autovadītāja apliecība. Tu taču nesastopies ar tādu attieksmi ejot ar kājām - "ā, tas tak iet ar kājām, gaņau tiesību nav, zīmes nemāk". Kāpēc jāuzskata, ka velosipēdistiem nav autovadītāja apliecība un tie ir tik neizglītoti par smago a/m aklajām zonām?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo