Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
Rudis007 | | Kopš: 14. Nov 2018
Ziņojumi: 216
Braucu ar:
| Es teiktu, ka tas bija nelaimes gadījums, neveiksmīga apstākļu sakritība. Taču nelidoja tas smagais ar 90 pa pilsētu vai pāri pa sarkano, kad notrieca velosipēdistu.
Visticamāk, no tā būvlaukumā griezās ārā ar minimālu ātrumu.
Visticamāk velosipēdistu neredzēja, jo cik gan atsaldētam jābūt, lai redzot neaizsargātu satiksmes dalībnieku, turpinātu kustību ar domu- pofig, pārbraukšu pāri, ja nedos ceļu.
Velosipēdista kļūda bija, redzot, ka priekšā parādās smagā mašīna, kas no būvlaukuma griež ārā uz ielu, tai nedot ceļu. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3185
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
05 Dec 2020, 16:29:55 @Locis rakstīja:
05 Dec 2020, 16:09:55 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 15:13:44 @Locis rakstīja:
Nē, nu es saprotu dirst par dpf nomaiņu, kas maksā pāris k, bet viedoklis par smago pirkšanu, kas maksā 100k+,tagad visiem nomainit, gan liekas smieklīgi.
Varbūt vieglāk paņemt darba šoferi, kas filtrē ko dara? Es tieši šovasar atlaidu vienu pie nelieliem, bet ļoti muļķīgiem sūdiem, kamēr nav lielāki sūdi sataisīti.
Jauni protams, bet cik pie mums pērk jaunus "parastos"?
Tak paņem lētāko un nobrauc līdz naglām.
Jo labi dzīvot gribas tūlīt, pofig, ka reizēm nesaiet un tam lūznim sprāgst riepa vai atsaka bremzes.
Kāpēc galējības jāiet? Tipa ja nav jaunākais modelis ar stikla kabīni, uzreiz vecas riepas utt?
Un vispār smagajiem, ja kaut kas notiek ar bremzēm, piemēram, trubiņa parsprāgst,kamēr nebeidzas gaiss, bremzes strādā, tikko beidzas gaiss, tā visi riteņi nobloķējas. Vieglajam gan izspiedisi visu šķidrumu un bremzes pazudīs.
Man pat liekas, ka citi īpaši uzpasē smagos, lai kaut kas pēkšņi neplīst, jo smago uz servisu aiztransportēt ir oi oi oi izmaksas un arī, protams, neizdarīts darbs un nenopelnītā nauda, kad remonts ir neparedzētā brīdī, nav nekas labs.
Jā, protams, ir vecas kravas miskastes uz ceļiem,bet vismaz tik pat daudz vieglie drausmīga paskata, kas arī ar neuzmanību vai pazudušām bremzēm var nodarit ne mazāku kaitejumu kā smagais.
Es Tev piekrītu, tikai man te ber - oi, cik dārgi, oi, cik dārgi.
Mersim tās kabīnes ir no 2000-o beigām. Pat mobilē ir, mistkastnieki gan pārsvarā. Nav tur cenā problēma.
| Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 956
Braucu ar: mitsu
| Varbūt vienkārši jau skolā jāmāca, ka nevajag līst smagajam zem kabīnes, ja skaidrs, ka tas tūlīt uzsāks kustību? | Offline | | |
|
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
05 Dec 2020, 17:06:50 @mxblack rakstīja:
Varbūt vienkārši jau skolā jāmāca, ka nevajag līst smagajam zem kabīnes, ja skaidrs, ka tas tūlīt uzsāks kustību?
Yes, blame the victim!
| Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9254
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
05 Dec 2020, 17:06:50 @mxblack rakstīja:
Varbūt vienkārši jau skolā jāmāca, ka nevajag līst smagajam zem kabīnes, ja skaidrs, ka tas tūlīt uzsāks kustību?
varbūt smagajam nevajag uzsākt braukšana, ja vadītājs nav pārliecināts, ka tas ir droši, lai noalgo kādu, kurš ar karodziņu stāv, ja nevar savādāk.
Par prasībām - kā ievieš, pilnīgi normāli būtu prasīt papildus spoguļus un kameras no datuma x, prasīt parametrus jauniem auto no datuma y un aizliegt neatbilstošus auto no datuma z, ja zinās, ka no konkrēta datuma parastie smagie vairs nedrīkstēs braukt pa pilsētām, tie, tad atbilstoši izvēlēsies jaunus auto.[ Šo ziņu laboja DeeCee, 05 Dec 2020, 17:36:39 ] | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5177
Braucu ar: ♛ ♛
|
05 Dec 2020, 16:29:55 @Locis rakstīja:
05 Dec 2020, 16:09:55 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 15:13:44 @Locis rakstīja:
Nē, nu es saprotu dirst par dpf nomaiņu, kas maksā pāris k, bet viedoklis par smago pirkšanu, kas maksā 100k+,tagad visiem nomainit, gan liekas smieklīgi.
Varbūt vieglāk paņemt darba šoferi, kas filtrē ko dara? Es tieši šovasar atlaidu vienu pie nelieliem, bet ļoti muļķīgiem sūdiem, kamēr nav lielāki sūdi sataisīti.
Jauni protams, bet cik pie mums pērk jaunus "parastos"?
Tak paņem lētāko un nobrauc līdz naglām.
Jo labi dzīvot gribas tūlīt, pofig, ka reizēm nesaiet un tam lūznim sprāgst riepa vai atsaka bremzes.
Kāpēc galējības jāiet? Tipa ja nav jaunākais modelis ar stikla kabīni, uzreiz vecas riepas utt?
Un vispār smagajiem, ja kaut kas notiek ar bremzēm, piemēram, trubiņa parsprāgst,kamēr nebeidzas gaiss, bremzes strādā, tikko beidzas gaiss, tā visi riteņi nobloķējas. Vieglajam gan izspiedisi visu šķidrumu un bremzes pazudīs.
Man pat liekas, ka citi īpaši uzpasē smagos, lai kaut kas pēkšņi neplīst, jo smago uz servisu aiztransportēt ir oi oi oi izmaksas un arī, protams, neizdarīts darbs un nenopelnītā nauda, kad remonts ir neparedzētā brīdī, nav nekas labs.
Jā, protams, ir vecas kravas miskastes uz ceļiem,bet vismaz tik pat daudz vieglie drausmīga paskata, kas arī ar neuzmanību vai pazudušām bremzēm var nodarit ne mazāku kaitejumu kā smagais.
Kā var salīdzināt 10t-40t smago ar līdz3.5t vieglo?
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Te tēma auto vs velosipēds. Tipa ar vieglo nevar nogalināt velosipēdistu?
[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Dec 2020, 18:14:43 ] | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
05 Dec 2020, 17:06:50 @mxblack rakstīja:
Varbūt vienkārši jau skolā jāmāca, ka nevajag līst smagajam zem kabīnes, ja skaidrs, ka tas tūlīt uzsāks kustību?
Diemzzeel shii probleema paliek ar vien aktuaalaaka visur, gaajeeji/velo brauceeji iedomaajas, ka IR priekshroka, bet nereekkinas ar sekaam kaadas buus pie kontakta, jaa auto ir jaapalaizz vinjus, bet nu ir tachu jaafiltree liidzi, kas notiek.
Man ir viens taads kaisliigs shalinieks velo brauceejs, vinjs taa arii mauc ikdienaa, a man ir priekshroka un viss pohuj, vienreiz jautaaju vinjam, kas ir svariigaak tavs debiilais princips vai tikt izshkkaidiitam pret 2t smagu auto, un atbilde man ir priekshroka.. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Jaaierosina velo joslas, gaajeeju ietves gar DZc sliedeem | Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 956
Braucu ar: mitsu
|
05 Dec 2020, 17:35:14 @DeeCee rakstīja:
05 Dec 2020, 17:06:50 @mxblack rakstīja:
Varbūt vienkārši jau skolā jāmāca, ka nevajag līst smagajam zem kabīnes, ja skaidrs, ka tas tūlīt uzsāks kustību?
varbūt smagajam nevajag uzsākt braukšana, ja vadītājs nav pārliecināts, ka tas ir droši, lai noalgo kādu, kurš ar karodziņu stāv, ja nevar savādāk.
Starp citu - tajā būvlaukumā kā reiz tāds bija. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Pieņemsim, ka velosipēds bija gaitā - vai nu viņš ir redzamā zona - tuvojas, vai aklajā,kur viņš gaitā varbūt 0,5 sekundes atrodas. Ja pirmais, šoferim vajadzēja viņu redzēt, neskatoties ar kādu auto brauc, ja aklajā, viņš tuvojies stāvošam auto, tad bez maz vai varētu paspēt paskriet garām,kamer smagais izkustas.
Ja abi bija gaitā, smagais skatījies, vai uz autoceļa nav auto, kam jādod ceļš, līdz ar to velocelinam nav pievērsīs uzmanibu. Velosipēdists nav pievērsis uzmanību, vai smagais viņu redz un dos ceļu.
| Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
05 Dec 2020, 17:02:35 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 16:29:55 @Locis rakstīja:
05 Dec 2020, 16:09:55 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 15:13:44 @Locis rakstīja:
Nē, nu es saprotu dirst par dpf nomaiņu, kas maksā pāris k, bet viedoklis par smago pirkšanu, kas maksā 100k+,tagad visiem nomainit, gan liekas smieklīgi.
Varbūt vieglāk paņemt darba šoferi, kas filtrē ko dara? Es tieši šovasar atlaidu vienu pie nelieliem, bet ļoti muļķīgiem sūdiem, kamēr nav lielāki sūdi sataisīti.
Jauni protams, bet cik pie mums pērk jaunus "parastos"?
Tak paņem lētāko un nobrauc līdz naglām.
Jo labi dzīvot gribas tūlīt, pofig, ka reizēm nesaiet un tam lūznim sprāgst riepa vai atsaka bremzes.
Kāpēc galējības jāiet? Tipa ja nav jaunākais modelis ar stikla kabīni, uzreiz vecas riepas utt?
Un vispār smagajiem, ja kaut kas notiek ar bremzēm, piemēram, trubiņa parsprāgst,kamēr nebeidzas gaiss, bremzes strādā, tikko beidzas gaiss, tā visi riteņi nobloķējas. Vieglajam gan izspiedisi visu šķidrumu un bremzes pazudīs.
Man pat liekas, ka citi īpaši uzpasē smagos, lai kaut kas pēkšņi neplīst, jo smago uz servisu aiztransportēt ir oi oi oi izmaksas un arī, protams, neizdarīts darbs un nenopelnītā nauda, kad remonts ir neparedzētā brīdī, nav nekas labs.
Jā, protams, ir vecas kravas miskastes uz ceļiem,bet vismaz tik pat daudz vieglie drausmīga paskata, kas arī ar neuzmanību vai pazudušām bremzēm var nodarit ne mazāku kaitejumu kā smagais.
Es Tev piekrītu, tikai man te ber - oi, cik dārgi, oi, cik dārgi.
Mersim tās kabīnes ir no 2000-o beigām. Pat mobilē ir, mistkastnieki gan pārsvarā. Nav tur cenā problēma.
Beidz murgot kaut kādu huiņu tak
Tāda tipa smagie ir paredzēti pa lielam ekspluatācijai tīri pilsētā, nereti viņiem kā reduktori tā kārbas ir pielāgotas mazākiem ātrumiem, lai vnk zāģētu pa pilsētu, ko tieši pašizgāzēji dara mazāko daļu laika, līdz ar to pirkt tīro pilsētas auto jau dēļ tā vien rezona nav, tādus auto nevienā valstī neizmanto garākos gabalos, lai nobrauktu no asfalta dubļu vannā viņi ne tik nav piemēroti, bet toties katra stroika ir pilna dubļu, klīrenss arī par mazu, piedziņa tiem drotiem, pat, ja ir 3 tilti labākajā gadījumā ir tikai vienam tiltam, pašizgāzējiem pilnpiedziņa vai 2 no 3 velkošie tilti ir standarts.
Ne velti tie krāmi pamatā ir miskastes mašīnas, jo tā ir nevis vairāk redzami lohi un velorasti, bet jo banāli tā ir vieglāk strādāt tādiem, kam visu laiku ir jākāpj ārā kā miskastes mašīnas brigādei, tāpēc nereti arī durvis ir kā autobusos tiem auto.
Tālāk par cita rakstura idiotiem un lētāk/dārgāk.
Ja pats redzi, ka tāda tipa auto ir pamatā miskastnieki, bet tev vajag pašizgāzēju, cerams aiziet, ka ar misenes mašīnu pašizgāzēja funkciju pildīt būs grūti, pārbūvēt to mašīnu maksās tikpat cik tā mašīna ir vērta un vēl jāiet pārbūve jāsareģistrē, jo visādi lalas atkal bļaus, ka kaut kas tur nav labi .
Uzturā tāda spectehnika arī ir dārgāka, jo nopirksi sev tādu pārbūvētu misenes auto, jārēķinās, ka viņi ir saražoti labi, ja daži tūkst, no kuriem vairums ir jau metāllūžņos palaisti, lietotas daļas no tās pašas kabīnes dabūt bezcers, parasti tādos spec auto liela daļa pat sūda hadenes ir specifiska, kur detaļas vai nu nav vispār vai ir OEM, kas maksā tikpat cik visa mašīna
Tad nāk lala, kurš saka, ka katram jānopērk jaunas mašīnas ibo nehui vispār biznesu bīdīt
Jauns vilcējs maksā jau kkādi 80-100k, kur vēl runāt par pašizgāzēju, kur normālos variantos vēsi visi 200k savācas, lai to auto atpalnītu ir jāmauc airbaltikā caurām diennaktīm un vēl tad būtu jāpadomā vai tiešām valsts tur izpis vējā gana daudz naudas
Un jauns auto kaut kādā stroikā pilnībā negarantē neko, tā nav tīrā šoseja, kur cieti pēc plāna var kā kreisā banānus vest un reti kad kaut kas saņem palielinātu slodzi un izjūk, kamēr stroikā tā ir vnk ikdiena, protams, ja valsts iepirkumus neatdotu kantoriem, kuri vnk uz papīra ir lieli, bet paši darbus neveic tikai iekasē lielāko daļu kā starpnieki un strādā apakšnieki varbūt pat kaut ko jaunāku tie kantori spētu atļauties, bet pat tad jaunu visu tehniku pavilkt ir tuvu nereālam.
Velorastiem un pārējiem lohiem sen ir laiks saprast, ka no tā, ka tev varbūt ir taisnība mazāk nesāpēs, kad kāds tevi nah nonesīs, tāpēc ir jāskatās, kas notiek apkārt vienmēr. Katru gadu tak ir vairākas tādas avārijas, kad smagais ir izsmērējis velorastu un daļā gadījumu neko pat nav redzējis un ir vnk aizmaucis tālāk.[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 05 Dec 2020, 19:08:01 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tak tie darbi ir 101 veidi, kam ir nereāla noslodze, nu tur 200k gadā, mainas šoferi uz vienu auto , tur arī pērk jaunu. tādā ceļu būvē, kur pabrauc 2-3 mēneši, nekads noskrējiens nesanāk, tur neatpelnas jauns un arī nav vajadzīgs, jo ir visa ziema laiks remontēt. Es domāju, ka jebkurš pie attiecīgas noslodzes labprāt izvēlas jaunu auto, jo vnk nav laika remontēt un tas sevī atpelnas. Katrs jauns auto ir par galvas sāpi mazāk, tāpēc domaju, ka jebkurš saimnieks pie pirmās iespējas arī ņem jaunu, līdz ko tas ir racionāli.
OK, velorasts ir stulbs velobraucejs.
Tad kā sauc stulbus autobraucejus?
Es vienakarsi nesaprotu šitos žargonus. Tipa tas kaut kāds pazors ar velo braukt?
Visi kam ir b kategorija un vieglais auto ir afigenna veiksmīgie un velobrauceji luzeri?[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Dec 2020, 19:19:50 ] | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5177
Braucu ar: ♛ ♛
| https://www.bitchute.com/video/Eqp32w8y6Tkz/ | Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 956
Braucu ar: mitsu
|
05 Dec 2020, 19:05:30 @vadjiksBMW rakstīja:
05 Dec 2020, 17:02:35 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 16:29:55 @Locis rakstīja:
05 Dec 2020, 16:09:55 @Lala rakstīja:
05 Dec 2020, 15:13:44 @Locis rakstīja:
Nē, nu es saprotu dirst par dpf nomaiņu, kas maksā pāris k, bet viedoklis par smago pirkšanu, kas maksā 100k+,tagad visiem nomainit, gan liekas smieklīgi.
Varbūt vieglāk paņemt darba šoferi, kas filtrē ko dara? Es tieši šovasar atlaidu vienu pie nelieliem, bet ļoti muļķīgiem sūdiem, kamēr nav lielāki sūdi sataisīti.
Jauni protams, bet cik pie mums pērk jaunus "parastos"?
Tak paņem lētāko un nobrauc līdz naglām.
Jo labi dzīvot gribas tūlīt, pofig, ka reizēm nesaiet un tam lūznim sprāgst riepa vai atsaka bremzes.
Kāpēc galējības jāiet? Tipa ja nav jaunākais modelis ar stikla kabīni, uzreiz vecas riepas utt?
Un vispār smagajiem, ja kaut kas notiek ar bremzēm, piemēram, trubiņa parsprāgst,kamēr nebeidzas gaiss, bremzes strādā, tikko beidzas gaiss, tā visi riteņi nobloķējas. Vieglajam gan izspiedisi visu šķidrumu un bremzes pazudīs.
Man pat liekas, ka citi īpaši uzpasē smagos, lai kaut kas pēkšņi neplīst, jo smago uz servisu aiztransportēt ir oi oi oi izmaksas un arī, protams, neizdarīts darbs un nenopelnītā nauda, kad remonts ir neparedzētā brīdī, nav nekas labs.
Jā, protams, ir vecas kravas miskastes uz ceļiem,bet vismaz tik pat daudz vieglie drausmīga paskata, kas arī ar neuzmanību vai pazudušām bremzēm var nodarit ne mazāku kaitejumu kā smagais.
Es Tev piekrītu, tikai man te ber - oi, cik dārgi, oi, cik dārgi.
Mersim tās kabīnes ir no 2000-o beigām. Pat mobilē ir, mistkastnieki gan pārsvarā. Nav tur cenā problēma.
Beidz murgot kaut kādu huiņu tak
Tāda tipa smagie ir paredzēti pa lielam ekspluatācijai tīri pilsētā, nereti viņiem kā reduktori tā kārbas ir pielāgotas mazākiem ātrumiem, lai vnk zāģētu pa pilsētu, ko tieši pašizgāzēji dara mazāko daļu laika, līdz ar to pirkt tīro pilsētas auto jau dēļ tā vien rezona nav, tādus auto nevienā valstī neizmanto garākos gabalos, lai nobrauktu no asfalta dubļu vannā viņi ne tik nav piemēroti, bet toties katra stroika ir pilna dubļu, klīrenss arī par mazu, piedziņa tiem drotiem, pat, ja ir 3 tilti labākajā gadījumā ir tikai vienam tiltam, pašizgāzējiem pilnpiedziņa vai 2 no 3 velkošie tilti ir standarts.
Ne velti tie krāmi pamatā ir miskastes mašīnas, jo tā ir nevis vairāk redzami lohi un velorasti, bet jo banāli tā ir vieglāk strādāt tādiem, kam visu laiku ir jākāpj ārā kā miskastes mašīnas brigādei, tāpēc nereti arī durvis ir kā autobusos tiem auto.
Tālāk par cita rakstura idiotiem un lētāk/dārgāk.
Ja pats redzi, ka tāda tipa auto ir pamatā miskastnieki, bet tev vajag pašizgāzēju, cerams aiziet, ka ar misenes mašīnu pašizgāzēja funkciju pildīt būs grūti, pārbūvēt to mašīnu maksās tikpat cik tā mašīna ir vērta un vēl jāiet pārbūve jāsareģistrē, jo visādi lalas atkal bļaus, ka kaut kas tur nav labi .
Uzturā tāda spectehnika arī ir dārgāka, jo nopirksi sev tādu pārbūvētu misenes auto, jārēķinās, ka viņi ir saražoti labi, ja daži tūkst, no kuriem vairums ir jau metāllūžņos palaisti, lietotas daļas no tās pašas kabīnes dabūt bezcers, parasti tādos spec auto liela daļa pat sūda hadenes ir specifiska, kur detaļas vai nu nav vispār vai ir OEM, kas maksā tikpat cik visa mašīna
Tad nāk lala, kurš saka, ka katram jānopērk jaunas mašīnas ibo nehui vispār biznesu bīdīt
Jauns vilcējs maksā jau kkādi 80-100k, kur vēl runāt par pašizgāzēju, kur normālos variantos vēsi visi 200k savācas, lai to auto atpalnītu ir jāmauc airbaltikā caurām diennaktīm un vēl tad būtu jāpadomā vai tiešām valsts tur izpis vējā gana daudz naudas
Un jauns auto kaut kādā stroikā pilnībā negarantē neko, tā nav tīrā šoseja, kur cieti pēc plāna var kā kreisā banānus vest un reti kad kaut kas saņem palielinātu slodzi un izjūk, kamēr stroikā tā ir vnk ikdiena, protams, ja valsts iepirkumus neatdotu kantoriem, kuri vnk uz papīra ir lieli, bet paši darbus neveic tikai iekasē lielāko daļu kā starpnieki un strādā apakšnieki varbūt pat kaut ko jaunāku tie kantori spētu atļauties, bet pat tad jaunu visu tehniku pavilkt ir tuvu nereālam.
Velorastiem un pārējiem lohiem sen ir laiks saprast, ka no tā, ka tev varbūt ir taisnība mazāk nesāpēs, kad kāds tevi nah nonesīs, tāpēc ir jāskatās, kas notiek apkārt vienmēr. Katru gadu tak ir vairākas tādas avārijas, kad smagais ir izsmērējis velorastu un daļā gadījumu neko pat nav redzējis un ir vnk aizmaucis tālāk.
+++ | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Sanāk, ka tas tā normali, ka smagais smērē visu, kas par to lēnāks ir. Saplīsis auto josla, pajūgs, traktorsutt. Smago šoferim vispār nav jāskatas uz ceļa Visi, kas ir lēnāki un nepaspēj pamukt mala ir lohi
Es ar velo diezgan daudz arī braucu un varu pateikt, ka daudzi šoferi ir nereāli lohi. Es braucu pa patukšiem reģionāliem ceļiem un ibļi kaut ko pipina, uz tukša ceļa nemāk apbraukt ar noteiktu intervālu.
Reāli kaut kādi bomzi iekāpusi sarūsējuša golfa un jūtas nez kādi karaļi, ka viņam uz tukša ceļa nedaudz jāpagriež stūre lai apbrauktu. [ Šo ziņu laboja Locis, 05 Dec 2020, 19:30:07 ] | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
05 Dec 2020, 19:15:38 @Locis rakstīja:
Tak tie darbi ir 101 veidi, kam ir nereāla noslodze, nu tur 200k gadā, mainas šoferi uz vienu auto , tur arī pērk jaunu. tādā ceļu būvē, kur pabrauc 2-3 mēneši, nekads noskrējiens nesanāk, tur neatpelnas jauns un arī nav vajadzīgs, jo ir visa ziema laiks remontēt. Es domāju, ka jebkurš pie attiecīgas noslodzes labprāt izvēlas jaunu auto, jo vnk nav laika remontēt un tas sevī atpelnas. Katrs jauns auto ir par galvas sāpi mazāk, tāpēc domaju, ka jebkurš saimnieks pie pirmās iespējas arī ņem jaunu, līdz ko tas ir racionāli.
OK, velorasts ir stulbs velobraucejs.
Tad kā sauc stulbus autobraucejus?
Es vienakarsi nesaprotu šitos žargonus. Tipa tas kaut kāds pazors ar velo braukt?
Visi kam ir b kategorija un vieglais auto ir afigenna veiksmīgie un velobrauceji luzeri?
Nu kā ar BēMūWē, ne katrs velosipēdists ir lala vai hronists, bet katram lalam un hronistam ir velo
Tipsiski tie, kam ir vismaz B kategorija arī uz velo uzvedas savādāk, jo paši saprot, ka ne vienmēr tu visu vari pamanīt utt, bet tas arī ir saprotams tikai tādiem, kuri paši ar auto braucot nav ambāļi.
Sievietes vienīgi var būt izņēmums, bet arī ne visas, jo daļa arī ar auto brauc kā velorasti | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
05 Dec 2020, 19:25:32 @Locis rakstīja:
Sanāk, ka tas tā normali, ka smagais smērē visu, kas par to lēnāks ir. Saplīsis auto josla, pajūgs, traktorsutt. Smago šoferim vispār nav jāskatas uz ceļa Visi, kas ir lēnāki un nepaspēj pamukt mala ir lohi
Beidz lakt, nekur nekas tamlīdzīgs nav teikts, viss ko jāsaprot, ka neatkarīgi no tā, ka tev ir priekšroka ir jāseko līdz tam kas notiek uz ceļa, es bļe ar auto braucot vienādas nozīmes krustojumā stromīju braukt pāri stipri nesamazinot ātrumu, jo nekad nezini vai kreisajā pusē esošais vispār zin, ka viņam kāds ir jāpalaiž, jo dzīvojamajās zonās vairums nezin, veikalu autostāvvietās vairums nezin, kaut kādās čierīša tizlajās ielās arī ir pilns tādu, kas nezin, tapat kā visādos sīkajos sūnu ciemos, bet te velorasti, kuriem vairumam nav tiesību velo josla var kalpot kā iedoma, ka jamie ir pasaules nabas, neviens nevar uzkāpt, nevar apstāties un hz ko vēl
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu tas jā, bet Tu jau nezini vai visas tajās situācijas bija velo vainīgs. Piemēram, ja es braucu pa ceļa malu, kur tas ir atļauts, man taču nav jābrauc visu laiku galvu uz aizmuguri pagriezusam, skatoties, vai kāds man nenesas virsū? OK, es ta daru, kad dzirdu, kad kāds tuvojas, bet, ja nē? Tad kurš ir bezatbildīgaks, smagais, kas neskatījās uz priekš vai riteņbraucējs, kas visu laiku neceko aizmuguri? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10771
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
05 Dec 2020, 19:37:23 @Nixx rakstīja:
Es teiktu, ka tad kad dod velo tiesības (tās gan ir ļoti maz bērniem) visiem "klientiem" vajadzētu iekāpt kravas mašīnas kabīnē un pamēģināt saprast, kā tas būtu, ja viņi stūrētu smago mašīnu
No manas pieredzes, ka smagais nostūmis pazīstamus, pa priekšu braucosus velosipēdistus, pat pilsētā, tur galīgi laicīgi pamanīt nav traucējis smagais. Pat citas situācijas, ar smago to redzi pāri citiem auto, likuma pāri krūmiem, žogiem, ka bija iespēja ļoti laicigi redzēt lēni braucosu transportlidzekli priekša. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|